Cash Converters (UK) Ltd. Reviews 

6.595
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience at Cash Converters Govan — got some silver items and a gold ring valued, quick and easy process throughout! A special mention to Jade, a valuation team member, who was both profe... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I buy a fair bit from Cash Converters, have had a couple of issues but they have been resolved, customer services are quick to reply. Deliveries are another matter...DHL are a joke, damaged items, fai... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor service from this Cash Converters branch. I purchased an Apple Watch from them, but when I received it, it was still locked to someone else’s Apple ID, making it completely unusable. I co... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I firstly enquired about an iPhone online asking for a price reduction and Nikki replied accepting the reduction in price I was very pleased. After purchasing the item response was very efficient and... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Tweedehandswinkel
  2. Elektronicawinkel
  3. Horlogerie
  4. Juwelier
  5. Mobiele telefoon winkel
  6. Sieradenwinkel

Geschreven door het bedrijf

The world’s largest retailer of second-hand goods, Buybacks and pawnbroking. We sell a wide range of quality second-hand goods, including laptops, jewellery, and power tools – all of which come with a 12-month warranty*. We help with getting extra cash and buying unwanted or unused items of value to sell or pawn in exchange for cash on the spot. *See website for Terms and Conditions.


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

7K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 87% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(6.595)

415 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I went in to cash converters Banbury to…

I went in to cash converters Banbury to trade my smart TV and got offered only £20

The colleagues staff in cash converters Banbury accused me being rude when I wasn't being rude

They didn't like it I declined offer

Please be careful they might come across nice sometimes but some staff can be a pain to deal with

Banbury

3 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cash Converters (UK) Ltd.

Antwoord van Cash Converters (UK) Ltd.

Hi Ryan,

Thank you for your review i am sorry you didn't find the store to be competitive, please feel free to email customerservices.uk@cashconverters.com with you full experience. In your email if you can confirm the date and rough time you visited store, once received this will be sent to the area manager to look into.

Kind regards,
CCUK Customer Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Was satisfied with sale & delivery.

Although there was a problem with Royal Mail over delivery to my address, the item was eventually received, to my satisfaction. The team at the Consett Store were very supportive, whilst dealing with the delayed delivery.

Also, I received (again to my satisfaction) a similar sale & delivery from the Orpington Store. Very fast delivery. Another great service, this time from the team at Orpington.

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cash Converters (UK) Ltd.

Antwoord van Cash Converters (UK) Ltd.

Hi Paul,

Thank you for your review and custom we are sorry you had an issue with the delivery, but pleased the Consett team were very supportive.

We are pleased your order from the Orpington store arrived in a timely manner, we look forward to receiving your next order.

Kind regards,
CCUK Customer Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely staff,laugh a lot,great prices…

Lovely staff,laugh a lot,great prices whether buying or selling and pleased to know Martin was a bit peeved cos he was artificially inseminated cos he told me only yesterday.Darlington.Its brilliant was there again today

29 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cash Converters (UK) Ltd.

Antwoord van Cash Converters (UK) Ltd.

Hi Susan,



Thank you for your review and comments for the team in Darlington we are pleased you have found the store to be competitive.

Kind regards,
CCUK Customer Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First class customer service from…

My experience of making a purchase at Cash Converters (Luton Branch) went as follows: First class customer service from Roxanna concerning the purchase of a watch.
An asset to the company.
Thank you.

27 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cash Converters (UK) Ltd.

Antwoord van Cash Converters (UK) Ltd.

Hi Leonard

Thank you for your review, we are pleased you received first class customer service from Roxanna (in the Luton store) while purchasing a watch.

Kind Regards CCUK Support Centre

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer experience provided by…

Great customer experience provided by Nathan Hartshorne from Blackburn branch Cash Converters. I purchased a ring online, few days ago and he been answering promptly all queries i had with profesionalism and willing to help. Thank you!

21 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cash Converters (UK) Ltd.

Antwoord van Cash Converters (UK) Ltd.

Hi Ghretty Thank you for your review, i am sure Nathan will be happy to read this Kind Regards CCUK Support Centre

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Purchased Shokz headphones

Purchased Shokz headphones. Item arrived unexpectantly the following day, as ordered in the pm. Item in as new working condition. Impressed by fast delivery. Thanks

22 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cash Converters (UK) Ltd.

Antwoord van Cash Converters (UK) Ltd.

Hi Howard,

* Can you edit your review with the name of the store *

Thank you for your review we are pleased your headphones arrived in a timely manner, and you are happy with your purchase. We look forward to receiving your next order.

Kind regards,
CCUK Customer Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is my experience of the Cwmbran…

This is my experience of the Cwmbran Cash Converters branch following a recent satisfactory purchase by mail order. The item was a Canon microphone that was described very well - in fact I also received the 'wind sock' muffler in the box that wasn't mentioned! The item came via DHL and I was made aware of it's progress in transit up to an hour or so before delivery - cracking service! The mic, once removed from the pile of bubble wrap!, was as truthfully described, mint condition in fact, plus all the Canon relevant paperwork as it if it was brand new, so I can't fault it plus works as expected. Thanks to everybody concerned at the Cwmbran branch! 5/5 easy! 👌

22 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cash Converters (UK) Ltd.

Antwoord van Cash Converters (UK) Ltd.

Hi John,

Thank you for you review and custom we are pleased your order arrived in a timely manner and the mic is in mint condition with the relevant paperwork, and you received the wind sock muffler as a surprise. Here at Cash Converters we put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work the Cwmbran team put in every day. We look forward to receiving your next order.

Kind regards,
CCUK Customer Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Every time I have needed help from cash…

Every time I have needed help from cash converters in bloxwich Walsall i have always been treated with respect and the only thing I could suggest is the Buy Back Price to Get The Product renewed say if you put a phone in on buyback and they offered £30 and then to get it buy it Back the nextday or 3 days after you took it into cash converters as ive had phone's in on buyback and my ps4 1tb BO3 Edition Console that I have renewed 4 times at £16.25p for 28days i borrowed £50.00 and its £66.25 for me to take it out so £16.25 ×4=£65.00 im Buying it out tomorrow well today 20th April 2026 so thats going to be £66.25 so they have done well so £65.00+£66.25=£131.25p and i borrowed £50. But my phone a Samsung galaxy A14 i borrowed £40.00 on it at around 03.45pm and then the next morning on a Saturday I had to pay £53.00 for my phone i would have thought they would have said it has only been in for a few hours so I don't have to pay The full 53 but I still had to pay that but apart from that everything is good

11 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cash Converters (UK) Ltd.

Antwoord van Cash Converters (UK) Ltd.

Hi Nathan,

Thank you for your review and feedback we are pleased you feel you have always been treated with respect, when using cash converters the team look forward to seeing you again.

Kind regards,
CCUK Customer Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

New customer

What super professional service. First time I used Cash Converters. Tha item a watch was as described. Good condition and working and well package. Price was good and I will definitely use this service again. Thanks again. Ron

17 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cash Converters (UK) Ltd.

Antwoord van Cash Converters (UK) Ltd.

Hi |Ronald,

* can you edit your review with the name of the store *

Thank you for using cash converters for the first time, we are pleased your item arrive in a timely manner and well packed. And you found cash converters to be competitive, we look forward to receiving your next order.

Kind regards,
CCUK Customer Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amire was the most pleasant and helpful…

Amire was the most pleasant and helpful staff I've ever spoke to very helpful made the whole experience delightful and Ian is meh

18 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cash Converters (UK) Ltd.

Antwoord van Cash Converters (UK) Ltd.

Hi Ryan,

* can you edit your review with the name of the store *

Thank you for your review and comments for Amire we are pleased you found Amire to be pleasant and helpful.

Kind regards,
CCUK Customer Support Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Usually great (Usually).

I've been using the same location (Exeter ) for a decade and they've always been awesome. Unfortunately some of their new staff can't test anything more complicated than a paper clip! Very unfortunate won't be returning:(

17 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cash Converters (UK) Ltd.

Antwoord van Cash Converters (UK) Ltd.

Hi John, thank you for your feedback—we really appreciate you taking the time to share your experience, especially as a long-standing customer.We’re genuinely sorry to hear that your recent visit didn’t meet the high standards you’ve come to expect from our Exeter store. That’s certainly not the level of service we aim to provide, and we understand how frustrating that must have been.We’re currently investing in additional training for our newer team members to ensure they’re confident handling a wide range of items, and your comments highlight exactly why that’s so important.
Thanks again for your continued support over the years—we hope to see you back again soon. Kind Regards CCUK Support Centre

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Been using Hounslow cash converters for…

Been using Hounslow cash converters for years and always appreciate the respect and help from Terry the manager and his team I got in the store after 5 and I knew my laptop still needed testing and wasn’t sure I would be served but as always never fail to impress and they got me served . Cannot fault this store in anyway ps Lee legend respect for your customer service

11 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cash Converters (UK) Ltd.

Antwoord van Cash Converters (UK) Ltd.

Hi Shez,

Thank you for your review and custom we are pleased Terry, Lee and the team have always been helpful and respectful. Terry and the team look forward to seeing you again.

Kind regards,
CCUK Customer Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased a laptop online I came in…

I purchased a laptop online I came in 24 hours and it’s in even better condition than listed Thnks ever so much cash converters Brighton!!!

4 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cash Converters (UK) Ltd.

Antwoord van Cash Converters (UK) Ltd.

Hi,

Thank you for your review we are pleased your laptop arrived in a timely manner, and you are happy with your purchase.

Kind regards,
CCUK Customer Support Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Update to my phone replacement I…

Update to my phone replacement I received a great condition phone as a replacement last week after checking it's history it turns out the phone is listed as stolen up to now I've had no response from the store regarding the issues

12 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cash Converters (UK) Ltd.

Antwoord van Cash Converters (UK) Ltd.

Hi Chris Thank you for your review, customer services have responded to you via email, someone will investigate Kind Regards CCUK Support Centre

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing service at the Washington…

Amazing service at the Washington branch, all 3 staff so helpful, gave a great price on items no longer used. Offered over double what another well know pawnbroker was offering. Left very happy with my pennies. Thanks

12 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cash Converters (UK) Ltd.

Antwoord van Cash Converters (UK) Ltd.

Hi Sara Thank you for your review, we are sure the staff at Washington will be pleased to read this Kind Regards CCUK SUPPORT Centre

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

⭐⭐⭐⭐⭐

⭐⭐⭐⭐⭐

I’ve bought consoles and games here several times and the experience has always been fantastic. The staff at the Burton-on-Trent store always go above and beyond to help. Their consoles are reasonably priced, and they’re always happy to test items in-store for peace of mind before you buy. Friendly, helpful, and reliable — I’d definitely recommend this store.

11 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cash Converters (UK) Ltd.

Antwoord van Cash Converters (UK) Ltd.

Hi Evie Thank you for your fabulous review , we hope to see you shopping with Cash Converters again soon Kind Regards CCUK Support Centre

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Faulty Blu Ray DVD player

Bought a Blu Ray DVD player online, tested it the day it arrived but it kept ejecting discs after 10-15 min. I went to store, which is not near me and to be fair the staff were helpful and did test it, but the disc they played did not eject, even though they played it over 15 minutes.
I came back home tried another disc and then hour and a half into the film it did the same. Tried another disc and again 10 minutes in ejected.
I know its not the discs I'm playing as they are spotless and I've tried different discs.
I initially paid £26 including postage but I'm just going to count this as a loss and dump this player. The amount the back and forth will end up costing me, will just add to the wasted money.
Disappointed to say the least.

11 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cash Converters (UK) Ltd.

Antwoord van Cash Converters (UK) Ltd.

Hi Sarfraz Thank you for your review, in the unfortunate event of an item being faulty we ask customers to return the item back to the store they purchased from where a full refund will be issued . As the item is faulty you would also receive the return postage as well, we recommend you speaking to the store in question who will want to resolve this for you . Kind Regards CCUK Support Centre

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Paid for express delivery and still not…

Paid for express delivery and still not received goods 10 days later!! A gift for my son that wasn't sent for 4 days then been stuck with the delivery company and delayed. I'll be returning this straight away out of principle. Contacted them and they simply don't care. Despicable service I'll never order from here again. Unless you buy in store online ordering is useless.

3 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cash Converters (UK) Ltd.

Antwoord van Cash Converters (UK) Ltd.

Hi Thank you for your review, we are sorry you have cause to complain. Please contact customerservices.uk@cashconverters.com where we will investigate ,courier delays are out of stores control , we will provide feedback to the courier Kind Regards CCUK Support Centre

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst possible service from cash…

Worst possible service from cash converters Camden. selling stuff that hasn't been checked before dispatch absolutely terrible and late ordered on 3/4 26 didn't get here until the 9/4/26 and that was express. Item was broken and unchecked before they dispatched. Emailed and got a quick reply and said sorry but had booked a collection, never turned up, never replied to any enquire emails about the collection. 3 days before next collection, if it ever happens and they still have my money. Reported to paypal. Have had good service from various cash converter branches but DO NOT USE Camden cash converters they are terrible.
Order ref PO446-32499748844
Update. Customer Service replied and are so sorry about this, that and the other but basically did nothing, all meaningless words. Item collected, so now no Item, no tracking on the item and no refund. BUNCH OF COWBOYS!! DO NOT USE!!

9 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cash Converters (UK) Ltd.

Antwoord van Cash Converters (UK) Ltd.

Hi Alan,

Thank you for your review i am sorry to hear about your experience please email customerservices.uk@cashconverters.com once received this will be sent the area manager.
Kind regards,
CCUK Customer Support Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer