Broadway Candy Reviews 

155
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing, delicious, moorish, gluten free, and out of this world. 😋😋😋😋😋 What's not to like about this company!! The only criticism I will make was that I found it somewhat difficult to " delete"... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Well the shopping and delivery was perfect no problems at all, about the item to be honest i didn’t use it yet so i can’t say anything at this point since i have never used this item before it is new... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I would have given 5 stars for the items I got. Also the help from Rein, when I had problems with the delivery. Shame about the courier. Various failed attempts.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I ordered from Broadway Candy in spite of the poor Trustpilot reviews because it was the only place I could find a product. As it turned out, my order was shipped in a timely fashion but the package... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Banketbakkerij

Geschreven door het bedrijf

Broadway Candy offers a wide range of snacks and confectionery, imported from countries all over the world including America, Australia and South Africa. Visit our online store to find a mix of popular, in-demand brands, such as Reese's, Jolly Rancher, Coffee Mate and more, as well as some hidden gems you don't yet realise you can't live without!


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

155 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 54% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(155)

77 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good range of products

Good range of products, prices are not ridiculous and easy to order and fast delivery.
Have used before and would buy again, ticks all the boxes

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Broadway Candy

Antwoord van Broadway Candy

Thank you for this lovely review! Looking forward to seeing you again soon :)
Kind regards
Broadway Candy

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing service

The pricing and quality is amazing and on top of it the delivery was done in just 2 days am really happy. Will keep ordering in future .

22 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Broadway Candy

Antwoord van Broadway Candy

Thank you for this lovely review! We look forward to your future orders :)
Kind regards
Broadway Candy

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Order delivered, fast customer service response to problem.

I ordered from Broadway Candy in spite of the poor Trustpilot reviews because it was the only place I could find a product. As it turned out, my order was shipped in a timely fashion but the package was damaged in transit. Broadway Candy responded to my website generated message promptly, and has given me an appropriate partial refund. I have since re-ordered. I’ve taken off one star because it could’ve been packaged a little better to prevent the loss.

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Broadway Candy

Antwoord van Broadway Candy

Thank you for trusting us and for your honest review. We appreciate the feedback and look forward to seeing you again!
Kind regards
Broadway Candy

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Deranged communication

I was very pleased to discover this company as they sell products I find hard to obtain elsewhere and that are reasonably priced. Unfortunately, the "Create Account" option on the site does not work properly. As I was filling in my details and had not yet created a password, a pop up appeared asking me to verify myself and options to do this, I chose email and followed the instructions etc. This took me directly to the site and closing the "Create Account" page; therefore I have no password by which to gain access again once logged out.
I went to My Account on the site and discovered that creating a password there was not possible, so I made my order and emailed them explaining the issue regarding the fact I have no password and can't get access to the site. I got this answer:
"We don't have access to your password and are unaware of it. Could you please try logging in and out to check if you can still enter the password or not?"
I asked them to read my opening message again, but they were still unable to process the the information I had given i.e. I have not got a password.
I have had to request that they close my account but they just thanked me for my business.

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Broadway Candy

Antwoord van Broadway Candy

Hi groan, please note that an account is not necessary when purchasing from our website. You are welcome to simply add products to your cart, then enter your name and address at checkout to confirm delivery charges, and complete your order from there.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very Reliable

Absolutely love this site, where I get my "sucky sweets" every month (okay fortnight lol!). Postage has always been very fast and reliable. I would recommend them to anyone who wants to broaden their taste horizons, there's some cool stuff on there!

14 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Broadway Candy

Antwoord van Broadway Candy

Thank you for this lovely review, we're so glad to see you enjoy our products! :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery

My order was despatched super fast got it the very next day after placing the order, will definitely be back for another order.

27 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible and upsetting

Terrible and upsetting

I placed my order after searching for more vegan flavoured sugar free jellies and was please to find this place so I placed my order which was not delivered offered refund and or replacement which the replacement I opted for
No delivery again!!! How incredibly disappointing and upsetting I reached out this time to be accused of lying now completely ignorant and rude so I still do not have the so wanted jellies I’m so sad and wished I never bothered 😕
Avoid to have the same upset and disappointment and of course insults

10 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I don't think they're genuine Hersheys Kisses?!

I ordered their Hersheys Kisses on Amazon as Amazon had run out of the Family Pack that I often buy...

But seriously, these ones taste different! I'm very tempted to say these are not genuine Hersheys Kisses?!?

10 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Broadway Candy

Antwoord van Broadway Candy

Hi there, please rest assured that our Hershey's Kisses are 100% genuine, shipped in from the USA.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery!

Purchase 2kg Hershey kisses and it arrived the next day! Will definitely buy again and again 💕💕💕

7 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Broadway Candy

Antwoord van Broadway Candy

We're so glad you're happy with our service! Thank you for your purchase, and for your review :)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful company doesn’t dispatch orders…

Awful company doesn’t dispatch orders from TikTok

22 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Broadway Candy

Antwoord van Broadway Candy

We're so sorry to hear that you didn't receive your order. Please get in touch with us with your order information so we can look into this for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fraudulent advertising and rude customer service.

Ordered 6x320g jars of Chutney for £24.99 (£13.01 kg), and received 6x230g instead.

Contacted the shop to highlight the error, and was offered a 20% "goodwill" reduction, bringing the price to £19.99 (£14.49kg), despite 6x230g being advertised as £19.70 on their own web store.

Pointed out they were not matching advertised price for the cost per KG ordered, let alone the cost advertised for the size received.

Rather than coming to an amicable solution, Reign was incredibly rude, and smarmy in their responses and after I highlighted I just wanted the price adjusted to £17.95 for the correct price per KG, they refused and insisted I return the product if I was not happy.

Not only being incredibly rude in their approach to the situation, but subsequently refusing to assist in sending a QR code for postage, once informing them I did not own a printer; the first time I have ever been told it is not possible for this when returning a product.

It would've been much easier had Reign actually understood what a goodwill gesture entails. Reign was not only against honouring the price per KG of what was ordered, but was wanting to charge a 29p surcharge on the price advertised for the product weight I received; thus, penalising me for their own mistake.

I strongly recommend people check size of products sent, because they are falsely advertising price & not rectifying their errors when highlighted. I have seen on a few other reviews, this is an ongoing issue. It is dishonest and fraudulent behaviour.

Reign, I note from previous reviews you should probably work on your approach to customer service. Do better.

30 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Broadway candy is in my opinion a very…

Broadway candy is in my opinion a very dishonest company. After 10 days my order had not arrived. The company refused to give me a refund.
Eventually after I threatened to open a dispute with paypal they refunded me half of my money. Despite my contacting them several times asking them why ?
A shady company using an even shadier delivery service.I have written this off as a bad experience. void.

22 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Truly shocking avoid like the plague

I placed a order through their website for 4 items.I heard nothing then a few weeks later I tried to contact the company by phone which was impossible. I eventually got hold of Reign who apparently was customer service by email but her out of office was pretty on the whole time. When she eventually managed to communicate she asked me for an order number, I received no information, confirmation of my order so directed her to my bank statement with the transaction clearly showing up.I again heard nothing & after a few more out of office notification I finally received an email saying she was going to speak to her management & comeback to me. Not surprisingly I heard nothing from Reign. I Then sent 2 more emails both were met by an out office. 3 days ago she sent an email saying they would issue a refund, no apology or clarification on what transpired. 3 days later I have still received no refund. I have had to spend an hour on the phone to HSBC to explain this nonsense & they have issued the refund

22 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Broadway Candy a disaster to deal with AVOID!!

Broadway Candy a disaster to deal with / avoid at all costs. Placed an order with them via Amazon July 14th 2025. Spent the next month chasing up the order which arrived in Ireland only to be shipped back to UK because Broadway Candy screwed up the Customs Declaration. Company allegedly tried 3 times to ship my order / unfortunately never arrived. After a full month of endless messages back + forth Company issued a refund that I specifically had NOT requested - had asked them to please ship my order as requested. Absolute disaster of a Company to deal with AVOID!! Oh yeah, the icing on the cake - they began their generic reply to my 15th message with a cheery "Hi Larry" - my name is Patrick. Was probably dealing with a bot all along.

19 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Having used Broadway Candy a good few…

Having used Broadway Candy a good few times I have really nothing negative to say only positive, recently had to contact them about an order problem (not their fault) and they were right on it no arguments, no quibbles😉
Selection, prices, delivery, customer service is all good and will continue ordering from them
Thank you Broadway Candy

24 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stale Food and Expired Dates

Second time purchasing from this company, this time though the crackers I purchased were out of date by a month, nothing on their website mentioned this or I wouldn't have bought them. Have tried emailing them numerous times and no response. Won't be recommending them to friends or family and certainly won't be buying from them again.

8 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Will not reply

Have tries to contact firm with numerous emails and phone calls order I recieved short 32 bottles huel ready to drink no reply

5 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Broadway Candy

Antwoord van Broadway Candy

Hi Michael, the last communication we received from you was on 7 April requesting a cancellation of your Huel subscription. Having scoured our inbox, no other emails have been received from you since then.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer