Eduonix Learning Solutions Reviews 

100
•
TrustScore 2 uit 5

2,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This site is incredibly spammy, even used "Kickstarter" label as a sender. Unsubscribing doesnt even work, and the only way is just configure your email provider to set whatever they send as spam - or... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I returned to learn from a css course I purchased on Eduonix and login states my account has been deactivated. That’s not very reassuring when the company promotes buy a lifetime membership. Fortun... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Пользоваться сервисом Eduonix рекомендую тем, кто хорошо знает английский язык, ведь платформа все же не русифицирована. Из хорошего стоит отметить удобный формат обучения в виде видеоуроков, плюс вся... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It is a ridiculously slow platform, even just loading up the course that you have already enrolled in! The course itself is OK -its a shame the authors didn't host it on one of the alternative bette... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Vereniging of organisatie

Geschreven door het bedrijf

A complete skill development platform for everyone.


Contactgegevens

2,0

Slecht

TrustScore 2 uit 5

100 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 37% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,0

Alle reviews

(100)

8 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I keep rUnwanted marketing emails, no way to reach support or delete my accounteceiving promotional emails…

I keep receiving promotional emails from Eduonix, some of them sent under the name "Kickstarter". The unsubscribe link isn't visible in the email; I had to dig it out of the source code.

I then tried to log in to delete my account, but I never receive the password reset email. I had already contacted support some time ago and never got a reply.

Under Article 17 of the GDPR, I request the deletion of my account and all my personal data. Please contact me here so I can confirm the email address linked to the account.

18 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This site is incredibly spammy

This site is incredibly spammy, even used "Kickstarter" label as a sender. Unsubscribing doesnt even work, and the only way is just configure your email provider to set whatever they send as spam - or set a filter to send them straight to the trash.

27 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Eduonix Learning Solutions

Antwoord van Eduonix Learning Solutions

We are sorry if you received any spam mail from us. Kickstarter emails go out only when a new Kickstarter campaign is launched. Every email coming from our original site has an unsubscribe link.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Clickbait Emails Scam

Offer you a free course with a code and when you go to buy 2 minutes after you receive the email. says code
is invalid and cant be used on this product.

stick to Educba and Udemy. and the amount of emails
are constant deal of the lifetime 1 day only 365 days later.

UPDATE what a reply 2 minutes after email sent code then expired ?? as mentioned the word of clickbait !! glad i unsubscribed fingers crossed it worked.

31 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Eduonix Learning Solutions

Antwoord van Eduonix Learning Solutions

We are sorry for your experience. Sometimes, the coupon codes are limited, and they expire quickly during promotions.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Terrible buggy website

Terrible buggy website, responsive layout issues both on desktop and on mobile which doesn't bode well for a business of this nature.

A total of 2 pages

They also keep SPAM emailing me now and the unsubscribe doesn't work. On top of this the email is noreply.

11 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They scam you!

First of all: This is a scam company. They withdrew 3 out of 5 courses I bought, with no refund whatsoever. I don't receive any replies to my support requests since weeks. Instead, they keep sending me newsletters despite unsubscribing from them.
This must be an awfully run company. Wether they don't do it on purpose or not, they're bad managers that don't know how to run a company.

At Udemy, courses no longer available for purchase used to stay in your course dashboard. And even when they disappear, after years, Udemy still gives you full refund. Don't fall for a few bucks you save with this company. You pay it threefold, later.

17 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very bad platform to learn all of these…

Very bad platform to learn all of these courses. They first target your weak points and then give you facilities of loan to trap you. Their mentors are junior who are having 2 to 3 years experiences and not enough skilled, they will tell you the duration of 6 months but take it for 12+ months. I have taken their course and I got trapped in it and later I have no options left. The staff and supporting members will not treat you in right way and they will misbehave with you once you argued with them.

25 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Professional, solid learning platform with good support.

I purchased a package via Kickstarter.
The courses are great, everything works pretty fine.
Recently I had a problem with my account because I changed my email.. long story.
However, I wrote a ticket and yes it took a few days to get a response and to solve the problem but the support was perfectly nice and professional.
Now everything works the way it used to again.

In my opinion it's a really good learning platform and i think the crew really tries their best to make everything work as best as possible.

Thanks! <3

24 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Eduonix Learning Solutions

Antwoord van Eduonix Learning Solutions

Thank you for your feedback Lisa. We hope you have a great experience learning from Eduonix.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sabse bakwas class hain a....

Sabse bakwas class hain a..... Bahut bada scam hain.... Hamari puri batch or pichle 2-3 batch ke sath same scam huwa hain..... Na call uthare na certificate dere... Placement ka to namo nishan nahi.... Koibhi join mat karo

4 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Koi bhi join mat karo edunoix pure scam…

Koi bhi join mat karo edunoix pure scam hai phale wo log tumhe EMI pe admission karyenge badhme wor log jbardasti sop sign karaynge uske badh ek bar tum admission le liye to bas trainer tumhe chat gpt se pdhayega or tumhe zoom Meating me baithaya jayenga uske badh tumhe koi doubt ho to chat chat khelna honga or unke traf ek bar admissions ho Jaye tumhe koi support nahi milenga na koi call nahi uthayenga ek bar tumhe result mil jayenga fail wla qki result fail wala uske badh na to koi certificate milenga na to tumhe koi job guaranty milengi pure pisa barbad esliy koi bhi admiision mat lo nahi enke machli ke tarh fas gya jal me ....scam hai edunoix to please dure rahi ye ense koi bhi course ho ya koi bhi data sciences ya full stack sab backwas trainer hai enke pass pure chat gpt se read krke pdhate hai or customer support bikul call nahi uthata or pure pisa barbad studuent ka brain kaise wash karna eduonix walo se sikhe

Plz never join their data sciences course it's fake, they are here to just make money. The will first tell you their fees as 75k and then will come to 50k to 60k range , have so many lope holes , and don't get any job not any interview too ... Its all made up by their team , don't get into this trap .

25 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Eduonix Learning Solutions

Antwoord van Eduonix Learning Solutions

Thank you for your feedback. We have taken note of your points. We have however introduced an entrance exam for these programs and start the program only after the Job is secured so people who are not fit for the program and not selected for the program in the start itself

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Frustrating, can't even log your query on Sundays?

I returned to learn from a css course I purchased on Eduonix and login states my account has been deactivated. That’s not very reassuring when the company promotes buy a lifetime membership. Fortunately I have only lost access to only two possibly three web design courses.
Contacting support is non functional on their website.
Edited very next day...
Apparently you can't even log your concerns on Sundays. Got a quick reply from eduonix via Trustpilot as you can see. I apologise to Eduonix for my not so glowing review. (Have added an extra star).

9 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Eduonix Learning Solutions

Antwoord van Eduonix Learning Solutions

Hi

The accounts with more than one year of inactivity are deactivated by default for security reasons. We activate them as soon as we get a response from the account holder. Chat support is not available on sundays. Please check you will have received response to your ticket.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Plz never join their course it's fake

Plz never join their course it's fake, they are here to just make money. The will first tell you their fees as 75k and then will come to 40k , have so many lope holes , and don't get any job nor any interview too ... Its all made up by their team , don't get into this trap .

7 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Eduonix Learning Solutions

Antwoord van Eduonix Learning Solutions

Students do get scholarships if they are good so pricing may differ in some cases. Interviews are happening every month but only for people passing the program. We can't send people who have not yet developed their skills to our partner companies for interviews. We offer extensive interview prep classes to weak students and one on one guidance and never charge anything extra for it. If you are a student and have passed the program you will get Job and interviews or else you get your tuition fee refunded. It is our guarantee

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I joined Eduonix for the Full Stack Web…


I joined Eduonix for the Full Stack Web Development course because they promised placement assistance. I completed the course in December 2023, but they have not helped me with job placements. They only arranged one interview, which lasted only 10 minutes, and after that, there was no support or communication. They provided no guidance on how to prepare for the interview or feedback on what to improve for better roles. I quit my job to learn and advance my career, but there have been no results. If you are a working professional looking to learn web development, don't waste your time and money here. They did not keep their promise of placement assistance. Their lack of support, poor communication, and broken promises mean missed job opportunities and wasted effort. Look for options that truly deliver on their promises.

2 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Eduonix Learning Solutions

Antwoord van Eduonix Learning Solutions

Hi Pratiksha

Thank you for your feedback. We checked and your program comes with a money-back guarantee given currently only by Eduonix. Job drives happen every month and If you have cleared the final exams, mocks and projects you are eligible for Job guarantee as per our agreement. We advise you to connect with the support team to get a clarity on it and apply for a refund if you are not happy with the services. I hope it helps.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

eduonix

Their learning matterial is for beginners only .
They often have code that is not documented and they are reluctant to give you a refund.
Stay away , i seems to me as an elaborate scam.

Finally , I got a refund , after I reported them on Paypal.

14 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Eduonix Learning Solutions

Antwoord van Eduonix Learning Solutions

We are sorry you could not find the courses you like. As multiple instructors sell their content on our marketplace we understand the quality of the content may vary. However, our money back guarantee is ironclad and you get your full fee back if you are not happy with any of our on-demand course

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst site I have ever TRIED TO USE

Worst site I have ever TRIED TO USE. It keeps logging me out randomly in the middle of watching videos. Most of the time pages wont load. I have no access to the REQUIRED COURSE CONTENT file to do the course. Their support "system" is just as useless and doesnt work most of the time. The ONLY pages that load fast are their sales pages. AVOID AT ALL COSTS. I paid $4 for a course and would have rather paid the full cost of $30 than deal with their AWFUL site. And Ive done heaps of courses on youtube and udemy, and others, and they are MUCH BETTER THAN THIS SCAM WEBSITE.

12 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Eduonix Learning Solutions

Antwoord van Eduonix Learning Solutions

We apologize for your experience. We faced an unprecedented load on our website this weekend due to which many of our users were not able to access the programs. We are sorry that we were not able to fix it quickly. We have processed your refund. Thanks for trying our platform

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service was awesome

Customer service was awesome. Didn’t have to wait 24 hours. Didn’t even have to wait 1 hour. I got a response in minutes and had all of my concerns answered. Decided to go with the Lifetime Membership and got help with it every step of the way. Don’t be afraid to reach out

10 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Eduonix Learning Solutions

Antwoord van Eduonix Learning Solutions

Thank your for your feedback

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer