We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

hola e recibido un paque con dos prendas que no las pedi esto asido un heror como lo puedo descambiar gracias

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

De ‘reklamerer’ med rask leveranse mot ekstra porto kostnad. Dette er ren svindel. Hver gang jeg har forsøkt dette er det forsinkelser og pakken er levert mange dager for sent. For å få penger til... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I DONT RECOMMEND ORDERING HERE IT TAKES WEEKS R MAYBE EVEN A MONTH TO GET UR STUFF. I order from SHEIN n BlushMark same time both had same delivery date my SHEIN order came in first yet im still waiti... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing clothes at affordable prices! Every time I wear an outfit from BlushMark I get compliments. Great quality and quick delivery! Ladies don’t sleep on them. If you’ve ever doubted here’s your con... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Blush Mark is the ultimate fashion destination, with a collection of ready to wear styles for everybody and every occasion through the convenience of mobile and online technology. With the touch of a button, find ultra-stylish looks for a night out, casual wardrobe essentials for everyday wear, lounge wear and trendy accessories that range from frilly and femme to easy and effortless all at very affordable prices.


Contactgegevens

2,2

Slecht

TrustScore 2 uit 5

847 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Where can I start order address and two…

Where can I start order address and two outfits both shirts were too little. The dress was too small. It wasn’t nothing. Like on the pictures. I think this is all just a big rip off and I’m going to report you guys for selling that junk to someone

16 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Blush Mark

Antwoord van Blush Mark

Hi dear, thanks for your feedback. I'm sorry that the item I received was not as expected. Blush Mark offers free returns if you are not 100% satisfied with your purchase. You can initiate a return request according to our return policy: https://blushmark.zendesk.com/hc/en-us/articles/360040857571-Return-Policy If you have any questions, you can also contact us at hello@blushmark.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My order has still yet not to come!!

My order has still yet not to come!!! I ordered my things on oct 19th it’s is now November 12th…. I spent to much money to be waiting this long and it’s cold! I need my cloths now!! My name is Taniya Stewart on the order please give me my thingss…I really need them for this weather, this is the first time it’s took so long what’s goin on?

10 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Blush Mark

Antwoord van Blush Mark

Hi Taniya Stewart,

Very Parcel Your package was not delivered as expected.
We have sent an email to share the shipping information of your order. Please pay attention to the email from hello@blushmark.com.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bad quality and bad customer service

Bad quality and bad customer service. What I bought was not the same as the picture; I was speechless about the lousy quality of the outfits. I requested a refund, but they never sent me the QR code to process it at the post office. I have sent multiple emails; I even DM them and contacted them via Facebook but nothing.
Please save your money.

29 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Blush Mark

Antwoord van Blush Mark

Hi dear, thanks for your feedback. Would you mind reaching out to our support team at hello@blushmark.com or blcs@blushmark.com for more details? I will work with my team to address this right away.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Return issues !

Ordered a pair of boots. The feet were 2 different sizes. Submitted refund form which says return label will be sent within 24 hours. It’s been 3 days and I’ve received no label and no response from both hello@blushmark or blcs@blushmark email addresses

29 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Blush Mark

Antwoord van Blush Mark

Hi dear, I'm sorry that the product did not meet your expectations.
Blush Mark offers free returns if you are not 100% satisfied with your purchase.
You can refer to our return policy to initiate a return request via the link below: https://blushmark.zendesk.com/hc/en-us/articles/360040857571-Return-Policy.
If the return label is not pushed in time, it may generally be due to the following problems:
1. The email address filled in is wrong
2. Place an order as a guest

Would you mind reaching out to our support team at hello@blushmark.com or blcs@blushmark.com for more details? I will work with my team to address this right away.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible experience

Terrible experience! I am new customer I ordered 2 items one was a set and one was jumpsuit looked amazing in the pictures, my order wasn’t getting sent out in ages so I chased it up they notified me that they’re waiting for the one of the set to be restocked that I ordered and then they can send it?? I don’t understand why they would have it on the website if it isn’t even available!!!! When I received my order which was the jumpsuit it looked nothing like the pictures in the picture the fabric looked soft and good quality this just came with a printed on wanna be material of the picture!!!! Terrible quality and not what I paid for at all! Never ordering again and I have told all my family and friends not to.

28 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Blush Mark

Antwoord van Blush Mark

Hi dear, I'm sorry that the product did not meet expectations.
Blush Mark offers free returns if you are not 100% satisfied with your purchase.
You can refer to our return policy to initiate a return request via the link below: https://blushmark.zendesk.com/hc/en-us/articles/360040857571-Return-Policy.

Would you mind reaching out to our support team at hello@blushmark.com or blcs@blushmark.com for more details? I will work with my team to address this right away.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Placed an order on Oct 3rd

Placed an order on Oct 3rd, still have yet to receive it and it’s Oct 26th. Of course my package is delayed and I’ll get 50 points (.50 cents) everyday. That doesn’t make me feel better when I spent over $200 on that order and it was suppose to be here on or by the 19th. Definitely won’t be ordering from them again.

26 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Blush Mark

Antwoord van Blush Mark

Hi dear, thanks for your feedback. I am sorry to hear that the package was not delivered as expected. Would you mind reaching out to our support team at hello@blushmark.com or blcs@blushmark.com for more details? I will work with my team to address this right away.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unhappy customer

Let's start with order was delayed to begin with. Then when I finally received the items the had the audacity to send something completely different from what I ordered. When you try the number on their website the number is disconnected.

25 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Blush Mark

Antwoord van Blush Mark

Hi dear, I'm sorry that the product did not meet expectations.
Blush Mark offers free returns if you are not 100% satisfied with your purchase.
You can refer to our return policy to initiate a return request via the link below: https://blushmark.zendesk.com/hc/en-us/articles/360040857571-Return-Policy.
Would you mind reaching out to our support team at hello@blushmark.com or blcs@blushmark.com for more details? I will work with my team to address this right away.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I DONT RECOMMEND ORDERING HERE IT TAKES…

I DONT RECOMMEND ORDERING HERE IT TAKES WEEKS R MAYBE EVEN A MONTH TO GET UR STUFF. I order from SHEIN n BlushMark same time both had same delivery date my SHEIN order came in first yet im still waiting on my order from BlushMark four days later but wanna keep giving point cause order is late. I will not be ordering again DELETING APP AFTERWARDS

13 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Blush Mark

Antwoord van Blush Mark

Hi dear, thanks for your feedback. I am sorry to hear that the package was not delivered as expected. Would you mind reaching out to our support team at hello@blushmark.com or blcs@blushmark.com for more details? I will work with my team to address this right away.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Well how can I start I purchase one…

Well how can I start I purchase one pants it was sent to me with the label size cut off the pants. It didn’t fit. I went to sent it back they don’t even have a customer service number. It tell you to sign up in order to set up a return it doesn’t give you the option to put in an order number it also says I have no purchase history how I’m supposed to return the item. Stay away. For a first time buyer I don’t recommend.

10 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Blush Mark

Antwoord van Blush Mark

Hi dear, thanks for your feedback. I'm sorry that the item I received was not as expected.
Blush Mark offers free returns if you are not 100% satisfied with your purchase. You can initiate a return request according to our return policy: https://blushmark.zendesk.com/hc/en-us/articles/360040857571-Return-Policy
If you have any questions, you can also contact us at hello@blushmark.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is my first time ordering and I…

This is my first time ordering and I paid for express shipping so prayerfully my order comes. I'll update yall on the outcome

30 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Blush Mark

Antwoord van Blush Mark

Hi dear, thanks for your feedback. Please reach out to our support team at hello@blushmark.com or blcs@blushmark.com if there is any problem with the order. I will work with my team to address this right away.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a major scam.Sent me 3 boxes of…

This is a major scam.Sent me 3 boxes of the same order charged Afterpay $200 each order now I have to go buy labels and return them.I cannot get a hold of customer service on the return labels I need and I just got another notification about another shipment. I would not use this site just a rip off

14 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Blush Mark

Antwoord van Blush Mark

Hi dear, thanks for your feedback.
Blush Mark offers free returns if you are not 100% satisfied with your purchase. You can initiate a return request according to our return policy: https://blushmark.zendesk.com/hc/en-us/articles/360040857571-Return-Policy
If you have any questions, you can also contact us at hello@blushmark.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’m happy that I was smart enough to…

I’m happy that I was smart enough to read the reviews before I placed my order. Shein here I come because I don’t have time to be waiting months on my order.

28 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Blush Mark

Antwoord van Blush Mark

Hi dear, thanks for your feedback. I am sorry to hear that.
Please reach out to our support team at hello@blushmark.com or blcs@blushmark.com if there is any problem with the order. I will work with my team to address this right away.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wow looking at he the review I now know…

Wow looking at he the review I now know I may not get my order smh it’s already been 3 weeks 😞 this is so sad.

26 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Blush Mark

Antwoord van Blush Mark

Hi dear, thanks for your feedback. I am sorry to hear that the package was not delivered as expected. Would you mind reaching out to our support team at hello@blushmark.com or blcs@blushmark.com for more details? I will work with my team to address this right away.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I placed an order 9/7and still no…

I placed an order 9/7and still no tracking number of delivery date I ordered from them once before it took me 3 months to receive my items but if my stuff do not come in a timely manner this time I will never order from them again and a lawsuit will be filed because this is ridiculous Shein and fashion nova would never

12 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Blush Mark

Antwoord van Blush Mark

Hi dear, thanks for your feedback. I am sorry to hear that the package was not delivered as expected. Would you mind reaching out to our support team at hello@blushmark.com or blcs@blushmark.com for more details? I will work with my team to address this right away.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Firee 🔥💗

The shipping was a little slow, took 4 extra days past expected delivery but my clothes came and they were so cute purr. All true to size for me atleast, im a medium 🫶🏽

31 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Blush Mark

Antwoord van Blush Mark

Hi dear, thanks for your feedback. I am sorry to hear that the package was not delivered as expected. Please reach out to our support team at hello@blushmark.com if there are any questions. I will work with my team to address this right away.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The item I received was NOTHING like…

The item I received was NOTHING like the picture displayed. The material is cheap and unflattering. I will never purchase again.

4 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Blush Mark

Antwoord van Blush Mark

Hi dear, thanks for your feedback. I am sorry to hear that the item was not delivered as expected.
Blush Mark offers free returns if you are not 100% satisfied with your purchase. You can apply for a return according to our Return Policy via the link : https://blushmark.zendesk.com/hc/en-us/articles/360040857571-Return-Policy
You can also contact our support team at blcs@blushmark.com, I will work with my team to address this right away.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

reviews

i’m trying to figure out how to remove my review

21 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Blush Mark

Antwoord van Blush Mark

Hi Naynay Kelly, thank you for your comment.
You can log in to your trustpilot account and find the relevant review in [My Reviews] and click [delete] to delete it.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I sent all unwanted items as the policy…

I sent all unwanted items as the policy said and they did not give me my refund for one of my items all the iteams were put into one box with two different shipping labels and they don’t want to refund me

14 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Blush Mark

Antwoord van Blush Mark

Hi dear, thank you for your message.
Blush Mark offers free returns if you are not 100% satisfied with your purchase, but please note that one order only provides one free return interview.
this means
1. A different order needs to use its own return label
2. If multiple items need to be returned for the same order, please tick Finish when applying for return for the first time. If you apply for a return form again, the recipient needs to pay to return it and blushmark cannot reimburse the shipping fee.
3. Based on situation 2, if the same order is applied for return again and the product is placed in the package applied for the first time, there may be cases where the refund failure cannot be recognized.

You can check more details about our Return Policy via the link below : https://blushmark.zendesk.com/hc/en-us/articles/360040857571-Return-Policy

If your problem is still not resolved, please reaching out to our support team at hello@blushmark.com or blcs@blushmark.com for more details, I will work with my team to address this right away.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I order for my birthday July 7 the…

I order for my birthday July 7 the supposed to reach July 7 I paid for express shipping and I still haven’t received my package and I don’t why and I paid for express shipping

28 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Blush Mark

Antwoord van Blush Mark

Hi dear, thanks for your feedback. I am sorry to hear that the package was not delivered as expected. Would you mind reaching out to our support team at blcs@blushmark.com for more details? I will work with my team to address this right away.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I made an order 3 weeks ago

I made an order 3 weeks ago, my order was supposed to be delivered today ,still hasn’t came . I also didn’t receive a tracking number or email confirmation and the tracking on their app has been stuck on “ successfully made it through customs “ for three days. This is an unprofessional company, I made a big order and I expected to get my order in a timely fashion and I still haven’t received it. This is so frustrating because this is my birthday weekend and I don’t even have the clothes I ordered ! I definitely do not recommend and if I don’t receive my order or refund I will be taking legal action.

7 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Blush Mark

Antwoord van Blush Mark

Hi dear, thanks for your feedback. I am sorry to hear that the package was not delivered as expected. Would you mind reaching out to our support team at blcs@blushmark.com or hello@blushmark.com for more details? I will work with my team to address this right away.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer