Groove Pillows Reviews 

198
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordering was easy and the pillow arrived as stated. Easy to use and set up. It took a few nights to acclimate but once I started to use the pillow I instantly noticed less pain in my neck and my shoul... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The groove pillows arrived in boxes and were easily opened and expanded. They are excellent quality and have helped with getting my neck comfortable while in bed. I ordered three and gave one to my so... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I highly recommend the groove pillow. I was using a premium memory foam pillow but suffering with severe neck pain, which was triggering intense headaches and migraines. I honestly thought it was down... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This pillow is amazing - severe neck pain & arm tingling have been resolved within 2 days, painkillers no longer required I tested this out by returning to my standard pillows for one night - the... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Slaapkamermeubilair winkel
  2. ook in
  3. Medische benodigdheden winkel

Geschreven door het bedrijf

At Groove Pillows, we believe that a good night’s sleep is essential for both physical health and overall well-being. Our mission is to create pillows that genuinely support your neck and spine, reducing discomfort and improving sleep quality. Unlike traditional pillows, our designs are carefully crafted with ergonomics in mind, featuring a unique groove and raised sides to ensure the correct alignment whether you sleep on your back or side. Every Groove Pillow is made from high-quality materials that are both durable and comfortable. We understand that no two sleepers are the same, which is why our adjustable 2.0 version allows you to customise the height and firmness to perfectly suit your personal needs. The original Groove Pillow, with its thoughtfully designed groove, ensures your neck stays in a natural position throughout the night. We also prioritise our customers’ experience beyond the pillow itself. Our dedicated customer service team is always available to answer questions, provide guidance, and help you get the most from your pillow. Thousands of satisfied customers have shared how Groove Pillows have alleviated neck pain, improved posture, and helped them wake up feeling refreshed. At Groove Pillows, we don’t just sell a product—we provide a solution that supports healthier sleep and a better life. Every pillow comes with a 100-day trial, giving you plenty of time to adjust and experience the benefits yourself.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

198 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(198)

50 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Groove 2 Adjustable pillow

Love my new higher Groove Pillow as the original was great but too flat for perfect comfort.

My neck and I are much happier with the Groove 2 adjustable pillow

This is a game changer - thank you

1 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely shocking customer service

Absolutely shocking customer service, I didn't realise the first time I bought feom them as there wasn't a problem. This time the pillow seems different I woke up not being able to move my neck. They have a 100 day no quibble return policy. Don't you believe it. Sent countless emails. The last email I was asked to photograph the pillow. Erm . No just give me return instructions. They haven't replied again . Save your money there are better alternatives
It's now July still no reply buyer beware. It's Sept 17th. Now there's a reply. How is sending a photo of a pillow going to resolve anything . 6 months after the issue . I no longer have the pillow. Why on earth would I still be using it 🤔

1 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Groove Pillows

Antwoord van Groove Pillows

Dear Linda,

Thank you for your feedback. I am sorry to hear about the issues you've experienced with the pillow.

Regarding your concern, we requested a photo of the pillow to better understand the problem you described and to potentially resolve it without the need for a return. We strive to ensure that every issue is addressed as efficiently as possible.

As we have not yet received your response to our request, we are still keen to assist you. Please get in touch with us at support@groovepillows.com, and we will be happy to honour our 100-day return policy and provide further assistance.

We value your feedback and are committed to resolving this matter to your satisfaction.

Best regards,

Dusan
Customer Service Manager
Groove Pillows

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered the pillow on Friday…

I ordered the pillow on Friday (4/12/24) and immediately I tried calling (they never answer) so I immediately emailed them to cancel it. They sent a generic email saying they would bet back with me withi 2 hours. I emailed them again "I WANT TO CANCEL" and finally got a response on Sunday at 4:11 pm saying theywould send a message to the delivery people to try to stop it; but could not guarantee it would be stopped; then, around 3:45 Monday (today) they emailed me that it shipped! Now I have to battle them to get my refund. I would never do business with them if I were you.

14 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Groove Pillows

Antwoord van Groove Pillows

Dear Eric,

Thank you for sharing your feedback. I would like to address your concerns regarding the cancellation of your order.

Please note that we do not offer phone support, so unfortunately, there is no phone number available for calls. Our customer service is exclusively handled via email.

Regarding your cancellation request, our shipping partner does not operate on weekends, and orders are not dispatched during that time. We received confirmation from them on Monday morning that your order had already been shipped on Friday, which was before we received your cancellation request. Consequently, it was too late to halt the shipment.

We understand that this situation is frustrating, and we are here to assist you. Once the order arrives, you can refuse the delivery or return it upon receipt for a full refund as part of our 100-day return policy.

If you have any further questions or need additional assistance, please email us at support@groovepillows.com.

Best regards,

Dusan
Customer Service Manager
Groove Pillows

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bought two of these pillows - AVOID at all costs!

Bought two of these pillows, thinking I could use one and keep a ‘spare’ as I suffer from arthritis and thought they would help me. What a total waste of money! To add injury to insult, I ended up at A and E on Saturday morning with a seriously sprained neck which has trapped a nerve. I’m now struggling on pain killers and waiting for a physiotherapy appointment. I have had so much pain in my neck that it is taking me thirty minutes to manage to get out of bed. I literally struggle to lift my head.The pain in my neck has been just terrible. I have pins and needles and numbness all down my left arm. These pillows are too hard. There is no ‘give’ in them at all. Avoid these at all costs! If I could give no stars then I really would. I’ve gone from occasionally waking with a stiff neck to being in real agony which has now lasted for several days.

23 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Groove Pillows

Antwoord van Groove Pillows

Dear Antoinette,

Thank you for sharing your experience. I am genuinely sorry to hear about the severe discomfort you have been facing.

I would like to clarify that we have not received any previous reports of our pillows causing such an injury. Our product is designed to provide support and comfort, and while it may not be suitable for everyone, it should not cause significant harm.

If you believe the pillow is contributing to your discomfort, we encourage you to stop using it and seek professional advice. For your peace of mind, you are welcome to return the pillows under our 100-day return policy. Please contact us at support@groovepillows.com for assistance with the return process.

We hope you find relief soon and appreciate your feedback as it helps us to continually improve our products and services.

Best regards,

Dusan
Customer Service Manager
Groove Pillows

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality product and great service

Nearly didn't buy this pillow because of the reviews about the company, but I'm glad I did.

I didn't have any issues, was informed that the order was received, processed and shipped all within a day, It was delivered 2 days later as it was on tracked 48 hour delivery.

As for the pillow, I have been suffering from neck pain in the last few months and there is a noticeable difference even in the 2 days I have been using the pillow.

All in all a great experience.

15 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No returns or refunds - avoid this scam firm

I bought two pillows from them last summer on the basis that I could return them within 100 days if they didn't suit me. They actually made my sleep much *more* uncomfortable. So I asked for a refund within the 100 days. I returned the two pillows *at my own cost*. They promised the refund, nothing happened. They have now ceased trading, but still have a working website taking orders and posting reviews from customers. I'm now chasing a refund through my credit card. Bunch of scam artists, avoid.

6 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Groove Pillows

Antwoord van Groove Pillows

Dear Matthew,

Thank you for your feedback. I apologise for the inconvenience you have experienced.

We did indeed face a temporary pause in our operations due to a strategic reorganisation aimed at enhancing our services and improving our product offerings. During this period, we were unable to address customer inquiries and process returns as effectively as we would have liked. We resumed full business operations in February 2024 and have since been dedicated to providing the high level of service our customers expect.

If your issue has not yet been resolved, please contact us directly at support@groovepillows.com. We are committed to addressing any outstanding concerns and assisting you with your refund.

Thank you for your understanding, and we look forward to resolving this matter for you.

Best regards,

Dusan
Customer Service Manager
Groove Pillows

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They have gone into Administration! Avoid

Requested a refund under the returns guarantee and received an email saying due to circumstances beyond their control have had to cease trading but would be doing so at the beginning of the year and honouring refunds which of course they won’t as they have gone bust !

20 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Groove Pillows

Antwoord van Groove Pillows

Dear Marc,

Thank you for your feedback. I understand your concerns and apologise for any confusion caused.

We did experience a temporary pause in our operations due to unforeseen challenges. However, I am pleased to confirm that we are back in business as of early 2024. We are committed to honouring our returns policy and addressing any outstanding refunds.

If your refund issue remains unresolved, please contact us directly at support@groovepillows.com. We are dedicated to resolving any concerns you may have and ensuring your satisfaction.

Thank you for your patience and understanding.

Best regards,

Dusan
Customer Service Manager
Groove Pillows

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAMMED

Wow, I've literally been scammed. They don't respond to emails and when they keep trying to convince you to keep the pillow and refuse to give the return address.

22 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Groove Pillows

Antwoord van Groove Pillows

Dear Tathir,

Thank you for your feedback. I apologise for the inconvenience you’ve experienced.

We did face a temporary pause in our operations due to unforeseen circumstances, which affected our ability to respond to customer inquiries. However, we are now back in business as of early 2024 and are committed to providing the support you need.

If you have not yet received a response or the return address, please contact us again at support@groovepillows.com. We will ensure that your request is promptly addressed and provide you with the necessary assistance.

Thank you for your patience and understanding.

Best regards,

Dusan
Customer Service Manager
Groove Pillows

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not answering my return emails

Not answering my emails asking for details on how to return the pillows. Ironically, this is in huge contrast to how many emails I had around the time of purchase. Tried the pillows for a month, but they made my sleep worse because would wake up and have to think about where to put my head. Have now sent about 7 emails with no response! So much for the claims about a 3 month return period - mine will soon be running out!! :(

16 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No refund and now ignoring emails

I found the pillow to be very uncomfortable, and after persevering for a couple of months I requested a refund following their terms and conditions. I received an email saying 'Yep no problem' on 6th December 2023, but despite me emailing several times since I am receiving no replies and no refund. I have now seen several other reviews saying the same thing. Beware of buying from this company.

11 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Pillow unsuitable, returns policy is a scam.

Pillow totally unsuitable. Made things worse.
To add insult to injury there is no address to send back the pillow, they don't respond to emails and the telephone line does not work.
So much for a returns policy. And now I find they have gone into liquidation and set up a new company which it seems does not want to know about returns.
My advice is to avoid this company and its pillows like the plague.

12 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Been trying to get a refund for several…

Been trying to get a refund for several weeks.
Still saying it could take another 10 days.
In this day and age this is totally unacceptable

This was my experience in December. I had to claim of my credit card to get my money back.

27 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID!

AVOID!!
They do not honour the 100 day refund - they have closed the old company entity and started a new one. Funnily enough their email says they can start taking new orders but no mention of honouring refunds.

16 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service and no refund.

I have requested to return my pillow under the agreed returns policy, and have been waiting almost a week without a reply!
I initially emailed and followed the advice given, however, the pillow isn't suitable. This is unsatisfactory customer service, and I would appreciate a response regarding the best way to return my pillow and receive a full refund.
I'm posting on here in the hope it will alert this company to respond!

20 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

For a better night's sleep.

The pillow is well made and is the best pillow I have had and I am getting a better night's sleep, and it's a nice company to deal with.

15 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Groove Pillows

Antwoord van Groove Pillows

Dear Robert,

Thank you for your kind words. We're thrilled to hear that our Groove Pillow has become the best pillow for you, contributing to a better night's sleep. Your satisfaction is our goal, and we appreciate your recognition of our efforts.

If there's anything more we can do for you or if you have additional feedback to share, please feel free to reach out. We're here to ensure your continued comfort and satisfaction.

Best regards,
Groove Pillows Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Groove Neck Pillow.

I purchased the groove pillow as I was experiencing neck pain, and had been for a long time. I wasn’t sure if the pillow would help but because I could return it within 30 days if it didn’t help, I thought I would try it.
I am delighted to say that my neck has improved, it is so much better in the short time I have been using this pillow.

14 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Groove Pillows

Antwoord van Groove Pillows


Dear Sandra,

We're thrilled to hear that the Groove Pillow has made a positive impact on your neck pain and that you're experiencing improvement in such a short time. Your satisfaction is our priority, and we're delighted that the pillow has proven beneficial for you.

If there's anything more we can do for you or if you have additional feedback to share, please feel free to reach out. We appreciate your trust in Groove Pillows.

Best regards,
Groove Pillows Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Pillow

A cozy n good night's sleep

1 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Groove Pillows

Antwoord van Groove Pillows


Dear Noureen,

Thank you for your succinct and positive feedback. We're delighted to hear that you've had a cozy and good night's sleep with our Groove Pillow.

If there's anything more we can do for you or if you have additional comments, please feel free to reach out. We're here to ensure your continued comfort and satisfaction.

Best regards,
Groove Pillows Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Relief at last!

I had been suffering neck and upper back pain and stiffness for months. I decided to give the Original Groove Pillow a go. It is now about 2 weeks since I started using it and amazingly my pain has almost completely gone, just like Groove promised!

13 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Groove Pillows

Antwoord van Groove Pillows

Dear John,

We're thrilled to hear about the relief you've experienced with the Original Groove Pillow. It's fantastic that your neck and upper back pain and stiffness have almost completely disappeared within just two weeks, as we promised.

Your satisfaction is our priority, and we're here to ensure that you continue to enjoy the benefits of our pillows. If there's anything more we can do for you or if you have additional feedback to share, please feel free to reach out.

Best regards,
Groove Pillows Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best pillow I have ever owned

The best pillow I have ever owned. I have started to sleep through the night and my back pain is alleviated. Fantastic product, don’t waste your time order one now!

3 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Groove Pillows

Antwoord van Groove Pillows

Dear Angela,

We're delighted to hear that the Groove Pillow has become the best you've ever owned, providing you with uninterrupted nights of sleep and alleviating your back pain. Your endorsement means a lot to us, and we appreciate your recommendation.

If there's anything more we can do for you or if you have additional feedback to share, please feel free to reach out. We're here to ensure your continued comfort and satisfaction.

Best regards,
Groove Pillows Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer