Banner for ADHD360

ADHD360 Reviews 

16.271
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

From referral by GP to selecting appointment was much quicker than estimated waiting time. With lots of dates and choices of clinician (male or female). I had an excellent experience. My clinician pu... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was my first time meeting with someone from ADHD 360 as it was my assessment. I found the whole experience a positive one. The meeting was easy to access, even though I am not computer savvy, and r... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I'll be completely honest, I have struggled with meeting, talking about personal things and such all my life. I would mither about said meetings for days beforehand. I absolutely enjoyed my teams mee... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Despite being diagnosed by ADHD 360 over 5 years ago had to return following a period of burnout and forgetting to complete a 6 month review. I was feeling stressed about the possibility of losing acc... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. GGZ-kliniek
  2. ook in
  3. Geestelijke gezondheidszorg

Geschreven door het bedrijf

ADHD 360 is a private Mental Health Clinic that focuses on ADHD. We offer world-class treatment and care for ADHD at affordable prices across the UK. We work with patients both privately and with the NHS to provide specialist Mental Health Services, focused on getting your ADHD as controlled as we can, as quickly as we can!


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

16K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(16.271)

4.946 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Acknowledge

We couldn't be happier with the service provided. Our assessor related with our symptoms and gave fantastic advice and analogies for my daughter of 15 to relate to. Thank you for your support.

6 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ADHD360

Antwoord van ADHD360

Thank you for sharing your wonderful feedback. We are so pleased to hear that your assessor was able to connect so well during the appointment and provide clear, relatable guidance for your daughter. It is fantastic to know you felt so well supported.

ADHD 360 Patient Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A very pleasant surprise

I'll be completely honest, I have struggled with meeting, talking about personal things and such all my life. I would mither about said meetings for days beforehand.
I absolutely enjoyed my teams meeting with Claire Cawley. I felt I could have talked with her for hours almost like a old friend I've know for years. Thank you Claire for making a difficult situation a enjoyable one.

6 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ADHD360

Antwoord van ADHD360

Thank you so much for sharing your heartfelt feedback.

We completely understand how daunting and stressful preparing for these appointments can be, especially when discussing sensitive personal matters. It is wonderful to hear that your assessment felt so comfortable, supportive, and engaging, transforming what felt like a difficult situation into a truly positive experience. Feeling at ease and genuinely heard is so important, and we are so glad you had such a reassuring session.

Your kind words mean a lot to us, and we appreciate you taking the time to share your story.

ADHD 360 Patient Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing service

Amazing service, fast, thorough and helpful. Sophia is so patient and understanding and is going above and beyond for me. Would highly recommend.

6 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ADHD360

Antwoord van ADHD360

We are so pleased to hear that you experienced such fast, thorough, and helpful support. It is wonderful to know that your clinician was patient and understanding, and that they went above and beyond to ensure you felt well cared for. Thank you for your highly supportive feedback.

ADHD 360 Patient Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have struggled for many years and now…

I have struggled for many years and now with help from adhd 360 my life is heading in the right direction.

6 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ADHD360

Antwoord van ADHD360

Thank you for your feedback. We are happy to hear that our support has helped put your journey on a positive path.

ADHD 360 Patient Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing experience

I cannot thank Sam and Peter enough. The whole experience has been amazing from start to finish. Peter who conducted my sons assessment was so reassuring from the moment he joined the call. He put both myself and son at ease, and was so compassionate and understanding throughout. I would highly reccomend ADHD360 to anyone. We decided to use the private route due to the length of the NHS waiting list, and I am so so glad we did.

5 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ADHD360

Antwoord van ADHD360

We are so pleased to hear that you had such a wonderful experience from start to finish. It is fantastic that your son felt so comfortable, reassured, and understood throughout his assessment. We truly appreciate your kind feedback and high recommendation.

ADHD 360 Patient Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I found them really supportive and my…

I found them really supportive and my clinician was really lovely.

6 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ADHD360

Antwoord van ADHD360

We are so pleased to hear that you felt well supported and had such a positive experience with your clinician. Thank you for taking the time to share your kind feedback with us.

ADHD 360 Patient Experience Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bad experience! Please avoid !!!

Been on a waiting list for 3 months for medication since my diagnosis - I had to stop medication due to them not working and impacting my academic life during exam season, and wanted to pause and go back to medication when I finished for summer in a couple weeks. But you’re not allowed to pause, you have to keep trying and can only stop the medication and have a week to change your mind, I called them back within 2 weeks but they said it was too late.

I had an assessment booked, after 5 years of needing a diagnosis and being to different clinics, and had it cancelled the day before because the correct protocol wasn’t taken by whoever approved the appointment. I had it rebooked for in a weeks time but only due to having a gp involved and being frustrated on many phone calls otherwise I’d have had to had waited longer. When I had my assessment the clinician wasn’t very friendly.

You have to wait 45 mins - an hour for a phone call, emailing them takes a while for a response and on the patient app when you said a message if you come off the app for too long, your message disappears and you don’t get a response. What a stupid way to try and deal with patients that have attention deficit??

My clinician also didn’t give me any information when starting my meds, whether they were safe by checking other meds that I’m on, if I can drive on them etc etc. I had some meds delivered and turned out I couldn’t even take them. Luckily I read the package instead of trusting that the clinician knew what they were on about.

I’ve not had a good experience with this company at all and I wish I could change. I’ve told them several times that my mental health and daily life is impacted and every doctor and therapist is expressing I need ADHD medication for my struggles, but ADHD360 just say I’m on a list and they cannot give me a time frame, which they’ve been saying for months now as previously mentioned. Their answer was ‘if your mental health gets that bad, go to A&E’. How disgusting that people are left to get so bad that they must resort to A&E. Not everyone will be in the frame of mind to seek help once it reaches that severity. This is peoples lives and health that are being affected. Not just numbers on a list. The NHS is unlikely to fund me going to another clinic, so for now I just have to suffer and wait.
I’m not interested in being identified by ADHD360 and reading your half hearted response. Complaints, emailing and calling have gotten me nowhere. You should be so ashamed and disgusted that so many people are suffering because of your lack of care. Mental health and suicide is a leading cause of death for a reason. Because people express they need help and get fobbed off by companies like you! Told to go to A&E. Ridiculous

6 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ADHD360

Antwoord van ADHD360

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to read that you have been dissatisfied with your experience.

We recognise that difficulties accessing treatment, changes to appointments, and uncertainty about next steps can be extremely frustrating, particularly for individuals who are seeking support for ADHD and who may already be experiencing challenges in their day-to-day lives.

While we are unable to discuss the details of any individual's care in a public forum, we would like to provide some general information about our processes. Treatment decisions, including whether medication is continued, paused or restarted, are made in line with clinical guidance and individual patient circumstances. Where a patient has been discharged from treatment, there are pathways available to return to care, although waiting times may apply.

We would also like to reassure patients that all of our clinicians are appropriately qualified and experienced in the assessment and treatment of ADHD. As part of the prescribing process, clinicians review a patient's medical history and current medications to assess suitability and safety. Where further specialist advice or review is required, this is sought through the appropriate clinical channels.

We recognise that some patients may experience side effects from ADHD medication, and our clinical teams are available to review medication-related concerns and provide advice regarding ADHD treatment. However, as a specialist ADHD service, we are not commissioned to provide urgent mental health or crisis support. For this reason, patients experiencing significant deterioration in their mental health are advised to seek support from their GP, NHS 111, local crisis services, or emergency services where appropriate.

We appreciate that appointment changes, waiting times and communication delays can have a significant impact on a patient's experience, and we are continually reviewing our services to identify opportunities for improvement.

Thank you for taking the time to provide your feedback. We are sorry that your experience did not meet your expectations.

ADHD-360 Patient Experience Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely poor service since being diagnosed

Extremely poor service since being diagnosed. ADHD360 cancelled my medication review with just three days’ notice, citing vague “new guidelines” without providing any evidence or clear explanation. I was left without a clear route to ongoing medication management, despite having been under their care since 2023. My GP and the ICB also raised questions about the explanation I was given.

I submitted a formal complaint, and over two months later, I have received neither a response nor any acknowledgement of the delay. This is completely unacceptable and raises serious concerns about their communication, patient care and complaints process. Based on my experience, I would not recommend ADHD360.

14 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ADHD360

Antwoord van ADHD360

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that you have been dissatisfied with your experience and that you have felt unsupported throughout this process.

We understand how frustrating it can be when changes to appointments or treatment arrangements occur, and we appreciate the concerns you have raised regarding communication and the complaints process.

We can confirm that your complaint has been received and is currently being reviewed. We apologise that you have not yet received a response and acknowledge that this has taken longer than expected. Unfortunately, we are currently experiencing delays within our Patient Experience Team, which has impacted our response times.

Your complaint remains under investigation, and we anticipate providing you with a full response by the end of this week.

Thank you for your patience whilst we complete our review, and we apologise again for the delay and any frustration this has caused.

ADHD-360 Patient Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Comfortable assessment

From the beginning the individual assessing me made me feel comfortable talking and was kind throughout. I was very nervous about the initial appointment and all of that was made easy by the calm nature of assessor I experienced.

5 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ADHD360

Antwoord van ADHD360

We are so pleased to hear that your assessor put you at ease right away. It is completely natural to feel anxious before an initial appointment, so it is wonderful to know that their gentle approach helped ease your nerves and made it comfortable for you to speak openly. Thank you for sharing your positive experience with us.

ADHD 360 Patient Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you for making it easy for me and…

Thank you for making it easy for me and your patience

5 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ADHD360

Antwoord van ADHD360

We are so pleased to hear that we could make the process smooth for you and provide the attentive support you needed. Thank you very much for taking the time to share your positive feedback with us.

ADHD 360 Patient Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic service from start to finish

Fantastic service from start to finish, I started this journey in June and have been assessed today (October), Roxine was my clinician she was fantastic, made me feel at ease throughout my assessment couldn't have asked for anything more

5 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ADHD360

Antwoord van ADHD360

We are so pleased to hear that you experienced fantastic service throughout your journey. It is wonderful to know that Roxine put you at ease during your assessment and provided such thoughtful care. Thank you for sharing your positive feedback with us.

ADHD 360 Patient Experience Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor services for people who are…

Very poor services for people who are on right to choose. Do not explain things in a way for ADHD and lack of communication. Also massive delays in medication. Made to wait on phone for up to 45 minutes to an hour. Lack of communication via email received hardly any even though I have asked numerous times

5 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ADHD360

Antwoord van ADHD360

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that you have been dissatisfied with your experience.

We understand the importance of clear communication, timely responses and ensuring patients feel supported throughout their journey. It is disappointing to learn that you feel we have fallen short in these areas.

Unfortunately, we have been unable to identify you from the information provided within your review and are therefore unable to investigate the concerns you have raised or comment on your individual circumstances.

If you have not already done so, please contact our Patient Experience Team at complaints@adhd-360.com or call 01507 621151. A member of the team will be happy to review your concerns, discuss your experience with you directly and ensure that any appropriate action is taken.

Thank you again for bringing your concerns to our attention. Patient feedback is important to us and helps us to continually review and improve the services we provide.

ADHD 360 Patient Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The company contacted by phone and…

The company contacted by phone and helped me understand the appointment booking process. The caller took a lot of time discussing ADHD and the process of assessment. She was hugely considerate and made me feel less alone. The assessment itself was hugely humane. Samantha Morgan put me at ease and gave me plenty of time to answer questions.

1 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ADHD360

Antwoord van ADHD360

We are so pleased to hear about your positive experience from your very first phone call through to your assessment. It is wonderful that our team helped you feel supported, less alone, and completely at ease throughout the whole process. Thank you so much for sharing your kind feedback.

ADHD 360 Patient Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a online meeting with Howard…

I had a online meeting with Howard Hewittson-Townley and for the first tine in my life I was fully listened to and made to feel respected and understood if the world was full of Howsrds it would certainly be a much better place to live. I am happy with the service ADHD 360 provided I hardly waited any time for my appointment and they kept in touch with me throughout. I feel much better about myself as a person knowing I have the support from ADHD 360, here's to a brighter future.

2 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ADHD360

Antwoord van ADHD360

We are so pleased to hear that your online meeting was such a transformative and supportive experience. It is wonderful that you felt fully listened to, respected, and kept well-informed throughout your journey with us. Knowing that you feel so much better about yourself and hopeful for a brighter future means the world to our team.

ADHD 360 Patient Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you Alom

Well, today was the day I’d been nervously waiting for, the pre call anxiety was real; but within minutes of the call with Alom chad I was feeling extremely comfortable.

The whole thing felt very…. “Human” is probably the best way to describe it:
I felt really understood with zero judgement.
Thank you.

2 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ADHD360

Antwoord van ADHD360

We're glad you enjoyed your experience with us. It is completely natural to feel hesitant before an important conversation, so we are happy to hear Alom helped put your mind at ease so quickly. Providing a compassionate, listening ear without any criticism is something we always aim for, and your kind words mean a great deal to us. Thank you for sharing your positive feedback.

ADHD 360 Patient Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Clear and supportive assessment.

Clear and supportive assessment.

Clinician was friendly and supportive throughout the assessment and explained the process, treatment and what to expect clearly.

2 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ADHD360

Antwoord van ADHD360

Thank you for your kind review. We are so pleased to hear that your clinician provided a friendly and supportive experience while clearly guiding you through the assessment process, treatment, and expectations. We truly appreciate your positive feedback.

ADHD 360 Patient Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good experience

Very good experience. Staff amazing

2 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ADHD360

Antwoord van ADHD360

We are so glad to hear that you had such a wonderful experience with our team. Thank you very much for taking the time to share your kind feedback with us.

ADHD 360 Patient Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sherrie was so compassionate and easy…

Sherrie was so compassionate and easy to talk to. Made me feel at ease during a long call.

2 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ADHD360

Antwoord van ADHD360

We are so pleased to hear that your call was such a comforting experience and that you felt so comfortable and supported throughout your time on the phone. Thank you for sharing your wonderful feedback with us.

ADHD 360 Patient Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

An excellent experience with ADHD360, thank you.

Mike was absolutely fantastic throughout this whole assessment experience and I honestly am so grateful that I had my assessment with him. I was quite nervous before I joined the call because I knew the appointment would involve a lot of self reflection and deep emotions, but I was made to feel completely at ease by Mike from the very beginning and throughout. He was professional, considerate and highly informative about the whole assessment as well as all the next steps and instructions after it. I would also note that from the very fist phonecall with ADHD360 everyone has been nothing short of excellent, and I managed to get an assessment appointment in a good amount of time. I honestly couldn't have wished for a better experience. Thank you Mike, and ADHD360. Ruth

28 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ADHD360

Antwoord van ADHD360

We are so glad to hear that your assessment was such a reassuring and positive experience. It is wonderful to know that you were put completely at ease by Mike during what can be a very personal and emotional appointment, and that you felt fully supported, informed, and cared for from your initial phone call right through to the next steps. Thank you so much for sharing your warm feedback.

ADHD 360 Patient Experience Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer