FitKit UK Reviews 

262
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Picked up the phone - some competitors give off the impression they are too busy fitting out commercial gyms to deal with private individuals. Very responsive, gave good advice. Delivery and installat... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect experience from start to finish. The install team were excellent - punctual, professional, and clearly very experienced. They worked efficiently, kept me informed throughout, and left ever... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had an issue with my treadmill which left me requiring a visit from an engineer. As I had purchased this peice of equipment from FitKit UK I decided to use their engineer service for a home visit.... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am giving a 5 star review to Liam the Fitkit engineer. I had problems with the second hand bike I bought. At first Fitkit refused to accept responsibility and wanted me to pay for the engineer to c... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

262 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 60% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(262)

40 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Update letter before action sent to fitkit.uk. I have been informed by the court Clarke that I can claim online which is faster.so i antispate making the claim 14 Buyer beware poor attitude to custome

I purchased a life cycle from this company back in 10/02/2021 at a cost of £7,200.
An hour after their engineer assembled it I had
To call them back out as they didn’t assemble the crank arm correctly.

After a couple of weeks of use the bike failed to boot up
,reported to fit kit uk an engineer was booked to call via life fitness the visit failed as
Engineer
Could not fix the issue.
So another attempt a couple of weeks later also failed as wrong part was ordered…..
Life fitness agreed to replace the bike as they couldn’t address the fault.
Not Two months after install of new bike it fails again with same problems.
This company fitkit.uk refuses to reckonise the consumer act 1974.
My bike as now had 5 repairs.if it failed again its small claims for sure!
Purchase elsewhere if I were you.

I requested a refund from fit kit uk as
The bike is not fit for purpose,they informed me that they will not collect or refund the money…..
I have been in contact with trading standards and I’m currently waiting for a mediation third party to try and help ,other
wise I will be submitting a small claims against the company fit kit uk….
Really poor attitude from this company that’s all they want is your hard earned money….
Buyer beware…..

30 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo FitKit UK

Antwoord van FitKit UK

Hi Peter, sorry to hear you are having issues with your bike. The bike was purchased on the 10/02/2021 and you requested a refund after 7 months of use due to the bike needing a repair. Whilst we could not agree to a refund over 7 months after purchase we advised that you are covered under full manufacturer’s warranty for 2 years from purchase however you refused to allow for a repair to take place.

I understand you have since agreed to allow the manufacturer to repair the bike.

I appreciate its not ideal when items require a repair as this disrupts your valuable exercise routine. Please do get in touch if you require any further assistance.

Regards

FitKit Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thanks FitKit! Good people!

I bought a pair of s/h Jordan dumbbells from fitkit, 8kg each. They looked well worn, but they are s/h! They were at a good price. They were packaged very securely. The delivery worked smoothly (unlike SportsDirect!). Thanks FitKit! Good people!

3 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo FitKit UK

Antwoord van FitKit UK

Hi Guy,

Thank you for taking time to give us feedback, we're glad to hear you're happy with your order!

Kind Regards
FitKit

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic service

Fantastic service. I ordered at 2pm and received my goods 9am next day. Goods were well packed and prices competitive. I couldn't ask for better and would definitely recommend Fitkit.uk.

14 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo FitKit UK

Antwoord van FitKit UK

Hi Jennifer,

Thanks for the feedback, glad to hear you're happy with the service provided.

Kind Regards
FitKit

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service and fast delivery for my…

Great service and fast delivery for my new gym setup!

7 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo FitKit UK

Antwoord van FitKit UK

Hi Gareth,

Thank you for taking the time to give us feedback, we're glad to hear you're happy with our service.

Kind Regards
FitKit

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Running machine

We have taken delivery of a running machine today. This was a really efficient service.
The installation team (James and Neil) were knowledgeable, efficient and friendly.
We would definitely recommend this company.

12 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Logo FitKit UK

Antwoord van FitKit UK

Hi Rosemary,

Thank you very much for taking the time to give us some feedback, it really helps us!

Kind Regards,
FitKit

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality products with Quality service.

From the first contact by phone to the delivery, I have nothing but praise for the employees of FitKit UK. My order was for a fully assembled Life Fitness ICG8, ordered Monday 1200 hrs delivered Wednesday 1000hrs- hows that for service! Many Thanks - Highly recommended.

17 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo FitKit UK

Antwoord van FitKit UK

Hi George,

Thanks for the feedback, enjoy your new kit!

Kind Regards
FitKit

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service, ordered kit which said delivery date of a few weeks time. Order came within 2 days! Very impressed. Also item was cheaper than elsewhere. Very happy customer will use again.

16 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo FitKit UK

Antwoord van FitKit UK

Hi,

Thank you for giving us feedback, we're glad to hear you're happy with our service.

Kind Regards
FitKit

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

10/10 Fitkit. Thank you!

Having spent the majority of lockdown searching for a home body pump bar (with 3 orders cancelled by 3 separate companies) I found the Jordan Fitness Ignite studio barbell set.

Whilst reading reviews with a lot of companies I remained sceptical that anyone was going to manage to deliver.

Fitkit have been amazing from start to finish, prompt email notification of the purchase, follow up mail with delivery expectation and despite some poor weather arrived in time!

Product itself, I cannot recommend more. Robust bar, weights great for bar or hand use and exactly what I wanted. Grips need a little play to ease them off initially but loosen up quickly.

Product, company and delivery get a 10/10 from me. And I can finally get a decent Body Pump session in at home. Delighted customer!

10 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo FitKit UK

Antwoord van FitKit UK

Hi Mandy,

Thanks for the feedback, glad we could help!

Kind Regards
FitKit

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service, price and delivery times

Like other reviewers I spent a long time looking for a step and bodypump set. The Fitkit pricing was just right for both and items were in stock. Couldnt say that for many of the other retailers. The purchase process was quick and easy. As I ordered items separately I called their support team and they refunded me one of the delivery charges - no questions. Very helpful team. Step arrived next day and bar and weights arrived in 3 working days. Well within stated timeframes. Overall very impressed with service, delivery and price. Keep it up!

4 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo FitKit UK

Antwoord van FitKit UK

Hi Paul,

Thank you for giving us feedback, enjoy your new kit!

Kind Regards
FitKit

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

20kg barbell/ body pump set

Ordered a 20kg barbell set on 28th Jan, it arrived on the 2nd Feb. Courier tracking meant I knew exactly what was going on. The quality is great (brand new clips mean it's not the fastest to change the weights if you care about your bodypump transition times) but I'm really happy with it. I looked at loads of options and for the price and small delivery charge I'm 100% positive this was the best option.

3 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo FitKit UK

Antwoord van FitKit UK

Hi Tessika,

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We really hope you're enjoying your kit.

Kind regards,
FitKit

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Spinning bike

I ordered a spinning bike at the beginning of January and expected to have a delay due to the new lockdown, but it arrived all assembled within 5 days. I am so pleased with the quality and service. I will definitely use them again.

3 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Preordered barbell set

I pre-ordered the Jordan studio barbell set and despite strong winds initially delaying delivery by a week, the kit turned up in great condition with no issues! Customer service were also very quick to reply when I had a query. Would definitely buy from here again.

3 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo FitKit UK

Antwoord van FitKit UK

Hi Alena,

Thanks so much for taking the time to give us feedback. We hope you're still enjoying your barbell set.

Kind regards,
FitKit

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Pre-Ordered Pump X Set

Pre-Ordered a Pump X set for my wife.
The items arrived earlier than expected, with great communication and tracking via an email.

The quality of the product is just outstanding. And I'm picky.

Have no reservation if thinking of purchasing from FitKit. Great customer service and top of the range finish on the weights/bar.

David Vermaak
SE UK.

3 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo FitKit UK

Antwoord van FitKit UK

Hi David,

Thank you very much for taking the time to give us a review! We appreciate it.

Hope your wife is still enjoying her Pump set!

Kind regards
FitKit

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant customer relations

Brilliant customer relations. Day and a half between late night online order and delivery. Fantastic delivery - kind considerate, helpful advice, on time (perfectly between meetings). I cannot fault FitKit UK in any way. Thank you.

2 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo FitKit UK

Antwoord van FitKit UK

Hi Catherine,

Thank. you very much for leaving us a review. We are so glad you enjoyed your experience with FitKit.

Kind regards,
FitKit

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

True to every word! 5+ *************

After weeks of researching spin bikes and almost everywhere saying they had stock, but didnt, we found fit kit. We hadnt used them before and were uncertain but found them super responsive and efficient in answering my many questions via messenger and email. We ordered the lifefitness ic6 at 11.45 yesterday morning. It arrived by 9am today and in perfect condition! I was waiting for something to go wrong bit nothing has! It was advertised with the version 1 pictures of the console computer but when asked in the correspondence they said it was the newer 2.0 version for sale. True enough, as stated it was the version 2.0!
They contacted us to arrange registration and have been so efficient.
Highly recommended. Fantastic

26 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo FitKit UK

Antwoord van FitKit UK

Hi Claire,

Thank you very much for taking the time to leave us this review. We're so glad you had a good experience and we hope you are still enjoying your IC6 bike.

Kind regards,
FitKit

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good to deal with

Dealt with Ben shakespeare and he was great from start to finish, chest press delivered on time and already in use

Decent people to deal with

26 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo FitKit UK

Antwoord van FitKit UK

Hi Stephen,

Thanks for taking the time to review us! We hope you are still enjoying your chest press.

Kind regards,
FitKit

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bunch of Jokers with no customer…

Bunch of Jokers with no customer service skills. I bought an incompatible product, delivery guy simply dumped it at the back of the building in the rain without informing anyone. We stumbled upon it 2 days after whilst taking out the trash. After trying the attachment on my squat rack i noticed that it wasn't compatible. I called the office and spoke with Nikki who said I could return it and she will send me an email with instructions. Ploy to run down the clock!! Long story short, I didn't receive any email, when i called back again they told me they can't take it back because its been over 30 days even though the initial return conversation happened with their 30 days. They refuse to accept responsibility whilst at the same time blaming their error on lack of staff and running on skeleton crew like it's my fault. Now I'm stuck with a useless £350 metal. Worst company with the worst customer service ever!! Look for other outlets. Happy to review this if this injustice is rectified!

26 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo FitKit UK

Antwoord van FitKit UK

Hi, thank you for your feedback however as you have stated it was you that purchased an incompatible product. This could have been returned in the 14 days return period as per our terms. When you called in it was approximately 2 months after you had purchased the item as you had stated you went on holiday. Therefore your request to return the item was rejected.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID!! AVOID!! AVOID!!

Bunch of Jokers with no customer service skills. I bought an incompatible product, delivery guy simply dumped it at the back of the building in the rain without informing anyone. We stumbled upon it 2 days after whilst taking out the trash. After trying the attachment on my squat rack i noticed that it wasn't compatible. I called the office and spoke with Nikki who said I could return it and she will send me an email with instructions. Ploy to run down the clock!! Long story short, I didn't receive any email, when i called back again they told me they can't take it back because its been over 30 days even though the initial return conversation happened with their 30 days. They refuse to accept responsibility whilst at the same time blaming their error on lack of staff and running on skeleton crew like it's my fault. Now I'm stuck with a useless £350 metal. Worst company with the worst customer service ever!! Look for other outlets.

26 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo FitKit UK

Antwoord van FitKit UK

Hi, thank you for your feedback however as you have stated it was you that purchased an incompatible product. This could have been returned in the 14 days return period as per our terms. When you called in it was approximately 2 months after you had purchased the item as you had stated you went on holiday. Therefore your request to return the item was rejected.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5* service

5* service. Precor AMT 100i Adaptive Motion Trainer Elliptical as described, used in really good condition. Highly recommended.

20 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo FitKit UK

Antwoord van FitKit UK

Hi Aneta,

Thank you very much for your review. We're so glad you'd recommend us and hope you are still enjoying your AMT.

Kind regards,
FitKit

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered the Life Fitness IC2 spinning…

Ordered the Life Fitness IC2 spinning bike on the Friday evening and the product arrived fully assembled and on a pallet on the Tuesday morning.
Fabulous quality product and excellent customer service from FitKit UK.

14 januari 2021
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer