Banner for Halcyon Timber

Halcyon Timber Reviews 

363
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product, can in a reasonable time frame from order. Driver was exceptionally friendly and couldn't be more helpful. Only feedback would be delivery window was all day, would be good to have a sh... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super fast delivery and great quality product. I ordered my good on a Tuesday and received my order the next day. Delivery driver was so respectful and considerate, helped me put away the order in my... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Excellent service from start to finish. The website was easy to navigate, communication was fantastic, and any enquiries I had were answered promptly. I placed a large order for fencing materials, w... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Honest review here. There's a few things that went wrong in the process - delivery date missed by a day (not the worst thing) - initial delivery was missing items - some battens were damaged... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Houthandel
  2. ook in
  3. Bouwmaterialenwinkel
  4. Doe-het-zelfzaak

Geschreven door het bedrijf

After gaining over two decades of experience in property development and refurbishment both in the UK and abroad, we have frequently encountered challenges in sourcing and ensuring timely delivery of necessary products. In light of this, we have taken it upon ourselves to address this issue. By leveraging our ability to purchase in larger quantities and utilizing the broad selling reach of the internet, we now offer a straightforward solution for consumers seeking to purchase top-quality Timber products at competitive prices.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

363 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(363)

167 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

INCREDIBLE VALUE

The value you get for as high a quality of materials I received was pretty shocking (in a good way). Delivery was as streamlined as possible with zero complaints whatsoever, will absolutely be buying again!

23 april 2026
Logo Halcyon Timber

Antwoord van Halcyon Timber

Really pleased to hear you were happy with the quality and felt it was great value for money, and that delivery went smoothly. Thanks for such positive feedback, we really appreciate it and look forward to dealing with you again.

– The Halcyon Timber Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good service but deck boards had more…

Good service but deck boards had more faults than would have been expected

25 april 2026
Logo Halcyon Timber

Antwoord van Halcyon Timber

Thanks for your feedback, it’s appreciated.

I’m glad to hear you were happy with the service, but I’m sorry to hear the decking boards had more faults than expected. That’s not the standard we aim to provide, and we understand how disappointing that must have been.

We’ll make sure this is fed back to the team so it can be looked into properly.

– The Halcyon Timber Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very quick & easy delivery

Very quick & easy delivery

24 april 2026
Logo Halcyon Timber

Antwoord van Halcyon Timber

Really pleased to hear you were happy with the quick and easy delivery. Thanks for taking the time to leave feedback.

– The Halcyon Timber Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to order

Easy to order, great price, fast and professional delivery

23 april 2026
Logo Halcyon Timber

Antwoord van Halcyon Timber

Really pleased to hear you found the ordering process easy and that you were happy with the price and delivery. Thanks for the great feedback, it’s appreciated.

– The Halcyon Timber Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order got cancelled after 4 days of…

Order got cancelled after 4 days of chasing for ETA. Never received my order and got full refund. Really disappointing.

21 april 2026
Logo Halcyon Timber

Antwoord van Halcyon Timber

Sorry to hear about your experience with this order and the delay in getting an update, that’s clearly not the service we aim to provide. I understand how frustrating it must have been waiting without clear information, and I appreciate you taking the time to leave feedback.

– The Halcyon Timber Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery

Fast delivery, checked a duplication of order with me. Good communication. Will definitely use again.

20 april 2026
Logo Halcyon Timber

Antwoord van Halcyon Timber

Really pleased to hear you were happy with the fast delivery and that everything was checked through clearly with you. Thanks for the great feedback, we appreciate your support and look forward to dealing with you again.

– The Halcyon Timber Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product and a great price

Great product and a great price. Delivered on time.

20 april 2026
Logo Halcyon Timber

Antwoord van Halcyon Timber

Really pleased to hear you were happy with the product and the price, and that delivery arrived on time. Thanks for the great feedback.

– The Halcyon Timber Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great comms

Great comms, efficient process and very pleasant delivery driver! All good, thank you!

18 april 2026
Logo Halcyon Timber

Antwoord van Halcyon Timber

Really pleased to hear everything went smoothly and that you were happy with the communication, process, and delivery driver. Thanks for the great feedback.

– The Halcyon Timber Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick delivery

Quick delivery, good quality

17 april 2026
Logo Halcyon Timber

Antwoord van Halcyon Timber

Really glad to hear you were happy with the quality and the quick delivery. Thanks for the feedback.

– The Halcyon Timber Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Timber

Very easy to talk to person that knows the trade ,and no problem with the delivery

13 april 2026
Logo Halcyon Timber

Antwoord van Halcyon Timber

Really pleased to hear that you found the team easy to deal with and that delivery went smoothly. Thanks for the great feedback, it’s appreciated.
– The Halcyon Timber Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

These guys went above and beyond

These guys went above and beyond, great company to deal with!

15 april 2026
Logo Halcyon Timber

Antwoord van Halcyon Timber

Really great to hear that, thank you. We’re glad you were happy with the service and appreciate you taking the time to leave such positive feedback.

– The Halcyon Timber Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Very good materials

Very good materials, no much damage when delivered.
But the contact number online isn't working, email through the online "email button" isn't working. Basically can't get updates after purchase.
Request for call me before arrival during can't call through the customer service, but the driver didn't call and a little bit rude .

It delivered at 5th working days, it is a little bit long, specially when can't get any update information. Really recommend to make customers service numbers working.

Over all. I am happy with the purchase.
Thanks, kind regards

10 april 2026
Logo Halcyon Timber

Antwoord van Halcyon Timber

Thanks for your honest feedback, it’s really appreciated.

I’m glad to hear you were happy with the materials and overall purchase. I’m really sorry to hear about the issues you had getting through to us and the lack of updates around delivery, as well as the driver not calling as requested. That’s not the experience we want for our customers, and I understand how frustrating that must have been.

We’ll definitely look into the contact issues and delivery communication to make sure this is improved going forward.

Thanks again for your order and for taking the time to leave a review.

– The Halcyon Timber Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service, very helpful

10 april 2026
Logo Halcyon Timber

Antwoord van Halcyon Timber

Really pleased to hear you were happy with the service and found the team helpful. Thanks for the great feedback.

– The Halcyon Timber Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to do deal with and a very…

Easy to do deal with and a very reliable company.

6 april 2026
Logo Halcyon Timber

Antwoord van Halcyon Timber

Really glad to hear you found us easy to deal with and reliable. Thanks for taking the time to leave the feedback, it’s appreciated.

– The Halcyon Timber Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Failed to deliver the no phone response…

Failed to deliver the no phone response tock nearly a week to return money

6 april 2026
Logo Halcyon Timber

Antwoord van Halcyon Timber

We’re sorry to hear you were unhappy with your experience.

After reviewing your order, it was placed for a postcode outside of our delivery area. As soon as this was identified, the order was cancelled and a full refund was issued immediately from our side.

Refunds can take up to 5 working days to appear back in your account, depending on your bank’s processing times, which may explain the delay you experienced.

We apologise for any inconvenience caused and appreciate your understanding.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Delivery was late

Delivery was late . It was moved back a day and then came at the end of the nextday rather than being prioritised. Have not been able to carry out work when needed due to this.

5 april 2026
Logo Halcyon Timber

Antwoord van Halcyon Timber

Thanks for your feedback, and we’re sorry the delivery delay caused disruption to your plans.

We understand how frustrating it is when work is held up, and we apologise that your delivery was moved back and then arrived later than expected the following day. We do our best to manage orders as quickly as possible, but on very busy periods delays can unfortunately occur due to driver availability and routing constraints.

That said, we appreciate this isn’t the experience you expected, and we’re sorry for the inconvenience it caused.

– The Halcyon Timber Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality

From 50 pieces i only use around 40 as the rest were broken.
The delivery driver was very rude and grumpy , he left everything at 07:00 am in front of back garden door without saying anything and he left .

4 april 2026
Logo Halcyon Timber

Antwoord van Halcyon Timber

Thanks for your feedback, and I’m really sorry to hear about your experience.

We’re disappointed to hear that some of the items arrived damaged and that the delivery service fell short of expectations. That’s not the standard we aim for, and we’ll be looking into this with our delivery team to understand what happened.

We do also apologise if the driver came across as rude ,all deliveries should be made professionally and courteously, and we’ll be addressing this.

If you haven’t already, please get in touch with us directly so we can resolve the issue with the damaged pieces for you.

– The Halcyon Timber Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing service

Amazing service, delivery was fast and the customer service were extremely helfull.

2 april 2026
Logo Halcyon Timber

Antwoord van Halcyon Timber

Really glad to hear you were happy with the service and that everything arrived quickly. Thanks for the kind feedback.

– The Halcyon Timber Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent communication from ordering…

Excellent communication from ordering to delivery!

3 april 2026
Logo Halcyon Timber

Antwoord van Halcyon Timber

Really pleased to hear the communication was clear from order through to delivery. Thanks for taking the time to leave a review.

– The Halcyon Timber Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent overall service

Excellent overall service

14 november 2025
Logo Halcyon Timber

Antwoord van Halcyon Timber

Thanks for the feedback, really glad you were happy with the overall service.

– The Halcyon Timber Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer