BuyGoods Inc. Reviews 

2.449
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Honestly, The company BuyGoods Inc. is very reliable, honest, keeps the promises and gives an action very fast. BuyGoods is something else among the rest when it comes to orders, returns and refun... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order was created by someone other than myself. Called the customer service number and no one answered. In fact, despite leaving numerous messages they never phoned me back to have this charged r... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Grateful for Philip for calling & helping me to clear up the confusion abiut my order. I kept missing the calls from the support team & didn't catch the emails. SO, Thank you to buy goods for th... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Decided this was not for me but couldn’t cancel order. Assistant was not helpful to resolve this experience. Was sent more bottles than I ordered. She refused to cancel order & refund my money, as was... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

Geschreven door het bedrijf

Online global retailer selling online software, digital ebooks, health supplements, and other products.

Currently Experiencing High Customer Support Volume

Geschreven door het bedrijf

We'll be with you as quickly as possible!
Our team is doing our very best to keep up with an increased number of calls and emails from our customers. While you await our reply, please know, you can visit findorder.com to request a return or refund, check your order status, and more.

Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 91% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,5

Alle reviews

(2.449)

652 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DON'T BUY..SlimForce Neo Nature…

DON'T BUY...Bought SlimForce Neo Nature for 3 months, also had to pay extra abt. 15 euro for customs clearance. Reception mid-end July. Product didn't do anything, so mail 25th of August that I wanted a refund , but now they say that its after the money-back guarentee...so buy with guarantee, but don't ask for it, because its too late. So I had to try for 3 months, but you must ask for a refund within 2 months. (Not looking at the leadtime from US to Eur + customs). RIDICULOUS. Advice: be wise, don't spend money and don't believe product does anything.

25 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BuyGoods Inc.

Antwoord van BuyGoods Inc.

Thank you for reaching out. We are sorry to hear that you were disappointed with the product and understand your frustration regarding the refund request and the additional customs charges associated with your international delivery.
We reviewed the records associated with your order. According to our records, the package was delivered on July 11, 2026, while your email requesting a refund was received on September 25, 2026. This was already beyond the applicable 60 days Money-Back Guarantee (MBG) period.
We also understand your concern regarding the international delivery timeline and the time you needed to try the product. We are sorry for the frustration this situation has caused and for any confusion regarding the applicable refund period.
Regarding the customs clearance charge, customs duties, taxes, and related import fees are generally assessed by the destination country and may be collected from the recipient upon importation. These charges are separate from the product purchase price and are outside the seller’s control.
However, to help resolve this matter and provide a satisfactory resolution, we will process a full refund for your order. The refund will be credited back to the original form of payment within 3-5 business days. Kindly note that the exact timeframe may vary depending on your bank or payment provider’s processing time.
We hope this helps address your concern and demonstrates our commitment to resolving the issue.
If you need further assistance, please send us an email at support@buygoods.com or manage your order here https://findorder.com/
We're always happy to help! - Team BuyGoods

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Better explanations during purchase…

Better explanations during purchase process

18 september 2026
Logo BuyGoods Inc.

Antwoord van BuyGoods Inc.

Thank you for your 4-star rating and for sharing your feedback regarding the need for better explanations during the purchase process.
We appreciate your positive feedback and understand your suggestion for providing clearer and more detailed information before and during checkout. We’re sorry for any confusion or uncertainty you may have experienced.
Your feedback is valuable to us and will be shared with the appropriate team as we continue working to make the purchasing process clearer and more transparent for our customers.
If you need further assistance, please send us an email at support@buygoods.com or manage your order here https://findorder.com/
We're always happy to help! - Team BuyGoods

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The product didn’t work for me

The product didn’t work for me. However, I’m giving 4 stars because customer service was good and refund was received in a timely manner.

18 september 2026
Logo BuyGoods Inc.

Antwoord van BuyGoods Inc.

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that the product didn’t work as you had hoped, but we truly appreciate you recognizing our customer service and the timely processing of your refund.
We’re glad we were able to assist you with the refund process, and we appreciate you giving us 4 stars despite your experience with the product. Your feedback is valuable to us and will help us continue improving both our products and service.
If you need further assistance, please send us an email at support@buygoods.com or manage your order here https://findorder.com/
We're always happy to help! - Team BuyGoods

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No customer service

No customer service. You have to email to answer questions. They don't list what items you buy just the price and a worthless reference number very fishy company here

31 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BuyGoods Inc.

Antwoord van BuyGoods Inc.

Thank you for reaching out. We sincerely apologize for the frustration and concern you experienced when trying to obtain information about your purchase. We understand how concerning it can be when the order information does not clearly identify the products purchased and only provides a price and reference number.
We are also sorry that you were unable to obtain the answers you needed through a more direct customer service channel. We understand how this can make the purchasing experience feel unclear and frustrating.
We’d like to look into this further and help address your concerns. However, we were unable to locate an account or order.
Please provide the name, email address, and phone number used when placing the order. If you have an order ID, please include that as well. This will allow us to locate your order and review your concerns more thoroughly.
We're committed to improving our customer experience and appreciate the opportunity to address concerns like yours. You may also contact us directly at support@buygoods.com or manage your order here https://findorder.com/
We're always here to help. — Team BuyGoods

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst company I have ever dealt…

The worst company I have ever dealt with. I've been conned by them twice . I didn't realise until today, I had bad dealings with them in 2024 and again this month . This time was the worst it was over $1500.00 and I hadn't authorised the purchase, I was trying to see how much it would be in Australian dollars. I tried immediately to cancel and they ignored my request to cancel and answered all my emails by telling me my orders were on their way.
Dreadful company.

24 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BuyGoods Inc.

Antwoord van BuyGoods Inc.

Thank you for reaching out. We are very sorry for the frustration and distress you have experienced, especially given your previous experience in 2024 and the significant amount involved with your recent order.
We understand your concern that you were attempting to determine the price in Australian dollars and did not intend to authorize a purchase of more than $1,500. We also recognize how upsetting it must have been to contact us immediately to request cancellation and then receive responses indicating that the orders were already on their way instead of having your cancellation request properly addressed.
We’d like to look into this further and help address your concerns. However, we were unable to locate an account or order.
Please provide the name, email address, and phone number used when placing the order. If you have an order ID, please include that as well. This will allow us to locate your order and review your concerns more thoroughly.
We're committed to improving our customer experience and appreciate the opportunity to address concerns like yours. You may also contact us directly at support@buygoods.com or manage your order here https://findorder.com/
We're always here to help. — Team BuyGoods

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased products in good faith

I purchased products in good faith, and after receiving, it was advised that I should not take it for medical reasons. I immediately contacted BuyGoods. They provided the necessary information to return the product and I received a prompt refund.

17 september 2026
Logo BuyGoods Inc.

Antwoord van BuyGoods Inc.

Thank you for sharing your experience with us. We understand that you purchased the product in good faith and, after receiving medical advice that it was not suitable for you, you promptly reached out to BuyGoods. We’re glad our team was able to provide the necessary return information and that your refund was processed promptly. We appreciate your understanding and are pleased we could assist in resolving the matter quickly.
If you need further assistance, please send us an email at support@buygoods.com or manage your order here https://findorder.com/
We're always happy to help! - Team BuyGoods

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

RED ALERT !

RED ALERT !

They try to scam using the AI generated likeness of Elon Musk touting about micro plastics as being a cause of dementia and THEY HAVE a supplement CURE. After they get Cred Card info, Address, and Phone Number, they call 2 minutes later and try to get you to VERBALLY VERIFY the purchase. FYI, a Black Box Popup happens after Elon's presentation ends stating your system will turn off (why?)... If you don't order in the next few minutes the limited, and New Ground Breaking formula purchase opportunity will expire. I downloaded the HTML script and it is full of "convertai.net" and other script files. Scathing! The "convertai" site leads to some Spanish web thing. AMEX blocked the transaction automatically. Bottom line AI like this? Really; Social engineering. ELON should SUE for using his likeness. DISCUSSING, and DANGEROUS !

24 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BuyGoods Inc.

Antwoord van BuyGoods Inc.

Thank you for bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for the concern and distress you experienced while viewing the presentation and attempting to place an order.
We understand why the use of a public figure’s likeness, the urgency surrounding the offer, the unexpected pop-up message, and the subsequent request to verbally verify the purchase would be concerning. We are also sorry for the experience and understand your concerns regarding the handling of your personal and payment information.
Please be assured that we take your concerns seriously. We appreciate you providing these details, including your observations about the website and the transaction being blocked by your card issuer. Rest assured that your feedback will be forwarded to our internal team for further investigation.
We apologize again for the frustration and concern this experience caused, and we appreciate you taking the time to report it.
If you need further assistance, please send us an email at support@buygoods.com or manage your order here https://findorder.com/
We're always happy to help! - Team BuyGoods

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service at Buygoods…

You can purchase goods from Buygoods with confidence. They do honor their return and refund policy and are very prompt at replying to your questions and
are quick to resolve any problems with your order! Great customer service!!!

17 september 2026
Logo BuyGoods Inc.

Antwoord van BuyGoods Inc.

Thank you so much for your kind and encouraging feedback! We’re thrilled to hear that you had a positive experience with our customer service and that our return and refund process met your expectations.
We truly appreciate your confidence in BuyGoods and your recognition of our team’s prompt assistance. Your feedback means a lot to us, and we’re grateful for the opportunity to serve you!
If you need further assistance, please send us an email at support@buygoods.com or manage your order here https://findorder.com/
We're always happy to help! - Team BuyGoods

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have two charges on my credit card…

I have two charges on my credit card which I did not do
either of them, someone has been charging on my
card from this store.one charge was for 200.00 in which
my bank already credit me, the other one is for 175.91
which I haven't got credit for.
You may want to check out your employees
Martha Bickford

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BuyGoods Inc.

Antwoord van BuyGoods Inc.

Thank you for reaching out. We’re very sorry for the concern and frustration caused by the unauthorized charge of $175.91. We completely understand how upsetting it is to see a charge you did not recognize.
We attempted to reach you by phone but were unfortunately unable to connect. To help resolve the issue, we have processed a refund for the remaining order. The refund will be credited back to the original form of payment within 3-5 business days. Kindly note that the exact timeframe may vary depending on your bank or payment provider’s processing time. We have also sent you an email with the refund details and the return address for your reference.
Please rest assured that we take your concern seriously and appreciate you bringing this matter to our attention. We apologize again for the inconvenience and hope the refund helps resolve this issue.
If you need further assistance, please send us an email at support@buygoods.com or manage your order here https://findorder.com/
We're always happy to help! - Team BuyGoods

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Your prompt service and refunding to my…

Your prompt service and refunding to my dissatisfactory. I've done business before but your products are not as strong as expected but thank you

14 september 2026
Logo BuyGoods Inc.

Antwoord van BuyGoods Inc.

Thank you for reaching out. We’re very sorry to hear that our products did not meet your expectations, especially since you’ve done business with us before. We understand how disappointing it is when a product does not provide the strength or results you expected.
We truly appreciate your honest feedback and your continued support. Please be assured that your concerns are important to us, and we will share your feedback with the appropriate team as we continue working to improve our products and customer experience.
Thank you again for giving us the opportunity to assist you, and we sincerely apologize for the disappointment.
If you need further assistance, please send us an email at support@buygoods.com or manage your order here https://findorder.com/
We're always happy to help! - Team BuyGoods

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a scam company preying on…

This is a scam company preying on people trying to deal with dementia. Their memo honey protocol is nothing but a lie. I am trying to cancel my four orders totaling $824.40 and cannot get a refund. I have called and can’t get through to a person, only AI. I have sent emails. I am trying to stop the shipment but apparently they’ve already charged my credit card. The AI assistant said that they had canceled it but in fact, It has not been canceled as it is being processed. Totally frustrated with this company. I just wanna speak to a human being and get this ordeal taken care of.
And now they have been in touch with email and am only offering me a 25% refund. I am furious and want the whole amount of over $800 returned to me. They actually were suggesting that they would keep $600 of my money

Sept 24
Addendum- I was told they finally granted my total refund (thank you)and will have to actually check if it was put back on the card. One should not have to go through all this trouble to get one's $ back. I had requested a refund within a half hour of ordering the products.

Oct 3
I have received the full refund. Apparently BuyGoods is the payment processor for this bogus company that sells MemoHoney etc. If you are a legit payment processing company, why are you dealing with fraudulent sellers. I was still mailed the product even though I cancelled the order within a half an hour from ordering and now this company wants to charge me almost $200 in return fees that include a "mandatory"warehouse fee for restocking and inspection. Are you kidding me. I will return the package to sender and that is it. Listed on the bottles of these pills are companies in Lakeland Florida called Instituto Experience and LOIA Experience and I will report both of them to Better Business Bureau.

19 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BuyGoods Inc.

Antwoord van BuyGoods Inc.

Thank you for reaching out. I’m very sorry for the frustration and inconvenience you’ve experienced while trying to cancel your orders. We understand how upsetting it is to see that your orders are still being prepared for shipment after you had already attempted to cancel them through our AI assistant.
We also tried reaching you by phone to discuss this with you directly, but unfortunately, we were unable to connect with you.
Please be assured that we have processed a full refund for all four orders. The refund will be credited back to the original form of payment within 3-5 business days. Kindly note that the exact timeframe may vary depending on your bank or payment provider’s processing time.
If you need further assistance, please send us an email at support@buygoods.com or manage your order here https://findorder.com/
We're always happy to help! - Team BuyGoods

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

UPDATE: My complaint about BuyGoods, which you will read below, has been resolved to my satisfaction.

PLEASE see edited version of this review at the bottom of the page. Thank you.

What I wrote yesterday, the 21st of September:
I ordered six bottles of Memodyne product as advertised by Bill Gates online, on Sunday the 20th of September, 2026.
I went to the Memodyne website to do just that.
My order went through because my checking account was promptly debited for $325.02.
I wanted to cancel my order and have the debited amount returned to my checking account, but no one at BuyGoods has told me when this will happen. In fact, I keep being told by email that my order cannot be found!
How can my money be taken, yet my order cannot be found?

BuyGoods had no problem taking my money, yet has not told me if my order was successfully cancelled, and when the amount debited from my checking account will be returned to the account.

And now for the UPDATED review, which is a bit more positive
What I think today, 09/22/2026, about BuyGoods:
I am pleased to report that this matter has been resolved to my satisfaction! The amount debited from my checking account has been restored to my checking account and I no longer see the rather large deduction in my account.
I am relieved, to say the least.
Thank you, for reaching out to me by telephone, this afternoon, PST.

20 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BuyGoods Inc.

Antwoord van BuyGoods Inc.

Thank you for reaching out. I’m very sorry for the confusion and frustration this situation has caused, especially after seeing the $325.02 debit and then receiving emails stating that your order could not be found. I completely understand why you would be concerned about where your money went and whether your cancellation was successfully processed.
We spoke with you today and confirmed that the order was declined. During our conversation, you also confirmed that you received the credit back to your checking account.
We’re glad we were able to clarify the status of your order and the payment. We sincerely apologize again for the inconvenience and for the uncertainty this caused you.
If you need further assistance, please send us an email at support@buygoods.com or manage your order here https://findorder.com/
We're always happy to help! - Team BuyGoods

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Product did not work. At all!

I was disappointed that the product ad was untrue. I was disappointed in the product itself. Did not work at all.
I was not at all disappointed in the company because I did receive refunds.

14 september 2026
Logo BuyGoods Inc.

Antwoord van BuyGoods Inc.

Thank you for reaching out. We’re very sorry to hear that you were disappointed with the product and that it did not deliver the results you expected based on the advertisement. We understand how frustrating it can be to try a product with certain expectations and find that it did not work for you.
We truly appreciate you sharing your honest feedback. We’re also glad to hear that your refund experience with our company was satisfactory. Please be assured that we take your concerns about the product and its advertising seriously, and your feedback is valuable to us.
If you need further assistance, please send us an email at support@buygoods.com or manage your order here https://findorder.com/
We're always happy to help! - Team BuyGoods

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

One bottle received did not contain the…

One bottle received did not contain the 30 capsules . I was told they’d reship one bottle but to date no order #, no ship date or tracking info.

14 september 2026
Logo BuyGoods Inc.

Antwoord van BuyGoods Inc.

Thank you for reaching out. We’re very sorry that one of the bottles you received did not contain the full 30 capsules and that you have not yet received an shipping date, or tracking information for the replacement. We understand how frustrating it is to be waiting for a reshipment without any clear updates.
Please be assured that your reshipment request has already been escalated to the appropriate team, and we have also sent a follow-up regarding the status of your replacement. We’re actively working to get this resolved for you. We kindly ask you to allow some time for an update.
We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate your patience and understanding.
If you need further assistance, please send us an email at support@buygoods.com or manage your order here https://findorder.com/
We're always happy to help! - Team BuyGoods

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

After watching a long marketing video…

After watching a long marketing video online about their Gelagen product, I fell for their scam. In order to get full benefits for my wife and my skin, a six months order was recommended. I didn’t catch it immediately until I got the up-sales upon submitting my order that it was all AI generated using AI photos, videos and voices of Dr. Pimple Popper, Martha Stewart, and other famous celebrities. I bought for the ingredients it claimed were in the gummies which includes a pink gelatin from a rare jellyfish from some Lake Jeju, amino acids glycine and proline, resveratrol. When I received the 6 bottles, I see the ingredients are a list of common vitamins A, B, C, D and so forth which I have as multivitamin supplements already.
I call for a full refund and instructions how to return them with a RMA number. First the agent wanted to give me 10% credit then offered 30% with digital bonuses. I kept telling him I was scammed and wanted a full refund. So, he finally said yes but I have to ship them all unopened at my expense to an Aurora, Colorado place. I live in Florida and with the weight and distance, it is going to cost me some money. Why do I have to pay for not getting what was advertised or is it a lesson never buy anything without checking reviews from TrustPilot or BBB?
P.S. It cost me $18.95 to ship the 6 bottles back to them plus my time and gas to not to close post office. What a waste of money!

19 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BuyGoods Inc.

Antwoord van BuyGoods Inc.

Thank you for reaching out. I’m very sorry for the frustration and disappointment you’ve experienced with your Gelagen order. I understand why you are upset, especially after purchasing the product based on the ingredients and claims presented in the marketing video, only to find that the ingredients listed on the bottles differ from what you understood you were purchasing.
We’d like to look into this further and help address your concerns. However, we were unable to locate an account or order.
Please provide the name, email address, and phone number used when placing the order. If you have an order ID, please include that as well. This will allow us to locate your order and review your concerns more thoroughly.
We're committed to improving our customer experience and appreciate the opportunity to address concerns like yours. You may also contact us directly at support@buygoods.com or manage your order here https://findorder.com/
We're always here to help. — Team BuyGoods

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I haven't heard back yet after a month…

I haven't heard back yet after a month from Yvonne. At 1st everything was great she was wonderful and helpful. Then once she explained about returning the product, I did everything she said it wouldn't cost me anything etc I never heard back it's a month now also NO EMAIL BACK SHOWING I WAS REENBURST FOR THE PRODUCT. PLEASE ADVISE I REALLY DONT WANT TO GO FURRHER THEN THIS. THANK U

1 september 2026
Logo BuyGoods Inc.

Antwoord van BuyGoods Inc.

Thank you for reaching out, and I’m truly sorry that you have not received an update regarding your return and refund. I completely understand how frustrating it must be to have followed the return instructions and then wait a month without receiving any confirmation.
We attempted to contact you by phone today, but unfortunately, we were unable to reach you.
Please be assured that we have now processed a full refund for the product. The refund will be credited back to the original form of payment within 3-5 business days. Kindly note that the exact timeframe may vary depending on your bank or payment provider’s processing time.
We sincerely apologize for the delay and for the lack of communication regarding your refund. We understand that you should have received confirmation much sooner, and we regret the inconvenience this has caused you.
If you need further assistance, please send us an email at support@buygoods.com or manage your order here https://findorder.com/
We're always happy to help! - Team BuyGoods

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was not successful using the product,

I was not successful using the product,
but the refund process was very efficient, once i got a response from Support. I am so glad they lived up to their word.

18 september 2026
Logo BuyGoods Inc.

Antwoord van BuyGoods Inc.

Thank you for taking the time to share your experience with us. We’re sorry to hear that the product did not provide the results you were hoping for, but we’re glad to know that once you connected with our Support team, your refund was handled efficiently and that we were able to live up to our commitment to you.
We truly appreciate your patience while waiting for a response, and we’re grateful for your kind words about the refund process. Your feedback is important to us and helps us continue improving the support experience for our customers.
If you need further assistance, please send us an email at support@buygoods.com or manage your order here https://findorder.com/
We're always happy to help! - Team BuyGoods

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I haven’t received package yet

I haven’t received package yet - will write more when I do. I was especially impressed with Jacob in customer service after I had ordered and had some questions.

14 september 2026
Logo BuyGoods Inc.

Antwoord van BuyGoods Inc.

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re especially pleased to hear that Jacob was helpful and attentive when you reached out with questions after placing your order. We’ll be sure to share your kind recognition with him and the team.
If you need further assistance, please send us an email at support@buygoods.com or manage your order here https://findorder.com/
We're always happy to help! - Team BuyGoods

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Support responded to my emails…

Support responded to my emails promptly, walked me through the return process and I received my refunds in a reasonable amount of time. Thank you!

17 september 2026
Logo BuyGoods Inc.

Antwoord van BuyGoods Inc.

Thank you so much for taking the time to share your experience with us. We’re very pleased to hear that our support team responded promptly, guided you through the return process, and that you received your refunds within a reasonable timeframe.
We truly appreciate your patience and kind words. Your feedback means a great deal to our team, and we’re glad we were able to make the return and refund process as smooth as possible for you.
If you need further assistance, please send us an email at support@buygoods.com or manage your order here https://findorder.com/
We're always happy to help! - Team BuyGoods

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Just after placing an order

Just after placing an order, I changed my mind, was told it was already shipped. Interesting because it was only minutes. I was told to refuse the package when it arrived at Canada Post. It arrived on August 28. I was told by your company that once you received notification of refusal I would get my refund.it has been 3 weeks, I feel this should have been resolved by now. I have not had any response. Shame on you.my refund should be $295.01 please take care of this immediately

15 augustus 2026
Logo BuyGoods Inc.

Antwoord van BuyGoods Inc.

Thank you for reaching out. I’m very sorry for the frustration and inconvenience you experienced with your order and the delay in receiving an update regarding your refund. I understand why you are upset, especially after following the instructions to refuse the package through Canada Post on August 28 and then waiting several weeks for your refund.
We sincerely apologize that you did not receive a timely response. We have now processed a refund for the remaining amount. The refund will be credited back to the original form of payment within 3-5 business days. Kindly note that the exact timeframe may vary depending on your bank or payment provider’s processing time.
If you need further assistance, please send us an email at support@buygoods.com or manage your order here https://findorder.com/
We're always happy to help! - Team BuyGoods

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer