We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I spoke with a GENTLEMAN, KEENON, who actually listened to my concerns and informed me on the coverage, yet wasn't pushy where I felt heard & respected. He did his job with concern for the consumer,... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Took my car in for servicing on a Thursday. Everything breaks was notified on friday.Evening which I understand they weren't authorized or able to help me out.Till monday, they say it takes 24 to 48 h... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Do NOT buy any warranties from this scam company!!! I made the mistake of signing up, was told about a 30 day trial and that I could cancel and get a refund and I contacted the next day by email al... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Up until now I have had a good relationship with the company...They paid half my oil changed when needed and a repair was done that they covered as warranty said ..But I can't reach them anymore...I s... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Geld en verzekeringen

Geschreven door het bedrijf

With 20 years of experience working in the warranty business, the head honchos at Everything Breaks know that traditional extended warranties don’t always work in the consumer’s favor. Paying a large sum upfront for extended coverage isn’t consumer-friendly, and being bound to a contract for up to 72 months is just plain unreasonable. So, they created a monthly protection program that works for you by alleviating hefty upfront payments and long-term commitments. At Everything Breaks, we always keep the customer in mind when developing new protection plans. It’s our mission and pleasure to offer great coverage at an affordable price.


Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

441 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 88% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The company is a scam

The company is a scam! They told us to get an estimate and they would deal with it, but then they claimed that nothing was covered and we had to pay for the repairs. It is difficult to cancel the subscription.

8 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Everything breaks... is not very good at responding to customer needs …

Took my car in for servicing on a Thursday. Everything breaks was notified on friday.Evening which I understand they weren't authorized or able to help me out.Till monday, they say it takes 24 to 48 hours to get approval on a claim. .My car was fixed by the dealership. However both the dealership and myself had to wait on " everything breaks" to pay their portion of my coverage.. im still waiting its been 9 days since I had my car in the shop

8 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Had to cancel my debit card to cancel the service

It seems legit enough but U cant even use the app. I found better coverage for a better price and canceled like 2 months ago the i get a call from them about my bill that they are still charging me for. I told them I canceled 2 months ago. They said " well the cancelation hasn't gone through all the way yet so we will continue to charge you until it does" I had to cancel my card so they wouldnt charge me anymore. How convenient right

4 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everything Breaks

Antwoord van Everything Breaks

We’re really sorry to hear about your experience—that’s certainly not how our cancellation process is intended to work.

Once a cancellation request is submitted and confirmed, billing should not continue beyond the effective cancellation date. What you’ve described doesn’t align with our standards, and we understand how frustrating it must have been to feel like canceling your card was the only option.

Your contract has been fully canceled, and the April 22, 2026, payment has been refunded to the card on file. We understand the inconvenience you experienced leading up to it and are addressing this internally to prevent similar issues in the future.

If there’s anything further we can assist with, please don’t hesitate to reach out.

-The Everything Breaks Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would strongly recommend to stay far…

I would strongly recommend to stay far away from this company. They are shady. I was a customer with them for about a year and paid them every month with no issues up until I was told that I owe money on my account. I was first told that i owe $4 for a late fee so I asked the representative to add that to my next month balance. Mind you that my payment is due on the 16th of every month so on april 12th I called this company to request for them to turn off autopay because they kept trying to take my full monthly payment before the due date but they dont care because the very next day, they've taken an unauthorized payments of the full amount of $94 days before the due date when requested and was told autopay is off. I was told that a refund request was submitted to a manager and that it takes 5-7 business days for it to touch my account. several phone call inquires and 2 weeks later on april 30, I was told that they manager never looked at it and it would be assigned to someone else. in addition to taking unauthorized payments out my account 3 times in less than 30 days (they admitted on video autopay is off while still taking money) different reps told me i owed different amounts. One rep said i only owe 4 bucks, another one said I owed a payment from july 2025, then said i owe 2 months from july 2025 and Jan 2026 then in the same breathe said i owe 3 months while another rep in billing department looked at my account and confirmed that I dont owe anything. I requested for a manager, a refund receipt, a copy of my contract, and written notice stating what i owed because of the contradictions but was never giving anything (everything is on video). After notifying them that I made a complaint to the BBB and promised to get the Attorney General involved if they don't refund my money, the Rep told me that he's going to hang up and that I'm free to get a lawyer and then shut down my account without my say so. As off 5/1/26, I have yet to receive the money that was stolen

Update 5/4/2026: I have spoken with three reps on 5/2/2026 who named themselves as Jose, Eddie, and Amy. I believe Jose was the first who hung up on me and also did it a 2nd time right after I mentioned I was free to speak to a lawyer and the Attorney General. When I called back and got ‘Jose’ again, he denied being the same person even though he had the same voice and details. Eddie also hung up on me instead of helping. Only Amy was professional and actually tried to answer my questions. On top of that, my account was already located and CLOSED by your company, and I have bank statements, so saying you ‘can’t locate’ my account is not honest when Amy in billing was able to locate my account and mentioned that every customer interaction has to be documented in notes and she said there was no notes from Jose or Eddy.

I've also sent and email on May 2nd stating:
'I am requesting copies of all records for my Everything Breaks account.
Please send me:
1) A complete copy of my original service contract (including all terms and any updates)
2) A full account history, including:
– All payments and charges, especially on March 2026, April 13, April 30, and May 1, 2026
– Any internal notes, screenshots, or records used to say I was “behind” or owed a balance
– Any records related to the closure/cancellation of my account.
Please confirm by email that you received this request and when I can expect these documents'

5/5/2026: Lies and contradictions! I've told Jose explicitly not to close my account until the refund is resolved. You claimed the two Feb payments brought my account current. Then why were you still trying to pull money from different accounts for almost 2 weeks after my march payment? Why did you tell me that the April 13th payment was for July 2025 late payment if Feb supposedly fixed everything? Make it make sense. This is straight up fraud

25 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everything Breaks

Antwoord van Everything Breaks

We’re very concerned to hear about your experience and the issues you’ve described. This is not the level of service we aim to provide, and we take concerns regarding billing and communication very seriously.

At this time, we’re unable to locate an account under the name provided in your review. To ensure we can thoroughly investigate this matter—including the payment activity, refund status, and the interactions you referenced—please contact us directly with your full name, phone number, email address, or account number.

We want the opportunity to review your concerns in detail and work toward a prompt resolution.

-The Everything Breaks Team

5/5/2026
Thank you for bringing your concerns to our attention. We take your complaint seriously and apologize for the delays, confusion, and frustration you experienced while attempting to resolve this matter.

After a thorough review of your account, we would like to clarify several points. Our records indicate that the payment for July 2025 was unsuccessful at the time it was originally due. While two payments were processed in February 2026, those payments were applied to bring the account current rather than resulting in a duplicate or overpayment. This appears to have contributed to the conflicting information you were later provided regarding your account balance.

Regarding your concerns about autopay, we understand that you requested this feature be disabled prior to your April billing cycle. Our records show that your final successful payment was processed on April 13, 2026. While this payment aligned with your billing cycle, we acknowledge your concern that it may have been processed earlier than expected and are currently reviewing this matter internally.

Your request to cancel your account was processed on May 1, 2026, and the account is now closed and no longer active.

With respect to your request for documentation—including your contract, account history, and related records—we have received your inquiry and will be providing the requested information.

We appreciate your patience as we work to address your concerns and improve our processes.

-The Everything Breaks Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t get everything break they came up…

Don’t get everything break they came up with so many excuses not to fix my car they talk like it top of the line I so disappointed with this company my car got a gas smelled come from it they wouldn’t fix it

15 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everything Breaks

Antwoord van Everything Breaks

We’re sorry to hear about your experience and would like the opportunity to look into this for you.

At this time, we’re unable to locate your account based on the information provided. Please share your name, phone number, email, or policy number so we can review your claim and better understand what occurred.

Our goal is to address your concerns and provide clarity, and we’re here to help once we’re able to identify your account.

-The Everything Breaks Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sales rep sell the car plan on lies

Sales rep sell the car plan on lies. They are collecting millions of dollars and not providing what they say. By the time you try to use them you’ve lost so much money. They need to shut down don’t waist your money with this company. Hard to even cancel

Since you seem to respond to reviews and not calls to cancel when you see this cancel my plan. I called that same number you listed yesterday and after being on hold for over a hour try to argue with me, but because I was professional, he couldn’t do anything. I told him I was going to start a complete with the BBB and he said no need to do that. He’s gonna get me on the phone with a manager. After holding for the manager automated system says goodbye in the phone hung up. No one called me back so at this point, I have to keep money out my account until the plan cancels on his phone since they’re trying to make it difficult. Only when you’re signing up or your bill is late is when you can get them on the phone other than that forget it. So when you see this message, this is my formal authorization to cancel my account. This is impossible to get in touch with y’all..

26 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everything Breaks

Antwoord van Everything Breaks

We’re sorry to hear about your frustration and would like to clarify a few important details regarding your policy.

You purchased our Critical Care coverage. As outlined in the agreement, this plan provides 50% coverage (up to $1,000 per occurrence, with a $2,000 annual maximum) for repairs that render the vehicle inoperable.

At this time, the only claim submitted was for an A/C concern. While we understand how important that is for comfort, it does not meet the definition of a failure that renders the vehicle inoperable under the terms of this specific coverage.

We strive to be clear about coverage at the time of sale and within the policy documents, and we regret if there was any misunderstanding. If you have additional questions about your coverage or need assistance with cancellation, please contact our customer service team directly—we’re here to help and ensure the process is as smooth as possible.

In reviewing the history, there has not been a request to cancel. Should you wish to cancel coverage, please contact our Member Services Department at 888-994-0914 to submit a cancellation request and prevent any future billing.

-The Everything Breaks Team

We apologize for the experience you’ve had and the difficulty reaching our cancellation team, as this does not reflect the level of service we strive to provide.

For security and privacy reasons, we are unable to process or authorize cancellations through a public review. However, we are committed to resolving this matter promptly. Your request has been escalated to our Member Services Manager, who will be reaching out to you directly to assist with processing your cancellation. I will also personally monitor this to ensure your request is handled in a timely manner.

Thank you for bringing this to our attention. We appreciate the opportunity to address your concerns and resolve this as quickly as possible.

-The Everything Breaks Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam

Scam. Stay away from this company. Patalogic liers, that are trying to deceive you over the phone selling you onexistent coverage. And hiding behing Auto Pro.

23 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everything Breaks

Antwoord van Everything Breaks

We take claims like this seriously, but we’re unable to locate any record of you as a customer in our system.

Everything Breaks operates transparently under our own name—we do not misrepresent ourselves or “hide” behind other companies. If you believe this review may be related to a different provider or if you have additional details (such as a phone number, email, or policy number), we’re happy to look into it further.

Please reach out to us directly so we can clarify and address any concerns.

-The Everything Breaks Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Do NOT buy any warranties from this…

Do NOT buy any warranties from this scam company!!! I made the mistake of signing up, was told about a 30 day trial and that I could cancel and get a refund and I contacted the next day by email also called them by phone I was told they would call me back why call me back to cancel you should be able to cancel right then! They refuse to refund me so I have disputed with my bank and have reported these scammers to the BBB.

Update I updated the review to a 3* because even though they did eventually refund me and offered to waive the $250 fee to cover my vehicle due to driving for uber and the sales person not telling me about it. I felt deceived and asks it was way too hard to cancel than it should have been. I couldn’t trust them based on my initial experience.

18 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everything Breaks

Antwoord van Everything Breaks

We’re sorry to hear about your initial experience and appreciate you taking the time to share your feedback.

Your account has since been fully canceled and refunded. After reviewing the situation, we identified that there was a miscommunication during the sales process regarding a business-use surcharge associated with rideshare activity. We addressed this internally and also offered to make an exception and waive the fee; however, we understand and respect your decision to proceed with cancellation.

We agree that the cancellation process should be straightforward, and we are actively working to improve both our communication and overall customer experience to prevent situations like this in the future.

Thank you again for your feedback—it helps us continue to improve.

-The Everything Breaks Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I called Everything Breaks about a…

I called Everything Breaks about a warranty for my Nissan Juke (2015). When I was talking to the representative she gave me the price for the warranty, and the representative went over some of what was covered in the contract policy, she the representative stated that the belts, water pump, starter, transmission, motor, major parts and could cancel at any time for 2015 Nissan Juke. It turned out they wouldn’t cover transmission for my car, and when I was canceling my policy with Everything Breaks I was told I had to pay $75.00 to cancel my policy. Then they told me it was in the policy and I told the representative I didn’t have the policy information and till two to three weeks later in my mail. So how was I to no this, if you can believe there representative when they say you can cancel policy and nothing of a $75.00 cancel fee. This business is very shady and please don’t trust there representative for the true.

17 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everything Breaks

Antwoord van Everything Breaks

We’re sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention.

After reviewing your account, we can confirm that the $75 cancellation fee was not charged. While our contracts do outline any applicable fees and coverage details, we understand your concern regarding the timing of receiving the policy documents and the expectations set during the initial call.

We take feedback like this seriously and will use it to continue improving our communication and transparency. If you would like us to review the coverage discussion or provide a copy of your agreement electronically, please reach out to us directly—we’re happy to help clarify any remaining questions.

-The Everything Breaks Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not talk to these people for your sanity

Do not talk to these people unless you’re in the mood to talk to the Devil himself and if you’re wanting to count lies someone will pull over on you.

28 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everything Breaks

Antwoord van Everything Breaks

We’re sorry to hear about your experience and take feedback like this very seriously. This is not the level of service or professionalism we strive to provide. We would appreciate the opportunity to look into your concerns and address any issues directly. Please contact us with your name and any details related to your interaction so we can review the situation and work toward a resolution.

-The Everything Breaks Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I spoke with a GENTLEMAN

I spoke with a GENTLEMAN, KEENON, who actually listened to my concerns and informed me on the coverage, yet wasn't pushy where I felt heard & respected.
He did his job with concern for the consumer, which you definitely do not get in most "Customer Service" oriented calls. I Thank him graciously for his patience.

17 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everything Breaks

Antwoord van Everything Breaks

Thank you for the wonderful 5-star feedback! We’re so glad to hear that out representative took the time to truly listen, explain your coverage clearly, and make you feel comfortable without any pressure. Providing respectful, attentive service is exactly what we strive for, and it’s great to know he delivered that experience. We’ll be sure to pass along your kind words—he’ll really appreciate it!

-The Everything Breaks Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I rarely take the time to write…

I rarely take the time to write reviews, but in this instance, doing so feels not only appropriate, but necessary.

My recent experience with Keenon Morrison, Member Services Representative at Everything Breaks, was nothing short of exceptional. As someone who operates at the executive level and understands the difference between merely completing a task and truly taking ownership, I can say without hesitation that Keenon exemplifies the latter at the highest level. I had been dealing with an unresolved issue for roughly four months—a frustrating and unnecessarily prolonged brouhaha that had tested both my patience and my confidence in the resolution process. Then Keenon stepped in, and the entire trajectory of the situation changed.

What immediately distinguished him was his willingness to assume full ownership of the matter. He did not deflect. He did not hide behind process. He did not offer hollow reassurances or scripted sympathy. Instead, he listened carefully, engaged thoughtfully, and approached my issue with the kind of accountability, composure, and precision that is increasingly rare. More importantly, he resolved it. After months of circling around the problem, Keenon did what others had failed to do: he brought clarity, competence, and closure.
His professionalism was matched by an extraordinary level of emotional intelligence. He communicated with confidence, patience, and respect, all while making it abundantly clear that my concern mattered. That combination—technical capability paired with genuine care—is what separates a good representative from a remarkable one. Keenon is remarkable. During our call, I told him plainly that his skill set belongs in leadership and that he should be managing a team of representatives. I meant every word. Talent like his should not go unnoticed, because it has a direct and profound impact on the customer experience and, ultimately, on the reputation of the organization.

Everything Breaks should be incredibly proud to have Keenon Morrison representing the company. He is the kind of employee who restores confidence in a brand, elevates the standard for customer care, and reminds you that excellence still exists in service-oriented roles. If I were evaluating leadership potential within the organization, his name would be on my list immediately. He did not simply help me; he impressed me. And that is not praise I give lightly.

If this review reaches anyone in senior leadership, I hope it serves as a clear signal: Keenon Morrison is a standout professional, a problem-solver of the highest order, and, in my view, the kind of talent every company should be eager to develop, recognize, and promote.

6 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everything Breaks

Antwoord van Everything Breaks

Thank you for taking the time to share such a thoughtful and detailed 5-star review—we truly appreciate it.

We sincerely apologize for the frustration you experienced during those four months, but we’re incredibly grateful that our representative was able to step in and turn the situation around. Your recognition of his ownership, professionalism, and commitment to seeing the issue through to resolution means a great deal to us.

Keenon embodies the level of service we strive to provide every customer, and your comments about his leadership potential and impact have not gone unnoticed. Feedback like yours is invaluable, and we will be sure to share your kind words with both Keenon and our senior leadership team.

Thank you again for your patience and for giving us the opportunity to make things right. We’re proud to have earned back your confidence and look forward to continuing to serve you.

-The Everything Breaks Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Up until now I have had a good…

Up until now I have had a good relationship with the company...They paid half my oil changed when needed and a repair was done that they covered as warranty said ..But I can't reach them anymore...I sold my car 2011 Audi A5 quattro convertible and wanted a refund on the 2 months left on my paid up policy... Website down... Customer service phone keeps ringing...Talked to someone who said he cancelled the policy .Said I'd receive an email...None of that happened or has taken place ..I'm so disappointed....BUT!!..a few days after my initial review they responded with positive news...I appreciate that .Good luck to the company going forward..♥️

31 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everything Breaks

Antwoord van Everything Breaks

Thank you for your feedback—we truly appreciate you sharing both the positive and the challenges you’ve experienced. We’re glad to hear that your prior claims and services met your expectations, but we’re very sorry for the difficulty you’ve had reaching us and the frustration this situation has caused.

Our records show that your contract has been successfully canceled, and an email confirmation was sent on April 2, 2026, to the email address we have on file. In some cases, these emails may be filtered into a junk or spam folder, so we recommend checking there as well.

We understand how important clear communication is, especially when it comes to cancellations and refunds, and we sincerely apologize for any inconvenience. If you still have not received the confirmation or need further assistance, please don’t hesitate to reach out—we’re here to help make sure everything is fully resolved for you.

-The Everything Breaks Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I will not recommend Everything Breaks…

I will not recommend Everything Breaks to anybody cause they are scammers and they got my money monthly and when my car needed fixing they wouldn’t approve for it to get fixed, I had a very bad experience with them never again I should’ve look at the reviews

20 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everything Breaks

Antwoord van Everything Breaks

We’re sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share your feedback. We understand how frustrating it can be when a claim is not approved, especially when repairs are needed.

After a careful review, your claim was denied due to unverifiable maintenance records, which are required under the terms and conditions of the service contract. These requirements are in place to ensure that vehicles have been properly maintained prior to a breakdown, as this can directly impact coverage eligibility.

We never want our customers to feel unsupported, and we encourage you to reach out to our customer service team if you’re able to provide additional documentation or would like us to review your claim further. We’re always here to help and clarify any part of the process.

-The Everything Breaks Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dishonest moneygrab

Salesperson lied on the phone about features and benefits.
Took a year to cancel and shady practices.
Horrible customer service.

25 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Everything Breaks

Antwoord van Everything Breaks

We’re very sorry to hear about your experience and truly appreciate you bringing this to our attention. What you’ve described does not reflect the level of service or transparency we strive to provide.

We would like the opportunity to review your concerns in detail, including the information you were provided at the time of sale and the cancellation process. To assist you as quickly as possible, could you please provide the name, address, phone number associated with the policy, or the policy number?

Once we have this information, we will promptly investigate and work toward a resolution. Your feedback is important to us, and we’re committed to making this right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a joke

This company is a joke. I filed my first and only claim with this company only to get denied because they said that my wheel speed sensor was chewed by a rat and that canceled my contract. There was no evidence that supported a rat chewing on my sensor but was told by an Everything Breaks employee that the chew marks on the sensor supported the rat theory which was a total lie. No photo or anything was sent the them to claim that a rat chewed the sensor. I would not recommend this company to not one person even if I didn’t like them!! I will do all I can to spend the word about how much of a joke this company is!! I will not rest until the rest of the world knows that they are nothing but crooks! Stay clear of this company if you actually want your filed claims to be paid out!

17 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everything Breaks

Antwoord van Everything Breaks

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation has been.

We’d like to clarify that as of 3/20/26, your claim for the wheel speed sensor was partially approved. Per the terms of the service contract, the wheel speed sensor itself is eligible for coverage; however, the sensor harness is not covered, which impacted the overall claim decision.

Regarding your concerns about the cause of damage, our claims process relies on the repair facility’s findings and documentation provided at the time of inspection. We understand your concerns about the explanation given and appreciate you bringing that to our attention.

As of 3/23/26, we were informed that you planned to move forward with repairs at a different facility and not utilize the warranty. Please note, your claim remains authorized, and any repair facility can still contact our claims department directly to proceed with payment for the covered portion of the repair.

We genuinely want to help resolve this for you. If you’re open to it, please reach out to us directly so we can review your concerns in more detail and ensure everything is handled as clearly and fairly as possible.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I BOUGHT A CAR AND ELECTRONICS…

I BOUGHT A CAR AND ELECTRONICS WARRANTY DATE: 3/13/26 TIME PURCHASE 10:00 AM WAS TOLD THAT THE POLICY CAN BE USED ANYTIME DUE TO THERE SPECIAL. AT 8:00 PM MY RADIATOR BUSTED AND I WAS BOUT 15 MINS FROM. I CALLED THE ROADSIDE ASSIST. AND HE TOLD ME THAT I DIDN'T HAVE A POLICY AND THAT THERE IS NOTHING HE CAN DO FOR ME. I GAVE HIM ALL YTHE NUMBERS FOR THE ACCOUNT AND HE SAID THERE ISN'T NO POLICY FOR YOU SO WE CAN'T HELP YOU. GARY THE CUSTOMER SERVICE WAS VERY RUDE TO ME I WAS CRYING BEGGING FOR HELP TO GET HOME BEFORE I KNEW IT HE HUNG UP. SO I HAD TO CALL BACK SPOKE WITH BILLY HE SAID THE SAME THING AND THAT THEY DON'T HAVE NO LEWIS SALESMAN THAT WORKS HERE. AT THAT TIME I PANIC MY BLOOD PRESSURE WAS 181/162/100 I WAS BARELY HOLDING ON. I SIT AT THE SERVICE FOR 4 HOURS I DROVE THE CAR, BUT HAD TO KEEP STOPPING FOR IT TO COOL OFF. I HAVEN'T RECEIVED ANYTHING FROM THE SALESMAN LEWIS. HE CONVINCE ME THAT EVERYTHING WAS IN ORDER, BUT NO PAPERWORK NO NOTHING I ASK TO SPEAK TO A SUPERVISER BUT WAS HUNG UP ON AGAIN AND AGAIN. I TOLD THEM THAT I WAS DISABLE AND MY BLOOD PRESSURE IS VERY HIGH I NEED TO GET HOME TO TAKE MY MEDICINE, BUT I DIDN'T GET NO RESPONCE, HE SAID THAT I DONT HAVE ROADSIDE OR A POLICY. I SAID I CAN'T BELEIVE THAT I CAN'T GET HELP HE SAID I CAN CALL A WRECKER TRUCK PAY THE 200.00 + SO I CAN GET HOME, THEN HE SAID THAT, THAT WAS THE ONLY THING HE COULD GIVE SO I SAID THANKS FOR NOTHING. IF I WAS THERE BOSS GARY AND BILLY WOULD BE FIRED DUE TO ETHICAL DECISIONS. I TOLD THEM THAT I DIDN'T HAVE ANY MORE MONEY AND THAT I WAS HUNGRY AND CAN'T BUT ANYTHING I SPEND MY LAST 12.00 ON 2 JUGGS OF WATER T TO PUT IN THE CAR BUT IT JUST RAN OUT.JUST MADE IT HOME AT 2:OO AM MY CAR NEEDS TO BE FIX AND TOWED AND I THINK DUE TO THE NEGLIGENCE THE COMPANY SHOULD ACCOMMODATE ME WITH NO CHARGE ON FIXING MY CAR AND THE TOWING FEES. CUSTOMERS SHOULD ALWAYS BE TREATED WITH RESPECT I'M 63 YEARS OLD HOMELES LOST MY HOME LOST MY CAR LOST MY JOB, SPENT THE MONEY TO PURCHASE THE SO IO WILL HAE SOMEWHERE WARM TO BE. NO BODY CARES AT DISABLE PEOPLE, I'M SORRY I'M IN A BAD PLACE, I WAS SO AFRAID I COULDN'T DO ANYTHING BUT CRY. NO MONEY, CAR BROKE, NO HOME, KINDNESS. I DON'T KNOW WHAT TO DO I'VE BEEN LIVING OUTOF MY STORGE AND MY CAR THEN IT WAS TOWED AND I WAS HELPLESS. I CALL A SISTER AND SHE SAID IT'S TO COLD OUT THERE TRY TO MAKE IT HERE. SO I DROVE THE AND AS SOON AS THE LIGHTS COME ON I HAVE TO PULL OVER AND WAIT HOURS FOR IT TO COOL OFF JUST ENOUGH TO GET TO MAYBE THE CORNER. THIS HAS REALLY GOTTEN ME DOWN.

11 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everything Breaks

Antwoord van Everything Breaks

We’re truly sorry to hear about the stressful situation you described and the difficulties you experienced that evening. No one should have to go through something like that, especially when already dealing with so much.

At this time, we have not been able to locate a policy or purchase under the name Latonya Cooks in our system. Additionally, the employee names mentioned in the review are not recognized as members of our team, which may mean the policy was purchased through a different company with a similar name.

We genuinely want to help look into this further for you. If possible, please contact our customer support team directly and provide any additional details that may help us locate the account, such as the phone number used during enrollment, the address or city/state associated with the purchase, or any confirmation information you may have received. With that information, we will be happy to investigate further and do everything we can to assist.

We truly wish you the very best and hope you’re able to get the support you need.

-The Everything Breaks Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bought a warranty for my truck

Bought a warranty for my truck, months later the 4X4 system malfunctioned, took truck in for repair took three weeks for an inspector to show up after several phone calls and waiting on hold for 40+ minutes each time. Four days later claim denied. I called to cancel the warranty and person on the phone started to lie saying the dealership said the turbo charger was bad and engine burning oil and smoking due to lack of maintenance. ALL LIES! first the truck doesn't have a turbo charger, and I change oil and filter every three thousand miles with repair records dating back several years to prove it. Now I'm looking at my bank account today and find out they charged me $75.00 to cancel. This outfit sucks and is a prime example of why "aftermarket" warranty companies have such a bad name and reputation. If you are thinking about doing business with this outfit, don't walk but run away as fast as you can. EVERYTHING BREAKS IS A SHAM!!

27 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everything Breaks

Antwoord van Everything Breaks

We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been. A three-week inspection delay and a denied claim are certainly disappointing, and we apologize for the inconvenience you faced.

We also take your concerns about inaccurate information and the cancellation charge very seriously. If there was any misunderstanding regarding the dealership’s findings or your maintenance records, we want the opportunity to review everything carefully.

Can you provide the name, address and/or phone for the policy so we can fully investigate the inspection timeline, claim decision, and cancellation fee. We appreciate the chance to address this directly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They don't pay claims unless it's just an item by itself.

I had two different attempts at a claim. One was the water pump and they said you can't replace the water pump because the hose is bad and they refuse to pay it and it cost me $1,100. This time I wanted to get the axle fixed on my car. They said they couldn't do it because the boot had cracked and the oil had leaked out. Okay this is ridiculous. How am I supposed to know this and why aren't they paying. This is the second time and every time they invent something connected to something as a reason they don't cover it. They won't pay for the component. They also took 40 hours to respond to a Wednesday request from the mechanic. They then took a week to send an adjuster out. All this time I had no car and they provide no rental car even though Justin went to the wrong place the first time. Don't waste your money

20 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everything Breaks

Antwoord van Everything Breaks

Thank you for your feedback. We understand how frustrating claim denials and repair delays can be, especially when you are without your vehicle.

Regarding your recent claim, the repair facility diagnosed a timing cover leak and a CV axle leak. A third-party inspector confirmed both conditions. While there was a delay due to the inspector initially going to the incorrect location, the findings verified that the failures were related to leaking seals.

Under the Enhanced Powertrain coverage, seals and gaskets are only covered if the optional surcharge was selected and the vehicle had less than 125,000 miles at the time of purchase. Your contract did not include that surcharge, and based on mileage eligibility, it was not available. As a result, the repairs related to the leaks were not eligible for coverage under the terms of the agreement.

Regarding your prior claim (10/28/24), it occurred during the mandatory 30-day and 1,000-mile waiting period, which is outlined in the contract. Breakdowns during that period are not eligible for coverage.

We know this is not the outcome you hoped for, but claim decisions are made strictly according to the terms and coverage level selected at the time of purchase. If you would like us to review anything further with you, our team is available to assist.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

RIP-OFF - YOU WILL BE SORRY...

The customer service gal "Sue" was very nice and informative. I signed up. After we got off the phone, I went out online to read reviews on this company "Everything Breaks". I have had very bad experiences with home/auto warranty companies in the past. Sure enough, this company has a 3.8 rating and it's weird because the reviews were either 5.0 or 1.0, virtually no middle ground. And again, the 1.0 ratings brought back nightmares in my head of what I had endured before with another company, HWA.
So I called Everything Breaks back and a guy answered and I told him I had just signed up, but now I want to reverse that because of the reviews. He transferred me to someone else, and when the next guy answered he transferred me to someone else, and I got stuck on hold for a period of time, JUST LIKE CLOCKWORK, and no one picked up the phone to help me after I was transferred twice! That's what these companies do. And if you do stay with them, they will deny, deny, deny claims for obscure reasons that they didn't tell you about, and you didn't think to ask in the beginning. So - I got a new credit card and had to get a completely new checking account but that's ok. I would rather do that then get totally scammed.
Do not sign up with this company or ANY auto-home extended warranty company. You will get dinged every month and you will more than likely never get repairs you need. And, after you have signed up and done business with them, it's almost impossible to close your account with them unless you do what I did.. Change your debit/credit card number and get a whole new checking account with a different account number. You will have to notify your billers because it takes a couple weeks for that to go through. But, it's a far better option, like I said, than allowing companies like this rip you off.

11 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everything Breaks

Antwoord van Everything Breaks

Thank you for your feedback.

We’re sorry to hear about the frustration you experienced when calling back. Being transferred and left on hold is not the level of service we strive for, and we understand how that added to your concerns.

We want to clarify that cancellations can be processed directly through our customer service team in accordance with the agreement terms. Claims are reviewed based on the coverage selected and contract provisions.

We appreciate your feedback and are always working to improve our service and communication.

-The Everything Breaks Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer