Attwoolls Camping & Leisure Reviews 

98
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic after sales service. We found a fault with a tent we had purchased, and Andrew went above and beyond to have our item replaced in a very speedy timescale. Thank you.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Attwoolls are always my first to visit when looking for camping accessories etc . They offer brilliant customer support and advice pre order and post sales . I recently placed an order for a couple of... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Travelled to Attwoolls in hopes of buying a new small 4 person tent for me, my partner and our dog but was extremely disappointed with the range of tents on display. Hardly any for couples/small famil... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Purchased a Dometic Windbreak from Attwoolls as the price was unbeatable and included delivery, communication was great and was as described brand new in the box. The first time we used it a coupl... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kampeerwinkel

Geschreven door het bedrijf

Specialists in the outdoors.


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

98 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(98)

14 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic after sales service.

Fantastic after sales service.
We found a fault with a tent we had purchased, and Andrew went above and beyond to have our item replaced in a very speedy timescale.
Thank you.

1 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Attwoolls Camping & Leisure

Antwoord van Attwoolls Camping & Leisure

Thank you for your kind review Helen and Mark. Always a pleasure to hear when a team member has gone above and beyond for a customer in a timely manner. We will make sure Andrew see's your message.

Kind Regards,
Emma

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Customer Service

Great range of equipment with an huge amount out on display so you can really understand what you are buying and at competitive prices. Knowledgeable and helpful staff with customer care as their focus.

I recently bought an ex-display Campervan awning from them and found that a carpet which should have been included was missing, they instantly rectified this with no quibbles and also gave me a discount on an additional purchase that I made whilst there in recognition of the inconvenience of having to come back- excellent customer service!

Highly recommend

9 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Attwoolls Camping & Leisure

Antwoord van Attwoolls Camping & Leisure

Hi Mr S Mills,

Thank you for taking the time to share your experience shopping with Attwoolls. Always a pleasure when it's 5 star feedback as we do our best to go above and beyond for our customers.

We're sorry once again the carpet was missing from your ex-display awning and I am glad to hear the team rectified this for you quickly. We appreciate your understanding and hope you enjoy your new purchase.

Thank you for choosing to support and independent business and hope to see you again in-store in the future!

Take care,
Emma

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Attwoolls Outdoors: quick to take payment, unwilling to answer when a product fails

I contacted Attwoolls Outdoors on 15 June regarding a Vango self-inflating mat purchased from them. After only three Scout camping trips, the mat developed a hole immediately beside the valve—an area strongly suggestive of a material or manufacturing defect rather than normal wear and tear.

I supplied the order details, photographs and a full explanation. I then followed up on 24 June and again on 10 July.

Despite three emails over nearly four weeks, Attwoolls has not provided so much as an acknowledgement.

NOTHING.

No one expects an instant warranty decision. What customers are entitled to expect is basic professional courtesy: confirmation that the complaint has been received, an explanation of the process, and a reasonable indication of what happens next.

Attwoolls has managed none of these.

This is not merely slow customer service; it is an apparent absence of customer service altogether. A retailer’s standards are not measured when a sale is easy, but when a product fails, and the customer requires support. On that measure, Attwoolls has performed extremely poorly.

Based on this experience, I would NEVER purchase from them again and would advise others to consider carefully how much after-sales support they are likely to receive once payment has been taken.

11 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Attwoolls Camping & Leisure

Antwoord van Attwoolls Camping & Leisure

Hi Lucas,

Thank you for taking the time to leave a review of the Web Sales department. We're genuinely sorry to hear that you've been left feeling disappointed with the service provided thus far.

Having reviewed our inbox, we can see that we replied to each of your emails the same day they were received;

- Your email on the 15th June at 2:29pm was replied to at 5:36pm that afternoon by Mike.
- Your email on the 24th of June at 12:58pm was replied to at 3:59pm the same day by Emma.
- Your email on the 10th July at 9:55am was replied to at 10:31am that morning by Emma.

We're very sorry if these responses did not reach you. It may be worth checking your junk and spam folders, as all three times a reply has successful left our inbox.

In each of our emails we have explained the next steps regarding your warranty claim. As the item is outside of the standard 2 year warranty from Vango, we advised that if you had registered the purchase with them, the warranty is extended to 3 years. To proceed with a warranty claim, we simply need your registration code from Vango.

As soon as we receive this, we will be able to begin the warranty claim on Vango's return portal and get this resolved for you as quickly as possible.

Once again, we appreciate your feedback and look forward to a response with the registration details to assist you further.

Kind Regards,
Emma

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wrongly advised

After speaking to the sales team via email, I enquired if the cayman high would fit my motorhome, I gave heights and was advised yes this would fit.
So I placed order on 8th June 2026
It was a super fast service and could not fault this.

As I could not try this till 1wk later, when I went ahead and pitched it, I discovered it is far to high when fully adjusted, and the material and zips are of very poor quality, so I asked to return this under the 14 day return no reason required policy, and they advised me as I had tried this it is now second hand, and they are not interested as they could not resell it.
So there return and warranty is load of rubbish, how can anyone test there products if you can’t open them to see, especially an awning.
This is still ongoing, they are happy to take your money I would not recommend this company as it stands just now hence this review.on going update , I returned awning it was only up for 1/2 a day and they said. The foot was worn and damaged so they deducted 20% £79 of my refund , I’m so glad I returned this as it would only been fit for the bin if I continued to use it poor quality

24 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Attwoolls Camping & Leisure

Antwoord van Attwoolls Camping & Leisure

Hi Colin,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're pleased to hear you were happy with the speed of delivery, but disappointed to hear the awning did not meet your expectations.

Prior to your purchase, we recommended the Cayman High based on the vehicle height information provided. We understand that, after pitching an awning, you may decide it isn't the right fit for your needs. However, once an awning has been unpacked, erected and used outdoors, it can no longer be sold as a brand new product.

Regarding your return, we did not refuse to accept it. As explained during our correspondence, once an awning has been erected outdoors it is no longer considered to be in brand new condition and must be inspected upon its return. We also advised that any refund would reflect the condition in which the item was received.

After inspection, signs of wear were found, the most notable being damage to the bottom of one of the air tubes and evidence of the wear was provided to you. A 20% deduction was therefore applied to your refund to reflect the reduction in value of the returned item as we can no longer sell this at full price to a new customer.

We appreciate this was not the outcome you were hoping for, but the deduction was made based on the condition of the awning when it was returned rather than the fact that it had simply been unpacked or pitched. We always aim to be transparent about our returns process and wish you all the best with finding an awning that better suits your needs.

Kind Regards
Emma

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Very disappointed in restricted areas with dog

Very disappointed to arrive and see signs that dogs were not permitted into two main parts of the store. And it was these parts of the store that we drove 90mins in order to visit. We checked in advance if it was dog friendly and you confirm on your website it is dog friendly and there are no mentions of any restricted areas. This affected our shopping experience as the areas we wanted to view (tents) we could not enter as a family to view and test. It wouldn’t have been an issue if your website reflected this information so we could have made alternative arrangements to visit. Therefore on this occasion we didn’t stay long to look around at much as we had our dog in tow. Disappointing experience.

21 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Attwoolls Camping & Leisure

Antwoord van Attwoolls Camping & Leisure

Hi Stephanie,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we're very sorry to hear about your disappointing experience.

We completely understand how frustrating it must have been to make a 90-minute journey expecting to shop together, only to find that some areas of the store weren't accessible with your dog.

The restriction on dogs in our tent and awning display areas is a recent change. Unfortunately, we experienced a number of incidents where dogs toileted inside these displays, which created an unpleasant shopping environment and damaged products. To ensure the best experience for all our customers, we made the difficult decision to make these areas dog-free while continuing to welcome well-behaved dogs in other parts of the store.

Your comments are valuable, and we'll be reviewing the information on our website to ensure it's clearer for future visitors.

Take care,
Emma

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant on line shopping experience

Attwoolls are always my first to visit when looking for camping accessories etc . They offer brilliant customer support and advice pre order and post sales . I recently placed an order for a couple of camping chairs . Items arrived two days later , free post and packaging . Simply cannot fault this supplier . 5 star rating fully justified .

27 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Attwoolls Camping & Leisure

Antwoord van Attwoolls Camping & Leisure

Hi Steve,

Thank you for taking the time to leave such a wonderful review. Its a pleasure to hear Attwoolls is your first choice when shopping for camping gear and accessories.

We're pleased to hear the order arrived quickly and smoothly and you've been consistently happy with pre-sale advice from the team.

Kind Regards,
Emma

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought Vango awning had a fault in a…

Bought Vango awning had a fault in a window panel.
Replaced with new awning no problem excellent service thanks to Andrew at customer service

22 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Attwoolls Camping & Leisure

Antwoord van Attwoolls Camping & Leisure

Hi Peter,

Thank you for your review! We’re sorry there was an issue with the awning window panel, but we’re really pleased Andrew was able to get everything resolved quickly and smoothly for you.

We’ll be sure to pass your kind words on to Andrew. Thanks again for your support and we hope you enjoy many great trips with the new awning!

Take care,
Emma

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing experience with Attwools

We bought a Motorhome awning & multiple accessories & were given an amazing package price by Nathan whose customer service, approachability & helpfulness were outstanding & we felt he deserved this extensive recognition.

Cannot recommend Attwools highly enough but in particular Nathan.

Thank you !

29 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Attwoolls Camping & Leisure

Antwoord van Attwoolls Camping & Leisure

Hi Stephen,

Thank you for visiting us today and reviewing the superstore! We're delighted to hear you are happy with your purchases from us and Nathan was a key part to making those decisions. I will make sure he see's your kind words!

Happy caravanning!
Take care,
Emma

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Travelled over 5 hours here and stayed…

Travelled over 5 hours here and stayed locally nearby. The customer service and experiance was fantastic.
As a novice to camping it was great advice on something I was spending a lot of money on.
Thanks Chris!

18 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Attwoolls Camping & Leisure

Antwoord van Attwoolls Camping & Leisure

Hi Sparky M,

Thank you for making the journey to Attwoolls, we really appreciate your commitment to us! Its always fantastic to hear about great customer service, as getting the right advice is important when new to camping!

We will pass your thanks over to Chris, and wishing you many great trips ahead!

Take care,
Emma

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Purchased a Dometic Windbreak from…

Purchased a Dometic Windbreak from Attwoolls as the price was unbeatable and included delivery, communication was great and was as described brand new in the box. The first time we used it a couple of the end caps were broken (it was still useable). Contacted Attwoolls who contacted Dometic, 5 days later the replacement end caps arrived. Great service from both parties. Very impressed with the windbreak(5 panel pro), good design which is fairly easy to erect and sturdy in a fairly strong wind.

20 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Attwoolls Camping & Leisure

Antwoord van Attwoolls Camping & Leisure

Hi Robert,

Thank you for taking the time to review our superstore, we're sorry to hear there was an issue with the end caps, but glad to hear it was resolved quickly with Dometic without too much disruption!

We're pleased to hear the team and service was great and hope you get plenty of use out of your awning!

Kind Regards,
Emma

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Disappointing

Travelled to Attwoolls in hopes of buying a new small 4 person tent for me, my partner and our dog but was extremely disappointed with the range of tents on display. Hardly any for couples/small family about 4 or 5 only. All other tents were huge 6-8 person ones for medium/large families. No Outwell tents either, despite being a popular brand and our brand of choice. Disappointing.

22 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Attwoolls Camping & Leisure

Antwoord van Attwoolls Camping & Leisure

Hi Rebecca,

Thank you for taking the time to review our camping superstore. We’re really disappointed to hear that your visit wasn’t a positive one, and we’re sorry we didn’t meet your expectations on this occasion.

As a family-focused camping retailer, we aim to cater to a wide range of needs, which means offering a large variety of tents, from smaller 2-person options through to larger 8-10 family tents. With over 200 tents in our range, we are limited on space and unfortunately can’t display every model at once.

At this time of year, as the camping season begins, our displays are constantly changing as new stock arrives. They’re also updated throughout the season to showcase different brands, especially during our brand event weekends, which can affect what is on display at any given time.

We also offer a 1-2-1 pitch service, so if you would like to see a specific Outwell tent, were more than happy to get this et up for you, even if it's not currently on display.

Thanks again for your feedback and we hope if you consider shopping with us in the future it will be a much better experience.

Kind Regards,
Emma

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't buy from this shop ever

Bought an talta lounge air awning in march. The awning as been up since march 20th and within the the first week the storm strap snapped with lead to the window getting cut and at present I have had to fix 2 punches in the bladders which I believe is due to the zips rubbing on the bladders. This product is a waste of money. At £2000 didn't expect to be fixing it on a weekly basis.

Update#.
I was in communication weeks ago in regards to this matter now the communication as fell silent.went back and forth with the same questions although I sent images of the damage. Seems to me that once they have your money which was over £2000 they are just not bothered with you, now I'm out of pocket and have a damaged awning. 👍 👍

13 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Attwoolls Camping & Leisure

Antwoord van Attwoolls Camping & Leisure

Hi Michael,

Thank you for taking the time to review a Telta product on Trust Pilot and I am sorry to hear it is not working as it should do. It is disappointing to hear you have experienced issues with your awning and we are more than happy to have a look at this for you in more detail.

Please send photos and a brief description of the issues raised above to our aftersales team, contact Andrew on - aftersales@attwoolls.co.uk.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely fantastic aftersales - Andrew "Brilliant!"

Absolutely fantastic aftersales - Andrew couldn't have been more customer focussed.
I will recommend Attwools to anyone who is looking for equipment for camping and leisure.

31 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Attwoolls Camping & Leisure

Antwoord van Attwoolls Camping & Leisure

Hi Michael,

Thank you for taking the time to review our Aftersales Customer service. Always a pleasure to hear someone on the team went above and beyond to make your experience fantastic.

Kind Regards,
Emma

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great staff and service

Staff could not have been more helpful. Tried for weeks to find a replacement airbeam for my tent. There wasnt one in stock but they contacted the company and sorced one for us. Received phone call less than 48hrs. Thank you and will definitely buy our new tent from them when we've need a new one. Thank you

17 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Attwoolls Camping & Leisure

Antwoord van Attwoolls Camping & Leisure

Hi Sandra,

Thank you for taking the time to leave a review. It's always a pleasure to hear when our staff have given excellent customer service, we really pride ourselves on this and glad you agree!

Hope to welcome you back again soon! Happy Camping!
All the best,
Emma

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent store and service

Atwoolls has everything you could want in a camping store. I spent many hours reading about different drive away awnings and all my questions were answered in 20 minutes if being in the store. So many on display. They even price matched a company that had the product on sale

There was a slight manufacturing issue with the product. The after care from Andrew was exceptional

Genuinely can't imagine a better camping store than this

10 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Attwoolls Camping & Leisure

Antwoord van Attwoolls Camping & Leisure

Hi Matthew,

Thank you for taking the time to review our camping superstore and aftersales service. Always a pleasure to hear the staff were knowledgeable and helped find the perfect awning. Especially Andrew, with the aftersales issue. We hope your new awning brings you many amazing camping adventures!

Take care,
Emma

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Can not recommend this shop enough if you are looking for a new tent

We drove down from Nottinghamshire and it was worth the drive. Lots of tents to look at, the staff were very helpful but left us to look. When we asked for help Martin listened to what we wanted and then went through our options. Again no pushy sales left us to think about what he had showed us and then came back so we could chat through pros and cons and what we were thinking. We ended up with the perfect tent for us, lots of additional features and we can't wait to go camping. Thank you again Martin we cannot recommend this place enough

4 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Attwoolls Camping & Leisure

Antwoord van Attwoolls Camping & Leisure

Hello,

Thank you for taking the time to review our camping superstore! We’re delighted to hear the journey was worth it! It’s great to know you enjoyed exploring our tent range and that Martin was able to help you find the perfect one without any pressure.

We will make sure Martin sees your kind review, and happy camping for the future!

Take care,
Emma

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent aftercare and customer support

Having bought what we thought was the perfect tent from Attwoolls we discovered that it did not really meet our needs after a very wet and windy week’s camping in Wales. We pointed this out to the company and were immediately offered a new deal and a different tent, with some very helpful advice. We could not be happier with both the outcome and the support provided by Attwoolls, for which we are very grateful.

22 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Attwoolls Camping & Leisure

Antwoord van Attwoolls Camping & Leisure

Hi Lawrie,

Thank you for taking the time to share you experience shopping with Attwoolls. We’re really pleased we could help find the right tent for you, and it’s great to hear you’re happy with the outcome. Our team are camping experts and always on hand to offer advice.

Hope to welcome you again soon,
Emma

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

Excellent customer service. A Vango tent I ordered was delivered damaged. Once returned a replacement new tent arrived within 2 days just in time for a camping weekend. Excellent customer service all round plus the tent was the best price on the market. Thanks to Andrew in customer service

14 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Attwoolls Camping & Leisure

Antwoord van Attwoolls Camping & Leisure

Hi Richard,

Thank you for sharing your experience. I am sorry to hear the item was damaged in first instance, but glad to hear it was sorted quickly by Andrew in our aftersales team. I will make sure he sees your review!

Kind Regards,
Emma

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer satisfaction

On Thursday 14th August I visited Attwoolls Whitminster and bought a camping chair, and I have to say that the gentleman I dealt with on this occasion ( unfortunately I don’t have his name but he has a beard ) was so helpful and professional .Being disabled I was not able to carry said chair to my car, but this gentleman was glad to carry it for me and even CAREFULLY placed it in the car for me, unfortunately, due to a manufacturing issue I had to return the chair yesterday 18th, on this occasion I dealt with Mr John Attwoolls son, and I have to say that he was as equally polite and professional.
Many grateful thanks to both members of staff, and you can be assured, that if I need anything camping related in future then I won’t hesitate to return to this company.

Tony Green
Ex employee of the company from the 1970s.

19 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Attwoolls Camping & Leisure

Antwoord van Attwoolls Camping & Leisure

Hi Tony,

Thank you for taking the time to review our camping superstore. Always a pleasure to hear our team were helpful and professional. I am sure you aware, as a family run business, we are all keen campers and genuinely want to help customers find exactly what they are looking for.

Glad to hear the chair issue was sorted smoothly and look forward to welcoming you again soon in the camping shop!

Kind Regards,
Emma

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointed

Very disappointed in customer services, we bought a awning and took it out to check it was ok, we found it was not what we needed and attempted to return it, we were then told as it had been taken out of the box and opened up we couldn't return it... total waste of money!

10 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Attwoolls Camping & Leisure

Antwoord van Attwoolls Camping & Leisure

Hi Sheena,

Thank you for taking the time to review our website, I am sorry to hear that on this occasion you are not happy with the customer service received.

We are a little puzzled by the review as we have in fact refunded your order minus a 15% fee which reflects the condition of the returned awning. This was discussed on email, prior to us arranging collecting of the item.

As the item had been removed from the packaging, it is no longer considered in a 'brand new' condition and we cannot sell it on to future customers at the same price.

After inspection of the returned goods, our aftersales team found that pegs were missing and grass on the groundsheet and guy lines. In order to resell this item, we will have to reduce the selling fee. I am sure you can appreciate a new customer would not want to pay full price for a used product.

When you placed the order through the website you signed our terms and conditions which state the following 'Please note that we are permitted by law to reduce your refund to reflect any reductions in value of the product if caused by being handled or used in a way which would not be permitted in our shop (this may be as much as the contract price).' This is inline with the Consumer Contracts Regulation and can be found under 'Returns' on the home page.

We're truly sorry to hear you are not happy with our returns policies and we always aim to offer clear and fair service when shopping through the website. As an independent business we value all feedback whether its positive or negative and hope if you do wish to shop with us in the future, it will be a more pleasant experience.

Kind Regards,
Emma

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer