Denny Shop UK Reviews 

7.710
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered the white artificial orchid as a gift for a family member staying in hospital. I paid extra for first class delivery which arrived 3 days after ordering & was extremely well packaged. Th... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

customer service is poor. I received the item - deep fryer that I ordered only to see that it was far too large for my tiny kitchen (I didn't see any dimensions on their website) so I would like to... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The order process was straightforward. Good description of item including dimensions so we could ensure it fitted. Came quickly. Free shipping. Good quality item. Pity the silver one out of stock as... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Package arrived swiftly (no waiting around for days on end like most other companies) and product was easy to install, although the screws supplied were a little short, so I replaced them with longer... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Bouwwinkel
  2. ook in
  3. Tuin
  4. Woonwinkel

Geschreven door het bedrijf

Welcome to Denny Shop UK, your one-stop destination for quality garden and home products. We offer a wide range of products to cater to your diverse needs, including items for your garden, kitchen, car, leisure activities, and even your furry friends.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

8K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 50% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(7.710)

795 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

akulele

The item was well-packaged for delivery, and nothing was damaged. The product quality is good. Delivery is fast.

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Denny Shop UK

Antwoord van Denny Shop UK

Dear Valued Customer,

Thank you for your fantastic feedback! We’re so pleased to hear that your order arrived safely, was well packaged, and that you’re happy with the product quality and fast delivery. We truly appreciate your support!

Warm regards,
Denny Shop

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast efficient

Fast efficient. Great price too

24 juli 2026
Logo Denny Shop UK

Antwoord van Denny Shop UK

Dear Valued Customer,

Thank you for your wonderful feedback! We’re delighted to hear you’re happy with the product, delivery service, updates, and price. We truly appreciate your recommendation!

Warm regards,
Denny Shop

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivery service good update emails…

Delivery service good update emails good product good would recommend cost good 👍

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Denny Shop UK

Antwoord van Denny Shop UK

Dear Valued Customer,

Thank you for your wonderful feedback! We’re delighted to hear that you were happy with our delivery service, communication, product quality, and pricing. We truly appreciate your recommendation and support. 👍

Warm regards,
Denny Shop

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent product

24 juli 2026
Logo Denny Shop UK

Antwoord van Denny Shop UK

Dear Valued Customer,

Thank you for your excellent feedback! We’re delighted to hear you’re happy with your purchase.

Warm regards,
Denny Shop

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product good fast shipping…

Great product good fast shipping service quality you can expect affordable price

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Denny Shop UK

Antwoord van Denny Shop UK

Dear Valued Customer,

Thank you for your fantastic feedback! We’re delighted to hear you’re happy with the product, quality, fast shipping, and affordable price.

Warm regards,
Denny Shop

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Reliable and on time.

29 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Denny Shop UK

Antwoord van Denny Shop UK

Dear Valued Customer,

Thank you for your lovely feedback! We’re delighted to hear you found our service reliable and on time.

Warm regards,
Denny Shop

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

well here we are a week on and still no…

well here we are a week on and still no refund, i have done everything they have asked for, sent the parcel back via the QR code they sent me, sent them all the relevant information of the parcel, sent them proof i have returned the parcel to them, evri havent held the end of the deal up they have either lost it or just not bothered but that is not my fault, be v wary of using this company.

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Denny Shop UK

Antwoord van Denny Shop UK

We’re sorry to hear about your experience. Please contact our dedicated customer service team directly so we can look into your return and refund and resolve this for you as quickly as possible. We appreciate your patience and would like the opportunity to put this right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not by the 8ft swimming pool mine…

Do not by the 8ft swimming pool mine rusted and snapped in 6 weeks the pole must of been rotten inside and snapped in 6 weeks

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Denny Shop UK

Antwoord van Denny Shop UK

We’re sorry to hear about the issue with your 8ft swimming pool. We haven’t been able to find any previous communication from you regarding this matter. Please contact our customer service team and provide your order details, so we can look into this for you and see how we can help resolve the issue.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good product

Good product, speedy delivery

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Denny Shop UK

Antwoord van Denny Shop UK

Dear Valued Customer,

Thank you for your lovely feedback! We’re delighted to hear you’re happy with the product and our speedy delivery.

Warm regards,
Denny Shop

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Denny Shop UK

Antwoord van Denny Shop UK

Dear Valued Customer,

Thank you for your fantastic feedback! We’re delighted to hear you found our product to be great value for money.

Warm regards,
Denny Shop

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I gave it 5*s last time, not this time

I gave it 5*s last time. A very helpful man rushed my purchase to me, heeding my warning about Evri. I bought another. This time customer services ignored my emails (sent at purchase) warning “Don’t use Evri. They NEVER deliver to me”, said my emails had arrived after despatch (impossible), and, instead of sending another at once by a different courier, said they'd wait and see if it arrived before refunding me, (distrusting my word and ignoring my delivery deadline), sent standard emails, ignored my request for the CEO’s details and altogether behaved in a way that was both high-handed and off-hand. I did get a refund when it didn't arrive. I received some insincere template apologies that did not address the issue. The very helpful man I spoke to the first time should teach Customer Services how to treat returning customers.

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Denny Shop UK

Antwoord van Denny Shop UK

We’re sorry you feel this way, Caroline. We’d like to clarify that we did everything we could to assist with your order and responded throughout the process. The parcel had already been dispatched with Evri when your concerns were raised, so unfortunately we were unable to change the courier at that stage. We also offered and processed a refund when the parcel was not delivered.

We genuinely value your previous positive experience with us and are sorry that this occasion did not meet your expectations. We always aim to treat our customers fairly and resolve issues as quickly as possible.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

easy to deal with

easy to deal with, quick delivery and good product at a good price

23 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Denny Shop UK

Antwoord van Denny Shop UK

Dear Customer,

Thank you for your kind feedback.

We are delighted to hear that you found our service easy to deal with and that you are happy with the quick delivery, product quality, and price.

Thank you for choosing Denny Shop. We truly appreciate your support and look forward to serving you again.

Regards,
Denny Shop

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not good

Not good , inferior product

1 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Denny Shop UK

Antwoord van Denny Shop UK

We’re sorry to hear that you were disappointed with the product. We can’t find any previous communication from you regarding this issue, so we haven’t had the opportunity to look into it or assist you.

Please contact our customer service team with your order details and let us know what went wrong. We’ll be happy to investigate and do our best to resolve the matter for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product,great price

Great product,great price, great delivery. Thank You.

26 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Denny Shop UK

Antwoord van Denny Shop UK

Dear Customer,

Thank you for your wonderful feedback.

We are delighted to hear that you are happy with the product, price, and delivery service. Your satisfaction is very important to us.

Thank you for choosing Denny Shop. We truly appreciate your support and look forward to serving you again.

Regards,
Denny Shop

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality product sold

Bought crystals wood splitter but the product is of poor quality and upon my first use the product broke and was not heavy duty as advertised. Due to unforseen circumstances I couldn't use the product immediately as i was waiting in my deliver of cherry wood. Due to being outside the 30 day warranty by a few days, the company will not issue a replacement or refund when it's clear the product was defective.

29 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Denny Shop UK

Antwoord van Denny Shop UK

We’re sorry to hear you were disappointed with the product. However, we would like to clarify that our returns and warranty terms are clearly stated in our policy, and your claim was made around two months after the purchase, well outside the stated 30-day period.

We understand that circumstances may have prevented you from using the product sooner, but unfortunately, we have to apply the same policy consistently to all customers. We’re sorry we could not provide the resolution you were hoping for.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great value and quality

Great value and quality

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Denny Shop UK

Antwoord van Denny Shop UK

Dear Customer,

Thank you for your kind feedback.

We are delighted to hear that you are pleased with the value and quality of your purchase. Your satisfaction means a lot to us.

Thank you for choosing Denny Shop, and we look forward to serving you again.

Regards,
Denny Shop

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This was a replacement for a rusty…

This was a replacement for a rusty table. Good service, good quality, good price.

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Denny Shop UK

Antwoord van Denny Shop UK

Dear Customer,

Thank you for your kind feedback. We are pleased to hear that you are happy with the replacement table and our service.

We always aim to provide good quality products at competitive prices, and we appreciate your support.

Thank you for choosing Denny Shop. We look forward to serving you again.

Regards,
Denny Shop

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy with the product and…

Very happy with the product and service. Step exactly as described and very reasonable.

A shame you use Evri as we are lucky to get parcels to our door. We have good neighbours so this parcel found it's way to me.
None of this your fault, an excellent product .

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Denny Shop UK

Antwoord van Denny Shop UK

Dear Customer,

Thank you for your kind feedback. We are delighted to hear that you are happy with both the product and our service, and that the item met your expectations.

We also appreciate your comments regarding the courier and understand your concerns. We're pleased your parcel reached you safely, and we truly appreciate your understanding.

Thank you for your support, and we look forward to serving you again.

Regards,
Denny Shop

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I enjoy my pull and everything but my…

I enjoy my pull and everything but my pump isn’t working and I just got it last week

28 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Denny Shop UK

Antwoord van Denny Shop UK

We’re glad to hear you’re enjoying the product, but we’re sorry to hear about the issue with the pump. We haven’t received any communication from you regarding this problem, so we haven’t had the opportunity to assist you.

Please contact our customer service team with your order details, and we’ll be happy to look into the issue and help resolve it for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy from here received faulty…

Do not buy from here received faulty goods, sent evidence as u can't return items without there prior approval and then they refused a return and refund, reporting to Ofcom and ombudsman as they do not comply with consumer credit act

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Denny Shop UK

Antwoord van Denny Shop UK

We’re sorry to hear you’re unhappy with your experience. However, we cannot find any previous communication from you regarding this review, so we have not had the opportunity to look into the matter or assist you further.

Please contact our customer service team with your order details and the evidence you mentioned, and we’ll be happy to review the case and work towards a resolution.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer