Waverly London Reviews 

193
•
TrustScore 1 uit 5

1,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Brought 2 cost a Christmas, total cost of £90, both dreadful quality, Ask to return them to be told I had to send them back to China, paid £35 postage but never received a refund. Then this week, whi... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Anyone need the address to return there crap products this is it Return Address: Receiver Name: wscm llc House No.: Room 104, Beside Elevator 2, B1/F Address: Keyunda E-commerce Park, Hangche... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Update 17th December. Shoes arrived in bin bag. Shocking quality. Obviously been totally scammed and will report officially. After complaining offered 15% refund for shoes totally unwearable.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute scam I ordered a coat took weeks to come, completely ditterent colour. This company has zero phone support and all returns must be returned to China with customs charges paid by sender, ev... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

At Waverly London we put our customers first in everything we do. We started this brand with a simple idea: offer beautiful, comfortable pieces that make everyday life feel a little easier. Every order is handled with care, from the moment you place it to the moment it arrives at your door. We work closely with our suppliers, check every detail and keep improving our service so you can shop with confidence. We believe trust is earned through clear communication, fast support and consistency. If something is not right we fix it. If you have a question we answer it. Our team is here every day to help with sizing, delivery questions and anything else you may need. We know how important it is to feel safe when ordering online and we take that responsibility seriously. Many of our customers return because they know exactly what to expect. Honest quality. Fair prices. Friendly support. We are grateful for every review as it helps us learn and grow. Thank you for choosing Waverly London. We will always do our best to give you a smooth and reliable experience from start to finish.


Contactgegevens

1,1

Zeer slecht

TrustScore 1 uit 5

193 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 75% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,1

Alle reviews

(193)

193 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Took weeks to be delivered

Took weeks to be delivered, when it arrived I was shocked that anyone could sell such poor quality. It feels awful, the back is just laughable. Really poor service! Do not buy from this company.

18 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Waverly London

Antwoord van Waverly London

Hi Melanie! We’re truly sorry to hear about your experience and understand your disappointment. Long delivery times combined with an item that does not meet expectations is understandably frustrating, and we apologise for the poor service you received.

This is not the level of quality or care we aim to provide. If the item you received feels or looks different from what was advertised, that is something we take seriously and want to review. Your feedback regarding both the product quality and delivery timeframe has been noted and will be shared with our team so we can address these issues.

We would really like the opportunity to make this right. Please contact our customer support team with your order number, or reach out to us directly through Trustpilot, so we can look into a suitable resolution for you.

Thank you for taking the time to share your experience. We’re sorry we let you down.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute scam I ordered 2 coats the…

Absolute scam I ordered 2 coats the same one for myself and the other a Christmas present on 21st November, which took 27 days to be delivered. I did try on 2 occasions to cancel my order after reading Trust Pilot reviews, however I was advised I couldn't as the order had been despatched! Which I doubt due to the time it took to arrive.

The coats are nothing like they were potrayed on the website, being of extremely poor quality and not of wool as advertised

I believed this was a UK company however the order came from China and any returns need to be returned to China with customs charges paid by sender, even though comments say only ship from China if UK stock is low. Because of the poor standard I would normally return however I'm reluctant to, due to the cost.

Avoid this company at all costs. I've been well and truly duped/scammed

Response to Waverley: The only resolution to this is that you refund my money and pay for return postage

17 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Waverly London

Antwoord van Waverly London

Hi Julie! We’re very sorry to read about your experience and understand why you feel so disappointed and frustrated. This is not the impression we ever want to leave with our customers, and we sincerely apologise for the distress caused.

We acknowledge your concerns regarding the delivery timeframe, the inability to cancel once the order was marked as dispatched, and the quality of the items received. If the coats did not match the description or material advertised, that is something we take very seriously and should have been addressed more clearly and promptly.

To clarify, we are a UK-based company. When stock in our UK warehouse is unavailable, some orders are fulfilled by an overseas partner. However, this should be communicated transparently, and we accept that this was not handled well in your case—particularly regarding delivery expectations and returns. We also understand your reluctance to return the items due to the cost, and we recognise how unfair that feels given the circumstances.

We genuinely want the opportunity to review your order and resolve this properly. Please reach out to us directly via our support email or respond to us here on Trustpilot with your order number so we can look into suitable next steps, including a possible resolution without unnecessary additional cost to you.

Thank you for sharing your feedback. We are sorry that we let you down and appreciate you bringing these issues to our attention so we can work to improve.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID!

I strongly advise against ordering from this company. I placed an order for two coats on sale, spending £90. However, delivery took nearly three weeks, and when the items finally arrived, they were in terrible condition! The coats were crammed into a small black plastic bag. One coat had a Chinese brand label, while the other one didn’t have any label at all. Both coats were completely unacceptable.

Furthermore, when I decided to return the items and request a refund, I was pressured into shipping them back to China at my own cost, which added another £30 to my expenses. Now, I am £120 out of pocket and haven’t received any acknowledgment from their customer service email. I also have not seen any sign of my refund. They don’t provide a contact number, so there is no alternative way to reach them.

The company claims to be a mother-daughter business built on love and care. Where is the care? There is no care in handling your products, no consideration for your customers, and not even the decency to apologize or rectify the situation. I wish I had read the reviews before ordering from this company. RETURN MY MONEY!

16 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Waverly London

Antwoord van Waverly London

Hi Vineeta! We’re truly sorry to read about your experience, and we understand why you feel so upset. What you’ve described is not the standard we aim to provide, and we sincerely apologise for the frustration, inconvenience, and financial loss you’ve experienced.

Delays in delivery, poor presentation of items, missing or incorrect labels, and a lack of clear communication are all unacceptable. We also understand how distressing it is to feel pressured into an international return and then not receive timely confirmation or updates regarding your refund. That is not the level of care or transparency we want any customer to experience.

To clarify, we are a UK-based company, and while some orders may be fulfilled by overseas partners when UK stock is limited, this should always be clearly communicated and handled with much better support—especially when it comes to returns and refunds. We fully acknowledge that this process has failed you.

We genuinely want to resolve this properly. Please contact us again with your order number and proof of return shipment, or message us directly via Trustpilot so we can locate your case and urgently review the refund status. Your concern is not being ignored, and we are committed to making this right.

We appreciate you taking the time to share your experience, even though it’s difficult to read. Your feedback highlights areas we must improve, and we are sorry that you were let down.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not touch this company with a barge pole

Do not touch this company with a barge pole. Ordered a "wool" coat for my wife, took a month to arrive.V poor quality , very strange " wool" and from China. Return policy is that you have to pay full cost including customs to return to China. Label says 100% polyester!!!!!

18 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Waverly London

Antwoord van Waverly London

Hi Michael! We’re very sorry to read about your experience and understand how disappointing this must have been, especially when the item did not meet your expectations.

We sincerely apologise for the delivery delay and for the confusion regarding the material of the coat. Product descriptions should always be clear and accurate, and we regret that this was not your experience. Your feedback has been passed to our product team so this can be reviewed and corrected where necessary.

While we are a UK-based company, some orders are fulfilled by overseas manufacturing partners when UK stock is unavailable. That said, this should always be communicated transparently, and we acknowledge that we fell short here.

Regarding returns, we understand your frustration with international return costs. Our team is always willing to review individual cases to find a fair resolution, including alternative return options or partial refunds where appropriate.

We would really appreciate the opportunity to look into this further and assist you directly. Please contact our customer support team with your order number so we can work towards a satisfactory outcome.

Thank you for taking the time to share your feedback — it helps us improve.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful company

Awful company, as everyone else says this is a SCAM. Item took ages to arrive and when it did no labels on the coat and the quality is terrible. Jacket is all creased and looks nothing like the pictures advertised. I purchased a green coat which was advertised on Facebook. You should be ashamed of yourselves!

18 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Waverly London

Antwoord van Waverly London

Hi Steven! We’re genuinely sorry to read about your experience, and we understand how disappointing this must have been.

We want to be very clear that we are not a scam, and we never intend for any customer to feel misled. That said, it’s clear we fell short in your case, and for that we sincerely apologise.

Some of our coats are shipped folded for international transit, which can cause creasing on arrival. This should have been communicated more clearly. Regarding labels and quality, this is not the standard we aim to deliver, and we take feedback like yours seriously as it helps us improve both our product checks and listings.

We’re especially sorry that the item did not match your expectations or the images shown in our advertising. That is not the experience we want for any customer.

We would genuinely like the opportunity to resolve this for you. Please contact our customer support team with your order number so we can review your case and offer an appropriate solution.

Thank you for taking the time to share your feedback — it helps us do better.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not order from here.

Do not order from here.
Ordered a jacket which claimed to be a wool coat, its arrived after about 4 weeks and look to be a mixture or polyester and felt and looks absolutely nothing like the picture. The customer service is terrible aswell!

17 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Waverly London

Antwoord van Waverly London

Hi Hannah! We’re sorry to hear that you’re disappointed with your order and that it didn’t meet your expectations.

We take product descriptions and images seriously, and we regret that the jacket you received did not match what you expected in terms of material or appearance. We understand how frustrating it is to wait several weeks for delivery only to feel let down when it arrives, and we apologise for that experience.

We are a British brand based in London, with customer service handled by our UK team. When items are dispatched via an international fulfilment partner, delivery can take longer than usual, but this should never come at the expense of clear communication or product quality.

We’d really like the opportunity to review your case and help resolve this properly, whether that’s clarifying the materials, arranging a return where applicable, or finding a suitable solution. Please reach out to our support team with your order details so we can assist further. Your feedback is important and helps us improve both our products and service.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

WARNING DON'T PURCHASE FROM THIS COMPANY

WARNING DON'T PURCHASE FROM THIS COMPANY. I HAVEN'T RECEIVED MY COAT, I DOUBT I EVER WILL. THEY SAY THEY ARE A BRITISH BASED COMPANY, WHICH IS QUITE FUNNY AS THEIR FALSE TRACKING DETAILS ARE LINKED TO CHINA. BRITISH STANDARDS NEEDS TO LOOK INTO THIS COMPANY. THEY NEED TO BE STOPPED IMMEDIATELY FROM SCAMMING ANY MORE MONEY FROM OTHER POTENTIAL BUYERS

1 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Waverly London

Antwoord van Waverly London

Hi Denise! We’re very sorry to read this and understand how upsetting it is to be waiting for an order that hasn’t arrived.

We want to clarify that we are a British brand based in London, with all customer service and aftercare handled by our UK team. When an item is not available in our UK warehouse, it may be dispatched through one of our trusted international fulfilment partners, which can result in tracking links showing overseas transit points. This does not mean the order is fake or that tracking details are “false,” but we acknowledge this can be confusing if not explained clearly.

We strongly reject any suggestion that we are a scam, and we take concerns like this extremely seriously. If your coat has not arrived within the stated delivery timeframe, our support team can investigate the shipment, provide an update, or arrange a resolution where appropriate.

We encourage you to contact us directly with your order details so we can look into this for you and ensure the matter is properly resolved. We are committed to improving transparency around shipping and regret the distress this situation has caused.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If you return to have to send them to China

I ordered a pair of shoes and when they arrived I did not like them so I contacted them for return details.They wanted photos of the shoes which I sent with the photo of the delivery packaging, requesting return address details.
I have just received a reply stating I have to send them back to CHINA, for which I have to pay the postage and then give them a tracking number. They must be joking.

17 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Waverly London

Antwoord van Waverly London

Hi Edwina! We’re really sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have felt.

We are a London-based British company, and our customer service and aftercare are handled here in the UK. When stock in our UK warehouse runs low, some orders are shipped via an overseas partner, which can mean returns are directed back to that fulfilment location. This should always be communicated clearly, and we’re sorry that this came as an unwelcome surprise.

Requesting photos of the item and packaging is part of our standard returns process and helps us confirm condition and delivery details, but we appreciate that the cost and destination of the return has caused disappointment. We never intend for customers to feel misled or inconvenienced.

If you’re still in touch with our support team, we’d like the opportunity to review your case again and see what we can do to help reach a fair resolution. Your feedback is taken seriously and helps us improve how we explain shipping and returns going forward.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely awful company Avoid at all…

Absolutely awful company Avoid at all costs!!
Issues I had:
DELIVERY- it took 4 weeks for 1 item to arrive.
QUALITY- the coat arrived, ripped, loose threads all over and was a completely different colour to what was described on the website! The material was described as being a woolen blend, however there was no way there was any wool in the coat that arrived, it was 100% polyester.
There was also no labels on the coat, I can only assume in an attempt to cover up the terrible quality.
RETURNS- I attempted to return the coat, however Waverly didn't want to know, after numerous emails about the horrendous quality of their item then finally offered a replacement (which I refused) or 15% refund!!
I have raised it further and insisted on a refund as the item I have recieved is not what I purchased. Waverly London have confirmed they will issue me a refund once the coat has been returned to their warehouse in China at my own expense, at least £20 Delivery fee!

Absolutely terrible service, especially since the coat was not as described on their website.

If you are looking for a cheap alternative, you are much better off shopping with Shein, the quality is better and at least you are refunded for your returns.

Avoid Avoid avoide

8 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Waverly London

Antwoord van Waverly London

We’re truly sorry to read about your experience, and we completely understand why you’re disappointed. This is not the level of quality or service we aim to provide, and we sincerely apologise for the frustration this has caused.

We are a London-based British company, and while the majority of our orders are fulfilled from our UK warehouse, some items are shipped from an overseas partner when UK stock runs low. That process should always be communicated clearly, and cancellations or returns should never result in mixed messages like the ones you experienced. We’re sorry that this was not handled properly in your case.

We also regret the extended delivery time and appreciate that waiting several weeks is far from acceptable. More importantly, we’re very concerned to hear about the condition and quality of the coat you received. Receiving an item that was damaged, different in colour, missing labels, or not as described in terms of material is unacceptable, and we take this feedback extremely seriously.

We’re equally sorry that the returns process caused further frustration. While refunds are issued once returned items are received back at the originating warehouse, we understand how the cost and inconvenience of international return shipping added to your dissatisfaction, particularly given the quality concerns you raised.

This is not the experience we want for any customer, and we genuinely appreciate you taking the time to share your feedback. If you’re willing, we would welcome the opportunity to review this further and ensure the matter is handled fairly. Please feel free to contact our customer care team directly with your order details so we can look into this personally.

Once again, we apologise for falling short and thank you for bringing this to our attention.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I think 1 star is 3 too many

I think 1 star is 3 too many.

Shocking delivery times, product nothing like pictures , complete tat, no labels, sizing wrong and teh only wool in the product is that they are trying to pull over their customers eyes. Meta equally at fault
AVOID AVOID AVOID

16 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Waverly London

Antwoord van Waverly London

Hi Andrew! We’re genuinely sorry to read this and appreciate you taking the time to share your experience, even though we’re disappointed it fell so far short of expectations.

We take feedback like this seriously. Our product images are intended to accurately represent the items we sell, and we’re sorry if what you received didn’t meet that standard. We also apologise for the delivery time and the sizing issues you mentioned — this is not the experience we want any customer to have.

We would really like the opportunity to look into this properly, resolve any issues, and discuss a refund or return where appropriate. Please contact our customer support team directly with your order details so we can investigate and assist you further.

We’re continually working to improve our products, quality checks, and delivery experience, and feedback like yours helps highlight where we need to do better.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful company not UK based at all

Awful company not UK based at all, cheap material from china the pattern didn’t even match up. Took forever to come and the returns policy is shocking

16 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Waverly London

Antwoord van Waverly London

Hi Dylan! Thank you for sharing your feedback. We’re very sorry to hear that your experience was so disappointing and that the item did not meet your expectations.

We’d like to clarify that we are a British brand based in London, with all customer service, aftercare, and returns support managed by our UK and European team. When an item is not immediately available in our UK warehouse, it may be shipped from one of our trusted international manufacturing partners, which can result in longer delivery times. We apologise that this was frustrating and did not meet your expectations.

We’re particularly sorry to hear your comments regarding the material quality and pattern alignment. This is not the standard we aim to deliver, and we appreciate you bringing this to our attention so it can be reviewed with our quality team.

Regarding returns, we understand that our policy can be disappointing, especially when international shipping is involved. Return shipping costs are set by the carrier, not by us, but we recognise this can still feel unfair in practice and we regret the frustration it caused.

We genuinely apologise that your experience left you feeling this way. If you would like us to review your order and see how we can help resolve this, please contact our support team directly with your order details and we’ll be happy to assist further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID AVOID AVOID

AVOID completely. Ordered coat from what is described as a London based firm. Took over a month to arrive from China.Qualityis even worse than Temu or Shein.Picture used to advertise is obviously copied from a legit firm. Returning the item at cost is extortionate.

16 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Waverly London

Antwoord van Waverly London

Hi Mr. Henry! Thank you for sharing your feedback. We’re genuinely sorry to hear how frustrated and disappointed you feel with your experience.

We’d like to clarify that we are a British brand based in London, with our customer service, aftercare, and returns support handled by our UK and European team. When an item is not immediately available in our UK warehouse, it may be shipped from one of our trusted international manufacturing partners to avoid long restock delays — this is why some orders may ship from overseas. We understand that the delivery time did not meet your expectations, and we apologise for the frustration this caused.

Regarding quality and imagery, we take these concerns seriously. Many manufacturers produce similar styles for multiple retailers, which can result in comparable photos appearing across different platforms. That said, we never intend to mislead customers, and we’re sorry that the product you received did not meet the standard you expected.

As for returns, international return costs are set by the courier, not by us, and we appreciate that this can feel expensive. We aim to be transparent about this in our policies, but we understand it can still be disappointing in practice.

We truly regret that this experience fell short and left you feeling this way. If you’d like us to review your order and see what we can do to help, please reach out to our support team directly with your order details so we can assist you further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Temu products at inflated prices

What a scam! Temu products at inflated prices, brought a coat for my wife for Christmas but ashamed to gift it to her, avoid this company at all costs, have looked on temu and have found the same coat with the same pictures, disgusting how an apparently family run business can happily con people out of their hard earned money, if you like their products buy them directly from temu so you don’t pay their inflated prices!

16 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Waverly London

Antwoord van Waverly London

Hi Timothy! Thank you for taking the time to share your feedback. We’re genuinely sorry to hear how disappointed you feel, especially as this was intended to be a Christmas gift for your wife.

We’d like to clarify that we are a British brand based in London, and we design, curate, and source our collections through a network of long-standing manufacturing partners. In today’s global retail landscape, many factories produce similar styles for multiple retailers, which can result in the same or very similar images appearing across different platforms. This does not mean items are being resold from Temu, nor that customers are being misled.

Our pricing reflects more than just the item itself — it includes quality control, UK-based customer support, order processing, secure payments, aftercare, and compliance with UK consumer standards. We fully understand that different marketplaces operate under very different models, and customers are of course free to choose where they shop.
That said, we’re truly sorry that this purchase did not meet your expectations. If the coat is unworn and within our return window, we would be more than happy to help arrange a return or discuss a suitable resolution. Please contact our support team directly with your order details so we can assist you promptly.

We appreciate you raising your concerns and regret that your experience left you feeling this way.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid !!!

Avoid, scam !
Firstly the way they advertised seems like it's British brand not Chinese!!!!
I was awaiting my shoes almost one month and yet shoes size where wrong therefore I wanted to return however this scum company said I have to cover return postage and tracking in case will be missing in postage ,as you can imagine costs of postage is very expensive.
I'm going to contact my bank to dispute this issue and hopefully claim my money back. Avoid!!!

16 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Waverly London

Antwoord van Waverly London

Hi Eva! We’re very sorry to hear about your experience and understand why you feel frustrated and disappointed.

We’d like to clarify that we are a British brand based in London, with all customer service, returns handling, and aftercare managed by our UK and European team. When stock is unavailable in our UK warehouse, some orders are shipped via our trusted international fulfilment partners, which can unfortunately result in longer delivery times. We’re sorry if this was not made clear enough at the time of purchase.

We apologise that the shoes you received were not the correct size — this should not have happened. Regarding returns, return postage and tracking requirements are outlined in our returns policy to ensure items can be safely received and processed. That said, we understand that international return costs can be frustrating, especially when an issue occurs, and we’re sorry this added to your disappointment.

If you’re willing, we would genuinely like the opportunity to resolve this directly with you. Our support team can review your case and discuss the best possible resolution, including return options or alternatives where appropriate.

We regret that this order did not meet your expectations and are sorry we’ve left you feeling this way.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could have given a minus number of…

If I could have given a minus number of stars I would!
SCAM. SCAM. SCAM!!
On 14th November, I sent for the lovely coat I saw advertised on the Waverley site, which was described as as a UK based family business. It was £59.95, which seemed good. Unfortunately, after a month of waiting, I received a small, squashed parcel this morning, which I was surprised to see contained the coat I had ordered! On opening it, I could have cried! It was a mass of creases, and the material is such poor quality, and has a very ‘nylon’ look about it, that gives a shimmery effect. There’s no label either, and nothing like the lovely coat in the picture!
I tried contacting the email address given, but it just bounces back. I would even guess that this is made by Temu, as, from what I understand, I think they work through other business!
Please tell me, how do I go about getting a refund and returning this heap of rubbish?

16 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Waverly London

Antwoord van Waverly London

Hi Marilyn! We’re truly sorry to read how upset and disappointed you feel, and we sincerely apologise for the distress this experience has caused you. This is clearly not how we want any customer to feel when ordering from us.

We would like to clarify that we are a UK-based brand, and all customer service, returns, and aftercare are handled by our team in the UK and Europe. When items are not immediately available in our UK warehouse, they may be shipped via trusted international manufacturing and fulfilment partners. That said, this should never result in a product that does not match the description or imagery shown on our website, and we are very sorry that this happened in your case.

We understand your disappointment regarding the material, packaging, and overall presentation of the coat. Your feedback about the quality and condition on arrival is taken very seriously and has been shared with our product and quality teams for urgent review.

We also apologise if you experienced difficulty reaching us by email — our support email is active, and we always respond to genuine customer enquiries. If messages have bounced back, it’s possible there was a temporary delivery issue, and we regret the frustration this caused.

Of course, you are entitled to return the item and receive a refund. Please contact our customer support team directly using the email address on our website, including your order details, and they will guide you through the return process promptly. We will ensure your case is handled fairly and as smoothly as possible.

We’re genuinely sorry that we let you down and appreciate you taking the time to share your experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointed

Very disappointed, it took a very long time to get the order and when I received it, it was not as described on the website. I’m sending them back and I expect the refund to include the postage fee. There is no receipt in the package. I would not advise anyone to order from this company. They do not make these shoes at all. The shoes are not quality at all.

16 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Waverly London

Antwoord van Waverly London

Hi Rosemary! Thank you for sharing your feedback, and we’re very sorry to hear about your experience.

We apologise for the longer-than-expected delivery time and for the disappointment you felt when the item arrived. If the product was not as described on our website, we fully understand your frustration — this is not the standard we aim to provide.

Regarding the return, a printed receipt is not always included in the parcel, as returns are processed using your order number or the details provided when you contact our support team. Our customer service team will guide you through the return process and confirm the correct return address.

Once the return is received and inspected, your refund will be processed in line with our returns policy. If the item is deemed faulty or significantly not as described, return postage costs are also reviewed and handled accordingly.

We’re sorry that this order did not meet your expectations and regret that we’ve left you feeling this way. If you are in the process of returning the item, please reach out to our support team so we can ensure your case is handled as quickly and fairly as possible.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My order arrived today

My order arrived today. Items were Christmas presents however I would be embarrassed to give these as gifts. Quality is awful. The website portrays itself as a UK London organisation however items are cheap and from China avoid this site.

16 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Waverly London

Antwoord van Waverly London

Hi Alan! We’re very sorry to hear that you were disappointed with your order, and we appreciate you taking the time to share your experience.

We are a British brand based in London, with our customer service, returns, and aftercare handled by our UK and European teams. While many of our items are stocked in our UK warehouse, some products are dispatched through trusted international manufacturing partners when UK stock is limited. This allows us to avoid long restock delays, but we understand this is not always clearly communicated and we’re working to improve transparency.

We’re genuinely sorry that the quality did not meet your expectations, particularly as the items were intended as Christmas gifts. That’s never the experience we want for our customers. We’d be more than happy to assist with a return or refund so this can be resolved properly for you.

Please contact our support team directly with your order details, and we’ll make this right as quickly as possible.

Thank you again for your feedback — it helps us improve.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Anyone need the address to return there…

Anyone need the address to return there crap products this is it
Return Address:
Receiver Name: wscm llc
House No.: Room 104, Beside Elevator 2, B1/F
Address: Keyunda E-commerce Park, Hangcheng Avenue, Hangcheng Street
City: Shenzhen
Province: Guangdong
Country: China
Post Code: 518000
Obviously cost a fortune ive also reported them to gov scam site and the standards agency

15 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Waverly London

Antwoord van Waverly London

We’re really sorry to read this and understand how frustrating a return experience like this can be. We want to be absolutely clear that we are not a scam, and we regret that this situation has led you to feel this way.

We are a British brand based in London, with our customer service and aftercare handled by our UK and European team. While the majority of our orders are fulfilled from our UK warehouse, in some cases items are dispatched from trusted international fulfilment partners to avoid long restocking delays. This can mean that certain returns are routed back to the original fulfilment centre.

That said, we appreciate that international return shipping costs can be inconvenient and disappointing. Our support team is always available to discuss return options and work toward a fair resolution, including refunds where applicable.
If you’re willing, we’d genuinely like to review your specific order and ensure everything has been handled correctly. Please reach out to our customer service team directly with your order details so we can look into this and help resolve the matter properly.

We value all customer feedback and are sorry this experience didn’t meet your expectations.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam company

Your respnse is rubbish, no refund at all, you think as you write a response that's good enough but your a SCAM Compsny taking money from people, your products are from.TEMU you cut the tags off and the products you receive are not the sane as advertised. DONT BUY FROM THIS COMPANY------' Scam company, I ordered the coat as others did, tooks weeks to arrive absolutely rubbish quality. Asked to return the coat and they offered 15% back and keep the coat, which i declined as politely as I could, not.

When the coat arrived it had a return address in London which I sent back to recorded and signed for and advised this scam company what I had done. Still awaiting refund but lodged dispute with my bank.

, I'm in the process of contacting trade and standards also so we stop getting ripped off, lisa

29 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Waverly London

Antwoord van Waverly London

Hi Lisa! We’re truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation has been. We sincerely apologise for the disappointment caused by the product quality and the delays during the return and refund process.

We’d like to confirm that your refund has already been successfully processed back to your original payment method. Depending on your bank, it may take a few working days for the funds to appear in your account.

For clarity, we are a British brand based in London. Our staff in the UK and Europe handle all customer service, returns, and aftercare. When an item isn’t available in our UK warehouse, we sometimes ship through trusted international partners to avoid long restock delays, but all service is still managed by us in London.

We regret that this experience led you to feel this way, as this is certainly not the standard of service we aim to provide. Your feedback has been noted and will be reviewed internally to help us improve our processes and communication.

If you have not yet seen the refund reflected or require any further assistance, please don’t hesitate to contact us directly and we’ll be happy to help.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Placed an order on 1st dec no…

Placed an order on 1st dec no confirmation email. Have sent some emails today and I have been asked for a order number which I have explained I dont have due to no confirmation email. The money was taken from my account on 1st dec amd still no item. Getting nowhere via contact email very disappointing amd a scam site

14 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Waverly London

Antwoord van Waverly London

Hi Sunead! We’re truly sorry to hear about your experience, and we understand how frustrating this situation must be. Please accept our sincere apologies for the lack of confirmation email and the confusion this has caused.

We want to assure you that we are not a scam and that we take all customer concerns seriously. Occasionally, confirmation emails may fail to deliver or end up in spam folders, but this should never prevent us from helping you. If payment was taken, there will always be an order record in our system.

To allow us to investigate this urgently, we kindly ask that you contact us again with the email address used at checkout and a screenshot or reference of the payment taken on 1st December. This will help us locate your order and resolve the issue as quickly as possible, whether that means confirming shipment or arranging a refund.

We sincerely regret that your experience so far has been disappointing, and we appreciate you bringing this to our attention. We are committed to resolving this matter promptly and restoring your confidence in our service.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer