Atolyestone Reviews 

280
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I would like to express my heartfelt thanks to Iris for her outstanding support, prompt assistance, and excellent advice throughout my purchase. The bracelets look beautiful on the website, but o... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

When my item had not arrived after 2 weeks (website said 2-5 days), I ordered from elsewhere and requested cancellation but they ignored my request and sent it anyway 4 days later. I returned it stra... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unable to resolve multiple issues with a 14k wheat necklace purchased earlier this year. The item is 14k gold and does not meet UK hallmarking guidelines. Replacements have been damaged, poorl... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you so very much, Atolyestone. Thank you for the crafting of the most beautiful wedding ring imaginable for my husband! We worked with your team in January 2023 and got married on Thursday, May... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Sieradenwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Here at ATOLYESTONE we reinterpret the traditional high-end jewelry. Shop for all handcrafted designer fine jewelry. We offer free delivery worldwide!


Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

280 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 7% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,5

Alle reviews

(280)

38 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

authentic, professional team and excellent products

Really fine products shiny and clean, their communications is excellent, very friendly and supportive. professional team and they know their products. Of course will deal with them again and again.

14 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Atolyestone

Antwoord van Atolyestone

Thank you so much for your fantastic feedback!

We are delighted to hear that you are pleased with the quality of your jewelry and that you found our team to be friendly and professional. We pride ourselves on both our craftsmanship and our communication, so it is wonderful to know we hit the mark for you.

We look forward to serving you again in the future!

Best regards,
The Atolyestone Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality not as described and…

Poor quality not as described and doubtful real silver. Flimsy and arrived late, albeit they did offer to change size of bracelet as it was already late. Have been emailing and messaging on their site chat for a full refund and am being ignored. Avoid at all costs as what you receive isnt what is expected. All I want is a full refund and unable to communicate and arrange this with me.

11 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Atolyestone

Antwoord van Atolyestone

We are sorry to hear that you were not satisfied with your purchase, but we must clarify the situation regarding your communication with us.

We have indeed responded to your messages. Specifically, we asked you to provide details or proof regarding your doubts about the silver, as we stand 100% behind the quality and authenticity of our materials. Unfortunately, we never received a reply from you regarding this inquiry.

All our products are guaranteed to be genuine, and we are still here to assist you

Best regards,
The Atolyestone Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Broken Bracelet

Bought a few items from atolyestone and been good accept the last item beaded bracelet it actually fell apart on my hand after paying 95 pounds when I rang them for refund they said refund was not on offer because of 30 day rule but I did have a voucher for the price of the bracelet but to me when your buying Quantity jewellery the jewellery should never fall apart and also you policy should be changed to 1 year 30 days is unacceptable for the so called qaulity items your selling.also my wife bought me a double bracelet 350pounds for my 60th birthday and im scared that the same thing is going to happen to that so purchasing another beaded bracelet in future is a no noise bought a couple of beaded bracelets from Greece for 10 euros and they have lasted years and are nice bought one here and lasted less than a few months i haven't received anything from you as yet and its Christmas day in two days time.im still awaiting the double bracelet but when I eventually get it I will be grateful Christmas would have been nice as I have been waiting for over 5 weeks or more but I accept i wont be receiving it before Christmas if I receive it at all.also bought a replacement bracelet did not like it wanted to send back and swap for double Chelsea mens bracelet they responded by saying they would send the bracelet free of charge to which I was very excited by this gesture 5 weeks down the line I have received nothing so far time will tell

4 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Atolyestone

Antwoord van Atolyestone

Thank you for sharing your honest feedback.

We are truly sorry to hear that your beaded bracelet did not meet our usual standards of durability. We completely agree that high-quality jewelry should stand the test of time, and it is never our intention for a piece to break.

We want to make sure this is made right for you, so we are happy to confirm that we have replaced the item for you free of charge.

Please rest assured regarding your other double bracelet; our pieces are crafted to be durable, and this instance with the beaded bracelet was an unfortunate exception. We hope you enjoy the replacement piece.

Best regards,
The Atolyestone Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This review is not to praise the beauty…

This review is not to praise the beauty of the product we purchased, even though it is beautiful. It is to praise the exceptional post purchase customer service we received after having a small issue with the item. I won’t go into detail regarding the issue but once we brought it to Atolyestone’s attention, 7 months later, they dealt with our issue courteously and promptly without any hesitation. It’s a shame more companies don’t follow this type of customer service. We would not hesitate to buy from Atolyestone in the future. 110% positive experience 👍🏼👍🏼

22 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Atolyestone

Antwoord van Atolyestone

Thank you so much for this incredible review!

We believe that the customer experience doesn't end at the purchase, so we are delighted to hear that we were able to assist you promptly and courteously, even months down the line. It is our goal to always stand behind our products and our clients.

We truly appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back in the future!

Best regards,
The Atolyestone Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful packaging and amazing…

Beautiful packaging and amazing customer service. Ordered to France and everything arrived safely.
Also it’s beautiful how they pay attention to details on the pieces.
Thank you

20 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Atolyestone

Antwoord van Atolyestone

Thank you so much for your wonderful feedback!

We are thrilled to hear that your order arrived safely in France and that you enjoyed the unboxing experience. Our artisans put a lot of heart into the fine details and craftsmanship of every piece, so it means the world to us that you noticed.

We look forward to serving you again soon!

Best regards,
The Atolyestone Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

CON MERCHANTS. I BOUGHT A PAPIS LAZULI AND 18K GOLD WRIST BANGLE FROM ATOLYESTONE. IT COST ME £1,790. THEY MAKE PROMISES THEY NEVER FULFILL. ROBBERS

WHAT WENT WRONG? THEY TOOK MY MONEY AND DID NOT FULFILL THEIR OBLIGATIONS. HOW CAN THEY IMPROVE, FULFILL YOUR OBLIGATIONS.

4 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Atolyestone

Antwoord van Atolyestone

Hello Robert,

We were saddened to see your 1-star review, especially as we hadn’t received any prior email from you about the issue. We always strive to resolve any concerns quickly and directly, and we truly value every customer’s experience.

Your order has been shipped, and we are currently in contact with DHL to understand what caused the delay. According to the latest tracking, it will be delivered to you tomorrow.

We truly appreciate your understanding and look forward to making this right for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic customer service

A great company to deal with. Excellent communication, beautiful products and an amazing customer service team. Highly recommended and will definitely shop with them again.

4 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Atolyestone

Antwoord van Atolyestone

Hello Sassie,

We are so happy to hear that you had such a positive experience with our team and our products. We pride ourselves on clear communication and quality service, so it is wonderful to know we hit the mark for you.

We can't wait to welcome you back for your next order!

Best regards,

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Company

This is an excellent company to deal with and their customer services is brilliant, very responsive and very polite and helpful to deal with. Their products are beautiful and very well made and the packaging is second to none would definitely recommend this company and will definitely be purchasing more products, Kind regards, Sue

4 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful birthday present

Got this beautiful white gold necklace with a cross pendant in celebration of my boyfriend's 50 year-old-birthday. The customer service took much patience and time to answer my inquiries, e.g. the style for the chain and the pendant, the engravings, the stone to be used on the pendant etc. It takes no time for the work of art to be shipped to Hong Kong - such craftmanship that puts us in awe, not to mention the sophisticated and elegant packaging. My boyfriend loves the present for his jubilee, he is wearing it every day. Thank you and hats off to the awesome work, Atolyestone!

19 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very high quality and unique bracelets…

Very high quality and unique bracelets at a fair price. I've had a few custom orders too and, overall, have been quite satisfied with the communication and customer service. It's only been a few days yet I've gotten several compliments on my pieces from here. Highly recommend!

1 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect service

Perfect service. Bought anchor bracelet for myself and it arrived on time. Very high quality craftsmanship, I'm definitely going to buy from them in the future

11 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointing, borderline false

I received my Compass Leather Silver Bracelet. The lines are shallow, barely visible, the letters are not visible almost at all (I think the N misses one line or is misaligned), the silver is all very grainy (not polished at all) between the compass circle and the star, grainy on the star. One of the stones is misaligned completely, the small beads that hold each of the stones also are not looking like that at all.

The product on the website and the product I received are similar in shape only basically, the details are all over the place.

I started a chat on the website, I was told to write an email. I am currently in talks with the company.

2 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Atolyestone

Antwoord van Atolyestone

Thank you for your review, and we’re genuinely sorry to hear that you’re disappointed with the bracelet you received.

We take all feedback seriously and are already in direct communication with you via email to resolve the matter. While we strive to ensure our handcrafted pieces meet the highest standards, on rare occasions, imperfections may occur — and we are committed to making this right.

We have offered you a remake or a partial refund, and we’ve also responded to your messages promptly — including your initial inquiry, which was answered within an hour.

As for product reviews, we welcome all genuine feedback and are looking into any technical issues related to posting on our website. Please rest assured, the reviews displayed are from verified customers.

We remain fully committed to resolving this with you fairly and professionally, and we appreciate the opportunity to restore your confidence in our brand.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bracelet

I bought a really nice bracelet at Atolyestone. The quality looks very nice, also amazing details.
Customer service is really quick, they know very fast who you are and are very friendly.
Very happy with this store :)

30 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

if i could leave a 0 i would by far the…

if i could leave a 0 i would by far the worst company ever after being lied to many many times , then to be sent a damaged ring had to call and message them on chat with a different account or they blank / skip you do not buy from here!!!!!!!!!! there review dont even work on there site this is how much of scammers they are

19 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am writing to formally request a full…

I am writing to formally request a full refund for the ring I purchased, as the service and delivery promises made to me have not been fulfilled.

You initially assured me that the ring would be ready last week. When that deadline passed, you then promised it would be ready for collection today you lied. Unfortunately, the ring is still not ready, despite multiple assurances.

Additionally, you previously stated that a refund of over £70 would be processed due to the inconvenience caused you refund £50. That refund has not been issued, and this continued delay and lack of follow-through is unacceptable.

Given the repeated unmet promises and the continued delay, I am requesting a full refund of over £2000 of the total amount I paid. Please process this refund immediately and confirm once it has been completed.

I appreciate your prompt attention to this matter and expect a resolution without further delay. Your team is very dishonest and need to practice respect and good communication.

4 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Atolyestone

Antwoord van Atolyestone

Hello Ian,

To clarify, your order was a fully custom-made piece, created specifically for you with personalized elements — including a unique logo. As clearly stated in our terms, customized items are non-refundable, as they are tailored to the individual and cannot be resold.

Regarding timelines: We did not promise an exact delivery day, but we did prioritize your order and made it ready it within our 3–6 business day production window, as clearly stated on our website. While we understand your urgency, our team did everything possible to expedite the process without compromising quality.

As for the £70 refund, we confirm that it was issued in full from our side. Any delays in receiving the funds are due to your bank’s processing time, which is standard practice across all financial transactions.

We always aim to provide respectful and transparent communication — and we truly regret if you felt otherwise. Our intention has only been to help and resolve the situation with care.


Kind regards,
The Atolyestone Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order #235828

Order #235828 – Still Waiting on Half My Order

We ordered two matching engraved silver pendants for our sons. Only one pendant arrived. I’ve emailed several times, sent photos as requested, and even tried calling Atolyestone directly—no response. The quality of the product we did receive was as expected, but the complete lack of communication has been extremely frustrating. We’ve paid for two personalized pieces and have only received one. Someone from Atolyestone, please contact us to either send the missing pendant or issue a refund. This experience has been deeply disappointing so far.

5 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

£700 item completely unfit for purpose

£700 item completely unfit for purpose.
I spent almost £700 on a bracelet for a Christmas gift. In January the bracelet snapped and we spent £60 on a repair. Mid march the bracelet snapped again. The bracelet was not caught on anything it just snapped due to the quality of it being poor. Contacted customer services to request a refund as clearly the bracelet is not of good quality and is unfit for purpose.
A refund was refused on the basis I had had the item for over a month. I was offered a replacement bracelet and a refund of the £60 repair which I refused as this will clearly continue to happen, unless the quality of the bracelet has been improved dramatically since December which I highly doubt. There was no way I could have known within 1 month that the bracelet was of this inferior quality and Atolyestone Customer Services are being completely unreasonable.
Customer service is severely lacking here- and I am £700 out of pocket- plus the £60 for the first repair.
I would advise against any purchase from this company on this basis.

10 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Atolyestone

Antwoord van Atolyestone

We want to assure you again that we stand behind our craftsmanship, which is why we offered a full exchange and reimbursement for the £60 repair — even though the issue was brought to us well after our 30-day refund window, a policy clearly stated on our website and checkout.

Had we been informed about the problem in January, when the first break occurred, we could have replaced the bracelet at no cost to you at that time under our one-year warranty.

We absolutely take your concerns seriously and aim to be fair with every customer. Our offered resolution — a brand-new replacement piece and covering your repair cost — is well above what most companies would provide months after purchase.

That said, if there’s anything further you believe we can do that is both reasonable and within our policy framework, we’d be happy to hear from you. Our goal has never been to leave any customer disappointed, and we hope we can reach an understanding.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good chsin

Nice! Cool chain

1 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Atolyestone

Antwoord van Atolyestone

We’re truly sorry to hear about your experience and that the product didn’t meet your expectations. Our jewelry is handcrafted with premium materials, and your feedback is taken very seriously.

Color fading after a few months is not typical — if the product was exposed to water, perfume, or chemicals, it could accelerate wear, and we always recommend avoiding such exposure. That said, we’d love the opportunity to make this right.

Please contact us at support@atolyestone.com with your order number, and we’ll be happy to assist with either repair or replacement options. We genuinely care about our customers and hope to regain your trust.

Kind regards,
Atolyestone Customer Support

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer