Bestelling gedaan voor mijn kinderen, leuke site ze hebben spullen wat je hier niet kan kopen. Maar dat er nog eens invoerrechten betaald moet worden staat nergens vermeld. Vriendin had ook besteld... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Bestelling gedaan voor mijn kinderen, leuke site ze hebben spullen wat je hier niet kan kopen. Maar dat er nog eens invoerrechten betaald moet worden staat nergens vermeld. Vriendin had ook besteld... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Bestelling geplaatst ter waarde van nog geen 60 euro, moet ik ineens bijna 30 euro betalen om invoerrechten te betalen. Heb geprobeerd contact op te nemen met het bedrijf dat ik dat niet ga doen, o... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Hele fijne webwinkel voor skincare en make-up. Ik doe meerdere aankopen per jaar en altijd goede ervaringen. Recent contact gehad met klantenservice ivm een fout in mijn account. Victoria heeft me h... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Een pakketje besteld van onder de €60, moet ik ineens €30 aan invoerkosten betalen. Dit staat nergens aangegeven op de site en is dus erg onduidelijk. Oplichting dus. ———————————————————— Na dez... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Ik had in januari een bestelling geplaatst bij Space NK, maar helaas is het pakketje nooit geleverd door DPD, terwijl de tracking aangaf dat het wel was afgeleverd. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van Space NK, die mij heeft doorverwezen naar Global-E om het verder af te handelen.
Het mailverkeer met de klantenservice verliep prettig en professioneel. Uiteindelijk heb ik in mei mijn geld teruggekregen. Het heeft dus best lang geduurd, maar ik begrijp dat er eerst onderzocht moest worden wat er precies was misgegaan met de levering.
Ik ben tevreden over de manier waarop de communicatie verliep en hoe het probleem uiteindelijk is opgelost.

Antwoord van Space NK
Ik heb op 28 maart make-up besteld en heb hem vandaag in de middag ontvangen! Ik las mensen praten over invoerkosten maar ik betaalde helemaal niks aan invoerkosten! Top bedrijf bedankt!

Antwoord van Space NK
Zoals je in de vele reacties hieronder kunt lezen, schuift SpaceNK alles af op Global-e. Ik wil mijn producten retourneren, maar het retourlabel dat ik van Global-e ontvang, is niet geldig in Nederland, ook reageren zij niet op e-mails.
Wanneer ik contact opneem met SpaceNK, zeggen ze dat ze niet verantwoordelijk zijn voor internationale bestellingen en dat ik de retourzending zelf moet betalen – dat komt neer op zo'n €30.
Er is totaal geen hulp van beide partijen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, terwijl je als klant gewoon netjes een retour wilt regelen.

Antwoord van Space NK
Helaas tegen beter weten in besteld ondanks de reactie over levering met global E. Mijn pakket ligt al sinds 31 maart 2025 stil. Ze geven aan dat dit is afgeleverd op een DPD pakketpunt, maar daar ligt het dus niet (ja dit heb ik gecheckt). Ze blijven me doorsturen naar Global E en ook die bieden geen oplossing. Ik zou graag mijn geld terug ontvangen of ik zou graag zien dat er een nieuw pakket naar mij wordt opgestuurd, maar helaas valt er geen gesprek te voeren met dit bedrijf zonder dat je het standaard antwoord krijgt dat je contact moet opnemen met global E. Ik heb zelf al op 24 maart besteld en nog niks binnen. Lijkt me een probleem voor spacenk om dit netjes op te lossen en een nieuw pakket op te sturen maar die trekken hun handen er vanaf. Heb ze zelfs meerdere screenshots gestuurd waaruit blijkt dat het pakket inmiddels al meer dan 1 week ‘onderweg’ is met DPD.

Antwoord van Space NK
5 december besteld, pakket nooit gekregen, gevraagd waar mn geld bleef uiteraard. Kreeg als antwoord dat zij
hier niet over gaan en ik bij Global-e moet zijn. Lees in andere reacties dat Global-E nooit gaat reageren en gegevens krijg ik ook niet. Ik kan dus fluiten naar mijn geld!

Antwoord van Space NK
Het is al 5 dagen en mijn pakket is nogsteeds niet gekomen ik hoop dat ze het zo snel mogelijk oplossen en me een bericht sturen

Antwoord van Space NK
Als je uit Nederland komt koop hier aub niks! Ze maken gebruik van hun partner Global-e die nooit reageert. Als er wat is zoals nu dat mijn pakket nooit geleverd is stuurt SpaceNK je steeds door naar Global-e. Global-e is een scammersbedrijf die pakketen niet levert en nooit reageert. Pas dus aub op voor deze oplichters! SpaceNK helpt je verder niet hiermee en schuiven het op Global-e die dus nooit reageert. Ze leveren pakketten niet.

Antwoord van Space NK
Geweldige service. Ik had ze een bericht gestuurd dat ik het niet eens was met de invoerkosten. Ze hebben snel geantwoord en de invoerkosten terugbetaald!

Antwoord van Space NK
Ik ben zeer teleurgesteld in mijn ervaring met Space NK. Ik probeer al een lange tijd mijn pakketje terug te sturen, maar het retourlabel dat ik van hen heb ontvangen, wordt niet geaccepteerd door DHL. Hierdoor zijn mijn retourdagen bijna om en kan ik verder niks doen. Dit heeft geleid tot veel frustratie en ik krijg geen duidelijke hulp van hun klantenservice. Het is erg teleurstellend dat het zo moeilijk is om een eenvoudige retour te regelen. Ik kan Space NK op dit moment niet aanbevelen.

Antwoord van Space NK
Vandaag eindelijk na 27-12-24 mijn bestelling ontvangen. Pakket had al week extra vertraging door foutieve levering. Na het pakket te mogen hebben ontvangen was de doos helemaal beschadigd en weer provisorisch vast getaped met plakband. Na het openen van het pakket miste een product en het andere product was helemaal kapot. Eindstand mis ik dus de helft en hetgeen wat ik heb mogen ontvangen is kapot. Geen aanrader tot nu toe.

Antwoord van Space NK
Ik heb mijn eerste bestelling geplaatst en tijdens dat het pakketje onderweg was, kreeg ik van DHL een melding dat ik €30,21 import duties moest betalen. Natuurlijk heb ik contact gehad met de klantenservice van SpaceNK, maar ik heb nog steeds niks over een oplossing gehoord...
Update: i all ready have contacted Spacenk and the answer on January 3th was that I would receive my money back. Almost two weeks later I haven’t received anything…🤷🏻♀️

Antwoord van Space NK
Snelle levering, echter zijn de douanekosten van 29 euro voor een bestelling van 40,51 euro absurd hoog.
Mail gestuurd naar de klantenservice van SpaceNK, helaas kreeg ik onderstaand antwoord terug “ We are unable to accept any responsibility for any charges incurred and are unable to offer any assistance or advice. Please check with your local customs agent before placing an order.”
Niet voor herhaling vatbaar helaas.

Antwoord van Space NK
Hele mooie producten en mooie website, maar ik heb een parfum van €129 gekocht en kreeg net een email dat ik ook nog €42 aan invoerkosten moet betalen, terwijl op hun website expliciet stond vermeld dat dit bedrag inclusief alle taxes zou zijn. Niet dus. Zo wordt mijn parfum wel erg duur. Ik heb een email gestuurd met het verzoek tot restitutie
Update: de invoerkosten zijn meteen aan me overgemaakt. Dat is prettig. Toch zou ik hier niet weer bestellen, omdat het zo teveel gedoe oplevert en de levertijd redelijk lang is.

Antwoord van Space NK
Bestelling gedaan voor mijn kinderen, leuke site ze hebben spullen wat je hier niet kan kopen. Maar dat er nog eens invoerrechten betaald moet worden staat nergens vermeld. Vriendin had ook besteld en betaalde niks ik mocht even 31 euro betalen anders werd het niet geleverd. Space nk gemaild en zeggen niks te kunnen doen moet contact opnemen met global e voor belasting kwesties
Bestel er niet weer pakket is nu een stuk duurder.
Ze hebben het opgelost en heb mijn geld terug gekregen, misschien tot de volgende bestelling dankjewel!

Antwoord van Space NK
30 november een bestelling geplaatst. Het is verstuurd, maar tot op heden niks ontvangen. Ik werd doorgestuurd naar global-e. Hier kom ik ook niet verder mee. Ik wil mijn geld terug. Super slechte service!!

Antwoord van Space NK
10-12-24 bestelling gedaan. 13-12 verzonden. Hiervan een bevestiging ontvangen. Pakket bleef steeds in Londen. Contact opgenomen met Space NK ivm status van mijn pakket. Zij verwijzen me naar site global-e.com. Daar kom je ook niet verder mee. En dan de klapper. 23-12 krijg ik een mail: bestelling geannuleerd, je geld wordt teruggestort! Zonder enige uitleg. Weg kerstcadeau. Bedankt SpaceNK!

Antwoord van Space NK
Ik had een bestelling met oa 2 setting sprays van Charlotte Tilbury met de Black friday korting besteld. En ik zat aan het bedrag voor geen bezorgkosten. Nu is er maar 1 setting spray bezorgd. Ik heb daarover gemaild. En dan krijg ik mijn geld voor de gemiste setting spray geretourneerd ipv dat er nog 1 na wordt gestuurd. Ik heb 2 dochters die dit beiden vragen. Nu moet ik hem bij bestellen zonder korting en met verzendkosten. Nou dan ben ik de korting van de week ervoor ook kwijt. Echt slechte service.

Antwoord van Space NK
Ik had een parfum besteld als kerst kado voor mijn man en nu moest ik €39 invoerkosten betalen anders kreeg ik het niet geleverd. Ik heb dat bedrag gelukkig heel snel terug gekregen van Space NK.

Antwoord van Space NK
Ik heb op 13 september 2024 een bestelling geplaatst en deze is tot op heden niet in mijn bezit. Volgens de track & trace is het bezorgd, maar waar? Ik heb geen idee. Ik heb contact opgezocht met Space NK en Global-E, vervolgens op 31 oktober antwoord gehad dat ze het gaan onderzoeken. Vervolgens niks meer gehoord en op 24 november weer gemaild. Zij hebben op 26 november geantwoord dat ze het naar de juiste afdeling gaan sturen voor review. Ik ben echt zwaar teleurgesteld in dit bedrijf en had echt hoge verwachtingen. Ik hoop dat ik middels deze review de juiste afdeling/persoon kan vinden die mij kan helpen. Het gaat om een bestelling van een hoog bedrag. Ik zou in ieder geval mensen die nog twijfelen om te bestellen afraden om te bestellen, want de klantenservice is onbereikbaar!
UPDATE: na weken contact zoeken via de mail en deze review ben ik eindelijk geholpen. Hier ben ik erg blij mee en opgelucht!

Antwoord van Space NK
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.