Trysaphire Reviews 

168
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have 3 grandchildren with ADHD who live with me. I did have reservations about yet another gummy and it did seem quite expensive. However, I decided to give them a go and I’m really pleased I have... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Feels very scam-like when it comes to trying to cancel your subscription. I had to email repeatedly, and they wouldn't assist me. They continued to send me the same email over and over. The cancellati... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First of all, my extremely picky grandson loves these gummies! So that's half the battle. He has started having trouble at school and on the bus, using language he picked up somewhere. I realized he... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They are nothing but thieves and scammers. When you make your first purchase, they offer you a subscription; I didn't accept it, yet they signed me up for monthly payments anyway—without my consent. I... Toon meer


Contactgegevens

2,7

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

168 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,7

Alle reviews

(168)

167 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I give 4 Stars because I don't think…

I give 4 Stars because I don't think the customer service is the best. I also do not appreciate that there is no warning that your subscription is about to be renewed. However, the gummies themselves...LIFE CHANGING! My 8 year old struggle for 2 years in school, I fought with the school about medication (they insisted he needed medications) I refused. May 2026 we started the gummies. By the end of June the child from 2 years ago was back. He has been so helpful, waaaay less arguing, almost no meltdowns. His sleep improved. His overall demeanor became more like himself again. We started with 1 gummy, I did not think it was doing much, so after 6 weeks I tried 2, 2 seems to be his sweet spot. I recently started my 5 year old on them as well since I read they help with bed wetting, he has been on them for almost 3 weeks, in those 3 weeks we have only had 3 accidents. THAT IS HUGE for him. Very grateful to have stumbled on these gummies, definitely has worked wonders for my boys.

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

HORRIBLE EXPERIENCE

HORRIBLE EXPERIENCE

I have never been so disappointed with a company ever. Like many of you I was hardcore targeted on instagram with their adds. On a wim I ordered 3 packs. They arrived.we tried and didn’t like them at all. Then a month later they send me 3 more (which I didn’t order ). They scam people by putting it on auto renew which obviously I knew nothing about. Tried sending them at least 10 emails with no response. Finally someone wrote me back making it impossible to return. Customer service was horrific. I’m from Canada so to return was going to cost me insane. Now I’m throwing 6 bags of this horrific product in the toilet. BE WARE. Do not ever purchase from this company. I wish I even read 1 review before buying. All the reviews on this page are AWFUL. what a real sham.

2 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service

Terrible customer service. They clearly use AI. They took over a month to arrive, I initally emailed to see if this was standard as it would deter me from purchasing again. All they did was send a tracking link. I emailed again and the "rep" said it was not common, again sent a tracking link and said if it didnt arrive in a few days it would be escalated. It didnt arrive and I emailed again. Silence. So I left a review using the link that had been sent in one of their like 3 promotional emails I get a day... I received an email back again saying a senior rep would contact me and they "dropped the ball". Another rep then emailed me and... sent me a tracking link after they had actually finally arrived. I emailed back to say please do not send me another tracking link and that their customer service is horrible. No response.

Product itself seems okay but do NOT order directly from them. You will lose your mind if you need customer service.

7 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

It works!

It works! I have 3 with adhd one who also is non verbal autistic as well as adhd. Results showed immediately. My two 6 year olds who are hyper and emotional can now focus and draw. Without dampening their personalities. They won't be a zombie but they will calm down a lot and can focus. We are on day 5 and I've heard max results show in 7 days. Try it before you try medication.

23 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have our Grandson on the gummies and…

We have our Grandson on the gummies and what a difference right now! He pays attention and is calmer. No fussing getting ready to go to school and is all excited to be back with his friends. I recommend this product to family and friends. I order ahead of time so he always has plenty. I am so happy we found this product!!!

8 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

thieves

didnt realize i had subscribed to monthly. two minutes after ordering i tried to cancel. told me too late already been shipped. this is a lie. i got a notice several days later saying it had just been shipped. if i want to send it back, i can at MY COST> i am not subscribing to something i have no idea if it works for my child or not, therefore i will not be even ordering one batch to try. will look for other resources. lots of promises via text and email to resolve my situation none of them followed through with.

8 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible

Terrible. Auto subscribed me without permission and then is refusing to cancel my subscription- sending me on a daily loop despite my emails and following their direction.
There is no way for consumers to unsubscribe on the website.
They have not offered a refund and continue to ship out their garbage to me without permission.

24 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam unfortunately

Signed up for the monthly subscription. Never received my order. Queried and requested an immediate cancellation and refund prior to the next monthly subscription. Their customer service stalled, pretending they couldn't find my order because the email I contacted them on was different, despite the order number and receipt being attached to the email. They referred me "higher up". I replied with the correct email and heard nothing. The next order was processed 3 days later and the requested cancellation ignored. Still don't have the original shipment. Avoid.

3 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product, great customer service…

I had great customer service when I ahd questions about my order. Once I received my order everything was sealed and packaged well. I ordered the saphire happy chews for the purpose of helping with bedwetting. It's only been 5 days now of using them and out of the 5 days 2 have been dry! I did not expect results like that so soon (usually it would be every single night of waking up wet so 2 out of 5 is amazing!). So far very pleased with the product as well as the customer service!

6 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a subscription scam

This is a subscription scam. I ordered 1 time because I thought it couldn’t hurt to try it. Be warned the social media marketing strategy is not backed with any scientific studies and locks you into a subscription model.

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful experience

Awful experience. I didn’t realize this was a subscription when I placed my first order. When my second order arrived I went to find how to cancel this and was mad I got charged a second time and that it was significantly more than the first. I couldn’t log into any account as my email tied with PayPal is overfull and hasn’t received new emails in months. I contacted customer support about being locked out and needing help canceling and instead of being supportive in my wishes to cancel they told me why I should continue. I explained they made my daughter not able to fall asleep at night and that I just wanted to cancel. They directed me instead to their webpage to log in and cancel which was the original reason of my contact because I couldn’t get in. I explained that and have heard no response back. I had to find a way to cancel my credit card on the subscription instead as they refused to help me during our communication.

29 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Working very good for our melt downs.

We have had good results so far with my 3 1/2 yr old grandson. He has been on them about 2 months and we have seen a big difference in him during transition situations. He would always have melt downs when it was time to leave one situation and move on to the next one. He has been doing really well, he still has some feeling when we have to leave, but it has gotten a lot smoother now. We are still a work in progress.

3 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible company! Fraudulent practices!

I requested a cancelation of my account and order BEFORE the product ever shipped to me. I was ignored and then contacted after the product shipped several days later and then told I had to wait for the product to arrive before I could start the return process. Now I am being told I have to pay to ship a product back that I never wanted, tried to stop and waited over 6 weeks to get here.
I am so beyond disappointed in the business practices and customer service!
All emails seem AI generated or pre typed.
I bought this product to try and help my child and when it didnt work I tried to cancel and still have gotten nowhere!

6 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a scam

This is a scam! I bought these for my friends little one who is turning 7 and struggles. After I’d bought them, she visited the site and the description is totally different. I messaged them several times to get a refund for false advertising and this was the latest response! **note! They have not even arrived yet! And are supposed to have a 60 day no questions money back guarantee!:

Hello,

Thank you for clarifying your concerns. We understand that you are requesting a refund and that you have raised concerns regarding the advertising and claims you saw before purchasing.

As previously explained, Saphire Happy Chews are a dietary supplement and are not specifically intended to treat or prevent bedwetting or any medical condition. Individual results may vary, and we’re sorry if any advertising created a different expectation regarding the product’s intended use.

Regarding your refund request, we’re happy to review the order and return eligibility. Eligible unopened products may be returned within 30 days of delivery for a refund, subject to our return requirements. Kindly send us clear photos of the unopened product and packaging so we can provide the appropriate next steps.

We acknowledge your concerns and the documentation you have provided, and we will ensure they are properly noted for review.

Kind regards,
John

31 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DONT BUY

DONT BUY: they are THIEVES! They dont help you cancel the reccuring orders, then ships it, the refused to réinvites you without returning their product. Once returned and receive they NEVER REFUND you! Real shitry company!

29 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

HORRIBLE CUSTOMER SERVICE

HORRIBLE CUSTOMER SERVICE. I tried to cancel as I didnt realize I got a subscription and my financial situation changed. Initially I thought my customer service experience was great when I asked to cancel. No pressure. Offered to take care of it. It must have been AI responses as now here we are weeks later and Im still getting charged. I receive an email from someone else telling me I still have a subscription and cant cancel through email even though I was told otherwise. I told them I want my last order (that I haven't yet received and likely wont for weeks as they dont even show shipped yet) refunded. Theyre refusing. Telling me I have to wait to receive them, send pictures making sure theyre unopened and in good condition then ship them back to them then I can apply for a refund. We also have been using them over 6 weeks with no noticeable changes. Absolute waste of money and absolutely garbage customer service. DO NOT BUY.

28 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A Noticeable Difference

My son is ADHD and has taken methylphenidate since 3rd grade. We started him on Saphire chews 2 weeks before starting 6th grade. We could tell a noticeable difference in his mood the first 2 days, he is happier and is completing chores. This is his first week of school without meds only Saphire and a multivitamin. We are also staying away from artificial dyes as much as possible. So far, we can tell a huge improvement, praying this continues. Will update again in a few months.

28 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sapphire, try it, it works

My grandson would have meltdowns every morning if his routine was disrupted. We never knew at what point he would be triggered and have a meltdown. I bought the sapphire gummies and gave him one hoping I would see a difference in him before school started. The first morning after I gave him his very first gummy he woke up and asked could he get another one. He said it helped him think( kept him calm). I notice when his having a meltdown he controls it better. Eats more and is more focused. School has started and his teachers have noticed the difference in him. More focused and interacts better in class. I’m so happy I tried the gummies.

27 augustus 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer