We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a terrible. They do not return e-mails. I received my order late. Then the sizing was completely off. Same size for two different bathing suits and an opposite piece of each set did n... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered on the 24/05/22 still not received my bikinis after spending over £250 i have just received an email from the Royal mail to say there are vat and customs charges of £95 if i would now like... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m very happy with ordering from Bahimi experience. Got my swim suit quickly. Ordered on weekend, received on following Friday. Size, color and model were exactly as on website. I’m writing this beca... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have submitted several customer service emails asking for assistance on a return. Given their short returns period you would think they would be quick to respond to emails. I have not heard anything... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Instagram @BahimiBeachwear | World-Wide delivery | #Bahimi #BahimiBeachwear


Contactgegevens

1,6

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

151 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a terrible

This company is a terrible. They do not return e-mails. I received my order late. Then the sizing was completely off. Same size for two different bathing suits and an opposite piece of each set did not fit. I began the return, as they stated it you must do it within 14 days. I did it the same day I received the two bathing suits. They confirmed my "return" and charged another $14 for the exchange. Then they said the return needed to be authorized and that I would hear back within 5-7 business days. I was never contacted, and I followed up with them 5 times over a period of 6 weeks. Nothing... I ended up having to dispute with my credit card company. Very upsetting because I love the bathing suits and was very excited about them...

28 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I ordered (3) items

I ordered (3) items, one of which was not delivered in parcel... I ordered the missing piece again & it was never delivered! The purchase was for Order #BH43383: "Tulum Triangle Top (XXL) in Creme Brulee" originally, & I wanted to match this w/available bottoms. Please send me my selection ASAP. {Your suits are beautiful!}
Thank you, Diana Smith

18 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No refund issued and no response to my emails!

I ordered a bikini set. They sold out of the bottom but still sent me the too. Top doesn't fit so.i started a return. Tracked my package thank God and it shows it was received on July 9th. Here we are July 24th. No refund. No response to nervous emails. This company is a joke. Never ever again! OF I'm not refunded I will be reporting to the BBB!! Don't waste your time with this company!!

9 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

There’s more reliable places than bahini

I placed an order for 2 bikini sets on june 28 for $180 usd including an “onward” insurance I did not ordered. Today is July 8th and I still have not received 1 email with the confirmation of the delivery. I sent and email asking about my order and I haven’t heard any word from them. This is unacceptable!

28 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No help whatsoever, do NOT order

I have submitted several customer service emails asking for assistance on a return. Given their short returns period you would think they would be quick to respond to emails. I have not heard anything after a week of reaching out. The chat on the website doesnt work. The swimsuit did NOT fit, does not fit true to size. And the return window has passed without customer service returning a single email.

15 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Pleasantly Surprised

I was nervous placing a $400 order with Bahimi considering all of the bad reviews BUT MY ORDER CAME TODAY AND I AM SO HAPPY WITH THE SWIMSUITS!!! They are gorgeous in person, super flattering, and I won’t be returning anything. I will add that I am flat chested (A cups are too big for me, I only wear bralettes lol) and was concerned because the models on their site are quite busty…so I was prepared to return at least half of my order. However the cups fit just right and straps are adjustable so it made what little chest I have look fantastic.

Shipping was fast and no hassle, order was correct, well packed, etc, no complaints. I didn’t have to contact customer service/return anything so I can’t attest to that.

If I have anything negative to say it’s that the quality of the material isn’t great (I was debating giving 4 stars because it does feel cheap and flimsy/delicate) BUT as long as you’re not planning on surfing, snorkeling, or doing anything super athletic in the suit everything should be fine. For my purposes, it’s perfect. I was looking for fashionable, elegant swimwear to lay around and take cute pictures.

I totally recommend this brand if you’re looking for beautiful and unique swimwear!! I’m in love and I just placed another order. I really don’t think they deserve the horrible reviews they have on this site, it’s possible that they’ve messed up in the past but I had a great experience.

9 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I read several bad reviews but I wanted…

I read several bad reviews but I wanted to order a bikini from this company so I reached out to ask if they have insurance. I said “ Hello! I really want to order a specific swimsuit from y’all but I have read a lot of reviews saying that their swimsuit broke. Do you guys offer insurance incase this happens to me? I really want the swimsuit so I want to believe that it won’t break” and sent the swimsuit I was interested in. All they said back was “💗🔥”

????

7 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Disappointed

I really love the design of my bikini set. The shipping time was completly fine.
However, I was disappointed by the "shipping box", it was just a plastic bag.. In addition, the jewelry is quite cheap, because when a received the set, the jewelry was broken (I never wore the bikini). Luckily I find a way to repaired it !

But for the price of the bikini set, it should not happen...

26 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered on the 24/05/22 still not…

Ordered on the 24/05/22 still not received my bikinis after spending over £250 i have just received an email from the Royal mail to say there are vat and customs charges of £95 if i would now like to go and finally collect my parcel from the sorting office.

emailed bahimi twice now and no response

think its lucky i paid on my credit card tbh because ill be telling sorting office to send it back and calling my cc company to get mu money back what a scam!!!

12 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Bahimi.com

Antwoord van Bahimi.com

Hi Keliegh,
We are based in California, USA.
Any international orders may incur a customs & tax charge. This is out of our control and is up to customs border control of your country. This is stated on our website. You may email us via the contact us page should you have any further questions <3

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Are you all getting replies at least

Are you all getting replies at least? Ordered 4 items and wanted to return one, reached out twice already via their website ‘contact us’ form - no response ???????? What kind of customer service ignores their customers completely?!

11 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

TERRIBLE customer service

TERRIBLE customer service. I ordered a bunch of bikini items from their site. Then, a week later, got a text from customer service that they actually don’t have the size of bottoms that I ordered. They offered a refund but that was it. They have the size in other colors but since those items were more expensive, they would not honor price or exchange. They wouldn’t even give a discount. This company is a joke. Their inventory and website are not updated properly and the customer pays the price. Bahimi doesn’t take accountability for THEIR mistakes. They have BAD business practices and TERRIBLE customer service. They don’t take care of their customers at all - just worried about their bottom line and don’t care if they lose customers. I definitely won’t be back.

11 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Bahimi.com

Antwoord van Bahimi.com

Hi Tessa,
I have looked in to this for you and I understand why you would write a negative review. It is frustrating when you are ordering something and you do not receive what you wanted due to an inventory error. I sincerely apologise for this.
I taken a look at your order and can see that you were refunded for the item that was out of stock.
Unfortunately we cannot replace it with an item that has greater value than what you have spent originally hence why a refund was made.
We appreciate you being a loyal Bahimi customer <3

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Basically paid $30+ to try on a bathing…

Basically paid $30+ to try on a bathing suit and send it back. Between the shipping to my place and they don’t provide a label. I tried to match the sizing on the chart as best as I could and it was still too small.

9 april 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wasted £220 as won’t return any sale items

Gorgeous bikinis but after I ordered £220 worth of different items and sizes to try and home I’m gutted to find out that they won’t refund any of them as they were in the sale! 😱 so now I’m stuck with a load of items that didn’t fit me 😢 and £220 down!!
Before I knew this, I arranged a return online it let me submit it and I paid for tracked postage to return them and it was rejected. Upon contacting them I find out that they won’t accept it due to it being sale items. I don’t think they even opened the parcel. Gutted! What a waste of money 😢

22 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought 45 pairs of bikini

I bought 45 pairs of bikini, that happy I was when I first bought bikini from here, the best bikinis ever also customer service is amazing I emailed them and they responded back to me in 2 days. Worth it.

9 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Cute bikinis but AWFUL service

Cute bikinis and fast shipping but the worst customer service I’ve had with a company ever. The suits are good quality and cute but the customer service almost makes it not worth it. Considering I’ve dropped money on 6 sets of suits all my emails have been ignored. First instance was the discount code on their front page wasn’t working. I emailed with no response so I sent them an Instagram message which their only response was the “code expired”. Ok but when the code wasn’t expired it still wasn’t working. Second time was I bought a hot pink suit. When I received it it had a weird purple stain on several areas. I get if you can’t return things but I still should have received a stained item. Emailed about that and just never received a response. If you like getting ignored than sure but otherwise skip this company.

14 november 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Useless customer service team

I ordered a few bikinis, but one I decided to return due to being exact same colour as another one I bought - although the colour name is different. I contacted the company prior to processing my refund as my card is closed. The customer service team take over 2 weeks to respond and they simply do not care. With over 5 emails back and forth, they still fail to assist or try help me with my refund / come up with another solution.
They just kept giving me the same response, only the original card we can refund it to you. But if it’s closed - surely there is a way we can work out the refund or give me an alternative solution. After months of back and forth, they just decided not to reply or assist me. Very frustrating and poor customer service. Not worth spending your money here as you also have to pay for your own shipping for returns. Such a flaw in the company moral!

2 november 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service

To echo what others have said.. the customer service from This company is non existent.
They are so slow to reply to emails, and when they finally reply with a generic response that’s it- case closed!
I purchased a bikini and it broke after 2 wears. They said I can’t get a refund or replacement as it’s over 3 months since my order. Not according to the sale of goods act- this is false information and by law they are liable to correct the issue.
Trying to get a response regarding this however is a different story.
DO NOT BUY THESE SHODDY QUALITY GOODS

20 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Bahimi.com

Antwoord van Bahimi.com

Sorry to hear about your experience. We take pride in our quality and recommend following our Fabric Care to ensure you get the best life out of your swimwear.
I have checked our emails and can see that this was resolved for you and a replacement was sent out as a gesture of goodwill.
We recommend following our Fabric Care to avoid having this issue in the future.
xoxo Team Bahimi

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer