Banner for HEAL'S

HEAL'S Reviews 

1.309
•
TrustScore 4 uit 5

4,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Superb shop, a real treat to visit with good quality well- designed items which one can imagine and covet for one's own home. The lighting department especially is an absolute dream. Helpful and frien... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I always think Heals is very reliable on household furniture and accessories. Great designs and well made. Having seen the products in the store I then showed my wife online to get approval and ther... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We were looking for new lighting for the living room and received excellent, very helpful advice from the young woman who worked with us. She listened carefully to what we were asking and didn't pus... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought a bathroom cabinet from Heals. The order confirmation came to my email. When the cabinet never arrived I emailed customer services to enquire about my order. I was informed that the order a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel

Geschreven door het bedrijf

Since 1810, Heal’s has been at the forefront of British furniture and interior design, with a long-standing reputation for championing exceptional design, quality and craftsmanship. Over the years, we have helped shape the way people live with and experience design, bringing together a carefully curated collection of furniture, lighting and home accessories for contemporary living. Our collection combines iconic designer brands with exclusive Heal’s creations, selected for their distinctive character, enduring quality and thoughtful design. From statement furniture and innovative lighting to considered finishing touches, every piece is chosen to bring style, function and personality into the home. We work with some of the most respected names in the world of design, alongside emerging talent and established British makers, continually seeking out new ideas and perspectives. Our commitment to design means we celebrate both timeless classics and contemporary pieces that reflect the way we live today. Whether you are looking for a defining piece of furniture, lighting to transform a space or accessories to complete your home, Heal’s offers a distinctive destination for those who value design, quality and craftsmanship.


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(1.309)

252 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointing

Very disappointing

Very disappointed with the delivery service. My order was cancelled again today because the driver had only 3 of the 4 boxes. This is now the second cancellation. Very inconvenient and unacceptable. I expect better organisation and a prompt delivery of my complete order.

15 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo HEAL'S

Antwoord van HEAL'S

Thank you for your review. We’re very sorry for the inconvenience and frustration caused by the issues with your delivery. We completely understand how disappointing it must have been to have your delivery cancelled twice.

We understand this was quickly resolved, but we’re sorry that it happened in the first place and for the disruption it caused. This is certainly not the delivery experience we want for our customers, and we hope you are now able to enjoy your order.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Service

I love Heals because the product range is great and always good quality.
When I had a few issues with the lamp I ordered they have been really helpful in replying to me promptly and helping resolve the issue -even though it took me a while to get round to contacting them.

14 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We placed an order with Heal's and had…

We placed an order with Heal's and had it delivered in the time we agreed, but once received we decided it wasn't working out for the space, I called them same day and checked if we can swap or get a refund, the team helped me get a refund straight away.
Customer Service was very understanding and helpful. Very quick as well.

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Appalling customer service: Heal's turns its back on a loyal customer of 30 yearsI

have been a loyal customer of Heal's for over 30 years. In the last 5 years alone, I have purchased three beds, a vintage green leather sofa, and several rugs and soft furnishings. Sadly, my recent experience with their customer service has been completely disgraceful.I discovered that one of the main support beams for our Super King bed was manufactured using a piece of wood containing a large knot. Because the bed was assembled upon delivery, this flaw was hidden from view. The bed remained stationary until we recently had to move it, which revealed that the beam had split entirely along that knot.I contacted Heal's customer service in October 2025. After much delay, a furniture engineer was sent to assess the damage. The engineer explicitly noted that there was a structural failure caused by the poor quality of the wood used.Despite their own engineer confirming a manufacturing defect, Heal's has refused to replace the beam. Their excuse? I cannot locate my original invoice, and they claim they cannot find the sale on their system—despite me providing the exact year of purchase. They stated in writing: “As we have also not received proof of purchase, we cannot confirm the original specification of the bed, whether it was purchased through Heal's.”After three decades of spending thousands of pounds with this company, Heal's is indirectly calling me a liar. It is deeply disappointing to see how drastically their customer care and product quality have declined, even as their prices continue to skyrocket. I will not be purchasing from them again.

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo HEAL'S

Antwoord van HEAL'S

We’re very sorry that we haven’t been able to resolve this for you, particularly given how long you have been a Heal’s customer.

We have tried everything we can to locate the original order, but unfortunately, without the order details or proof of purchase, we are unable to confirm the exact model and specification of the bed. This means we cannot reliably identify or order the correct replacement part.

We completely understand how frustrating this is and are very sorry that, despite our efforts to assist, we have been unable to take this further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Appalling customer service after 30 years of loyalty

Appalling customer service: Heal's turns its back on a loyal customer of 30 years.
I have been a loyal customer of Heal's for over 30 years. In the last 5 years alone, I have purchased three beds, a vintage green leather sofa, and several rugs and soft furnishings. Sadly, my recent experience with their customer service has been completely disgraceful.I discovered that one of the main support beams for my Super King bed was manufactured using a piece of wood containing a large knot. Because the bed was assembled upon delivery, this flaw was hidden from view. The bed remained stationary until I recently had to move it, which revealed that the beam had split entirely along that knot.I contacted Heal's customer service in October 2025. After much delay, a furniture engineer was sent to assess the damage. The engineer explicitly noted that there was a structural failure caused by the poor quality of the wood used.Despite their own engineer confirming a manufacturing defect, Heal's has refused to replace the beam. Their excuse? I cannot locate my original invoice, and they claim they cannot find the sale on their system—despite me providing the exact year of purchase. They stated in writing: “As we have also not received proof of purchase, we cannot confirm the original specification of the bed, whether it was purchased through Heal's.”After three decades of spending thousands of pounds with this company, Heal's is indirectly calling me a liar. It is deeply disappointing to see how drastically their customer care and product quality have declined, even as their prices continue to skyrocket. I will not be purchasing from them again.

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo HEAL'S

Antwoord van HEAL'S

We’re very sorry that we haven’t been able to resolve this for you, particularly given how long you have been a Heal’s customer.

We have tried everything we can to locate the original order, but unfortunately, without the order details or proof of purchase, we are unable to confirm the exact model and specification of the bed. This means we cannot reliably identify or order the correct replacement part.

We completely understand how frustrating this is and are very sorry that, despite our efforts to assist, we have been unable to take this further.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This review is about customer service…

This review is about customer service rather than product. Just bought a sofa from there in the sale and feel it was a good price overall. A 30% is not to be sniffed at! Yes there are cheaper sofas still out there but HOPEFULLY we are paying for a quality piece of furniture. We will see. But this review as I say is about customer service. Jenifer and Leona - the two people we dealt with on numerous visits to the store were absolutely great. non pushy but super helpful. Knowledgeable about the products and responsive to emails that were also sent between us. They provided several swatches - both immediately of those to hand and had others promptly sent. Their behaviour went some way to convincing me to buy with HEAL’S rather than another store as I enjoyed my interactions with them more than certain other stores.
Fingers crossed the sofa is as good as they were
Thanks to you both. .

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer care. We ordered a lamp as a 40th birthday…

We ordered a lamp as a 40th birthday present. First lamp arrived with an international plug so couldn’t be gifted or used. A replacement was sent with a UK plug but this was damaged and we missed the 40th birthday celebration. Have had months of back and forth with customer care trying to resolve. Not what I expect from Heals who pride themselves on premium products. The customer service has been terrible. I will order elsewhere next time.

1 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo HEAL'S

Antwoord van HEAL'S

Thank you for your review. We’re so sorry for the experience you’ve had. Receiving the first lamp with the incorrect plug and then a damaged replacement is extremely disappointing, particularly as it was intended as a special 40th birthday gift.

We’re also very sorry for the time it has taken to resolve this and the frustration caused. This is certainly not the quality or service we expect to provide, and we sincerely apologise for the disappointment caused.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Effective client services

When I made an order via the customer service, somehow I ended up with the wrong delivery. Nevertheless I contacted the client service and they sorted out this issue rapidly. I am very satisfied with how Heals dealt with me and supported me in ensuring I had the right item. Items are of good quality on top! 👍🏻 I recommend them closed eyes.

6 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant customer service at Redbrick Mill

Natalie at your Redbrick store in Batley is an excellent staff member. She helped us to choose and order a gorgeous rug and was kind, friendly and very helpful. It was a hot day and she offered us bottled water for our drive home an hour away. Excellent customer service; Natalie is a credit to the Heal’s brand and its strong reputation.

2 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great choice of table lamps

Great choice of table lamps - and good reductions in the summer sale. Unusual shapes and gorgeous colours. Found exactly what I was looking for in terms of size and function ( portable LED type).

1 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am writing to improve your user…

I am writing to improve your user experience on the website about the adding different shipping address. This process was difficult and I have decided to contact you through the chat. The lady was helpful and but I have worked that out that I needed to add shipping address as a new address in the address book and choose that as a default shipping address, any way this was cumbersome but it was okay then I have thanked the lady on the live chat close the live chat. And then the tab was closed. This should be checked. I had to search for Heals login to my account and then complete the checkout. Please check your user experience. Thanks.

31 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo HEAL'S

Antwoord van HEAL'S

We've recently updated our website, taking into account all of our customers' feedback. We feel it is now a much better user experience throughout the website and would value your thoughts on the changes

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer