GroWell Horticulture Reviews 

285
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was a young man when I first ordered from Growell. I'm now grey, middle aged and miserable. .. But growell must be doing something right😆 For Growell staff: my rating is for all interactions.... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Product never arrived so they said they had sent another but that has never materialised and they are ignoring my emails. Update - after posting this review they quickly arranged for another deliv... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super happy with the quality of potting compost & wormcastings. Equally happy with the competitive prices and fast delivery. Nice to know they're fairly local to me too. Will definitely order from... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Growell customer service is just absolutely on point!!!! Amy dealt with my query with no questions asked, no drama, no headache or fuss! I will never shop anywhere else ever again, even if it means pa... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Tuincentrum

Geschreven door het bedrijf

Shop for awesome value horticultural supplies & grow kits to buy online or in-store. Everything you need at amazing prices. Shop now.


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

285 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(285)

26 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beth

Beth
She’ll sort it.
Met all my expectations and more, thank you.

4 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GroWell Horticulture

Antwoord van GroWell Horticulture

Good afternoon, Chris.

She is such an asset to us.
Will pass on the praise.
From us all, have an amazing week.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Customer Support

Easy to use website. Great customer support. Sorted out a minor user error (mine) in record time.

4 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GroWell Horticulture

Antwoord van GroWell Horticulture

Good afternoon,

Thank you so much for providing this 5* review.
I am so glad to here that your whole experience was great.
Have a wonderful week, for us all at Growell.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Discreet packaging no more

Have used this company many times in the past and been really happy. The last couple of orders have not been great, ordered small items from them which somehow ending up coming from onestopgrowshop, the last order of an LED grow light arrived a day early, lucky I was in as the package was not sent discreet , you could clearly see through the bubble wrap that it was a LED grow light. Not happy

17 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GroWell Horticulture

Antwoord van GroWell Horticulture

Good afternoon,

I am so sorry that you have had issues with you most recent orders.
We have updated the logistics team with your feedback and are really sorry that this was not sent with the maximum discretion.
The bubble wrap was not sufficient enough on its own and moving forward this will not be the case.
Thank you for bringing this to our attention.
Again greatest apologies from us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

I had a question about various items and there suitability for my specific application. Beth handled enquiry with speed and efficiency, and even came up with a better option for my application.

Great, fast, responses, very helpful and very knowledgeable.

28 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GroWell Horticulture

Antwoord van GroWell Horticulture

Good afternoon Ian,

Thank you for leaving this brilliant 5* review on your experience with us.

We are so pleased that you had the chance to meet Beth, she is an amazing asset to the company and will always go above and beyond for all customers. She has an amazing knowledge also to help with anything product wise!

We hope to see you again soon, for the mean time have a great week!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a problem with one of the items…

I had a problem with one of the items with a complete setup I purchased this item was quickly replaced by the customer service people I dealt with Beth an Kieron both went above and beyond to get it replaced for me asap would definitely use this company again .

13 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GroWell Horticulture

Antwoord van GroWell Horticulture

Good afternoon Jamie.

Thank you for taking time out of your day to leave us this exceptional 5* review for Keiran and Beth.

Our customer service team are a huge asset to the company. They will always make sure that any issues are amended quickly for our lovely customers. We will certainly pass this review across to both of them as it will most certainly make their day!

We hope to see you again in the near future, for the mean time happy growing!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had some issues with the website

Had some issues with the website, emailed and they sorted everything out promptly. Fast delivery too.

22 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GroWell Horticulture

Antwoord van GroWell Horticulture

Good afternoon Joel.

Thank you for leaving this lovely 5* review.

We are so pleased that your issues got amended in a quick time frame and that you received your order in a timely manor. We have a superb customer service team who love to make sure each and every customers experience is 5*!

We hope you have a wonderful day and week!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer support at growell is AMAZING…

Customer support at growell is AMAZING Beth is such a great representative for the company whenever I have had any queries or issues I have always been fortunate enough to get her help, most recently she helped with with a tricky return of a large parcel.

Thanks again for the best service in the industry Growell and Especially a big thanks to Beth

24 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GroWell Horticulture

Antwoord van GroWell Horticulture

Good afternoon Myles,

Thank you for taking time out of your day to leave us this brilliant 5* review.

We are so pleased that you have had a encounter with our wonderful Beth in our customer service team, she is a massive asset to the team. She will always go above and beyond for all customers. We will certainly pass this onto Beth, as it will make her day!

We hope to see you again in the future, for the mean time happy growing!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Customer Service

Beth gave me clear instructions on how to use a gadget that I was struggling to understand. Her written correspondence was kind and supportive. Thank you Beth.

23 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GroWell Horticulture

Antwoord van GroWell Horticulture

Good morning, Jacqueline.

I am so happy that you felt the need to leave this review due to being provided with advice for our lovely, Beth.
She really takes pleasure in going above and beyond for our customers.

Thank you so much, from us all at Growell, have a fantastic Bank holiday weekend, what ever you may be doing.

Renate, Customer Service Supervisor.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The lady was very helpful it was so…

The lady was very helpful it was so nice talking to her thank so so much lee

20 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GroWell Horticulture

Antwoord van GroWell Horticulture

Good morning, Lee.

Thank you so much for taking time out of your day to provide this 5 star review.

You are very welcome, it was very nice to talk with you the other day.

Have a fantastic day from us all at Growell.

Customer service Supervisor, Renate

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Every order something is damaged 🙄

Ordered 2 grow lights,ballast ,bulb and other items, very both bulb and heavy ballast free to move around a large box,the ballast somehow still worked but light fitting was extremely bent and bulb broken.
They promised to replace the bulb and I agreed to straighten the light fitting as I couldn't be bothered returning it.
No Bulb arrived,then no response to messages regarding this on multiple occasions.

Next order arrived with a ripped bags of bat mix inside the postal packaging, obviously split before they posted, however I didn't contact them as they didn't respond previously,just used it.

Delivery of first order also took ages
Very poor service overall

29 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GroWell Horticulture

Antwoord van GroWell Horticulture

Good Afternoon,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are truly sorry to hear about your disappointing experience with our products and services.

Your satisfaction is our top priority, and we deeply regret that we fell short of meeting your expectations.

We take all customer feedback seriously and use it as an opportunity to improve as a business. Your comments have been shared with our team, and we are taking steps to address the issues you have raised to ensure that similar situations do not occur in the future.

We would like the opportunity to make things right and regain your trust. Please reach out to us directly so that we can discuss how we can resolve this matter to your satisfaction.

0333 003 2295 - our call lines are available 9am-5pm.

Customerservices@growell.co.uk

Thank you for your understanding.

Growell

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you

Beth at growell went above and beyond the call of duty she is a legend thank you for all your help.

10 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GroWell Horticulture

Antwoord van GroWell Horticulture

Good afternoon,

Thank you so much for taking time to leave such a lovely review.

We do cherish, Beth, she is a complete asset to our company.

I will pass on your thanks and will hopefully see you again, soon.

From us all at Growell, have a wonderful day.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They used DHL again sent 6 parcels i…

They used DHL again sent 6 parcels i received 2 parcels 1 day 2 damaged torn bags the next and theres still 2 missing.. DHL is going to ruin your business. GROWELLS CUSTOMER SERVICE HAS DONE A GREAT JOB OF DEALING WITH THIS PROBLEM , ITS SUCH A SHAME DHL IS LETTING THEM DOWN SO BADLY obviously had not sorted problem just had disgusting customer service what a bad experience wouldnt recomend to my worst enemy

9 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GroWell Horticulture

Antwoord van GroWell Horticulture

Good morning,

I am so sorry to hear that you have had a bad experience with the delivery of your order due to issues with DHL.

Thank you for calling this morning, to let us know about this.

So sorry that you have had to refuse the delivery of your last 2 items due to DHL damaging them.

I can assure you that everything was dispatched from us with care and it is really troubling that you have had such a negative experience with us due to the couriers.

I hope you are happy with the resolution we have provided for you and that this has made some move towards compensating you for your inconvenience due to order.

My sincere apologies, have a wonderful day.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Not enough dates to put in for there help

Great people even before I had bought from them they have answered a lot of my questions over time sent me something through the post that I needed free of charge then I have also bought a few things now great content on there website to help you out fast delivery discreet all round my go to site.

30 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GroWell Horticulture

Antwoord van GroWell Horticulture

Good afternoon,

Thank you for leaving this lovely 5* review for us.

We are so pleased to hear that you have always had a brilliant experience with us here at GroWell.

We hope to see you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had an issue and customer services…

Had an issue and customer services sorted it straight out over the phone. Thanks Beth and Sussie!

29 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GroWell Horticulture

Antwoord van GroWell Horticulture

Good morning Josh,

Thank you for taking time out of your day to leave Beth and Susie this brilliant 5* review!

We have a brilliant customer service team, who will always do what they can for all customers!

We hope to see you again in the future, for the meantime have a brilliant weekend!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely brilliant firm to deal with…

Absolutely brilliant firm to deal with after I didn’t recieve my order I got in touch and they sent another order out straight away and also I have suffered with spider mite eating my plants for years but when I ordered stuff with growell they were eradicated for first time ever their stuff really works and customer service is next to none so I cannot wait to deal with them again without any hesitation 😊

24 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GroWell Horticulture

Antwoord van GroWell Horticulture

Good afternoon Karen,

Thank you for taking time out of your day to leave our customer service team this brilliant 5* review!

We have a brilliant customer service team who always go above and beyond for all of our customers, they want to make sure every customer has a 5* experience with us, even if issues arise. We are pleased that your delivery issue was resolved and you have replacements on its way to you!

We also make sure that we sell a range of brilliant products, so that our customer have a large range of products to pick from.

Thank you for shopping with us and we hope to see you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had a wee problem with the delivery…

Had a wee problem with the delivery down to DHL printing an incomplete address on their label n then delivering it over 2 days due to their ineptness to get it right, the girls(Beth n Renate)@ customerservices have been exemplary in getting it sorted, cheers girls

19 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GroWell Horticulture

Antwoord van GroWell Horticulture

Good afternoon,

Thank you for leaving this spectacular 5* review!

We are so happy to hear that your delivery issue was resolved by our wonderful, hard working customer service team. The customer service girls love to resolve any issues quickly and efficiently for our lovely customers.

We hope you have a fantastic week!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Spent few hundred pounds and my tent…

Spent few hundred pounds and my tent was leaking light James from growell took pictures from me and so many emails now he is blanking me has not replied or gave me any options disgusting take your money but won't resolve issues ver very bad customer service JAMES WOODY VERY UNPROFESSIONAL

Update I have been contacted today and all has been resolved to my satisfaction 👍🏽

23 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GroWell Horticulture

Antwoord van GroWell Horticulture

Hello,

Thank you for taking the time to update your review and for giving us another chance to make things right. We're delighted to hear that the issue has been rectified to your satisfaction.

We're committed to continuously improving our services to ensure that every customer has a positive experience.

If there's anything else we can assist you with or if you have any further feedback, please don't hesitate to let us know.

Thank you again for your understanding and for choosing us. We look forward to welcoming you again in the future.

Kind Regards

Growell Customer Service



Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic Shop been using them for over…

Fantastic Shop been using them for over five years now any problems I’ll sort it out very quickly. I would highly recommend them the lovely lady who called me duck was extremely helpful

10 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GroWell Horticulture

Antwoord van GroWell Horticulture

Good afternoon,

Thank you for leaving this wonderful review!

We are so pleased to hear you have been using us for over 5 years, we love having you as part of our crazy wonderful family! We are always eager to make sure that every customer issues or queries are resolved quickly and professionally.

We look forward to seeing you again to give you another brilliant experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t bother wasting your money or time…

Don’t bother wasting your money or time I ordered from them over a week ago and they still haven’t sent my items, they don’t reply to emails nor help if you call them it’s not there issue apparently so I’m now having to go through my bank to reclaim the money lost all because they clearly can’t operate a company correctly

31 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GroWell Horticulture

Antwoord van GroWell Horticulture

Hello,

We're truly sorry to hear about your experience and want to extend our sincerest apologies.

We're committed to providing the best possible experience for all our customers, and it's clear we fell short of that commitment in your case.

Rest assured, we're taking your concerns seriously and will address them accordingly.

If you're willing, we'd love the opportunity to make things right.
Please reach out to our customer service team so we can better understand what went wrong and work towards a resolution.

We are available on - 0333 003 2295

Kind Regards

Growell Customer Service




Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service provided by…

Excellent customer service provided by Renate. Thanks very much. Growell is second to none, in my opinion as a customer of 10+ years.

9 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GroWell Horticulture

Antwoord van GroWell Horticulture

Hello Paul,

Thank you for leaving us this wonderful 5* review for our customer service agent Renate.

We have a brilliant customer service team who are always eager to help all customers and go above and beyond!

We take pride in our customer care here at GroWell!

Customer Services,
GroWell.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer