Banner for Helpmydog

Helpmydog Reviews 

231
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased the Help My Dog Walks are Stressfull 10 step course. It made an enormous difference really quickly and was fun for myself and my doggo. I was a member of the Hub for a while too and th... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dr Tom and Team are fantastic - everything made so much sense. It was fun to listen to his presentations, and everything was explained so well! I have no negative feedback at all.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I paid for this course after asking if it was suitable to help with my dog's barking, it is certainly unrealistic in my case anyway to change your dog in ten days. The games are all played with dogs w... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The training is clear, fun and not difficult. However, my labrador/retriever cross is so food driven (obsessed!) That it wasn't right for him. He was too focused on the food, even if it was boring.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Hondentrainer
  2. ook in
  3. Centrum voor leren op afstand
  4. Hondenuitlaatservice
  5. Huisdierentrainer
  6. Trainingscentrum

Over Helpmydog

Geschreven door het bedrijf

Help! My Dog - Online Dog Behaviour Training Courses

Created by a leading Veterinary Behaviourist

Help! My Dog is an online dog training platform created by Dr. Tom Mitchell, a leading UK veterinary behaviourist with over 15 years of clinical experience. Alongside "Help! My Dog", Tom also runs the UK's largest Behaviour Veterinary Clinic, where a team of over 25 Clinical Animal Behaviourists see hundreds of cases each month.

The Help! My Dog platform helps dog owners solve common behaviour problems using fun, force-free, and science-based training methods that deliver real, lasting results.

Purchase Course

What Does Help! My Dog Do?

Help! My Dog provides step-by-step online dog training courses designed to improve your dog’s behaviour at home and on walks. The training is based on proven techniques developed through real clinical cases at Behavet, one of the UK’s largest behaviour-specialist veterinary practices.

Thousands of dog owners have successfully transformed their dogs’ behaviour using these methods.

What Dog Behaviour Problems Can It Help With?

  • Excessive barking
  • Reactivity to other dogs or people
  • Pulling on the lead / loose lead walking
  • Anxiety and nervous behaviour
  • Separation anxiety
  • Destructive behaviour at home
  • Unwanted marking
  • Poor behaviour on walks

These problems are addressed through structured training pathways and interactive games that make learning engaging for both dogs and owners. Owners can transform their dogs' behaviour from as little as £67.

Purchase Course

How Does the Training Work?

  • Online, fun video lessons
  • Reward-based (force-free)
  • Easy to follow for owners
  • Effective in real-life situations

Each method is grounded in practical experience from Tom's team of over 25 clinical animal behaviourists who collectively handle hundreds of cases every month.

Ways to Access Help! My Dog

1. Standalone Courses

Purchase individual courses tailored to specific behaviour challenges. Courses start from as little as £67.

2. Help! My Dog Hub Membership

  • All training courses
  • Thousands of training games
  • Behaviour-specific learning pathways
  • Exclusive and early-release content
  • Massive savings compared to purchasing all courses individually

Purchase Membership

Why Choose Help! My Dog?

  • Created by a qualified veterinarian behaviourist
  • Backed by real clinical experience
  • Trusted by thousands of dog owners
  • Focused on ethical, force-free training
  • Designed for practical, everyday results

Quick Summary

Help! My Dog is a UK-based online dog training platform that helps owners solve behaviour problems like barking, anxiety, and lead pulling using force-free, game-based methods developed by veterinary behaviourist Dr. Tom Mitchell.

Our Training Gets Results

The Help! My Dog - Stressful Walks Course - GUARANTEE

The Help! My Dog - Stressful Walks Course - GUARANTEE
Try the Stressful Walks plan and the bonuses for 3 months. If for some reason you don't find them useful, I'll refund you the full £67. Just send me an email and we'll refund you within 24 hours!

Purchase Course


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

231 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(231)

38 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Its this a scam?

I signed up for this and the money left my account, I received an order confirmation but no login details...Is this legitimate ?

11 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Helpmydog

Antwoord van Helpmydog

Hi Dawn,
It's Emily from the Customer Care team.

I am so sorry to hear you had trouble getting started — that’s a very unusual experience, absolutely not the experience we want for anyone.

Occasionally our emails can get redirected by email providers into junk or spam folders, which can mean they’re easily missed — especially with automated login links. We completely understand how frustrating that can be, and on the 13th October, I personally resent your login details to you.

If you are still unable to access the course, please do reach out to us directly again — I’ll be more than happy to resend the login details and help you get signed in step-by-step. We can also offer alternative ways to deliver access details if needed, so you can get inside smoothly.

Our priority is always making sure every customer is able to get access easily, and we are here to help every step of the way.

Warmest wishes,
Emily & The Team at Help! My Dog

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Problem accessing training program

My credit card was charged for the Help My Dog (walk) training program, but I have not received a link to access the training and have been unable to find any way to contact anybody to find out how to access it.
Update: I was finally able to make contact with Support, who figured out why I did not get my Program link, and fixed the problem. The training program itself is quite helpful and I am now looking forward to using it.

30 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Helpmydog

Antwoord van Helpmydog

Hi Barbara! Thanks so much for getting in contact via Trustpilot - I have just had a look and discovered that the reason you haven't received anything is that I can see there's a typo in the email address you used to sign up!

When you sign up for the course, you receive an email with the links to the membership site, as well as the username and password.

Our email address: team@helpmydog.com is also displayed on the website page you used to sign up, but I do apologise if you missed this - I have passed on your feedback to our developers to put the email address in a few more places on the sign up page.

I've just corrected it and and sent it back out to you now.

Many thanks,
Madeleine

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be very careful and understand all…

Be very careful and understand all charges before subscribing. I was charged for monthly "hub" payments which I did not request or have notice of. The company also limits your access to videos after a few weeks (unclear?) and if you don't pay for "hub" fees. ALl very unclear and highly questionable, BE CAREFUL.

The vendor refuses to refund Monthly Hub fees which are not even disclosed on its website. No terms and conditions are provided either. I had no idea that access to this course required payment PLUS ADDITIONAL MONTHLY FEES. Supremely misleading and their refusal to refund HUB fees, which were not adequately described and are useless when the course is cancelled, is just confounding and wrong. Again BE SURE YOU KNOW WHAT CHARGES THEY ADD TO THE ORDER FORM_THEY ARE NOT DESCRIBED AND THEY WILL NOT REFUND THEM

25 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Helpmydog

Antwoord van Helpmydog

Hi MaryLouise!

Thank you so much for your message. I'm so sorry to hear that there has been a misunderstanding here.

I've been having a look at your order details, and reviewing the emails between yourself and Emily on our customer service team, and I can see that you requested a refund for your 10 Days of Stressful Walks programme on 20th September, which we quickly arranged for you under the money-back guarantee. Since you had received a refund for the course, your access to the course was stopped at the point whereby you received your refund. I hope that clears up your query about your access to the videos.

With regard to the Hub subscription, I can see that you purchased this membership on the 18th August alongside your course, and ticked to confirm your understanding of the terms and conditions. We sent out the details of the Hub logins alongside the logins to the course as soon as the purchase was made, so I am really sorry to hear that you felt that you didn't have notice of the charges or membership.

From reviewing your emails with the customer service team, it appears that your request to cancel your subscription was actioned promptly, as soon as you sent the request for us to do so. It does mean that all access to your training has now ended, but if you do want to sign back up with us in future, we would love to assist you again.

We wish you all the best with your dog training journey and, if there's anything further that we can help you with, please don't hesitate to let us know!

Many thanks,
Madeleine

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The training is excellent

Tom always explains the why and demonstrates the how.

The hub contains so many videos on the skills our dog was lacking. The games are fun to play.

I would recommend all dog owners to try this out. It made such a difference to our lives and help us to help our reactive dog.

21 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Helpmydog

Antwoord van Helpmydog

Hi Riana,

We’re so glad you enjoyed the training! With Tom’s veterinary behaviour expertise, our online dog training is designed to help owners understand their dogs’ behaviour and effectively improve skills.

It’s fantastic to hear the hub’s videos and games supported your dog’s progress!

Thanks so much,
Emily.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Spent £100 so far

Spent £100 so far. All to be prepped for the contestant reference to the subscribed HUB
One exercise per episode, and the rest are accessed via the HUB.
In every single session the HUB is mentioned at least once, instead of talking about the subject i have paid for.

BTW- Have in told you about the HUB??

Seems a bit of a con tbh..

12 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Helpmydog

Antwoord van Helpmydog

Hi there,

Thanks for taking the time to leave us a review. Did you know we offer a money-back guarantee for the course? I would have loved to have a chat with you to put this into motion for you, as we certainly don't want our users to feel that they haven't received value for money!

To put your mind at ease, the 'Help! My Walks are Stressful' 10-Day Plan is our entry-level plan, and it includes all of the following video tutorials, which are full video 'how-to's, where the focus is on the subject of barking, pulling on lead, reactivity and anxiety:
- Pick Me
- Orient to Me
- Stay Close
- Engagement Supecharge
- Rewind
- Disengagement Pattern
- Leash Pressure Means Disengage
- Boundary Games
- Cool, Calm and Collected
- Keep Your Brain in the Moment
- The 'Seeking System'
- 'Keep your Cool' (Part 1&2)
....and the list goes on!

Can I ask if you have managed to have a look at all of the tutorials within your plan? As there are over 25 tutorials that deliver real-life training skills, taught by Dr. Tom Mitchell who is a leading Vet and Behaviourist, and who runs the UK's largest online Behaviour practice.

I'm sorry if you haven't managed to work through the course and find these tutorials yet!

If you need any help, please don't hesitate to let me know by sending me and email to: team@helpmydog.com.

Thanks,
Madeleine

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The training is fun & explains the whys

The training is clear, fun and not difficult. However, my labrador/retriever cross is so food driven (obsessed!) That it wasn't right for him. He was too focused on the food, even if it was boring. The Team were great, made some suggestions (which unfortunately didn't work for us) and have now refunded my money with no problem.
If you don't have a food-hoover for a dog, I'd recommend the stress free walks course with Dr Tom. Im now searching for something not food-based.

28 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Helpmydog

Antwoord van Helpmydog

Hi Julie,
We’re so happy your experience with Help! My Dog was excellent and we are sorry we weren’t able to help you more!

Using his specialised veterinary behaviour expertise, Tom ensures you understand the ‘why’ and the ‘how’ of training. It’s wonderful that the hub’s videos and games supported your reactive dog’s growth. Thank you for recommending our program!

Thanks so much
Emily

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I wonder if payment went through

Hi
I thought I paid for a course pl confirm
Thanks
Tamás Zagoni

11 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Helpmydog

Antwoord van Helpmydog

Hi Tamas!

Thanks so much for your question - we can't see you in the system yet with the name used here, so if you could send us an email to: team@helpmydog.com, we will gladly check and help you get your course all sorted.

Thank you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

10 days 15 minutes a day is pretty much a joke


Help My Dog Review

I am extremely disappointed in the course I paid for. 10 days, 15 minutes a day it says. So far I have seen nothing new. All the tips and info given have been available for free since the first books about positive reinforcement hit the libraries. I have not seen any “games”, just basic training I have repeated (or variations of, yes including making funny noises) thousands of times already with my dog. My only goal in buying this course is to stop my dog pulling on the lead. When following exactly what this guy is showing, the effect of the treats last less than three seconds and the dog starts pulling again.

I have not seen a single dog with problem behaviour. What I have seen is the guy showing stuff with dogs which are obviously trained and ready to hit their obedience competitions. And it all happens in a dedicated zero distraction environment. Not once have I seen a dog which pulls on the lead.

This guy must be from another planet. How many people have a large enough empty space to, for example, the exercise where you walk in circles and throw treats in the middle? Giving instructions like: “Put your dog’s normal walking gear on but instead of taking it for a walk start teaching him something new.” Yeah, right, such an easy task and not at all stressful for the dog.

What about the rewind exercise? The guy says things like: “start by putting a treat in front of your dog.” Does he not realise that we are training a dog which pulls on the lead, there is no way you could put a treat in front of a dog which walks at the end of his lead.

In the “Apply pressure” video. The guy says: “Look how nicely this dog walks next to me.” and “This dog has never pulled on the lead so I am actually having a hard time applying pressure.” Good for you.

The video about greeting visitors is a joke. There are two dogs who have already been trained to go on their beds and staying there until released. Where is the dog that jumps against the visitors? Where are the visitors? Show us how to achieve results in 15 minutes with a “real” dog and actual visitors to the dog’s own house.

And the constant advertising of his other products even within the training videos. I did not pay to listen to marketing talk. And why would someone need to pay for extra services when this course promises to take care of so many problems, not just pulling on the lead? Videos misleadingly titled “Supercharging” are nothing but marketing talk and the guy scribbling stuff on a whiteboard with a light blue pen.

Obviously I want my money back, the product is not what is advertised.

20 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Helpmydog

Antwoord van Helpmydog

Hi Masa,

Thanks for taking the time to leave a review. I must admit that I am really saddened to read this review today when we offer a money-back guarantee that can be easily arranged by contacting us via the Customer Service email, which is shown clearly on the course and your sign-up email. Had you got in touch with us beforehand, we could have helped to explain all of the hurdles you were facing, provided additional dog training advice and also arranged for you to receive your money back.

The person in the videos is Dr. Tom Mitchell, who is a leading Veterinarian and Behaviourist and has worked with hundreds of thousands of dog owners across the world, both through Help! My Dog and his Veterinary Behaviour practice, Behavet. Tom teaches all videos with his own dogs who are at varying stages of the training, and sometimes it is much easier to demonstrate training in full, for the benefit of beginners, with a dog who has some familiarity with the concept. However, you will notice in the videos that he often offers troubleshooting for issues that he can anticipate may crop up with a dog who is brand new to concept training.

If you have a look at the other reviews on this page, you'll note that our community have had great success with this course, and the Hub, and if you do decide that you'd like to combat the pulling on lead struggle once and for all, like other owners have done, please don't hesitate to get in touch with me at: team@helpmydog.com.

Many thanks,
Madeleine

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5 Star Vet Dog Behaviourists

I am currently a Behavet vet dog client via my pet insurance. However, this 5 Day Challenge (Help Your Dog Thrive in 2025) helped cement some of the theory behind games to help my dog build optimism and skills in being happier in the car.

I just love everything they stand for. You can truly see that dog care is at the heart of everything they do. As dog owners, it's so refreshing - in the rise of aversive trainers popping up - that key to a happy, thriving dog, is listening, and starting a lifelong conversation with your furry companion.

4 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Helpmydog

Antwoord van Helpmydog

Hi Michele,
Thanks for your great review!

Tom’s veterinary behaviour expertise makes our dog training techniques effective and safe. We’re delighted the Thrive in 2025 Challenge and fun games helped your reactive dog – making training enjoyable and impactful!

Thanks so much
Emily

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recommend, 10 out of 10! :D

I have been in the Help my dog Hub and taken part in the Thrive 2025 challenge - it is always fantastic learning, simple explanations that also go into the WHY (which means you can start to train your dog with less judgement for instance ;)) and I always have fun trying out the games with my own dog! For dog professionals I also find the explanations quite helpful to learn how to explain things in a kind but clear way!

3 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Helpmydog

Antwoord van Helpmydog

Hi Stephanie,

Thank you for sharing your experience! Our training, led by Tom and grounded in veterinary behaviour science, helps dog owners tackle challenging behaviours safely. We’re thrilled that our hub’s videos and games made learning fun and helped your reactive dog thrive!

Thanks so much
Emily

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve taken part in the free thrive in…

I’ve taken part in the free thrive in 2025 challenge. It’s a bit early to make a proper conclusions but using Toms tips and playing some games my springer spaniels is noticeably calmer (he was previously totally psychotic)

2 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Helpmydog

Antwoord van Helpmydog

Hi Paul,

We’re so glad you enjoyed the Thrive in 2025!

With Tom’s veterinary behaviour expertise, Thrive in 2025 Challenge is designed to help owners understand their dogs’ behaviour and effectively improve skills.

It’s fantastic to hear the Challenge's videos and games supported your Springer Spaniels progress!

Thanks so much,
Emily.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Helping me and my dog to learn together


Huge thanks to Tom and all the Team at Help my Dog for their expertise, which has made our lives with our dog much more rewarding and fun.

I’ve been in the Hub almost a year now, it’s brilliant. There is so much information about games based concept training. Tom is truly inspirational, full of enthusiasm, compassion and fun.

The games have helped to transform and calm my dog’s over-exuberant crazy behaviour, improve his focus and actually listen to me. The My Walks are Stressful (a 10 day plan) has been a real help and the Emergency Recall Solutions Course has given me more confidence. The monthly subscription is excellent value.

The private Facebook group is an amazing safe space to talk about your dog and Tom’s weekly teaching sessions are so valuable.

If your dog is struggling with any aspect of life, Tom and Team can help you and your dog to live a happier life together.

2 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Helpmydog

Antwoord van Helpmydog

Hi Amanda,

Thank you so much for your wonderful review!

Your kind words truly mean the world to us. Tom’s veterinary behaviour expertise is at the heart of everything we do, so it’s fantastic to hear that the science-backed techniques, videos, and games in the Hub have helped your dog and made such a positive impact in your lives. We’re absolutely thrilled for you both!

Thanks again,
Emily

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Genuinely the best dog training I’ve…

Genuinely the best dog training I’ve experienced. Great people with so much knowledge, experience and kindness. It just makes sense and helps with everything. Changed mine and my dog’s life ❤️

2 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Helpmydog

Antwoord van Helpmydog

Hi Sarah,

Thank you so much for your lovely review! Tom’s veterinary behaviour expertise really shapes everything we do, ensuring our training methods are both safe and effective. We’re thrilled to hear that the Hub’s videos and fun games have helped your reactive dog — and that training has become both enjoyable and rewarding for you.

Thanks again!
Emily

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dr Tom and his team are amazing

Dr Tom and his team are amazing! I purchased the 10 day plan a few weeks ago and are already seeing fantastic results with our Maltese-Shitsu x Pomeranian who is very head strong, even as a puppy. I've just watched the 5 day Help my dog THRIVE in 20205 Challenge, and one thing really stood out. We spent 4 days learning skills to teach our dogs, and on the 5th day he showed us what to do if your dog was not ready yet and still experiencing disengagement and reactivity, and this was INVALUABLE! No promises of a happy ending, but work in progress, and his passion is unsurpassed. Spread the word worldwide Dr Tom and thank you, Kaz from Australia

2 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Helpmydog

Antwoord van Helpmydog

Hi Kaz,

Thank you for sharing your experience!

Our training, led by Tom and grounded in veterinary behaviour science, helps dog owners tackle challenging behaviours safely. We’re thrilled that our training videos and games made learning fun and have helped your Maltese-shitsu x Pomeranian thrive!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've just completed the 5 day Thrive…

I've just completed the 5 day Thrive challenge. So much information and it was free. I've tried many other trainers to no avail but Dr Tom is different. I've learnt a lot already and so has my dog!

25 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Helpmydog

Antwoord van Helpmydog

Thank you for sharing your experience!

Our training, led by Tom and grounded in veterinary behaviour science, helps dog owners tackle challenging behaviours safely. We’re thrilled that our hub’s videos and games made learning fun and helped your reactive dog thrive!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am a member of the Help My Dog Hub…

I am a member of the Help My Dog Hub and I am so grateful for Dr. Tom sharing his knowledge and insight into canine behavior. I have a rescued dog who has shown great improvements through implementing the games and strategies in the Hub. The training methods are positive and fun, and the support from the FB community is wonderful. I highly recommend Help My Dog!

28 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Helpmydog

Antwoord van Helpmydog

Hi Tracy,

Thank you so much for your wonderful review!

With Tom’s veterinary behaviour expertise guiding our approach, we’re proud to offer training that’s both science-backed and truly dog-friendly.

It’s fantastic to hear that the Hub’s videos and fun games have supported your reactive dog and made training a positive experience for you both.

Thanks again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Help my Dog has helped me so much!

I'm very much enjoying being a Help My Dog Hub member, all the way from Canada.
Tom's style is fun and energizing!
I have done the 10-day Leash walking course, Force field programme, and I've learnt lots from the Gorse Diaries.
I love to dive into the science with the Geek section.
The weekly lives are awesome and full of useful stuff that is practical and easy to implement.
Everything has complemented my Behavet consult.
So worth the money for an annual subscription.

28 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Helpmydog

Antwoord van Helpmydog

Hi Selena,

Thank you for sharing your experience!

With Tom’s guidance and our training grounded in veterinary behaviour science, we’re committed to helping dog owners tackle even the trickiest behaviours safely and effectively. We’re thrilled to hear that the Hub’s videos and games made the learning fun — and that they’ve helped your dog thrive!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ethical and science based dog training!

27 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Helpmydog

Antwoord van Helpmydog

Hi Hilde,

Thanks for your great review!

Tom’s veterinary behaviour expertise makes our dog training techniques effective and safe. We’re delighted the hub’s videos and fun games helped your reactive dog – making training enjoyable and impactful!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We are so grateful to The Help my Dog…

We are so grateful to The Help my Dog Hub. We started off by doing the 10 day Walks are stressful challenge. Toms enthusiasm for dog training is contagious, his teachings are fun, informative and non judgmental, explaining the why of dog behaviour and how to tackle the issue backed up with great demonstrations.
We therefore joined the hub where we found not only an abundance of lessons but also unlimited support from Tom, his team and the lovely Facebook community. Questions are answered promptly and always with positivity and kindness. It is lovely to watch our dog becoming more engaged with us and less reactive to the outside world.

27 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Helpmydog

Antwoord van Helpmydog

We’re delighted to hear that Tom’s training had such a positive impact. His background in veterinary behaviour focuses on helping dog owners build a clear understanding of what drives behaviour, alongside practical strategies that truly work. It’s brilliant to know the online training hub, with its videos and interactive exercises, helped support your dog’s progress. Thank you for recommending the program!

Emily.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Help my dog saved our relationship with my dog

Help my dog has transformed our lives! Many different dog trainers will tell you how to ‘fix’ your dogs reactivity but Dr Tom Mitchell’s methods actually will ‘fix’ your dogs reactivity, we have living proof of that in our 4 year old Romanian rescue dog. When she arrived with us 3.5 years ago she was terrified of everything and reactive to everything, dogs, people, noises both inside and out. We were close to the point of rehoming her and then I found Dr Tom and behavet and subsequently Help my dog. Following their methods since then we have slowly but surely grown her in to a non reactive, happy, relaxed part of our family. The dog that initially barked and everything inside and out now rarely barks at anything not even the door bell.
Being an HMD hub member allows me to accessa short training videos, face book lives and other challenges and courses that give you everything you need to transform your dogs struggles just like we have. With a supportive online community to cheer you on and help troubleshoot any issues.
I am super proud of our dogs progress but I owe it all to Help my dog and Dr Tom!

27 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Helpmydog

Antwoord van Helpmydog

Thank you so much for your wonderful review — your kind words mean a great deal to us. We are guided by Tom’s specialised expertise in veterinary behaviour, our dog training is science-based and carefully tailored to support each dog’s individual needs.

We’re delighted to hear that the training hub’s videos and interactive games helped your reactive dog and made a meaningful difference in your everyday life.

Thank you, Emily!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer