CROWNHILL GARDEN FURNITURE Reviews 

565
•
TrustScore 5 uit 5

4,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Got delivered a pergola, was very pleased with the quality of the materials, and Greg and Jack ,who also assembled and erected it , were very professional , and made sure everything was as I wanted,... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

From ordering to erecting five days. Kim in the office very knowledgeable about the pergola I was interested in. The fitters keeping you informed on there arrival time.Greg and Jack worked in a very p... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

What a marvellous company to deal with from the order stage through to installation. Greg and Jack, the install team, were so incredible. They found solutions to any problems and worked so hard to com... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Purchased 6 seater Bramblecreast garden furniture, pricing very competertive. Just like to say how good it was to deal with a professional company, from the start of the process to the delivery,... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Tuinmeubilairwinkel
  2. ook in
  3. Bubbelbadwinkel
  4. Carport- en pergolabouwer
  5. Meubelwinkel
  6. Tuin
  7. Tuinmeubelwinkel

Geschreven door het bedrijf

Premium quality rattan garden furniture, aluminium patio sets, aluminium pergola's, all weather fabric garden furniture , and much more. We stock many brands of garden furniture including Nova Outdoor Living, Leisuregrow and Bramblecrest with a huge display at our Enfield showroom open 7 days a week.


Contactgegevens

4,9

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

565 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,9

Alle reviews

(565)

93 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product, great delivery and great installation

We’ve just had our Nova titan 4x3m pergola with blinds installed by Greg and Jack, and we couldn’t be any happier.
Starting with the order itself, Kim was excellent taking us through the product and optional extras. The order placed was really good value with a free patio heater added as a bonus. Kim was extremely responsive and promptly answered any questions we had.
The delivery and installation was coordinated by Lee who gave us the earliest convenient delivery and install date to us.
Then we had the pergola built and setup by Greg and Jack who were equally excellent. They were both extremely friendly and took the time to explain the options we had for the installation. Once installed they talked us through how to use and care for the product before clearing and taking all packaging materials away.
Summary - extremely happy with the whole transaction, thank you again.

3 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Antwoord van CROWNHILL GARDEN FURNITURE

We are delighted to hear that you are extremely happy with our service throughout the process of your Nova Titan 4x3m Pergola and we hope you enjoy it for many years to come!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely brilliant all round customer…

Absolutely brilliant all round customer service , from initial enquiry speaking to Kim . To me changing my order 24 hours before delivery where Lee got back to me . No delay in install date , Greg + Jack install team very knowledgeable lads . Put pergola up took all packaging away , showed us how it worked advised us best place for heater . Would definitely recommend this company.

30 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Antwoord van CROWNHILL GARDEN FURNITURE

We are delighted to hear that you had such an amazing experience with our company, and we hope you enjoy your new Pergola for many years to come!

Crownhill Garden Furniture

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

What all customer service should be like!

Found the Titan 4 x 3.6 pergola on their website and made some enquiries. Very competitively priced but more important was the customer service from the initial enquiry through to the installation spearheaded by a very knowledgeable and patient Kim. Delivery was as agreed and installation carried out by Greg & Jack. Excellent from start to finish. Well done, Kim, Lee, Greg & Jack. Service really makes THE difference when you are selling on line

21 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Antwoord van CROWNHILL GARDEN FURNITURE

We are glad that you valued our customer service so much, and we hope that you enjoy your Titan 4 x 3.6 Pergola for many years to come!

Crownhill Garden Furniture

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gregor & Lukasz have just finished…

Gregor & Lukasz have just finished putting our 6mx3.6m nova titan pergola up it’s absolutely fabulous we love it. Bless them they drove all the way to Northumberland (5 hours) then do 6 hours work and then drive another 5 hours back home. They have done an amazing job and were so tidy whilst working. Would highly recommend this company and Gregor & Lukasz. Next step our outdoor kitchen to be installed. Can’t wait to use this pergola to its full potential!!

25 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Antwoord van CROWNHILL GARDEN FURNITURE

The 6 x 3.6 Titan Pergola is an excellent choice. We are delighted to hear that you love it so much and valued our installation team!

Crownhill Garden Furniture

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

An absolutely brilliant company

An absolutely brilliant company! From emails and chatting with, a very patient and knowledgeable Kim in the office, through to delivery and installation of our 6m x 3m pergola by Greg and Jack, the service was superb. An excellent company to deal with, I highly recommend Crownhill Garden Furniture.

20 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Antwoord van CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Thank you for such a lovely review! We are thrilled to hear you enjoyed your experience with us and we hope you enjoy your 6m x 3m pergola for many years to come.

Crownhill garden furniture

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent pergola and great…

Excellent pergola and great installation by Greg and Jack

13 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Antwoord van CROWNHILL GARDEN FURNITURE

We are so glad to hear that your installation experience was smooth and hassle-free and we hope you enjoy your Pergola for many years to come!

Crownhill garden furniture

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect Aluminium Pergola

I was looking for an aluminium pergola that would fit on my existing patio and the THOR 4M x 2.6M was perfect.
Kim and her husband were very helpful throughout the ordering and our visit to their showroom.
There was a delay from initial quoted delivery date but this was out of Crownhill's hands and Kim and Chloe kept me updated throughout.
I would definitely recommend the installation service - Greg and Jack were very professional and knowledgeable and made the process look simple.

23 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Antwoord van CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that the THOR 4M x 2.6M pergola was the perfect fit for your patio, we really appreciate your understanding regarding the delivery delay. We’ll be sure to pass along your kind words to Greg and Jack as well!

Crownhill Garden Furniture

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

We were looking for an aluminum pergola, with all the thorough search over the internet, we found the crownhill garden furniture offers an aluminum pergola at a competitive pric. To be honest, i think they have the best price for aluminum pergola. At the showroom, Kim was very helpful discussing the titan and even the furnitures. She answered all our queries expertly. With the assembly of the pergola, Greg and Jack were very kind and nice. Greg and Jack were experts in building pergola, and helped us make the best decision for where/ which side the louvre will face.

2 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Antwoord van CROWNHILL GARDEN FURNITURE

We’re so glad you found us after your thorough search. Kim will be delighted to know she was able to assist you so well in the showroom and its great to hear that our install team made the assembly process seamless for you. Thank you for such a lovely review.

Crownhill Garden Furniture

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service and product

Amazing service and installation. Would highly recommend this company and product. We bought a Nova Pergola and screen and it exceeded our expectations. Greg and Jack installed this today and were incredibly helpful and left the site immaculate taking all packaging and showing us how it all worked. Highly recommend. Top team !

5 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Antwoord van CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Thank you so much for your lovely review we hope you enjoy your pergola!

The team at Crownhill Garden furniture

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had our pergola fitted by Greg and Jack…

Had our pergola fitted by Greg and Jack this morning, they were on time, really friendly and nice to deal with. They got the job done in 2 hours, took all the rubbish with them and made no fuss. Would highly recommend

5 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Antwoord van CROWNHILL GARDEN FURNITURE

We're so glad to hear that your installation experience was smooth and hassle-free. We really appreciate your recommendation, and we hope you enjoy your new Pergola!

Crownhill Garden Furniture

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Pergola assembly

Radek and Ivan assembled my pergola in a very professional and respectful manner. They were efficient and friendly and took all the packaging away with them.
It would have taken me a week to unpack everything! The additional cost I paid for the service was well worth it. Thank you.

2 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Antwoord van CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Thank you so much for sharing your experience! We’re so glad to hear that Radek and Ivan made the assembly process easy and efficient for you. We do agree, that the extra help is definitely worth it, and we’re thrilled you feel the same. Thanks again for your feedback, and we hope you enjoy your new pergola!

Crownhill Garden Furniture

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very Happy Customer

We recently ordered the Bramblecrest Tetbury mini corner sofa set. We received delivery and installation today. The whole experience couldn’t have gone any better. Delivery was well within the time stated. Delivery guys were very polite, helpful, efficient and had the whole set assembled in no time at all and the site cleared of all packaging. The furniture looks amazing and of good quality. I wouldn’t hesitate in ordering from Crownhill again.

2 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Antwoord van CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Thanks Karen for your lovely review. We hope you enjoy your furniture.

Team at Crownhill

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

FLAWLESS SERVICE HIGHLY RECOMMEND

Ordered pergola, screens & garden heater from them. From the very first phone call they gave advice, were super helpful and flexible with fitting. Was delivered within two weeks and fitted on a Sunday to ensure we got it quicker. Made the whole process stress free. A pleasure to deal with and a good old fashioned family business that answers the phone. Rate these days. Will recommend to family & friends

27 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Antwoord van CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Thanks for your super review Yvonne.

We hope your Aluminium Pergola allows you to use your outdoor space all Year round.

Team at Crownhill

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Customer Service with Attitude

I write this review with great disappointment in the customer service from this company. We have spent £1000’s of pounds with this company in purchasing garden furniture 3 years ago and now more recently a pergola. After having the pergola fitted we asked if another screen (£600) could be ordered and fitted and whilst it’s something they don’t normally do they were going to honour it albeit we were paying for the delivery and fitting anyway. Was told approximately four weeks for it to be fitted and now the four weeks have past they have said it will now be 7 weeks. We felt this was not acceptable so I called the showroom. A ‘work experience’ (as I was later led to believe) took my details and I asked for them to just repeat my number back so I knew it was correct and could someone call me back today and I didn’t see a problem with that.
Kim called, who had been dealing with the order from the start immediately became very aggressive, speaking over me and after I asked to speak to Lee (partner) who arranges the deliveries, she said he would not speak to me. Kim said she would speak to him tomorrow as he’s coming in to the showroom so I said we can come down and speak to him to try and sort this out. She relayed this wronged message to him as that I was coming down to ‘threaten him’.
Lee then subsequently called and was shouting down the phone to my husband about me!
On no account did I ever and have never ever threatened anyone in my life. I simply wanted to understand why someone can take £600 off a customer with promises to deliver and then keep pushing back the timeline for delivery. So I took the call. The abuse thrown back in my face was shocking. Lee saying that he works 7 days a week and is tired. Sorry but that is what happens when you own your own business but to speak and treat customers like that isn’t going to draw customers in! Kim then took over the conversation as I requested a refund, I then said I would leave a review as I feel that would only be fair. Kim’s response was that she would come back hard and fast on my review if I did!! Every 1 star and 2 star reviews show how aggressive they can be!
She then said as it was now 1 minute past their closing time she would call me tomorrow for the refund. I said no I request it now with which she put the phone down on the desk. Lee then picked it up and said he would refund immediately. If this is how these people go about running a business no wonder they are stressed. We are also extremely busy business owners and certainly do not treat our customers like this. Customers are the foundation of our business, they are our bread and butter!

UPDATE - Further to the companies reply, they have totally turned the story around and untrue. However, they have accepted they made a mistake but we will not be dealing with them again nor recommending them to anyone. Going forward we have now purchased the screen from another company who has delivered and fitted it all within a week and has acted professionally right from the start.

25 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Antwoord van CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Thank you for taking the time to share your feedback. We genuinely value all of our customers, and we are deeply sorry to hear about your recent experience.

We sincerely apologise for any frustration caused by the delay in fitting the additional screen, especially considering that the timeline was still within the approximate 4-week window we initially provided at this point when you called. As you mentioned, this particular product is not available for individual delivery, but as a gesture of appreciation for your loyalty, we made an exception.

To clarify, the £50 payment you made was towards the delivery costs and did not cover the full £125 charged for our installation team’s visit. We hope this clears up any confusion.

Additionally, while Kim did attempt to explain the reasons for the delay during her phone conversation with you, we understand that the information was not fully conveyed as you requested a follow-up call. When Lee returned your call outside of regular hours, your husband answered, and at that time, there was no raised voice or further conflict to your husbands concerns until you had joined the call and tried to justify your manor within the original call which had upset 2 members of staff including a 15 year old work experience girl. Lee took the opportunity to listen to your concerns and explained that his purpose in calling was to offer a refund, as it was clear you were unhappy with the waiting time.
Please rest assured, we always strive to accommodate our customers’ needs to the best of our ability and regret any inconvenience caused.

The team at Crownhill Garden Furniture

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Happy customer

Absolutely amazing service from start to finish!
We purchased an aluminium pergola, and to our surprise, it arrived a whole week earlier than expected! Communication was flawless – we even got a friendly call the day before to confirm the delivery and installation time.

Greg and Jack were simply fantastic – polite, friendly, and incredibly professional. They worked so efficiently that by the time they finished, we were already enjoying our morning coffee under the pergola on the patio. It couldn’t have gone more smoothly!

We’re beyond thrilled and couldn’t recommend Crownhill and their team more highly – five stars all the way

26 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Antwoord van CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Thank you for the incredible review! We're absolutely thrilled to hear that everything went so smoothly and it was a pleasure working with you. We hope you enjoy your brand new Pergola.

Crownhill Garden Furniture

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality service guaranteed

Ordered Sunday installed Friday. You cannot ask for a quicker turnaround. The people on the end of the phone when ordering where brilliant,polite and very knowledgeable. We went with a 3.6mx3m pagola in grey. This also came with a Brucey bonus of a free 87inch pyramid heater(choice of silver or black). Went with black this was worth £300 in itself again a high quality product. The chaps who installed Gregor and Lukast where excellent and respected our property from start to finish lovely guys, and did a great job. I would highly recommend crownhillgarden.com to anybody wanting a quality product with superb service.

18 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Antwoord van CROWNHILL GARDEN FURNITURE

The 3.6mx3m Pergola in grey is an excellent choice along with the pyramid heater in black. We would like to thank you for such an amazing and in depth review we hope you enjoy both for many years to come!

Crownhill Garden Furniture

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Pergola

We ordered a pergola from Crownhill, although there was a shipping delay, once the company received the shipment the delivery and installation were faultless. Ours was installed by Greg & Jack and they were very friendly to deal with and the finished job looks fantastic and we are delighted with our purchase

19 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Antwoord van CROWNHILL GARDEN FURNITURE

We are so glad to hear that despite the shipping delay, the delivery and installation went smoothly for you. We truly appreciate your patience and are so happy to hear you’re delighted with your purchase!

Crownhill Garden Furniture

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great pergola, fast and efficient installation

We ordered the 3.6m x3m pergola in anthracite with a privacy screen on one side. The ordering process and customer service were very good. We got a call the day before the delivery and installation which was carried out by Radek and Max. They were very polite and the installation was done in a very quick and efficient manner. All the packaging was taken away. Very pleased and would recommend.

16 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Antwoord van CROWNHILL GARDEN FURNITURE

We’re thrilled to hear that you had a smooth ordering process and that everything went well with the delivery and installation. The 3.6m x3m pergola in anthracite is an excellent choice and we hope you enjoy it for years to come!

Crownhill Garden Furniture

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick delivery & fitting.

Had our pergola fitted by Radek & Max today who couldn’t have been more professional and efficient. They installed the shuttered pergola and blind and went through how to work everything before leaving, it was all finished in under 2 hours - amazing
Colin & Elaine

15 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Antwoord van CROWNHILL GARDEN FURNITURE

It’s fantastic to hear that Radek and Max made such a great impression, we’re really glad they took the time to walk you through everything before finishing the job, making sure you’re comfortable with how everything works is very important to us. Thank you for such a lovely review and we hope you enjoy your Pergola!

Crownhill Garden Furniture

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The installation team

The installation team, Greg & Jack were friendly, polite and grafted to get the pergola installed, whilst taking the time to check we were happy with position etc.
Great team, who should be praised.

13 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo CROWNHILL GARDEN FURNITURE

Antwoord van CROWNHILL GARDEN FURNITURE

We’re so glad to hear that Greg and Jack made sure everything was installed to your satisfaction. We’ll definitely pass along your praise to them! Thanks again for choosing us, and we hope you enjoy your new pergola for years to come!

Crownhill Garden Furniture

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer