World-of-Satellite Reviews 

237
•
TrustScore 5 uit 5

4,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I needed a new satellite receiver to replace my ageing Technicorder which received both German satellite and UK terrestrial stations. I came across the GIGABLUE receiver at the World of Satellite webs... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top quality service. Stef certainly knew his stuff and offered excellent advice on which products were best suited to my needs. I ordered two Tivusat boxes on the Monday and they arrived the next day... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I placed an order after the cut out time and even though I paid extra they made sure I got my delivery by the next day….. it’s nice to see that some companies still have customer satisfaction at hear... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I, and friends have been using WOS for quite a few years. The level of service is always the highest possible. Even when there's the odd hiccup WOS bend over backwards to iron things out as quickly as... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Elektronicawinkel

Geschreven door het bedrijf

Official UK Distributor's of Formuler Media Streamers, Mecool, Dcolor, Gigablue, Octagon, VU+ and much more...Secure online ordering. Order online by 3pm for next working day delivery. Massive selection of quality Android media streamers and Satellite TV equipment.


Contactgegevens

4,9

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

237 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,9

Alle reviews

(237)

67 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

During my many years in business

During my many years in business, dealing with national and international companies, I was truly impressed with the thorough help and postive attitude throughout my whole purchasing experience.

27 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo World-of-Satellite

Antwoord van World-of-Satellite

Hi Steve, thank you for your kind feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic service!

I'm delighted with my recent interaction with World-of-Satellite. I had two questions about a product which were responded to within minutes. Once I'd placed my order (before 3pm), it was with me by midday the following day. The product itself is excellent and exceeded my expectations. I have no hesitation in recommending World-of-Satellite and would purchase from them again.

13 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo World-of-Satellite

Antwoord van World-of-Satellite

Hi Nitin, thank you for your kind feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Octagon SF8008 COMBO

I bought an Octagon SF8008 COMBO satellite receiver from World of Satellite back in August.

From pre-sales enquiries to after sales install advice Stef has been first class.

I might be in touch again as I still haven't mastered connecting to WiFi :)

16 december 2021
Review zonder uitnodiging
Logo World-of-Satellite

Antwoord van World-of-Satellite

Hi Mark,

Thank you for your kind feedback. Anytime you need help and support simply open a support via our support portal and we'll do our best to assist.

Thanks again,
Team @ WoS

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had an issue this morning where my…

I had an issue this morning where my Octagon SF8008 was seemingly not putting out any HDMI, I tried several different options, to no avail, I raised a ticket 1st thing this morning and got a reply within the hour maybe even sooner, sugesting things to try with the offer to return the box for inspection. as it is only a few weeks old, I was honest and explained I had loaded various bits of software onto the device.... The reply suggested I try a different TV with the box, low and behold it workd, turns out my Sont TV had crashed due possibly to a storm. This is the 2nd ticket I had raised, the 1st was just a question regarding the box and again this was answered in a timely manner

8 december 2021
Review zonder uitnodiging
Logo World-of-Satellite

Antwoord van World-of-Satellite

Hi Keith, thank you for your kind feedback.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Waist of time

They rejected my warranty claim saying there was nothing wrong with zgemma box which I even sent them the video showing it was faulty. Now I am not longer their customer. I bought like 10+ zgemma boxes from them, now I am buying straight from zgemma website. 63589, 66873 just two order numbers from 1 second email search. Don't want to waist more time on you liers.

6 december 2021
Review zonder uitnodiging
Logo World-of-Satellite

Antwoord van World-of-Satellite

Thank you for your feedback, but we feel this is a little false and mis-leading. We therefore feel the complete history should be posted. For the record, we've checked your order history and you've only ever ordered 1 Zgemma box from us, not that the quantity has any influence on this review. We treat all customers the same, no matter the quantities customers purchase.

1) You purchased a Zgemma H9S on 21/12/2019.
2) You opened a support ticket via our support ticket system on 25/09/2020 3:59 pm.
3) 25/09/2020 4:05 pm we issued return RMA instructions, 6 minutes after you reported an issue.
4) We never heard from you or received the return until.........
5) On 04/12/2020 12:30 pm we received the following message from you:
"Hello
Can I please get new RMA number as the issue I had when contacted you for first time and seemed to be gone Has happened again few times so Id like to post device to you.
Thank you"
6) 04/12/2020 4:32 pm , approx 4 hours after your second report we replied and asked you to use the same return instructions and RMA number.
7) We finally received the returned unit and started testing for the reported issue on 11/12/2020 1:47 pm.
8) 18/12/2020 7:38 am after approx 7 days on constant test in our workshop we replied to you and advised that no hardware fault could be found and therefore shipped back the receiver to you.
9) We never heard anything further from you until this review today approx 1 year after returning the receiver back to you and 2 years after your purchase.
10) You are still within a 2 year warranty for this device, if you still have an issue contact us via our ticket system as you have in the past and we'll get this issue resolved.

Edit 07/12/21: Customer is now calling us liars, order history and our support system is in place for your support and cannot lie. For the record no video was ever provided, only a photo of a TV of which proved issue could have been with the TV or HDMI cable. Mr Paszulewicz, your two year warranty expires on 20/12/21, you know how to contact us should you wish to do so. For the record your original review should remain:
"They rejected my warranty claim saying there was nothing wrong with zgemma box which I even sent them the video showing it was faulty. Now I am not longer their customer. I bought like 10+ zgemma boxes from them, now I am buying straight from zgemma website."

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful and quick to respond

Very helpful and quick to respond. Product I ordered arrived quickly and I am very pleased with it.

26 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo World-of-Satellite

Antwoord van World-of-Satellite

Hi Borz, thank you for your kind feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Technical issues.

I don’t normally write reviews, but I must say and honestly this company is outstanding.
I purchased recently a Formuler Z8 pro and I had a bit of an technical issue with it, and really it was my fault in a way.
Got in touch with Stef and he invited me down to world of Satellite warehouse office with my purchase and he quickly sorted it out for me, pointing out were I went wrong.
He guided me through the set up process, and what an awesome kit it is.
I must also say Stef, great person to deal with friendly and helpful.

1 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo World-of-Satellite

Antwoord van World-of-Satellite

Hi Costas, thank you for your kind feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wos A***

Excellent service as always,email replies very quickly. Repair done very quickly and posted back within the day Thanks again
John

28 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo World-of-Satellite

Antwoord van World-of-Satellite

Hello John,

Thank you for your kind feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Service

Bought a couple of boxes from WOS. Second one developed a fault after11 months, contacted support who promptly replaced the box without any hassle. Will definitely be purchasing my next set top box here

1 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo World-of-Satellite

Antwoord van World-of-Satellite

Hi Keith, thank you for your kind feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent technical service response

Having been given excellent service when a purchase was made 18months ago, I found that I needed to contact the technical service for help, a very quick response with a solution was returned within a day. I am impressed with the service of this company and would use again

29 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo World-of-Satellite

Antwoord van World-of-Satellite

Hi Kevin, thank you for your kind feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

VU+ uno 4k se with hardware fault,

make sure you keep your box and your receipt
the guy on serviceline found my purchase so that was good
the service from start to finish was very good with very good contact from WoS

13 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo World-of-Satellite

Antwoord van World-of-Satellite

Hello, thank you for your kind feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Formuler CC Box

Ordered a Formuler CC Box, an upgrade on my Zgemma H5.2S Box, which I had for a few years (also purchased from here).
Really pleased with the box and the service received.

9 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo World-of-Satellite

Antwoord van World-of-Satellite

Thank you for your orders and kind feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Excellent service. Helpful and reliable. Keep up the good work!!

3 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo World-of-Satellite

Antwoord van World-of-Satellite

Thank you for your kind feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

New Technomate dish motor.

Excellent service and fast delivery. Thanks to Angelo and Stef for great communication.

10 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo World-of-Satellite

Antwoord van World-of-Satellite

Thank you for your kind feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought an Octagon SF 8008

Bought an Octagon SF 8008. To an aged incompetent amateur it is seriously user unfriendly. Contacted support for help in set up many times and finally they suggested I send it to them to set up. I did and they did. They were very patient and helpful despite my incompetence. Would definitely use them again but unlikely to be for an Octagon

26 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo World-of-Satellite

Antwoord van World-of-Satellite

Thank you for your feedback, our support ticket system is open for support anytime.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Service & Support.

Have used w.o.s on many occasions, always happy with my purchases. support given is exceptionally good.
(ie) had a recent issue, resolved in one email.
Well recommended..

23 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo World-of-Satellite

Antwoord van World-of-Satellite

Thank you for your kind feedback.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer