Benchmark Kennels Reviews 

119
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really good experience with Benchmark from start to finish. Great communication with Jordan and Mason from the office placing the order and arranging delivery. Tommy, John and Shaun were excellent at... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Entire experience was amazing. Very helpful staff when ordering and kept on contact regarding fitting. Liam and Ash who installed our new kennel phoned before arrival, we're fast, friendly and sup... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very professional from speaking with Mason on the phone organising the delivery to our home in the north of Scotland to the lads Tommy and John who delivered and built the kennel, what would have tak... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant service from brogan and Nathan on fitting my shed. Very polite and knowledgeable. Will recommend service to friends and family. Thanks

Bedrijfsgegevens

  1. Tuinbouw leverancier
  2. ook in
  3. Bouwer van schuurtjes
  4. Kattenasiel
  5. Kennel

Geschreven door het bedrijf

Benchmark Kennels is a leading UK manufacturer of animal housing solutions, ranging from dog cabins, kennels, and catteries, to commercial units. Safety and comfort is at the heart of what we do, and our products are designed with this in mind.


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

119 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(119)

51 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5 star service from the team at Benchmark Kennels

Have just had our kennel installed by this company. Cannot fault them from start to finish. Excellent customer service. Professional, courteous and efficient at every stage. Product is very good quality and the guys that installed it were meticulous, despite the late finishing time they did not rush or cut corners.
Very satisfied and dogs are quite happy in their new home.

1 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thoroughly recommended.

Excellent communication from start to finish. The 2 fitters Liam and Simon were professional and efficient and really nice guys. The kennels look great. Hopefully they will last a very long time.

3 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you Brogan and Simon for…

Thank you Brogan and Simon for installing the kennel today. Both of you are very professional and helped decide on the best location putting the dogs interests first! Thank you again.

1 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very impressed

Just had my Benchmark Kennel delivered and installed and I’m absolutely delighted with it. The buying experience was brilliant from start to finish.

I spent weeks researching products and had several phone calls with Cat who answered all my questions, and gave me the confidence to place an order - I settled on a 12x6.5 single, with lots of extras, and a custom door arrangement.

Fast forward 3 weeks and Simon and Nath arrived promptly on delivery day, and spent 4 hours building exactly (to the mm) what I ordered!

I’ve already recommended them to friends.

25 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very professional

Very professional. Great communication. Super work today by the installation team of Simon and Nath. Thank you guys. Couldn’t ask for more.

24 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fabulous new kennels

We have had great service and communication from start to finish.
The kennels have been put up today and are so much better than we thought they’d be, everything is so incredibly sturdy.
The guys who did the build were excellent too , very courteous and efficient, massive thanks to Liam, Craig and Andy who left the area so clean and tidy .
Also many thanks to Cat who answered all my many questions.
Would 100 percent recommend this company

11 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy with my purchase from Benchmark Kennels

Very happy with my purchase from Benchmark kennels, Brogan and Shaun did a fantastic job of putting the shed together, very efficient and professional. We also asked for a custom made shed instead of kennels and Benchmark kennels were happy to accommodate our idea! Happy with quality and very happy with price. Would highly recommend.

3 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Superb

Superb
As Cree farm expansion goes well our farm workshop has lodgings for extended stay of mites ideal for jet washing mites while contained
12 X 8 ft Triple Dog Kennel X 3

23 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect Place for your Pet

Benchmark Kennels Ltd is the perfect place for your pet. The staff is attentive and the facilities are top-quality. My pet had a great time, and I felt at ease knowing they were in good hands.

7 september 2024
Logo Benchmark Kennels

Antwoord van Benchmark Kennels

Thank you Renfield

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Reply to Benchmark Kennels response

As I am unable of edit or comment on the response to my earlier post from Benchmark Kennels on 03/09/24 I shall comment in a separate review.

To Benchmark Kennels -

I would like to correct the inaccuracies in your comment.

- You are a UK wide company for delivery and installation. Delivery and installation is free within 100 mile radius and is then charged at £1.30 per mile so I was subject to a significant additional charge for this cattery.
I’m sure you are familiar with the Consumer Advice Act 2015 and will therefor be aware that I was entitled to a full refund given that the dispute resulted in my favour.

-There were no modifications made. Both team members constructing the cattery stated that they did not normally build catteries and that this was their first. They were unaware that shelves were to be fitted on either side of the pop hole which was built into the door leading from the sleeping bay to the run. When I told them about this they cut the wood too narrow for a cat to jump onto and another piece had to be added. The additional piece was cut several inches shorter to allow for door opening. The joiner that provided an independent report stated that this should have been angled which would then allow the door to open.

-At no point did I try to cancel the cattery however I did try to postpone the date of delivery but was informed that this would incur a significant charge due to a team having been already allocated to the job.

-The paperwork I signed was after a quick inspection on the spot when the team were leaving, it was only after a more in depth examination that I noticed all the defect. Whilst you did offer to return your email stated “some of the defects you mention align with the expected construction and design of the cattery”
These defects were splits in the wood where screws were inserted too far as well as ragged edges of ALL the panels. You also stated that “your team would assess the issues and carry out any necessary modifications”, there was no mention or acknowledgement of the defects I had provided evidence of.

You are correct in stating that I have only ever given 1 star reviews on trustpilot, what you failed to mention was that there are only 3 reviews, one of which is Benchmark Kennels. The other 2 reviews clearly state that there was no issue with the product itself but the rating was for issues with the delivery / customer service. I usually put my review on company websites.

Unfortunately there is no facility to post photo & video evidence on Trustpilot but I am more than happy for you to display the photos & video against my review on your website or Facebook page if you feel they are unjust.

Had I been aware the company went into liquidation in January 24 I would never have made the purchase.

Reply to my being reported

I am unsure what specifically I am being reported on but I am happy to provide Trust Pilot with correspondence from all parties involved as well as photos & video.

10 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Benchmark Kennels

Antwoord van Benchmark Kennels

Thank you Ros we are reporting you now

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor quality and workmanship for custom build cattery

Awful company to deal with. I ordered a custom build cattery which cost over £2000, it was delivered and built on 10/06/24. The workmanship was appalling and the quality of wood poor. I sent the company 25 photos, all of different and significant defects. There were numerous splits in the wood where the screws had been inserted too far. Every piece of wood including the shelves and ladders were completely ragged making it unsafe and dangerous for the cats. The door of the sleeping area was fitted the wrong way resulting in it only opening so far as it hit off the roof panel. The whole side panel was fitted without any post to secure it leaving it fully mobile. BM initially offered to send the team back up to assess it and fix anything "they felt" to be defective. They didn't acknowledge or comment on any of the photos with the defects which were sent to them in evidence.
I consequently contacted consumer advice supplying them with all the evidence and was advised by them to reject the cattery as it was unfit for purpose. BM challenged this resulting in a dispute lasting over 2 months. I had to get an independent report from a qualified joiner - he stated that the workanship was absolutely shocking and was one of the worst shed type builds he had seen.
The dispute finally resulted in me getting a full refund and the cattery was uplifted 2 weeks ago.
If you are purchasing from this company I would suggest looking at all the reviews as well as looking at the company history and records.

10 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Benchmark Kennels

Antwoord van Benchmark Kennels

Hi Ros, thanks for your review, you have received a full refund. You received this despite our team travelling 500 miles to attend your premises, being on site for six hours at your property making modifications constantly at your request. We also would like to note you did try and cancel the cattery after it had been produced. We also had paperwork signed by you after making a full inspection, to say you were happy with the installation. We also offered to return to your property to make any adjustments to your cattery after installation, free of charge. The majority of our customers rate us excellent, and our google reviews reflect this too. I can also see you have only ever left 1 star reviews on Trustpilot, so perhaps this is somewhat reflective. We wouldn't normally reply in this manner, but feel we have no choice as this review is not justified.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

couldn’t be happier!!! Thoroughly recommend.

Great customer service from start to finish. Very helpful, clear and couldn’t do more for you! The kennels are also perfect, amazing quality and look fantastic. Couldn’t be happier!! They were put up so well and efficiently. I’d recommend these guys a million times over.

24 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Benchmark Kennels

Antwoord van Benchmark Kennels

Thank you so much! Your feedback is much appreciated.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A positive and enjoyable experience

From start to finish, the whole Benchmark Kennels experience has been straightforward and very positive.
Communication via WhatsApp enabled us to get the kennel best suited for the location. Customer service was excellent.
The two young builders were polite, efficient and made sure nothing was left lying around for dogs to tread on.
The three dogs quickly took to their kennel and made themselves at home.
The price was better than I had originally expected and overall it has been a positive and enjoyable experience.

27 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Benchmark Kennels

Antwoord van Benchmark Kennels

Hi Stephen, thank you for your feedback, it is much appreciated and I am happy to hear your three dogs are loving their new Benchmark Kennel!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality kennels and customer service

After purchasing a four bay kennel block for £3000 it was delivered and installed quickly. Very quickly! Upon the workmen finishing your asked to assess the condition of the installation etc. After a Quick Look around all seemed ok. Upon arrival I could tell build quality is relatively poor and not what I’d expect for that sort of money but I have no time to build one. A mistake I now regret. Upon closer inspection I noticed a piece of roof timber had snapped 3/4 of the way through. Clearly failing on a knot in the timber, when stood on. Upon raising my concerns with the company and providing photo evidence they patronised me with some dribble regarding knots being a common characteristic of wood. I’m a tradesman. So a little annoyed really. After no luck I’ll repair myself after being a week old. Claddings splitting everywhere, rushed inaccurate measurements of timber and there’s poorly finished cuts everywhere aswell.

4 juli 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer