We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The quality is excellent. I’m very happy with it. The delivery process made me very wary of the company, 99 Jersey; I was so relieved when it finally arrived—it was a huge weight off my shoulders, as... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst customer service ever! I order a jersey for a gift that arrived opened and damaged. Never got anything done about it after several attempts. I gave up and bought something else. NOW after 10 mon... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered a Haaland Jersey and I was a little concerned about how long the shipping time was, be patient, very good quality on a slow boat from China, as they say. Very good comms from 99Jersey CustServ... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First, these guys were quick, the product was as advertised, with good communication. They sent TWO by accident, which I informed them, and they instructed me to keep the second one because I was hone... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Sportkledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

Shop High School, Movie, Hip Hop and more Unique Premium Jerseys, Shorts & Much More, at Super Affordable Prices - Get Yours Now!


Contactgegevens

3,4

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

253 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 87% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,4

Alle reviews

(253)

92 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Delayed shipping

UPDATE: On Dec 18th, Adam, customer experience manager, rectified the below experience by sending another jersey to my parent's house. It got there in time.

Today, Dec 15, I wrote this email. Still no response:

I ordered this Jersey Nov 25 when it said on the website that the jersey was in stock and would ship in 1-2 days. I even received a confirmation email stating as such. Picture attached below.

Dec 1, so days after, I received an email saying that shipment is a little behind. It said nothing about being out of stock. I responded to this email with confusion to why there was a delay.

Dec 4, y'all responded stating that there was a high demand, but no worries y'all restocked and would send the jersey out that week.

Dec 8, tracking still showed processing, so I wrote again. I informed your company that I would be leaving town on the 20th to visit the person the person is going to. I requested expedited shipping. A rep responded on the 8th saying * I will immediately inform our fulfillment team about your request to expedite shipping, so we can do everything possible to ensure your gift arrives before the 20th of December. *

Dec 12, I wrote again, because your companies site said the order was still being processed. Knowing the jersey probably wouldn't get to me in time, I asked that the jersey be sent to my parents at *redacted address*.

Dec 13, a rep responded saying that they've spoken to the fullfillment team and it's confirmed that my shipment will be sent out that next Tuesday (so yesterday) and it should arrive in time.

Dec 14, I responded asking to which address will the jersey be shipped and what does in time mean. I reiterated that I leave Friday and please send to the new address I gave in Texas. I did not receive a reply. Meanwhile, I'm receiving multiple ad emails stating the jerseys
I purchased are in stock and to purchase before they sell out.

Dec 17, I get confirmation that the jersey shipped on Monday. Upon looking at the tracking, it'll be delivered on the 21st!! The day after we leave. Tracking does not say to which address it's being shipped. So I wrote again. And got a reply that did not answer any of my questions or concerns.

I'm completely fed up with this process. If the jersey is being shipped yo my house in GA, I want a refund. IF it's being shipped to my parents, then that's fine.

14 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo 99jersey

Antwoord van 99jersey

Hi Leah,

Thank you for the update, and we're glad the jersey reached your parents' house in time. If there is anything else we can help with, please write to support@99jersey.com.

99Jersey Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wish I could give them zero stars

Wish I could give them zero stars . I placed an order 5-7 days shipping after 14 days order still hadn’t processed. Reached out for communication no answers just links in chats leading to information on useless policy. Never returned my money and order never processed. Buyer beware

5 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo 99jersey

Antwoord van 99jersey

Hi Alvina,

Thank you for your feedback. We could not match your review to an order under this name. If you send your order number to support@99jersey.com, our team will check its status and help you right away.

99Jersey Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a month ago

Ordered a month ago, received 2 notices that it has shipped, paid $20 to gave it couriered and not sent thru Canada Post as they are on strike and found out today that it’s been sent that route anyway!!! Asking for a refund. Whst a scam company! Has snyone actually received an order from them??

17 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo 99jersey

Antwoord van 99jersey

Hi Kathy,

Thank you for your feedback. During the Canada Post strike, international parcels were delayed and some were returned. We've reached out to you directly about your order. If there is anything else we can help with, please write to support@99jersey.com.

99Jersey Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM SCAM SCAM SCAM!!!!!

SCAM SCAM SCAM SCAM DO NOT BUY FROM THIS COMPANY. YOU HAVE BEEN WARNED. THIS PLACE NEEDS TO BE INVESTIGATED. Placed an order on NOV 23 2024. Two weeks go by. No update. Cancelled order. As of today still have not received a refund. Made another order on Dec 2 2024 to give another chance & take advantage of Cyber Monday deal. Paid for the fastest shipping. AS of today nothing has been sent. No refund for first order & no shipping of 2nd order. Email responses from a person named "Irish" with no last name. Just got an email from that company right now. "It’s Now or Never! Place Your Orders by Noon for Christmas Delivery" SERIOUSLY? You haven't shipped an order from 2 weeks ago but you expect me to believe that if I order before noon I will get before Christmas!?!? PEOPLE THIS PLACE IS A SCAM. PLEASE WATCH YOUR CREDIT CARDS OR CANCEL THEM & GET NEW ONES. CONTACT YOUR CREDIT CARD COMPANY & START A CHARGEBACK.

16 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo 99jersey

Antwoord van 99jersey

We offer a wide variety of products, and some of them are custom-made on demand, which can take additional time for processing and shipping. We aim to be transparent about this on our product pages and in our marketing emails.

The email you mentioned specifically states that the delivery timeline applies to in-stock items only. I completely understand your disappointment and want to ensure we address your concerns. If you haven’t received your refund or shipment, please contact us again, and we’ll prioritize resolving this for you.

We value your trust and are committed to improving your experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered on Dec12 and paid the extra…

I ordered on Dec12 and paid the extra $40 buck for UPS 1-2 day shipping. When I track my order it says “waiting to be processed”
Wrote an email and no response. This is a Christmas gift I won’t be happy if it doesn’t arrive! NOT HAPPY!!

12 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo 99jersey

Antwoord van 99jersey

I sincerely apologize for the confusion and lack of communication. We’ve been experiencing an issue with our tracking system, which unfortunately shows orders as "waiting to be processed" even after they’ve shipped.

I’ve checked, and your order has been delivered. I’m truly sorry for any frustration caused by this miscommunication. If there’s anything else you need or if you have further concerns, please don’t hesitate to reach out. We’re here to help!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a jersey from them online

I ordered a jersey from them online. And entered the address where I live and have lived for the last five years. Somehow their system sent it to an address I formally had when I lived halfway across the country in another state. I didn’t even still remember the street numbers for that address so there’s no way I entered it. Anyway, they sent the shirt to That address and I never received it. I asked him to resend the shirt or refund my money, and they refused. Something is wrong with their system that reverts to an old address. And something is wrong with her customer service skills, and that I still am out $70 and don’t have the shirt I ordered. They made no efforts to make it right , despite numerous request. This is why people don’t like shopping online, most businesses would make it right immediately, but they did not. Poor company practices would not suggest shopping with them.

2 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo 99jersey

Antwoord van 99jersey

Thank you for sharing your experience. I’d like to clarify that we do not store addresses in our system, so the address entered during checkout is typically either manually inputted or auto-completed by the browser. In cases like this, we often offer a solution where customers can pay just the shipping cost for a replacement.

We understand your frustration and sincerely apologize if our response didn’t meet your expectations. As your package was marked as delivered to the address provided during checkout, we are unable to offer a completely free replacement. However, we are always committed to finding solutions that work for our customers and ensuring they feel valued.

Thank you for your understanding, and we hope to serve you better in the future.

Best regards,
The 99Jersey Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My item has still not shipped

My item has still not shipped, and I paid for 4-day shipping. I placed the order 4 days ago.

4 november 2024
Logo 99jersey

Antwoord van 99jersey

Our handling times can vary depending on the item, ranging from next-day shipping to up to 18 days for some custom stitched with print graphic jerseys. The estimated delivery times are listed on the product page for each item to help set expectations.

We’re working hard to ensure transparency and keep customers updated throughout the process. Please rest assured, we’re doing everything possible to get your order to you as quickly as we can.

Thank you for your patience and understanding!

Best regards,
The 99Jersey Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Griswold Christmas Vacation Jersey

Received my griswold Christmas vacation movie hockey jersey and is amazing!!! Great quality and fits perfectly!!!!! Took a few weeks to receive due to some delays out of thier hands but was definitely worth the wait. Absolutely love it!!!!

16 september 2024
Logo 99jersey

Antwoord van 99jersey

Thank you for your patience and the great review!

Moving forward, all orders for the Christmas Vacation jersey will arrive within just a few days, as we've fully restocked for the holiday season.

We're so glad to hear you're happy with the quality and fit—enjoy your jersey!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still haven’t received my order

Still haven’t received my order. It’s been a long time

1 oktober 2024
Logo 99jersey

Antwoord van 99jersey

Hi Jeremy,

Thank you for your feedback. Standard parcels can take longer to arrive during busy periods, and tracking can show no movement until the carrier scans the parcel. Your exchange was completed. If there is anything else we can help with, please write to support@99jersey.com.

99Jersey Customer Care

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Order received

Originally I wrote my review complaining about the lack of communication with this company. I then heard back from them, telling me my order had been shipped.
Today the Jersey I ordered arrived. It is very impressive, and extremely good quality. I would recommend this company. You just have to be patient.

28 september 2024
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still haven’t received the product so…

Still haven’t received the product so there’s nothing to review seven dollars in shipping cost almost 2 weeks later

1 oktober 2024
Logo 99jersey

Antwoord van 99jersey

Hi Patrice,

Thank you for your feedback. Parcels sometimes take longer than expected to move through the carrier network, and tracking can show no movement until the carrier scans the parcel. We've reached out to you directly. If there is anything else we can help with, please write to support@99jersey.com.

99Jersey Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Counterfeits jersey they not real…

Counterfeits jersey they not real quality garbage

5 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo 99jersey

Antwoord van 99jersey

Hi Rudy,

We're proud of the wide selection and authenticity we offer in our store, and we work hard to provide top-notch customer service so if there was an issue with your order, we’re always happy to help, but based on our records, I don’t see that you’ve made a purchase from us.

Feel free to reach out if you need assistance with an order.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I received my jersey earlier than…

I received my jersey earlier than expected. The only negative rating I have is the response from company not matching estimated delivery timeframe. For example, I emailed asking for estimated delivery time only because I never got a status when I shipped, I get a response saying it’s delayed, but 3 days later I received my jersey in the mail. Overall my jersey was in good quality material.

1 augustus 2024
Logo 99jersey

Antwoord van 99jersey

Hi, thanks for your feedback and for letting us know about your experience. We apologize for the mix-up regarding the delivery status.

You ordered a custom jersey, which does take time to make, and the delay email was part of our effort to improve communication.
However, your feedback has highlighted the need for better updates specific to custom orders, and we'll make adjustments to ensure our customers receive accurate status updates in the future.
We’re glad you received your jersey and that you’re happy with the quality!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My package said delivered but I never…

My package said delivered but I never received anything, I contacted the company and was emailed by Drew the support executive and man when I tell you the customer service was outstanding!!! Literally outstanding!! I’ve purchased things from many companies and never have I ever receive such amazing customer service.. The help, the consistency of communication, the assurance, the comfort! I’m blown away, Drew is a godsend to this company!!

18 juni 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer