truehost.co.ke Reviews 

59
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointing experience with Truehost. I paid for my domain by bank transfer over three weeks ago and repeatedly contacted billing with the payment reference, but they failed to process the... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

⭐⭐⭐⭐⭐ Nickson was incredibly helpful from start to finish. He helped me resolve some SSL and web hosting issues that I had been struggling with and was patient throughout the entire process. Wha... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BUNCH OF JOKERS. ID RATHER THEY CLOSED THEIR SUPPORT. I BET CHEAP IS EXPENSIVE. NO MONTH GOES BY WITHOUT HAVING ISSUES WITH THIS GUYS FROM THEIR END. ONE OF MY DOMAIN HAS 70% UPTIME IN 2 MONTHS, THE O... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Evans and Zola were very helpful today to ensure I succeeded very patient with the customers.

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

3,4

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

59 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 75% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,4

Alle reviews

(59)

47 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They stole from me

They stole from me. I paid for domain and hosting and the blocked my accounts after two weeks and refused to release my domain name. Worst hosting ever.

8 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Evans and Zola were very helpful today…

Evans and Zola were very helpful today to ensure I succeeded very patient with the customers.

6 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo truehost.co.ke

Antwoord van truehost.co.ke

Thank you for sharing this feedback. It’s great to hear that Evans and Zola were patient, helpful, and stayed with you until the issue was resolved. That is exactly the kind of customer experience we want to provide at Truehost.

I’ll be sure to share your feedback with them. Thank you for choosing Truehost and for taking the time to let us know about your experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful just really bad idea to use them

Very disappointing experience with Truehost. I paid for my domain by bank transfer over three weeks ago and repeatedly contacted billing with the payment reference, but they failed to process the order in time. Over three weeks later, I was told the domain had been bought by someone else.

I lost the domain and contract job because of their delay, and I’m now contacting them almost every day just to get my money refunded. Despite this, they still have not moved forward with the refund.

This level of service is unacceptable. I would strongly caution anyone considering Truehost to think carefully before trusting them with an important domain or payment. I certainly will not be using them ever again and nor should you, their incompetence has lost me a contract job and time in retrieving my funds, Im still going back and forth with them to provide a refund.

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo truehost.co.ke

Antwoord van truehost.co.ke

Dear Rahila,

We sincerely apologise for the frustration caused by the delay in processing your domain payment and activation.

We understand how disappointing this must have been, especially as the delay resulted in you losing the domain and potentially affected a contract opportunity. We also regret that you have had to follow up repeatedly regarding your refund.

We aim to provide a much faster and more reliable payment verification and domain activation process.

Please reach out to our support team at support@truehost.cloud with your payment details so we can follow up on the refund and assist you as quickly as possible.

We appreciate you bringing this to our attention and will use your feedback to improve our payment verification and activation processes.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointing experience with…

Very disappointing experience with Truehost.

I purchased a .COM domain from Truehost and paid through M-Pesa, expecting the domain to be activated promptly after payment.

Instead, I was told to wait up to 24 hours just for a domain activation. This is extremely disappointing, especially when the payment has already been made successfully.

A domain registration should be a straightforward and timely process. Customers should not have to wait unnecessarily after completing payment.

My advice: be very careful before purchasing from Truehost. If you need your domain activated quickly and reliable service after payment, consider other providers.

I hope Truehost improves its payment verification and domain activation process so other customers do not experience the same frustration.

4 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo truehost.co.ke

Antwoord van truehost.co.ke

Dear James,

We sincerely apologize for the delay in activating your domain after your successful M-Pesa payment. We understand how frustrating it is to wait for a service you have already paid for.

We are reviewing our payment verification and domain activation process to reduce such delays and provide a smoother experience.

Please contact us at support@truehost.cloud or +254 207 903 111 so we can look into your case and assist you directly.

Thank you for bringing this to our attention.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Joseph did help me with the issue i was…

Joseph did help me with the issue i was facing.
Amazing work.

28 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo truehost.co.ke

Antwoord van truehost.co.ke

Dear Frankline,

Thank you for your kind feedback! We’re glad to hear that Joseph was able to resolve the issue and provide the support you needed.

We’ll be sure to share your appreciation with him. We look forward to serving you again.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely disappointing experience

Unauthorized renewal charge

Truehost repeatedly contacted me for months, urging me to renew my domain. Unfortunately, upon registration, I had provided my card details, and they used my card for a subscription renewal without my authorization or consent!!!

I find this extremely concerning. I did not authorize this renewal, yet money was deducted from my account. After the repeated reminders to renew, I certainly did not expect them to use my payment details to process a charge without my approval.

**Please be very careful when providing Truehost with your payment details.** I strongly recommend checking your account and bank statements carefully for any unexpected charges.

I am extremely disappointed with how this situation has been handled and would not recommend trusting them with your payment information based on my experience.

25 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo truehost.co.ke

Antwoord van truehost.co.ke

Dear Tanya,

We’re sorry to hear about this experience and understand why an unexpected charge would be concerning.

We take payment-related concerns very seriously. We would like to review the account and the renewal transaction to establish exactly what happened and address the matter appropriately.

Please contact us at support@truehost.cloud or +254 207 903 111 with your domain or account details so our team can investigate this for you.

We apologise for the concern caused and appreciate you bringing this to our attention.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good customer care response

18 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo truehost.co.ke

Antwoord van truehost.co.ke

Dear Webhostingkenya,

Thank you for the great feedback! We’re glad to hear that our team was quick to respond and resolve the technical issue you were facing.

We appreciate your trust in Truehost and look forward to supporting you again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer support is superb

Customer support is superb, especially if you raise a ticket, it is resolved almost immediately. Allow me to give Nickson his flowers for his professionalism and great service.

11 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo truehost.co.ke

Antwoord van truehost.co.ke

Dear Beatrice,

Thank you for the wonderful feedback! We’re glad to hear that our support team was able to resolve your issue quickly and professionally.

We’ll be sure to share your kind words with Nickson. We truly appreciate your trust in Truehost and look forward to serving you again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick to respond and solve technical…

Quick to respond and solve technical problems.

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo truehost.co.ke

Antwoord van truehost.co.ke

Dear Ted,

Thank you for the great feedback! We’re glad to hear that our team was quick to respond and resolve the technical issue you were facing.

We appreciate your trust in Truehost and look forward to supporting you again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Joseph served me really well

Joseph served me really well

8 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo truehost.co.ke

Antwoord van truehost.co.ke

Dear Benson,

Thank you for your kind feedback! We’re glad to hear that Joseph was able to assist you well. We’ll be sure to share your appreciation with him.

We appreciate your trust in Truehost and look forward to serving you again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prompt and great support

The support was first and all my issues solved.
Joseph was incredibly helpful.
Great experience.

18 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo truehost.co.ke

Antwoord van truehost.co.ke

Hello Aevion Technologies,
We truly appreciate your trust in our services.
You are always welcome.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BUNCH OF JOKERS

BUNCH OF JOKERS. ID RATHER THEY CLOSED THEIR SUPPORT. I BET CHEAP IS EXPENSIVE. NO MONTH GOES BY WITHOUT HAVING ISSUES WITH THIS GUYS FROM THEIR END. ONE OF MY DOMAIN HAS 70% UPTIME IN 2 MONTHS, THE OTHER IS ADMINISTRATIVE ISSUES ON RIGHTS, EMAILS NOT WORKING OR SOMETHING IS NOT WORKING SO I THINK AM NOT RENEWING WITH THEM NEXT TIME.

15 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo truehost.co.ke

Antwoord van truehost.co.ke

Hello Enumerate IT Consultant,

Thank you for your honest feedback!
Sorry about the experience; we would love to hear more from you.
Kindly share the details at support-management@truehost.cloud

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best customer service and technical…

Best customer service and technical support. Served by Nickson who knew the problem and how to solve it ASAP

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo truehost.co.ke

Antwoord van truehost.co.ke

Hello Zenos Tech,
Thank you for your wonderful feedback!
You are always welcome.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Not so bad

Not so bad. I have been using truehost dot co.ke for years and it was okay, prompt customer service, fixing any problems, and even this year got a new domain. Only problem lately their cpanel is misbehaving. You are good enough bit why are there issues in the first place? Aim to be the best. Work to make your service perfect so people get value for their money.

20 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer support just awesome

Customer support just awesome

20 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo truehost.co.ke

Antwoord van truehost.co.ke

Hello Nyongesa Simiyu,
1Thank you for taking the time to leave such a great review!
We’re so glad you had a smooth experience with our team.
We look forward to welcoming you back!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Awesome Customer Service

I had a really helpful guidance to set up a domain for my business.

13 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo truehost.co.ke

Antwoord van truehost.co.ke

Hello Francisco,

Thank you for recognizing our value!
Looking forward to welcoming you again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

⭐⭐⭐⭐⭐

⭐⭐⭐⭐⭐

Nickson was incredibly helpful from start to finish. He helped me resolve some SSL and web hosting issues that I had been struggling with and was patient throughout the entire process. What impressed me most was that he didn't just fix the problem, he also shared easy-to-follow video tutorials and PDF guides so I could understand what was being done and refer back to them in the future.

His technical knowledge, quick responses, and willingness to go the extra mile made the whole experience smooth and stress-free. If you're looking for someone who genuinely cares about helping and provides excellent support, I highly recommend Nickson. Thanks again for the outstanding service!

8 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo truehost.co.ke

Antwoord van truehost.co.ke

Hello Ian,
Thank you for your wonderful review! We’re so glad you enjoyed the atmosphere and service.
We appreciate your support and hope to see you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mr Kimaru thanks for the support you…

Mr Kimaru thanks for the support you offered. I still thank the full team for the support you offer to your clients. I'm glad 😊

7 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo truehost.co.ke

Antwoord van truehost.co.ke

Hello spid smm,

Thank you for taking the time to leave such a great review!
We’re so glad you had a smooth experience with our team.
We look forward to welcoming you back!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer