We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The company is trustworthy, and our property was fantastic. It was in a great location -- perfect for our "in between" place while we were relocating to a more permanent place. There are a few odd... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BE CAREFUL. This management company (Ukio) charged us extra fees (taken out of our security deposit) after we spent an extended stay at one of their units. They charge people extra fees , even they al... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Todo ano alugo apartamento em Lisboa com a Ukio, por um período de 5 meses. Este ano tive uma gerente de atendimento no escritório de Lisboa, que me deu um suporte muito bom pelo WhatsApp. É bom ter... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ukio team are efficient, diligent and beyond caring. From small details to grandiose issues, Nouma handled our stay with grace. I wish all rental agencies could hire somebody like Nouma! She even ch... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Vastgoed verhuurbedrijf

Geschreven door het bedrijf

Ukio’s mission is to empower people to live where they want, when they want by providing them a home wherever they go. We do this by disrupting the traditional residential real estate market by offering artfully designed, fully-furnished apartments for stays of one month or more. We remove all the hassle around finding a rental with no long-term contracts, moving and buying furniture, security deposits, etc. giving choice and flexibility to allow people to immerse themselves in new cities and cultures.


Contactgegevens

  • Carrer Balmes 76, 3-1 , 08007, Barcelona, Spanje

  • ukio.com

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

828 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 62% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(828)

348 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am very satisfied with the companies…

I am very satisfied with the companies quality of service. Communication was always comfortable due to fast respond time and attentiveness. Also, Juan Diego was really helpful and provided great guest support through out the stay.

30 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ukio

Antwoord van Ukio

Hi Sandro.
Thank you for taking the time to share your experience. We are very happy to hear that our service met your expectations and that you felt supported throughout your stay.

Our team prides itself on being attentive and responsive, as we know how much a quick answer can improve the living experience. Juan Diego will be glad to hear his efforts made such a positive impact. We appreciate the kind words and are glad to have you in the Ukio community.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Booked a lovely apartment through Ukio…

Booked a lovely apartment through Ukio in Lisbon. Everything was very smooth, with always excellent, professional and friendly service from Celeste! Thank you so much.

4 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ukio

Antwoord van Ukio

Hi Freddy.
Thank you so much for the kind words. We are thrilled to hear that your experience in Lisbon was so smooth and that Celeste provided the professional, friendly service we strive for. We will be sure to share your thanks with her. We hope you enjoy every moment of your stay in the city.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing stay everything was perfect

Amazing stay everything was perfect. The location is good, close to everything you need and in a beautiful area. The host Ukio was friendly, responsive, and made the whole experience smooth and comfortable. The apartment itself was clean, well-maintained, and had everything we needed. Highly recommend, would definitely stay again!

1 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ukio

Antwoord van Ukio

Hi Christine.
Thank you so much for the glowing review. We are thrilled that everything from the location to the apartment's condition was perfect for your stay.

Our goal is always to make the transition into a new city feel smooth and comfortable, so hearing that our team met those expectations means a lot. We truly appreciate the recommendation and would be delighted to welcome you back to a Ukio home in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I reported a couple of maintenance…

I reported a couple of maintenance issues and they were fixed the next morning by a friendly and helpful technician.

30 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ukio

Antwoord van Ukio

Hi Nigel.
Thank you for sharing this. We know that the value of staying with us is having the peace of mind that things will be handled quickly. It is great to hear that our technician was able to get everything sorted for you by the very next morning. We appreciate your feedback and are glad we could help you stay focused on enjoying the city.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Allison was very kind and responsive

Allison was very kind and responsive. I really appreciate all the help and there ability to resolve my query in a time efficient manner.

30 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ukio

Antwoord van Ukio

Hi Veronica.
Thank you for the kind words. We are so glad Allison was able to resolve your query quickly and with the care we strive for. Knowing you felt supported and that your time was respected means a lot to us. We will be sure to pass your appreciation along to her.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Buen servicio

Buen servicio

28 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ukio

Antwoord van Ukio

Hola, Natalie.
Muchas gracias por tu comentario. Nos alegra saber que has tenido una buena experiencia con nuestro servicio. Estamos aquí para lo que necesites durante tu estancia. ¡Un saludo!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good and attentive

Very good and attentive

28 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ukio

Antwoord van Ukio

Hi Sofia.
Thank you for the feedback. We are glad our team could provide the attentive service we strive for. We hope you are enjoying your time in the city.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Effective, very helpful and very fast

Honestly how effective and fast it was. Straight to the point and very understanding/comprehensive. I grealy recommend!

28 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ukio

Antwoord van Ukio

Hi Yanis.
Thank you for the recommendation. We know your time is valuable, so we make it a priority to be direct and efficient when you need us. It is great to hear that our team's approach was helpful for you. We look forward to seeing you again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Responded our maintenance request very…

Responded our maintenance request very quickly and helpful

25 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ukio

Antwoord van Ukio

Hi Fangjia.
Thank you for the feedback. We know that when you are in a new home, getting maintenance issues sorted quickly is essential to feeling settled. We are glad our team could help you out so fast, and we appreciate you letting us know.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful and attentive service…

Wonderful and attentive service response by Celeste.

24 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ukio

Antwoord van Ukio

Hi Lex.
Thank you for the feedback. Celeste is a valued member of our team, and we are so glad her attentive service made a difference in your stay. We will be sure to share your kind words with her.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

completely broken experience

Avoid Ukio.
Paid a premium for an apartment advertised with a dedicated office and high-speed internet — got neither. No working internet for the entire stay, making the “office” useless, plus broken A/C during peak heat.

Support is a joke: endless WhatsApp loop, zero ownership, nothing gets fixed. At one point they even sent a fake speed test from another location to pretend it was resolved — and only admitted it after being caught.

They charge full price for a product that simply doesn’t work and then hide behind internal policies.

This isn’t just bad service — it’s misleading and unacceptable. Avoid Ukio.

UPDATE (based on Ukio’s response below):

Ukio publicly states that a ~7% compensation offer for an apartment without reliable internet and with broken A/C during peak heat was “significant compensation.”

To be clear: this apartment was rented specifically for work. It was advertised with a dedicated office space and high-speed internet. For almost the entire stay, there was effectively no usable internet connection. I had to spend substantial additional money on coworkings, offices, mobile internet, taxis, and constantly reorganizing my work schedule. It directly affected my business operations and productivity for weeks.

The A/C situation also made the apartment barely livable during a significant part of the stay in Barcelona heat. This was not a “minor inconvenience.”

Accepting a 7% refund under these circumstances would simply feel humiliating.

What made the experience even worse was the service model itself. Almost every response from support would arrive intentionally near the end of the working day. If I replied immediately, I would receive an automatic message saying support hours were over and someone would respond “tomorrow.” They managed to stretch simple discussions into a three-month loop while consuming an absurd amount of my time and energy.

What’s especially frustrating is that I proposed a reasonable compromise very early on: move me to another Ukio apartment with working internet. This was ignored/refused despite the issue clearly not being resolved.

At this point, it genuinely feels like the business is optimized not around hospitality or customer experience, but around exhausting customers until they give up.

1 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ukio

Antwoord van Ukio

Hi Dmytro. We recognize that an apartment without reliable internet fails to meet the standard of a home, especially when you need to work. While we were able to restore the air conditioning quickly, the connectivity issues were a genuine technical failure that we struggled to resolve during your stay.

Regarding the speed test, this was a result of a misunderstanding while testing the portable routers we provided as a backup. It was never our intention to misrepresent the situation in your apartment. We offered significant compensation to reflect the disruption to your work, We are sorry we couldn't reach an agreement on the amount. Your feedback is being used to improve how we verify utility stability before any guest arrives. We wish you the best.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very positive experience

I’ve had a very positive experience with Ukio so far. The apartment quality, the overall service, and especially the responsiveness of the team have been excellent.

From the very beginning, the move-in process was smooth and well coordinated. Whenever small issues appeared, which can naturally happen in any apartment, the team handled them quickly and professionally. Maintenance visits were arranged promptly and everything was resolved efficiently.

What I appreciate most is the attitude of the team: they are responsive, solution-oriented and genuinely attentive. Communication has always been clear and respectful, and it’s evident that they care about maintaining a good experience for their tenants.

In particular, the local team in Lisbon has been very supportive and easy to work with. Every interaction has been professional, helpful and proactive.

Overall, Ukio offers a very convenient and well-managed living experience, and I’m happy to recommend.

Sérgio Meireis

23 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ukio

Antwoord van Ukio

Hi Sergio.
Thank you for such a thoughtful review. We are especially pleased to hear that our Lisbon team has made your stay so seamless. We know that small maintenance issues are a part of city life, but our goal is always to ensure they don't disrupt your experience for more than a moment. Knowing you feel well-managed and cared for is the best feedback we could receive. We appreciate the recommendation and are very happy to have you in the Ukio community.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I booked an apartment for a month

I booked an apartment for a month. The place is completely different the pictures. They are misleading. I'm about to start taking legal actions against the company. They don't respond over email, what's app or phone. Never use this company. They are the biggest scammer in the market

21 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ukio

Antwoord van Ukio

Hi Saba,

Thank you for your feedback. We take all guest experiences seriously, but we want to firmly clarify the details of your stay to provide complete transparency to our community.

You were the very first guests to check into our brand-new, fully curated apartment, which was launched just three days before you checked-in. Because this is a brand-new property, all photography and 3D virtual tours are brand-new, high-definition digital twins of the exact physical space you are staying in. There is absolutely no misrepresentation or scam; the apartment is exactly as pictured and finished to our highest design standards.

When you checked in and expressed that the apartment did not align with your personal preferences, our teams communicated with you immediately. We always strive to handle guest preferences constructively, and we worked with you directly to find an official resolution to your contract.

Because this matter has already been fully resolved and your reservation is officially closed, our communication on this file has concluded. We wish you all the best in your future travels.

Best regards,

The Ukio Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do Not Give These Bastards Your Money!

I almost never write reviews but I am making a point of writing this because of just how horrible this company is to deal with.

Please do not give UKIO a cent of your money until you've read through the countless reviews like this one - most 5 star reviews are fake accounts. They are a deceitful sales front with a completely siloed and anonymised backend who have zero accountability or respect for your funds.

I engaged Ukio in March 2026 and was contacted by their sales agent on WhatsApp (their preferred channel). During negotiations she promised anything necessary just to agree a deal - i.e. fixed rent / utilities terms, subletting permissions, contract registration with Finanças, retrospectively adding tenants to the contract and ensured all agreed terms would be reflected in the contract.

Once negotiated, she advised that a deposit of €7850 would be required to secure the booking and initiate the contract. Twice I advised I was not comfortable making payment before the final contract, however, she advised this was the only way to produce the contract in Ukio's system.

Numerous times she attempted to induce a credit card payment, advising it was required despite this not being listed anywhere in the contract. First warning should have been here, as on attempting to pay by card it tripped Revolut's 3DS security warning - a big red flag.

I naively chose bank transfer believing it to be safer and deposited the €7850 requested. Once paid, she confirmed receipt and forwarded me the contract the next day, which is where the real side of Ukio began to show.

The contract sent at 3pm the next day showed a higher rent amount, unfixed utilities with additional usage charges, no mention of retrospectively adding another tenant to the contract or that the contract would be registered with Finanças and clear terms that prohibited subletting.

She then disappeared 'On Leave' for 5 days right up until the day before my contract was due to start - supposedly leaving my matter with 'legal teams' and 'other colleagues' to be resolved.

What followed was no less than 20 contact attempts via phone, WhatsApp and email to at least 6 different channels (Sales, Guest, General, Accounts, Sales Members & Sales Managers).

ZERO tangible response was provided to resolve the matter over the next week. No callbacks, no email resolutions, no updated contract, just a loop of WhatsApp "we're escalating this" messages to stall so that they have a defensible claim to your funds once you move in and physically initiate the contract.

Recognising this, I sent a firm email before the move in date advising that the booking was made under invalid and misleading contract terms and that the deposit would need to be refunded immediately as I would not be proceeding.

She then came back "from leave" and at 6pm the day before move in, confirmed that the booking had been cancelled, not before having the nerve to get defensive over the issues I had with depositing €8k only to receive false contract terms.

I provided banking details and she advised that the cancellation was "done" and that "a full refund had been processed". I asked if proof of payment would be sent to me and she advised it was automatic, yet all I received was a generic cancellation email.

I made 20+ attempts to engage Ukio over the next week (phone, email, WhatsApp) to advise the urgent nature of the refund, yet again received only circular responses routing me back to generic email addresses.

A week later I was told the refund was "done" again, yet she then asked for bank details again - which I sent AGAIN. Another week later after 20+ more attempts to call, email and get clarity over the refund, I received a vague anonymised email from Ukio Accounts saying "the payment was made but there is a bank delay".

The first meaningful response only came after I escalated the matter by filing an official fraud report with Revolut and submitting a police complaint — at which point the refund was processed within 12hrs along with a bogus email screenshot "from the bank" with redacted address details and a deposit receipt that clearly showed the payment was only initiated after the above action was taken, despite repeated lies that it "had been processed".

To date, I have still never spoken to anyone from this company on the phone despite 30+ calls and have barely had an email response. They hide direct contacts of key personnel and restrict you to deceitful WhatsApp comms to cover tracks whilst saying anything to take your money and then disappear.

Be careful!

UPDATE - Do not believe the performative response below by Ukio. They literally spent the last 3 months trying to have my review removed for defamation and only posted this response once trustpilot rejected their claim. This is nothing more than dishonest PR waffle.

23 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ukio

Antwoord van Ukio

Hi Luka,

Thank you for sharing your detailed feedback. We are deeply sorry for the severe frustration, stress, and communication breakdown you experienced during your booking process with us in Lisbon. An onboarding experience involving a €7,850 deposit should be handled with absolute clarity and seamless communication, and we sincerely apologize that we fell short of those standards in your case.

We would like to address your concerns directly to provide complete transparency to our community:

Contractual Terms & Finanças Registration: As a legally compliant operator in Portugal, Ukio strictly adheres to local tenancy laws. This includes the mandatory registration of eligible rental contracts with the Portuguese Tax Authority (Finanças). We apologize for any discrepancy between your initial sales conversation and the draft contract terms regarding subletting, occupant additions, and utility policies. We are actively auditing our pre-contractual sales communication to ensure all future agreements are perfectly aligned from the very first conversation.

The Refund Process: We want to confirm that a full refund of your €7,850 deposit was successfully completed and returned to your account. While processing international bank transfers during a contract dispute can involve strict banking security clearance windows, which unfortunately caused a highly frustrating delay, we entirely agree that the communication and tracking updates you received during this period were unacceptable.

We have taken your experience as a serious case study internally. We have already restructured our refund triggers and communication protocols so that if a guest chooses not to proceed before move-in, their funds are returned with the utmost urgency, accompanied by immediate, transparent bank receipts.

We appreciate your patience during what was an incredibly stressful period, and we wish you the absolute best in your new home.

Best regards,

The Ukio Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not use Ukio

I rarely write negative reviews. Ukio has earned one.

For a two-month furnished rental in Madrid, Ukio charged nearly three months of combined deposit and rent to my credit card before any tenancy was confirmed. They then demanded three months of bank statements — for a two-month stay. After providing every document requested, I was informed I did not meet their financial solvency threshold. They delivered this verdict while holding the majority of my money and without any real response from a person. It was an automated response without any real justification.

What followed was extraordinary. Ukio did not respond to emails. They did not return voicemails. My lawyer and I visited their office three times in person attempting to resolve the matter. Three times. This is not a communications gap — it is a complete and deliberate breakdown in basic customer accountability.

After three weeks of this, and with my lawyer formally involved, Ukio finally agreed to proceed. By that point, the specific apartment for which I had paid a deposit had been rented to someone else.

To summarize: they took my money, rejected me on spurious financial grounds while keeping it, ignored every attempt at contact for weeks, required three in-person office visits from me and my lawyer before anyone bothered to respond, and ultimately failed to deliver the apartment I had paid for.

I cannot imagine a more comprehensive failure from a company that charges premium prices and presents itself as a professional operator. Avoid.

Update: Ukio has since responded to this review. Their response contains factual inaccuracies, I have addressed their response point by point below:

First, a basic factual error: I am not moving to a new city. I am a resident of Madrid. This was a two-month rental in the city where I already live. The fact that your reply opens with this assumption suggests it was not written with any knowledge of my actual situation — which, sadly, is consistent with my entire experience with Ukio.

"Mandatory verification process" — I complied with every document request, including three months of bank statements for a two-month stay. After full compliance, I was informed I did not meet your financial solvency threshold. You had already charged the majority of the rental to my credit card. You could have simply charged the remaining amount.

"We processed your refund as soon as we met in our office" — this is factually incorrect. There was no meeting. My lawyer and I visited your office three times and were never received. On the final visit, a staff member told us someone would reach out. That is not a meeting. Ukio did not respond to emails or voicemails throughout this entire period. The refund came only after three weeks of being ignored — not as the result of a productive office meeting that never took place.

"Alternative apartment options" — the original apartment I paid a deposit for was no longer available because this process dragged on for three weeks. Being offered a replacement is not a resolution.

"We respect your decision to decline further support" — after this experience, I think most people would understand that decision.

I appreciate that you've taken the time to reply, but a response that contains factual inaccuracies about the events in question is not an improvement on silence. I hope future customers read both this review and your response carefully.

17 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ukio

Antwoord van Ukio

Hi Andrew. Moving to a new city is a significant transition, and we understand how frustrating it is when that process doesn't go as planned. To maintain the standard of our community, every residency must pass a mandatory verification process.

When a profile does not meet our specific eligibility criteria, we are unable to confirm the booking until those flags are addressed. We processed your refund as soon as we met in our office to discuss the results of your check. Although we followed up with alternative apartment options to help you settle into Madrid, we respect your decision to decline further support. We take your feedback on our response times to heart and will use it to improve how we communicate during these complex verification stages. We wish you the best.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The company is doing super well

The company is doing super well, always responde to me and help me with my problems and questions. The only thing is the cleaning is not that organized and you can’t put to earlier and you have to pay everytime and not fixed!
The person that attends me is super atencious and always in alert

15 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ukio

Antwoord van Ukio

Hi Carolina. Thank you for your kind words about our team. We are so glad to hear that your City Host has been attentive and helpful whenever you have questions.

We also hear your feedback regarding the cleaning services. We aim for a high standard of care, but we understand that the fixed scheduling and additional costs can feel restrictive when you are looking for more flexibility. Your comments on how we organize these sessions are very helpful as we look for ways to make our services more adaptable for long term stays. We appreciate you sharing this with us and look forward to making the rest of your stay as comfortable as possible.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good communication

Fast responses, good communication

12 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ukio

Antwoord van Ukio

Hi Jules.
Thank you for the feedback. We know that clear and fast communication is the foundation of a good stay, so it is great to hear our team met those expectations for you. We hope to see you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Allison and Sara were so helpful when I lost hot water!

Allison and Sara were so helpful when my apartment lost hot water. They had a technician come a few hours after my initial communication. It's the benefit of having everything handled for you while you settle in to a new place - will definitely stay at Ukio again.

12 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ukio

Antwoord van Ukio

Hi Tim.
Thank you so much for sharing this. We are glad that Allison and Sara were able to get a technician to you so quickly. You hit on exactly why we are here. We know that when you are settling into a new home, the last thing you want to worry about is a maintenance issue. Knowing we could handle that for you so you could get back to enjoying your stay means a lot to us.
We look forward to seeing you at another Ukio apartment in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick response

12 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ukio

Antwoord van Ukio

Hi Samara.
It is wonderful to hear that you had such a great stay with us. We truly appreciate you taking a moment to share your experience. Making our guests feel at home in a new city is exactly why we do what we do, and knowing we hit the mark for you means a lot to the whole City Host team. We would love to welcome you back to a Ukio home whenever your travels bring you back this way. Safe travels until then.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We recently stayed at the Fratta…

We recently stayed at the Fratta apartment in Madrid and it was an absolute dream. The space was stunning and exactly what we were looking for. The location was perfect for exploring the city, and the entire process with Ukio was incredibly smooth from start to finish. We couldn't have asked for a better experience!

11 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ukio

Antwoord van Ukio

Hi Maarten. Thank you so much for the wonderful review. We are thrilled to hear that the Fratta apartment was a dream for your stay in Madrid.

It is great to know that both the design of the space and the location helped make your time in the city special. We aim to make the entire process as smooth as possible so you can focus on exploring, and we are glad we hit the mark for you. We would love to host you again in any of our cities.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer