Vitapoint | Everyday essentials Reviews 

555
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Website states FREE NEXT DAY DELIVERY OVER £29.99 UPTO 10KG in UK Mainland. So trying to place an order for £35 and have a UK mainland postcode yet the system wants to charge £6.99 for P&P and no answ... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I have placed on line Order on the basis it was Colgate 2 In 1 Toothpaste & Mouthwash Whitening 100ml - Pack of 3 as per the picture shown online. I received s "Icy Blast", instead of "Whitening".... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is an absolutely fantastic company to buy from- not only is everything a bargain it very often comes next day delivery & FREE POST when you spend over £30 !!! There is nothing to not like- their... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've made two orders with Vitapoint and both have been delivered extremely fast (within 48 hours). For clarity, the two orders were for shoe deodorisers (Beauty Formulas Odour Control Foot & Sho... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Gezondheids- en schoonheidsartikelen winkel
  2. ook in
  3. Doe-het-zelfzaak
  4. Natuurvoedingswinkel
  5. Supermarkt
  6. Vitamine- en supplementenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Vitapoint is a leading retailer in Health & Beauty, Vitamins, Toys and also household products with the lowest prices. Established in 2016, Vitapoint prides themselves in the service provided to all of its customers. Visit vitapoint.co.uk for some great offers now


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

555 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 93% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(555)

114 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Useless sub-standard product and unable…

Useless sub-standard product and unable to return due courier restrictions - All three cans of this paint were defective and unusable (I've never ever had issues with spray paint before - this is clearly a rejected batch which has presumably been bought very cheaply)- I bought this via Amazon so wrongly thought turns would be not issue - whilst Vitapoint accepted the return they would not send a pre-paid label - said I had to ship myself - Amazon said they would refund the postage but .. every courier I contacted (incl. Royal Mail0 refused to ship aerosols for non-commercial customers - so literally unable to send the cans back - I've written off the cost that I paid - not worth the hassle for a tenner ,,,but ... I won't be touching this company with a barge-pole ever again - poor product which I note is still being sold and poor customer service - avoid. I should have read the other reviews on Amazon first - they all say the same thing .

23 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Vitapoint | Everyday essentials

Antwoord van Vitapoint | Everyday essentials

We are truly sorry to hear about your experience with this product. We would like to clarify that spray paints are classed as restricted items by many couriers, which unfortunately makes returns more difficult for non-commercial customers. While we do accept returns in line with Amazon’s policies, in this case the courier restrictions may have caused frustration, and we sincerely apologise for the inconvenience. We appreciate your feedback and will review this matter with our supplier to ensure quality control and to improve the customer experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Same as previous review order placed…

Same as previous review order placed told on way Evri now send me a notification to say order damaged beyond repair take up with Vitapoint. Just wasn’t my refund of £32.26 I feel like I’ve been scammed. No goods and wondering how long until my money is refunded. Surely if Evri did indeed damage they pay Vitapoint who refund me quite simple really. I’ve never had this happen before and I order online all the time. Wouldn’t recommend or use Vitapoint again. No products and no idea how long I have to wait for my refund. Just generic email to say it’s being investigated.

15 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Vitapoint | Everyday essentials

Antwoord van Vitapoint | Everyday essentials

We’re very sorry for the inconvenience caused with your order. We can confirm that a full refund of £32.26 has already been processed back to your original payment method. Refund times may vary depending on your bank, but the amount should already be with you or will reflect shortly. Once again, we sincerely apologise for the experience and appreciate your understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All goods received but the delivery a…

All goods received but the delivery a little slow

25 juli 2025
Logo Vitapoint | Everyday essentials

Antwoord van Vitapoint | Everyday essentials

Thank you for your feedback. We’re happy to know all items were received in good condition. We dispatched your order on time; however, the delay was from the shipping company’s side. We appreciate your patience and will work with them to improve delivery speed in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Impressive service

I bought shampoo bars from Vitapoint as they were very good value for a package of six bars. They were despatched quickly and delivered the next day. I would buy from them again

26 juli 2025
Logo Vitapoint | Everyday essentials

Antwoord van Vitapoint | Everyday essentials

Thank you so much for your kind words! We’re delighted to hear you’re happy with the shampoo bars, as well as our quick delivery service. We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Outstanding!!!!

Not even going to wait to be invited to review as this company are exceptional. I ordered my favourite face cream yesterday as it's out of stock everywhere and it was shipped the same day and arrived today. Unbelievable.

I'm just praying they keep stocking it as I'll be stocking up.

Thank you so much for an incredible service

5 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Vitapoint | Everyday essentials

Antwoord van Vitapoint | Everyday essentials

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear you received your favourite face cream so quickly and that you're happy with our service. We truly appreciate your support and look forward to keeping it in stock for you. Thanks again for shopping with us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent delivery

Excellent delivery, the whole experience of ordering on their website was very easy. Would recommend to anyone.

25 juli 2025
Logo Vitapoint | Everyday essentials

Antwoord van Vitapoint | Everyday essentials

Thank you for your fantastic feedback! We're thrilled to hear that you had a smooth ordering experience and were pleased with the delivery. Your recommendation means a lot to us—we truly appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Talcumtastic

Fair price and excellent fast delivery!

25 juli 2025
Logo Vitapoint | Everyday essentials

Antwoord van Vitapoint | Everyday essentials

Thank you for your wonderful feedback! We're glad you were happy with the price and impressed by the fast delivery. We truly appreciate your support and hope to serve you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My order was well packaged

My order was well packaged, and a really fast delivery...Thank you so much

25 juli 2025
Logo Vitapoint | Everyday essentials

Antwoord van Vitapoint | Everyday essentials

Thank you for your lovely feedback! We're so pleased to hear that your order arrived quickly and was well packaged. Your satisfaction means a lot to us, and we look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered with nex day delivery was not…

Ordered with next day delivery was not expecting until Monday but arrived on a Sunday great service

25 juli 2025
Logo Vitapoint | Everyday essentials

Antwoord van Vitapoint | Everyday essentials

Thank you for your kind feedback! We're delighted to hear your order arrived earlier than expected and that you were happy with the service. We truly appreciate your support and look forward to serving you again!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Satisfactory

Satisfactory

25 juli 2025
Logo Vitapoint | Everyday essentials

Antwoord van Vitapoint | Everyday essentials

Thank you for your positive feedback! We're glad to know you’re satisfied with your experience. If you need any further assistance or have questions in the future, feel free to reach out. We’re always here to help!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Excellent service: prompt, quick and well packaged. Value for money unbeatable...brilliant! Highly recommend.

21 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Vitapoint | Everyday essentials

Antwoord van Vitapoint | Everyday essentials

Thank you so much for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you were happy with the service, packaging, and value. Your recommendation means a lot to us. We look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivery was excellent and fair pricing

I put in a order on Saturday morning and my parcel arrived the next day Unbelievable I would have expected to wait a couple of days I would recommend this company to my friends And their prices are what you call fair

19 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Vitapoint | Everyday essentials

Antwoord van Vitapoint | Everyday essentials

Thank you so much for your lovely feedback! We're thrilled to hear your parcel arrived so quickly and that you were happy with our service and pricing. Your kind words truly mean a lot to us, and we're grateful for your recommendation to your friends.

We look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick delivery

Easy to use website and quick delivery.

24 juni 2025
Logo Vitapoint | Everyday essentials

Antwoord van Vitapoint | Everyday essentials

Thank you so much for your kind feedback! We’re delighted to hear you found our website easy to use and were happy with the quick delivery. We look forward to serving you again!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst customer service ever!

I am disabled and housebound and rely SOLELY on home deliveries. Placed an order on Friday on Amazon which stated next day delivery from this company and although they did issue a refund I was told the product was still coming and they apologised for delay guaranteeing it would be with me Sunday it’s now Tuesday and reduced a message the seller this company called the item back! You would have thought that as a goodwill venture Gue to the delivery not aerobic g by the specified next day they would have still let me receive the item! I have never experienced such horrible customer service and as I rely solely on deliveries would have continued to order from them. Absolutely appalled!!

24 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Vitapoint | Everyday essentials

Antwoord van Vitapoint | Everyday essentials

We’re very sorry to hear about your experience, especially given your circumstances. Providing a smooth and reliable service is extremely important to us, and it’s clear we fell short this time. Please accept our sincerest apologies for the confusion and delays with your order. We truly appreciate your feedback and will use this to improve our process going forward. If there’s anything we can do to make this right, please don’t hesitate to contact us directly. Thank you for bringing this to our attention.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Service next day delivery and…

Excellent Service next day delivery and Great Customer service :)...

15 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Vitapoint | Everyday essentials

Antwoord van Vitapoint | Everyday essentials

Thank you for your feedback! We're pleased to hear you were satisfied with our service and next-day delivery. We truly appreciate your support.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommended

Fast delivery, best prices, highly recommended and will be using again soon.
Vitapoint🫰

10 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Vitapoint | Everyday essentials

Antwoord van Vitapoint | Everyday essentials

Thank you for your kind feedback! We're glad you were happy with the fast delivery and prices. We truly appreciate your recommendation and look forward to serving you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Product is great as ever delivered…

Product is great as ever delivered quickly driver very friendly had no problems would use you again 😃

26 mei 2025
Logo Vitapoint | Everyday essentials

Antwoord van Vitapoint | Everyday essentials

Thank you so much for your kind words! We're glad to hear you're happy with the product and delivery experience. We truly appreciate your support and look forward to serving you again.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered 3 tubs of tile grout through…

I ordered 3 tubs of tile grout through Amazon on 6th June. Was told delivery by Monday 9th June. Didn't arrive. The next day I received a package that looked like it had been thrown from top of skyscraper. Tile grout all over what was left of box and only one in it. You wouldn't have got 3 in that box so either list or not sent.
Contacted amazon who were helpful and said they would contact seller saying I would receive my order in full by Thursday.
I receive an automated email from Vita Point saying customer service is important to them. Please send photographic evidence. I replied to this telling them. Pictures had been taken but I can not send rhem due to being severely sight impaired and registered blind. They would have to wait till Sunday when my Son comes to see me after his holiday. He would do it for me. If this means you can not resend my damaged package and 2 missing items please issue refund and I will get tile grout from elsewhere as needed for weekend.
Next day I get the same email asking for pictures. I contact amazon again. I'm told they will contact company and ask where the missing items were. Give them 48 hours to contact me. I get same email again.. This company is a joke. Customer service appalling. I asked them several times in emails to them why did I not receive 3 tubs and only. Never get answer.
The damaged package I can accept as down to poor care from courier company. Missing items not sent is down to them.
I my opinion they didn't have the stock and were just playing for time in case they got more in to send me. Who knows. Never get answer from this company only an automated email time after time. Now in amazon's hands to sort out. I want full refund. This company has let me down and I wouldn't trust them to fulfill orders.

6 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Vitapoint | Everyday essentials

Antwoord van Vitapoint | Everyday essentials

We're truly sorry for the inconvenience you experienced. We understand your frustration and sincerely apologise for the issues with your order and communication.
We can confirm that a full refund has already been processed for you. While the damaged packaging may have been due to courier handling, we completely understand how disappointing this experience has been, and we’re sorry it wasn’t handled better from the start. We appreciate your feedback as it helps us improve our service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible service, out of pocket

Split my delivery into 2, one arrived the other didn’t. Claimed to have issued a refund for the missing items which I never received.

10 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Vitapoint | Everyday essentials

Antwoord van Vitapoint | Everyday essentials

We sincerely apologise for the inconvenience caused. We can confirm that a refund for the missing items was processed from our side, but it’s possible there was a system error that prevented it from reaching you.
We recommend checking with your payment provider, and please feel free to contact us directly so we can assist further and ensure this is resolved for you as quickly as possible.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer