We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Beelivery 24/7 same-day or night delivery service is very convenient and quick. Although I am starting to think that the price of each item is too high when compared to my local Co-op. Nevertheles... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Im Disabled and housebound and so this service is a Way to have items delivered to my house within usually about half hour- it’s so efficient and the delivery staff are always so polite and frien... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Prices are going up and up extra charges here n there for something and less reliability or verification! Have had many times orders being picked or on way and waiting times gone up half hour n then a... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hey there. Everything was dealt with properly. My driver is lovely.. Polite Respectful. And i got my shopping fast,I understand that it can't always be fast because of traffic etc..but I have n... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Boodschappenbezorgdienst
  2. ook in
  3. Bezorgdienst
  4. Online voedselbezorgdienst
  5. Supermarkt

Over Beelivery

Geschreven door het bedrijf

Rapid Grocery Delivery 24/7

Delivered in 15-60 minutes!

Beelivery connects you with self-employed crowd-sourced delivery drivers in your area. Simply place an order for groceries, alcohol and everyday essentials on our website or app and a driver will visit the shop on your behalf and deliver to you. We aim to deliver to you within an hour!

Shop Alcohol Delivery Shop Grocery Delivery Shop Household Essentials Delivery Contact Us

Download our app!


Contactgegevens

3,4

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

9K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 40% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,4

Alle reviews

(9.075)

110 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

4 days without pay, response or acknowledgment

Delivered order on 30/08/2026. It’s now 02/09/2026 and I have not been paid nor reimbursed. I have contacted support easily 50 separate times and through all available channels. Not only have I not been paid but also have not received a single response or even an acknowledgment of my query. I have been delivering for over a year & this is far from an isolated incident.

2 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worse app for drivers

Worse app for drivers. They don’t compensate if you can’t find the items in off hours and if you spent even more than an hour to find the items for the customer. They don’t bother. Just waste of time for the drivers if something happens like that.

29 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Delivery but not paid

Only started recently completed all of the necessary paperwork. Completed my first delivery Saturday 15th and still have not been paid. Keep getting the same answer. They say they authorised payment Saturday but the issue is with UniPass who are still looking at my account. Until I get paid I will not be taking any more orders and paying out of my own pocket.

15 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Beelivery

Antwoord van Beelivery

Hi,

We’re really sorry that your first experience as a Beelivery driver has involved having to chase an outstanding payment.

We have located your delivery and can confirm that the payment has been processed on our system. However, as you have not yet received the funds, we are investigating this further to confirm that the payment has successfully left our bank account and identify where the delay has occurred.

We completely understand your concern, particularly when you have paid for the customer’s goods out of your own pocket, and we’ll make sure this is followed through properly.

Kind regards,
The Beelivery Team

UPDATE:

The payment provider is busy verifying your documents, I have pushed them to speed up the process so that your payment reflects sooner rather than later. I'd like to extend our sincerest apologies for the delay, we are doing everything we can to ensure your payment is cleared as soon as possible.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ridiculously over priced. Awful app can’t work it!

I’m finding the app really difficult to navigate and I have uber and deliveroo etc so not a ME problem. Received an email informing me I have £7.50 credit to be used but I’ve gave up. To be fair the items have such a mark up price it’s not worth using. I hope others with problems shopping by themselves understand there are cheaper companies & routes out there. This is extremely expensive.

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Beelivery

Antwoord van Beelivery

Hi,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry you found the app difficult to navigate and that our pricing didn’t feel like good value.

We’re continuing to work on improving the customer experience, so feedback like this is genuinely useful. We’d also be happy to help you access and use the £7.50 credit on your account if you decide to give us another try.

Kind regards,
The Beelivery Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I WILL REMOVE THIS REVIEW WHEN THEY FINALLY PAY WHAT I AM OWED!



I have been a reliable Beelivery driver for several years, with a good standing and consistent record of completing deliveries properly.

On Sunday 9th August ‘26, I completed a delivery for a substantial sum, which included both reimbursement for goods I paid for out of my own pocket plus my delivery fee. My payment was flagged for a manual receipt check, and I was advised it would be processed and in my account by 11 am two days ago. As of today, the funds have still not arrived.

I have checked with my bank, Monzo, who have confirmed there is no incoming payment scheduled or pending. Beelivery’s system shows the payment as “paid”, but this clearly does not mean the money has actually been sent to my account. I am now two full days past the promised payment time, still out of pocket for the customer’s shopping and my delivery earnings which cost £13 in fuel.

I have followed the correct process, provided the receipt, and waited the agreed timeframe. This delay is entirely due to Beelivery’s internal processing and manual checks, yet I am the one left without the money I am owed. I am extremely disappointed with the lack of resolution and the stress this has caused. I urgently request my full payment to be issued immediately. My driver number is 198927 I have tried every other means of communication all to no avail and I was told I’ll probably lose this job if I complain but I can’t get hold of anyone .i know the customer very well as I’ve delivered many times and I’m sure he won’t be happy to know you’ve kept money meant for me including a £20 tip!

9 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Beelivery

Antwoord van Beelivery

Hi,

We’re very sorry to hear about the frustration and stress this has caused.

We completely understand how concerning it is when you have paid for a customer’s shopping out of your own pocket and are waiting for reimbursement and delivery payment to reach your account.

We have tried to contact you directly by email and phone, and have also left a voicemail, but have not yet been able to reach you. Please could you respond to our email or contact us back so we can look into this urgently and confirm the payment status for your delivery.

We’re sorry again for the delay and for the difficulty you’ve had getting this resolved. We do want to help get this checked and resolved as quickly as possible.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Im Disabled and housebound and so this…

Im Disabled and housebound and so this service is a
Way to have items delivered to my house within usually about half hour- it’s so efficient and the delivery staff are always so polite and friendly
You track your driver through the Bee Delivery system
It’s a god send for me I can’t recommend them highly enough!
Victoria Graddon

1 augustus 2026
Logo Beelivery

Antwoord van Beelivery

Thank you so much for your wonderful review, Victoria. We’re truly pleased to hear Beelivery has been such a helpful and reliable service for you. It means a great deal to know our drivers are polite, friendly and able to make things that little bit easier.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Im a driver who they aren't paying…

Im a driver who they aren't paying whilst we pay out our own money to purchase your items im now 2 days in and you owe me £40 plus £20 driver pay! I have tried messaging and just get no where ! Pay your drivers !!!

3761680 05/08/26 18:07 amount due £61.47

You have profited from my money and haven't the decency to pay me back it will be the last delivery I do for you .

Edit . They say its been sent this morning at 4.15am but its now 10.36 am 2 days after I completed the delivery and still no money !

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Beelivery

Antwoord van Beelivery

Hi there,

We’re sorry to hear about your frustration, and we completely understand how concerning it is when you’ve paid for shopping upfront and are waiting for reimbursement.

I’ve checked order #3761680 and can confirm the payment has now been processed. We received confirmation this morning at 4:15am that the payment had been issued.

Depending on your bank/payment provider, it may take a little time to show on your side, but the payment has been actioned from our end.

Thank you for raising this, and we’re sorry again for the delay and concern caused.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service.

2 augustus 2026
Logo Beelivery

Antwoord van Beelivery

Thank you so much for your kind review! We’re really pleased to hear you had a great experience with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super quick

Ordered beer late at night. Quick and easy to order, delivery was very quick and the delivery person was friendly and helpful, phoning me just prior to delivery.

31 juli 2026
Logo Beelivery

Antwoord van Beelivery

Thank you for your lovely review! We’re really pleased to hear ordering was quick and easy, and that your delivery arrived promptly with friendly service.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

31 juli 2026
Logo Beelivery

Antwoord van Beelivery

Thank you so much for your kind review! We’re really pleased to hear you received excellent service.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Thieves, do not purchase from here

I specifically requested no substitutions. They substituted my order anyway. So I rejected it upon delivery in good faith I'd get a refund. I contacted Beelivery straight away and they promised me a full refund as it showed on their system the item was incorrectly substituted and verified this with the driver.
After 6 weeks they won't give me my money, and are now accusing me of lying, saying the order was not substituted and I kept the order, which is a lie. They are liars and thieves. If something goes wrong with your order, they will not help you. Disgusting company.

15 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Beelivery

Antwoord van Beelivery

Hi,

We’re very sorry for the frustration caused. We understand how upsetting it is when an order doesn’t go as expected, particularly where a refund has been discussed and the matter remains unresolved.

We’d like to review this case again, including the substitution request, delivery status and previous support correspondence. Please get in touch with your order details so the team can escalate this and confirm the next steps.

Best Regards:
The Beelivery Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I cancelled order after waiting 2.5…

I cancelled order after waiting 2.5 hours - was supposed to be 60 minutes. Prices were outrageous.

29 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Beelivery

Antwoord van Beelivery

Hi there,

We’re sorry your order took significantly longer than expected and that you ultimately had to cancel. We understand how frustrating it is to wait 2.5 hours when a 60-minute delivery was anticipated.

We also appreciate your feedback regarding the pricing. Please respond to our Trustpilot request with your order details so our team can review what caused the delay and confirm that the cancellation was handled correctly.

Kind regards,
The Beelivery Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order not delivered

Order not delivered. Impossible to talk to a human, all AI! Promised customer service would come back within 24….they never did. Never use again. Hello Tesco

20 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Beelivery

Antwoord van Beelivery

Hi,

We’re really sorry your order wasn’t delivered and that you were left waiting for support.

We do use an automated assistant for initial enquiries, but we now have a dedicated customer service team available to review cases like this. Please reply to our Trustpilot request with your order details so a member of the team can investigate and contact you directly.

Kind regards,
The Beelivery Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beelivery: You are holding my £50 hostage and ignoring me. This is unacceptable!

I’m writing this out of pure frustration. Yesterday, during a delivery (order #3752175), the app crashed on me at the final step.I made sure to complete the delivery, I have the address (#23) as proof, and I have the customer’s PIN (2232) to confirm it. I’ve done everything correctly, yet I’ve been met with total silence for over 24 hours. Their app claims they 'typically respond in a few minutes,' yet they are withholding both my payment for the delivery and the £50 I personally invested. This is not just a technical issue, it is a serious failure that is costing me money. I am asking for someone from the team to please look into order #3752175, reimburse my expenses, and finalize the payment for this order asap.

Update: Still ignored after 24+ hours. You are holding £50 of my personal money hostage and refuse to pay for the completed delivery (#3752175). I have provided the proof and receipts, yet your support remains silent. Stop ignoring your drivers and reimburse my expenses immediately; this is financial negligence.

If this is not resolved urgently, I will be forced to take further legal action to recover my funds.

Update: Still no response 24h from replying to this review!

Update: Finally paid after opening a case with Resolver .

12 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Beelivery

Antwoord van Beelivery

Hi there,

Thank you for raising this, and we’re sorry to hear about your frustration.

We understand how concerning this would be if you completed the delivery.

We’re going to review order #3752175 manually, including the order timeline, cancellation notes, PIN confirmation and any receipt evidence provided. Once this has been checked, the team will confirm the next steps regarding any reimbursement or delivery payment owed.

Thank you for bringing this to our attention, and we’re sorry this has taken longer than expected to resolve.

Kind regards:
Beelivery

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely awful customer service

Absolutely awful customer service and would never use again. I ordered 8x cans of alcoholic Guiness and they sent me 0% Guiness. Driver completely unhelpful and the customer service seem to think that this is an acceptable substitute!
Refusing to refund me and saying because I provided the order PIN number to the driver, that this was acceptance that I was happy with the order. The REALITY is that the driver asked for the PIN for the order (presumably to check he was at the correct address? Which would seem normal)After expressing my dissatisfaction with the items, he advised that if I wasn’t happy with the order that there was nothing he could do about it and that I would have to ring the Beelivery number and take it up with them. At this point he was already back in his car and driving off as quickly as possible! Fobbing me off essentially. Not prepared to share their complaints policy or process with me. Complete fraudsters and customer service is a waste of time.

4 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Beelivery

Antwoord van Beelivery

Hi,

We’re very sorry to hear about your experience. Guinness 0.0 is clearly not the same product as the alcoholic Guinness you ordered, and we completely understand why you were unhappy with this substitution.

We’re also concerned to hear that you were refused a refund and were not provided with a clear route for escalating your complaint. We would like to review both the substitution and the way your complaint was handled.

Unfortunately, we haven’t been able to identify your order from the information included in the review, so we have sent you a request through Trustpilot for some additional details. Please provide your order number, the email address used to place the order and the approximate delivery date so that we can investigate this properly.

Once we have located the order, we will review the full circumstances and contact you directly regarding the appropriate resolution.

Kind regards,
The Beelivery Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Beelivery

Antwoord van Beelivery

Thank you for the lovely review! We’re so pleased you found the service quick and friendly. We really appreciate your support and hope to deliver to you again soon 😊

Kind regards,
The Beelivery Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid

Avoid! I made an order and it was taking a long time to get accepted. When I contacted the online help chat, they offered to cancel it and I replied yes.
The order later turned up anyway - I was later told the customer agent was actually a bot and due to a system error, it didn't cancel in time.
Since then, they have offered no way that you can complain, speak to a human or refund the order.

2 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Beelivery

Antwoord van Beelivery

Hi,

We’re really sorry about this experience. We understand how frustrating it must have been to request a cancellation, only for the order to arrive anyway, and then be unable to speak to someone about resolving it.

We’d like to investigate what happened and review the refund decision. Please respond to our Trustpilot request with your order details so our team can locate the conversation and contact you directly.

Kind regards,
The Beelivery Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They don't deliver.

They don't deliver. Absolutely hopeless. They shouldn't be in business. Have demanded a full refund. Evening ruined. Expect the refund will take days too. Very very poor.

6 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Beelivery

Antwoord van Beelivery

Hi,

We’re really sorry about this experience. We understand how frustrating it must have been to request a cancellation, only for the order to arrive anyway, and then be unable to speak to someone about resolving it.

We’d like to investigate what happened and review the refund decision. Please respond to our Trustpilot request with your order details so our team can locate the conversation and contact you directly.

Kind regards,
The Beelivery Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer