Unbeatable Bathrooms Reviews 

161
•
TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

ordered some bathroom tiles - the wrong kind arrived and many of them broken. past two weeks trying to get a refund or collection of the items - nothing. i can only assume this isn’t a credible com... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a bathroom sink in July on website using credit card. No goods received, No answer on phone or email. Do not use this company, they are scammers. They should not be on Trust pilot at all.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

What a great company, after trying to source my oven/microwave cooker from NEFF which they couldn't supply as there was no stock available. They put me in touch with this company which managed to find... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really good service, couldn’t recommend more. Tiles look incredible and customer care was amazing. Had a call straight away after purchasing saying they would be delivered by the next day. Adam contin... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Sanitairwinkel

Geschreven door het bedrijf

One of the UK’s fastest-growing online bathroom retailers selling a range of showers, baths, taps, sinks & more from some of the biggest and best brands.


Contactgegevens

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

161 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,2

Alle reviews

(161)

21 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still waiting for a refund on faulty…

Still waiting for a refund on faulty shower which has arrived and they will not organise the collection of this! Beware I am out of pocket £200 and I urge anyone else not to order from them as I believe you will have more issues than it worth!
Images and email sent when the parcel arrived! Told they would refund! Still nothing!

25 september 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beware - seem to be scammers

I so wish I'd read these trustpilot reviews before ordering. Ordered for my elderly mum & now feel bad as she's basically lost several hundred pounds for a hob which the company isn't sending. They don't answer phones or chat or messages. I guess they are a fraudulent scam that somehow is still allowed to exist? Will try the bank & see if they can help. My order was with unbeatable kitchens but it seems to be part of unbeatable bathrooms.

25 september 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They really don’t deserve the one star

They really don’t deserve the one star. I placed an order over a month ago, received a confirmation email, and the money came out of my account. I’ve tried to contact them by phone (they never answer and no response to messages left), Facebook, WhatsApp and of course email. I’ve had their generic “thank you for your patience” response twice. No answer to my queries about where my order is. No response to my requests for a refund so I can source the item elsewhere. This is holding up our renovation. Appalling customer service. I now see all these other reviews of course, and can see there is little hope of receiving my order.

14 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Are Unbeatable Bathrooms still in business

I ordered a wash basin from unbeatable bathrooms on 31 July 2023 (now 07/09/2023) After I received a confirmation of order email the following day I have had only automatically generated replies to the many emails i've sent over past 5/6 weeks and also messages left on their telephone service (again only automated responses) ARE THEY STILL IN BUSINESS

31 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay well clear of this company

Company has had my money for over a week. Item has not even been dispatched. Will not answer phone or respond to their webchat. Best to avoid at all costs and shop elsewhere

On 25.08.23. Company contacted Trustpilot to inform them that I had put my review in wrong domain and for wrong company. However both unbeatable kitchens and unbeatable bathrooms operate from same business address, use same phone number and same voicemail!

Still wont answer phone calls and have not received my order as it states it still awaiting fulfillment. This further adds to their lack of transparency and reasons to avoid

19 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid! Item never shows up

Ordered a toilet and have phone multiple times to chase the delivery. At first I was told that they thought the order was fraudulent so they didn't contact me or send the item or action a refund. Once they confirmed it wasn't fraudulent after I called them, I was told it would be sent out and delivered on Tuesday and they would email me, four days later it still has not been delivered and no email.

10 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid this company.

Ive been in the trade along time and this is the worst experience ive had ordering online.

Placed an order for £1400 worth of fitted furniture. A week went by with no sign of the items. Called them to be told they should of been delivered already and they would find out what went on.

Didn't hear anything. Emailed and called again to be told they had the items and would get them loaded and sent out for the following day.

Called the next morning to confirm to be told they wouldn't be delivered as they hadn't had time to load them bit would do it that day.

Called again the following day to be told some items were missing...by this point I had lost all patience and confidence in the company. They then told me they would have the manufacturer deliver my items direct.

Not believing a word they were saying I called the manufacturer and was informed they'd had my order picked and on a pallet ready for delivery weeks ago but they were still waiting for this company to PAY for it.

Went back and forth with the company over the next few days demanding they either pay the manufacturer or refund me before I dispute the payment with my credit card company.

With no contact and no signs of my order I called the company 9 times over the course of a day and failed to get through to Jack. However when my wife called on a number he didn't recognise he picked up first time and was very apologetic and said he'd call me immediately...he didn't.

The next day I called and spoke to the poor receptionist and quite bluntly told her to pass the message on to Jack that if my order wasn't paid for that day he'd find me stood in his office the following morning.

Surprise to surprise 10mins later they'd paid.

This company will lie at each and every opportunity. Do yourself a favour and look elsewhere. There are plenty of genuine business out there that have a conscience.

I fully expect them to respond with a load of made up excuses trying to downplay at best their utter incompetence and at worst their downright deceitful behaviour at doing business.

15 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute shambles of a company

Absolute shambles of a company . Order not arrived when promised. Complete fairy tale of excuses. I’m in the trade and rue the day that I found this shower.

26 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Unbeatable Bathrooms

Antwoord van Unbeatable Bathrooms

Hi Paul,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very sorry to hear that you're not entirely satisfied with your order.

However, the only order we're able to find associated to your name is of a concealed cistern, not a shower, which you state in your review. Perhaps you have wrote this review for the wrong company?

If so, please may we ask you to remove this review.

All the best, Unbeatable Bathrooms

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really happy with my new Tissino…

Really happy with my new Tissino Lorenzo mirror for my bathroom. Impeccable service. Highly recommended

13 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Unbeatable Bathrooms

Antwoord van Unbeatable Bathrooms

Hi Aria,

Thank you so much for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear that you're enjoying your new bathroom mirror and that we were able to provide an impeccable service!

All the best, Unbeatable Bathrooms

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Unbeatable Bathrooms is a credible company

Unbeatable Bathrooms is a credible company. After ordering, I was slightly concerned that I hadn't received any shipping updates, so I called them. After speaking with a few of their employees they informed me that one of the items was out of stock, and therefore, they swapped out the item for another suitable part, and then sent out for delivery, and although the delivery took longer than anticipated, every time I called the support number, someone picked up in a few rings. The employees I dealt with were very nice, and helpful.

1 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Unbeatable Bathrooms

Antwoord van Unbeatable Bathrooms

Hi Trev,

Thank you so much for taking the time to leave your feedback! We're very happy to hear about your positive experience and that our team were able to deliver a suitable alternative! We hope that you'll continue to shop with us for any future bathroom projects!

All the best, Unbeatable Bathrooms

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Placed order for new toilet seat on 28…

Placed order for new toilet seat on 28 Nov. Nothing received. Company doesn't answer phone or reply to WhatsApp. Abysmal service.

28 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Unbeatable Bathrooms

Antwoord van Unbeatable Bathrooms

Hi Edward,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very sorry to hear you feel this way.

It appears that your WhatsApp message was sent on a Sunday, outside of our working hours, which would explain why there was no reply. Your review was posted the following Monday.

We advise customers to allow up to 1 working day for a response, although we aim to respond within a few hours.

I can see that one of our colleagues has since contacted you via email. We hope this has helped to clear up any confusion and sincerely apologise for any inconvenience!

All the best, Unbeatable Bathrooms

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fab service and the oak bathroom caddy…

Fab service and the oak bathroom caddy was worth every penny! So well made. Love it!

14 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Unbeatable Bathrooms

Antwoord van Unbeatable Bathrooms

Hi Debbie,

Thank you so much for taking the time to leave your feedback! We're very happy to hear about your positive experience and that you're loving your new bathroom caddy! We hope that you'll continue to shop with us again in the future.

All the best, Unbeatable Bathrooms

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DON'T BUY FROM THIS COMPANY!!!

DON'T BUY FROM THIS COMPANY!!!
I'm a tradesmen builder and been in this business for nearly 30.
This company is by far the worse I had dealt with.
Staff on the phone are very polite but it's just to cover this company's level of incompetence. They just keep on waiting and waiting on their promises to deliver, where they couldn't even know where the item they sold me was at.
Full of empty words.
I've paid £411,00 for a top of the range toilet for a high profile customer, that now just told me they will never use me again. As they don't have working toilet as promised.
I am really angry with the way they simply took my money and did not deliver it.
I will certainly take this further

7 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Unbeatable Bathrooms

Antwoord van Unbeatable Bathrooms

Hi Francisco,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We truly apologise for the delay and any inconvenience caused.

The original delivery date provided by the warehouse has regretfully been pushed back slightly. We're working on getting an accurate update from the courier as soon as possible.

Our delivery estimates may vary by product. It appears that your order was placed only last week. In most cases, delivery is made within 5 working days but unforeseen circumstances may extend this timeframe.

We hope this has helped to clear up any confusion and we will be in touch as soon as we're able to provide an update!

All the best, Unbeatable Bathrooms

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I got a lovely call to let me know they…

I got a lovely call to let me know they had found my tap after emailing to say they were out of stock and it would take 3-4 weeks to come back in. It arrived safe and sound and looks great. Thanks

26 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Unbeatable Bathrooms

Antwoord van Unbeatable Bathrooms

Hi Leander,

Thank you so much for taking the time to leave your feedback! We're very happy to hear that your order arrived sooner than expected and is looking great! We hope that you'll choose to shop with us again in the future.

All the best, Unbeatable Bathrooms

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Experience

Answered questions via email very quickly, dispatched within 2 days and delivered exactly on time. Thank you.

24 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Unbeatable Bathrooms

Antwoord van Unbeatable Bathrooms

Hi Tara,

Thank you so much for taking the time to leave your feedback! We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll continue to shop with us for any future bathroom projects!

All the best, Unbeatable Bathrooms

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Delivery was terrible

Delivery was terrible. 3 days in a row waiting in the house for it not to arrive on top of the previous day I waited in a week prior. Had to rechedule my own work, seriously inconvinient.

Shower had clearly been repackaged as plastic covers were missing on parts. Missed a crack in the bath, only discover at fitting. No reposnse when I emailed about it. I'm sure their Ts & Cs wouldn't have covered it but still makes Unbeatable / Bliss Bathrooms a poor experience.

Bath was damaged when the fitters went to install.

Reply. I paid £92 for delivery. Which I had to chase the while way through the process.

I would not have left a negative review if you had responded to my email from last week.

2 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Unbeatable Bathrooms

Antwoord van Unbeatable Bathrooms

Hi Drummond,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very sorry to hear that you feel this way. We take comments such as this seriously and are not reflective of our usual service.

It appears that the courier experienced some delays, of which you were notified as soon as possible. We sincerely apologise on behalf of the courier for the inconvenience caused.

Regretfully, there's no guarantee that fragile items such as ceramics won't accidentally obtain damage during transit. Despite doing everything we can to reduce the chances of any damage, we can't guarantee once they have been taken by the courier.

We advise customers to check deliveries before accepting. Upon notifying us of an item damaged in transit, we provide a replacement as soon as possible, subject to T&Cs. However, an alternate item was purchased by yourself elsewhere before the damage was reported to us, 1 month after it was delivered, allowing no time for us to provide the replacement.

The shower was ordered in brand new from the manufacturer. We will kindly request more information from the manufacturer regarding the packaging, if you'd like us to do so.

We hope this has helped to clear up any confusion. If you have any questions, please contact us directly and we will be happy to help!

All the best, Unbeatable Bathrooms

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Items falsely advertised as in stock.

Items showing as available are in fact NOT available. Payment taken, then the inevitable apology email with a ‘3-4 week’ lead time. Avoid. Useless.

26 september 2022
Logo Unbeatable Bathrooms

Antwoord van Unbeatable Bathrooms

Hi Paul,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very sorry to hear that you feel this way. We take comments such as this seriously and are not reflective of our usual service.

We don't advertise items as "in stock" on our site. Items are available either from our warehouse, our partner warehouses or directly from the manufacturer themselves.

We clearly outline the delivery dates as estimates only and advise customers to enquire about an item before purchasing to avoid any disappointment.

Regretfully, the particular item you ordered wasn't in stock at the time of your purchase.

We hope this has helped to clear up any confusion. If you have any questions, please contact us directly and we will be happy to help!

All the best, Unbeatable Bathrooms

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nuie toilet unit…

Excellent service and very helpful item arrived before expected

11 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Unbeatable Bathrooms

Antwoord van Unbeatable Bathrooms

Hi Mrs D,

Thank you so much for taking the time to leave your feedback! We're very happy to hear about your positive experience with us and hope that you'll choose us again in the future!

All the best, Unbeatable Bathrooms

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sales staff very helpful in providing…

Sales staff very helpful in providing detailed information over the phone about the product I wished to purchase and were able to ship the goods very quickly with no delivery charge. Overall excellent service.

27 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Unbeatable Bathrooms

Antwoord van Unbeatable Bathrooms

Hi Christopher,

Thank you so much for taking the time to leave your feedback! We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll continue to shop with us for any future bathroom projects!

All the best, Unbeatable Bathrooms

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Spare parts on time

I bought a spare part for a tap, otherwise hard to locate. It arrived by Royal Mail as it was claimed it would. What more can you want?

23 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Unbeatable Bathrooms

Antwoord van Unbeatable Bathrooms

Hi Kristian,

Thank you so much for taking the time to leave your feedback! We're very happy to hear about your positive experience with us and hope that you'll choose us again in the future!

All the best, Unbeatable Bathrooms

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer