Custom Gifts Reviews 

164
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order was not despatched over a week after being placed, so emailed them twice. Got no response. The money goes to Fan Merch Ltd. PayPal have agreed to refund. I wouldn't recommend taking the risk of... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Leider habe ich bei der Bestellung eines Musikmagnete einen Fehler gemacht. Mit 60 Jahren kenne ich mich leider nicht gut genug aus, bat um 50% Erstattung. Unzählige Mails, in denen man mir nur immer... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Finger weg von diesem Produkt Ich kann nur dringend davon abraten, dieses Flipbook von Custom Gifts zu kaufen. Die Lieferung kam extrem verspätet, wodurch es als Geschenk praktisch unbrauchbar... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It amazes me how a company like Facebook can let so many fake companies get onto their site to sell either crap or items that you never receive. Yes, they pay Facebook (Meta) to post their advertising... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Cadeauwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Custom gifts aims to bring the gifts to life by adding that personalised name to the gift


Contactgegevens

1,3

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

164 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,3

Alle reviews

(164)

25 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wish I had also read the reviews. Avoid!

Well I wish I had read the reviews. The website said delivered within 5 days!
Well I had to chase them up and got a maybe it will be sent Monday answer.
Then the shamble of Yodel..said was out for delivery but didn't arrive for 2 days
Overall my delivery took 15 days and I had to do all the chasing. Very poor experience.

21 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible Service - I wish I’d checked these reviews first

I wish I’d checked these reviews first! Very bad experience with this company - ordered personalized flag for event on 22 Aug - told it would take 7 days - it’s 10 Sept and still lot arrived ( it’s now 15 working days not including weekends) and it still hasn’t arrived
No communication and no reply to emails

10 september 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID THIS COMPANY!!

If I could give this company 0 stars I would! I would avoid like the plague! Tried purchasing an item for a birthday present for me sister. Money was taken from my account but no confirmation email or reference given. I contacted the company and they said the bank had refused my payment but obviously not as money has been taken. I then got the reply of "I suggest if you're concerned rather than write a review I would contact the bank and they will issue a refund". Absolutely disguessed with the customer services and how rude the email was. The company should be issuing the refund not my bank! Hopefully the bank can sort this out!

6 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Gifts

Antwoord van Custom Gifts

Hello Meg,

Firstly, I'm sorry to hear you've had such a bad experiencing during the order for your sisters birthday present.

I'd like to assure you, that's not a response we'd ever condone here at Custom Gifts and we want all our customers to feel appreciated.
We'd never ask for you to get a refund from the bank, we process it personally for a customers.

We'd love to hear more about the experience you've had to get a better understand of what happened.

If you'd like to contact us on either of these, that would be great!

Hello@customgifts.co.uk
01522 699 933

Looking forward to hearing from you.

Kind regards,

Sam

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT USE

Don't even bother!
They take your money & don't even send your order! Then don't even reply when you email them!
DO NOT USE THIS COMPANY!!!!!

28 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Gifts

Antwoord van Custom Gifts

Hello Lucy,

Sorry to hear you've had such a bad experience ordering. I'd like to assure you that we do our absolute best to respond to any emails we receive and always aim to respond with in 24 hours to all our customers who email us.

We'd really appreciate hearing more about your experience to get a better understand of what happened.

If you'd like to get in touch through one of the following, we'd love to hear from you.

hello@customgifts.co.uk
01522 699 933

Kind regards,

Sam

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a joke

This company is a joke. They sent me a overpriced canvas that was blurry. When I contacted them about it. They refused to let me exchange it or get a refund. They apparently do this to a lot of people as I’ve just read about it on this review site. They must delete the bad reviews on their own site so people don’t know that they are actually buying from a company that clearly is ripping people off. Don’t waste your money!

21 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Gifts

Antwoord van Custom Gifts

Hello,

Thank you for leaving your review and I'm sorry to hear you're unhappy with the canvas you've received.

All our reviews on our website are linked to our profile on review.io where we have 4.35 star rating with our customers.

I'm afraid a lot of the reviews you see on here are from people who confuse us with a different company which are from Asia and trade under a very similar name.

I noticed you're leaving your review from the states which we don't deliver to which makes me think you've also ordered from this other company and not us, Custom Gifts UK, where we only deliver to the United Kingdom and surrounding islands.

If you have left your review on our page by mistake, please may I kindly ask that you remove it, alternatively get in touch with us and we'd love to hear more about your experience.

Hello@customgifts.co.uk
01522 699 933

Looking forward to hearing from you.

Kind regards,

Sam

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Before I buy anything online I ALWAYS…

Before I buy anything online I ALWAYS check their return policy just in case. I ordered a canvas picture and when I received it the blues were way off and it now does not match the room I was going to put this in. I contacted customer service through email which is your only option as there is no phone number to call and they finally got back to me ask me to send a picture of what I purchased which I did. The first picture I sent was black and white I don't know how that happened there but I did resend another one so they could see the difference in colors . I was told I would not be able to send this picture back only if it was as fault of theirs. IF YOU look at their refund policy IT DOES not state this. I copied and pasted their refund policy in an email to them 3 times and asked them to please show me where it states you can only return if its damaged, etc. They will not answer my question other than I cannot return the picture that I paid over $50 for. I will also give them the same review on Google. If you have a Refund Policy then you honor it per your website. DO NOT change your refund policy up after someone orders something from you and then cant back it up. I would NEVER order anything from this Company again.

14 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Gifts

Antwoord van Custom Gifts

Hello,

Thank you for leaving your review and I'm sorry to hear you're so unhappy with the service you received.

I'm afraid a lot of the reviews you see on here are from people who confuse us with a different company which are from Asia and trade under a very similar name.

I noticed you're leaving your review from the states which we don't deliver to which makes me think you've also ordered from this other company and not us, Custom Gifts UK, where we only deliver to the United Kingdom and surrounding islands.

You also state in your review that we don't have a contact number on our website but if you check out this link, we do - https://www.customgifts.co.uk/contact

If you have left your review on our page by mistake, please may I kindly ask that you remove it, alternatively get in touch with us and we'd love to hear more about your experience.

Hello@customgifts.co.uk
01522 699 933

Looking forward to hearing from you.

Kind regards,

Sam

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered an item 12 days ago

Ordered an item 12 days ago. Label was created and item never shipped. Have contacted them a few times, but they do not respond to my emails. I now need to file a claim to get my money back as this site is a SCAM. Stay away!

30 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Gifts

Antwoord van Custom Gifts

Hello,

Thank you for leaving your review and I'm sorry to hear you're so unhappy with the service you received.

I'm afraid a lot of the reviews you see on here are from people who confuse us with a different company which are from Asia and trade under a very similar name.

I noticed you're leaving your review from the states which we don't deliver to which makes me think you've also ordered from this other company and not us, Custom Gifts UK.

We only deliver to the United Kingdom and surrounding islands as we are based in Lincoln, England and not China.

If you have left your review on our page by mistake, please may I kindly ask that you remove it, alternatively get in touch with us and we'd love to hear more about your experience.

Hello@customgifts.co.uk
01522 699 933

Looking forward to hearing from you.

Kind regards,

Sam

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a towel that doesn't work as a towel

ordered the item for my sons birthday he used it for the first time today after a shower he said it's awful it's more like a blanket than a towel it doesn't dry you at all. most disappointed he is. I'm not happy about this

20 april 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

My shipment came more quickly than…

My shipment came more quickly than expected. After reading a few bad reviews, I got nervous about getting my items in time or at all. I couldn't get a hold of anyone on the phone, but they did respond to my email. Sometimes the answers were a little vague but as I said, the shipment arrived early and they did a great job of packing the box to protect the wine glasses that I ordered for a wedding shower. So I am happy with this company and would use them again. I ordered the rocking wine glasses. (The personalization on the glasses is a little smaller than I was expecting, but still nice.)

19 april 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disgusting company ordered 3rd February…

Disgusting company ordered 3rd February arrived 3 march. Did not send all my order.
They take 5 days each email you send
Please beware this company is awful
Avoid at all costs

9 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Gifts

Antwoord van Custom Gifts

Hello,

Thank you for leaving your review and I'm sorry to hear you're so unhappy with the service you received.

I'm afraid a lot of the reviews you see on here are from people who confuse us with a different company which are from Asia and trade under a very similar name.

We only deliver to the United Kingdom and surrounding islands as we are based in Lincoln, England and not China.

If you have left your review on our page by mistake, please may I kindly ask that you remove it, alternatively get in touch with us and we'd love to hear more about your experience.

Hello@customgifts.co.uk
01522 699 933

Looking forward to hearing from you.

Kind regards,

Sam

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ordered on 3 Feb for Valentine’s Day

Ordered on 3 Feb for Valentine’s Day, arrived on 3 March. I did have communication and they did refund my shipping costs. Boxers themselves are great but did have a wobble after reading these bad reviews. Glad I waited and I would use again but allow more time.

4 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay well clear

Fully agree with all the reviews just wished I read them before placing a order. Company is a joke. Paid for VIP service and 14 days later still awaiting for item to be dispatched. Very disappointed no customer service at all. Will have try get my money back through my bank. Very very disappointed

15 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Gifts

Antwoord van Custom Gifts

Hello Mr W

I regret to inform you that you've left your review on the wrong trust pilot page.

Here at Custom Gifts, we are based in Lincoln, England and are apart of YPP Group.

You also stated that you payed for a VIP service which we don't offer I'm afraid.

If you've left your review here by mistake please may I ask for you to remove it, alternatively, We'd love to hear from you to hear more about your experience.

Hello@customgifts.co.uk
01522 699 933

Looking forward to hearing from you.

Kind regards,

Sam

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Would give zero stars if I could

Would give zero stars if I could. This company is a scam. If you order and never receive your item report to your credit card company. This company lied and was deceiving and I never got my item. Ordered from them 4 months ago and never received my time. Kept telling me my item is on its way and gave me a fake tracking info. Never order from here. You have been warned.

11 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Gifts

Antwoord van Custom Gifts

Hello,

Thank you for leaving your review and I'm sorry to hear you're so unhappy with the service you received.

I'm afraid a lot of the reviews you see on here are from people who confuse us with a different company which are from Asia and trade under a very similar name.

I noticed you're leaving your review from the states which we don't deliver to which makes me think you've also ordered from this other company and not us, Custom Gifts UK.

We only deliver to the United Kingdom and surrounding islands as we are based in Lincoln, England and not China.

If you have left your review on our page by mistake, please may I kindly ask that you remove it, alternatively get in touch with us and we'd love to hear more about your experience.

Hello@customgifts.co.uk
01522 699 933

Looking forward to hearing from you.

Kind regards,

Sam

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

would give 0 stars if I could

Placed an order on 19th January for a personlised blanket, was told it would take about 14 days, been more than 14 days and sent an email asking for order to be cancelled and refunded as it had not been dispatched, advised unable to cancel and refund order and that it will dispatched yesterday, received nothing.

2 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

GARBAGE!!

GARBAGE!!! DON’T WASTE YOUR MONEY!

31 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Gifts

Antwoord van Custom Gifts

Hello,

Thank you for leaving your review and I'm sorry to hear you're so unhappy with the service you received.

I'm afraid a lot of the reviews you see on here are from people who confuse us with a different company which are from Asia and trade under a very similar name.

I noticed you're leaving your review from the states which we don't deliver to which makes me think you've also ordered from this other company and not us, Custom Gifts UK.

We only deliver to the United Kingdom and surrounding islands as we are based in Lincoln, England.

If you have left your review on our page by mistake, please may I kindly ask that you remove it, alternatively get in touch with us and we'd love to hear more about your experience.

Hello@customgifts.co.uk
01522 699 933

Looking forward to hearing from you.

Kind regards,

Sam

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disgusting

Ordered a photo blanket, after two weeks without any information I contacted the company to see when it would be despatched, I was told it was delivered by Yodel a week ago and left in a rubbish bin, suffice to say I had no card through my door stating this and now will be either incinerated or in landfill.
Custom Gifts couldn't care less, will never use them again.

28 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Gifts

Antwoord van Custom Gifts

Hello Trevor,

I'd like to apologise on behalf of Yodel for not following correct procedure when it came to delivering your parcel.

I'd like to reassure you that we take great care when it coming to packing and dispatching orders to all our customers, we want all our customers to receive the best quality personalised gifts for their occasions and It saddens me to hear that Yodel have done this. Once it has been dispatched here, the parcel is very much in Yodels hands to ensure it gets delivered safely and efficiently.

Following this, we'd love to hear from you to give you assurance in us here at Custom Gifts.

Get in touch through one of the following -

Hello@customgifts.co.uk
01522 699 933

Looking forward to hearing from you.

Kind regards,

Sam

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Would give them minus Stars if possible…

Would give them minus Stars if possible ordered one item beginning of December for my wife for Christmas it is now mid-January still have not received it

12 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Gifts

Antwoord van Custom Gifts

Hello,

Thank you for leaving your review and I'm sorry to hear you're so unhappy with the service you received.

I'm afraid a lot of the reviews you see on here are from people who confuse us with a different company which are from Asia and trade under a very similar name.

I noticed you're leaving your review from the states which we don't deliver to which makes me think you've also ordered from this other company and not us, Custom Gifts UK.

We only deliver to the United Kingdom and surrounding islands as we are based in Lincoln, England.

If you have left your review on our page by mistake, please may I kindly ask that you remove it, alternatively get in touch with us and we'd love to hear more about your experience.

Hello@customgifts.co.uk
01522 699 933

Looking forward to hearing from you.

Kind regards,

Sam

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do Not Buy

Warning: Do Not Buy!! I ordered 2 bedspreads from them. They are quite cheap and the lining does not match and they are too small for the bed.
I thought I read the return policy enough but it is misleading. They claim to have excellent customer satisfaction, with exchanges and refunds, but they lie. They also appear to be domestically made but that is a lie as well. They are a Chinese company with no intent on any customer service. There are no returns, and after numerous emails they just ignored me and refused to accept a return.
Do not buy anything from them!!

24 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Gifts

Antwoord van Custom Gifts

Hello,

Thank you for leaving your review and I'm sorry to hear you're so unhappy with the service you received.

I'm afraid a lot of the reviews you see on here are from people who confuse us with a different company which are from Asia and trade under a very similar name.

I noticed you're leaving your review from the states which we don't deliver to which makes me think you've also ordered from this other company and not us, Custom Gifts UK.

We only deliver to the United Kingdom and surrounding islands as we are based in Lincoln, England and not China.

If you have left your review on our page by mistake, please may I kindly ask that you remove it, alternatively get in touch with us and we'd love to hear more about your experience.

Hello@customgifts.co.uk
01522 699 933

Looking forward to hearing from you.

Kind regards,

Sam

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Service

Ordered 2 Santa sacks from here - both personalised. Ordering was very easy. After ordering I read the reviews on here and was very worried!!!

But then Delivery was superfast. No issues. Very happy with the sacks. Beautiful and excellent value for money. The best deal I have found! Excellent service. Would buy again and hopefully they will be excellent again. Thanks.

6 december 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t ever order from this company

This is a worst place to order anything from. I took a chance to order a blanket for my son and they only confirmed your order after you pay it. They never show you how it’ll look or even to send you a email to show a rough draft of your order. It’s my first time with them and my last. WORST PLACE!!

3 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Gifts

Antwoord van Custom Gifts

Hello,

Thank you for leaving your review and I'm sorry to hear you're so unhappy with the service you received.

I'm afraid a lot of the reviews you see on here are from people who confuse us with a different company which are from Asia and trade under a very similar name.

I noticed you're leaving your review from the states which we don't deliver to which makes me think you've also ordered from this other company and not us, Custom Gifts UK.

We only deliver to the United Kingdom and surrounding islands as we are based in Lincoln, England.

If you have left your review on our page by mistake, please may I kindly ask that you remove it, alternatively get in touch with us and we'd love to hear more about your experience.

Hello@customgifts.co.uk
01522 699 933

Looking forward to hearing from you.

Kind regards,

Sam

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer