HomeSupply Discount Bathrooms & DIY Reviews 

6.177
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was looking for a replacement towel radiator to replace an anthracite one we had. Home Supply Discount had a chrome version of the one I wanted to replace, which will make the job much easier. My o... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good price paid for product, arrived quickly with good communication. Unfortunately had to return item - not due to any damage but situation meant I no longer needed the product. This again was hass... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered a vanity unit and specified the date I would like it to get delivered on. It arrived early that morning by a really helpful delivery guy. Would not hesitate to use again. Can’t wait to get it... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This was my first order with Home Supply and I'm very impressed. Ordering online is straightforward, they are competitively priced and shower door arrived well within the 5-10 day delivery time. I wou... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Badkamerinstallateur
  2. ook in
  3. Grillwinkel
  4. Lampenwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Bathroom taps, bathroom suites, shower enclosures and much more from Bristan, Hudson Reed, Crosswater, Bauhaus, Kudos, Ideal Standard and so much more all at discount prices

HomeSupply for serious savings

Geschreven door het bedrijf

Save an EXTRA 5% at HomeSupply
We're serious about saving you money, as well as providing a professional, friendly service. Enter MAD5 at the checkout to receive an extra 5% off when you spend £500 or more!

Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

6K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(6.177)

269 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good product at good price with…

Good product at good price with fantastic communications and updates. Well done Ruby!

16 maart 2026
Logo HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Antwoord van HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Thank you for taking the time to leave us a 5 star review! We are glad you are happy with your purchase and we will pass on the kind works to Ruby.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

FIRST RATE

The customer service is first rate. They are so quick to answer queries and assist. This is on top of an excellent website, pricing and delivery. Thank you.

13 maart 2026
Logo HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Antwoord van HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Thank you for taking the time to leave us a 5 star review! We’re glad to hear that you’re happy with our service. We take great pride in delivering excellent customer care, so your feedback means a lot to us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Purchased a bath tap that dribbled for…

Purchased a bath tap that dribbled for 20 seconds. Sent it back they sent it to manafacturers who said this was ok.
Now they want me tpo pay to have it sent to me, after being without the tap for over a month,
Very poor service, goods not upto spec
It stopped within 20 seconds according to your report from maker. Not a few seconds. My previous tap stopped immediately NO DRIPS.

16 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Antwoord van HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Hi Bob,

Thank you for your second review.

We’re sorry to hear you’re unhappy with the outcome. After receiving the tap back, it was sent to the manufacturer’s UK testing facility for a full inspection. The tap was tested across a range of pressures and it was confirmed that any residual dripping stopped within seconds and did not continue.

The manufacturer has advised that this is not a fault, but rather normal behaviour caused by residual water remaining in the spout, which can be slightly affected by the installation angle.

As the item has been confirmed to be in full working order and within specification, it does not qualify as faulty.

Kind Regards,
The HomeSupply Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was amazed how quickly the taps were…

I was amazed how quickly the taps were delivered ordered Friday delivered Monday. Good quality and installed and working fine

13 maart 2026
Logo HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Antwoord van HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Thank you for taking the time to leave us a 5 star review! We are glad you are happy with our service and the item you received.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant

Excellent service
Definitely will use again

19 februari 2026
Logo HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Antwoord van HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Thank you for taking the time to leave us a 5 star review!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Very good service

Very good service. Would’ve been 5 stars except they missed an item off the delivery. Was delivered 2 days later which wasn’t an issue

12 maart 2026
Logo HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Antwoord van HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re really pleased to hear that you were happy with our service overall. We sincerely apologise for the missing item in your delivery, but we’re glad it was resolved quickly and didn’t cause too much inconvenience. We truly appreciate your understanding and look forward to serving you again

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company

Great company, kept telephone contact during all stages of the process. And the product Kudos shower tray looks amazing

3 maart 2026
Logo HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Antwoord van HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Thank you for taking the time to leave us a 5 star review! We are glad you are happy with our service and the product you have purchased.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Home Supply came to our rescue

Home Supply came to our rescue after a competitor failed to deliver a relatively expensive Shower Enclosure in a timely manner. We had placed the original order on 19th February and as of 10th March still nothing. We were able to place a new order with Home Supply for the Merlyn 8-Series Frameless In-Fold Pivot Shower Enclosure - 2 Door - 1900mm High 800X800mm mid afternoon 11th March and this was delivered on the morning 13th March in time for our bathroom fitters to install prior to the arrival of guests expected that weekend. Excellent response and service. Will definitely be using them again when we complete our next bathroom later in the year.

11 maart 2026
Logo HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Antwoord van HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Thank you for taking the time to leave a 5 star review! We’re really glad we could help get everything to you in time and that the installation went smoothly. We appreciate you choosing us, especially after the delay you experienced elsewhere, and we look forward to helping with your next bathroom project.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First class service!

For the ordering of a shower tray and equalise shower Homesupply score 10 out of 10-
It all was delivered the following day the person on the end of the phone was extremely polite and obliging doing what they could to ensure I had the items the following day- I’m yet to install so I can’t review the products yet .

11 maart 2026
Logo HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Antwoord van HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Than you for taking the time to leave a 5 star review! We are glad you are happy with our services and hope you are just as happy with the products you have purchased.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We are still waiting on delivery

We are still waiting on delivery. Your terms of sale said 2 to 5 days. It is now 7. Yesterday you said we would hear from your delivery company before ther delivered today - we havent.

Your response to the above review says 3 to 5 business days but take a look at your website which on the order page clearly says days not business days.

10 maart 2026
Logo HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Antwoord van HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Dear Keith,

We’re sorry to hear you’ve been disappointed with the delivery timeframe.

Having looked into your order, it was placed on the 10th while we were closed, so it was processed on the 11th. From this point, the delivery falls within our quoted 3 - 5 working day lead time.

I’ve checked the tracking and can confirm your order is out for delivery today. It was originally scheduled for yesterday, however DX were unfortunately short staffed and unable to complete the delivery as planned.

We do apologise that you weren’t contacted as expected and understand the frustration this can cause. We appreciate your patience and are confident your order will be delivered today.

Kind Regards,

The HomeSupply Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Excellent service. All from placing the order to the delivery keeping me informed as appropriate.

8 maart 2026
Logo HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Antwoord van HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Thank you for taking the time to leave a 5 star review! We are glad you are happy with our service.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good experience and British product found !

Good website, British products available. It still matters to me. How do we grow the economy buying everything that's imported ? . Fast delivery.

6 maart 2026
Logo HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Antwoord van HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Thank you for taking the time to leave a 5 star review! We are glad you enjoyed browsing out products.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful people.

Very helpful people.
Delivery as expected.
I bought a bath; extremely well packaged.
Delivered to my door. I.e. NOT brought inside into a room of my choice.

3 maart 2026
Logo HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Antwoord van HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Thank you for taking the time to leave a 5 star review! We are glad you are happy without services!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Quick delivery,although trying to…

Quick delivery,although trying to register for guarantee seems to be a waste of time according to feedback

20 februari 2026
Logo HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Antwoord van HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Thank you for your feedback. We always recommend registering the guarantee where applicable, as it extends the length of your cover and makes any future claims much easier to process. We understand it can sometimes feel like an extra step, but it’s designed to give you added protection and peace of mind.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Victorian fireplace

Excellent service from start to finish. The Victorian fire arrived very quickly and was exactly as described. Communication was clear and prompt throughout the process, which made everything very straightforward. Really pleased with the quality of the fire and the smooth delivery. Would definitely recommend and would happily buy again.

5 maart 2026
Logo HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Antwoord van HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Thank you for taking the time to leave us a 5-star review! We’re glad to hear that you’re happy with your purchase. We truly appreciate your support and look forward to helping you again in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Excellent service. Very quick to reply. And super fast delivery. Thank you.

3 maart 2026
Logo HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Antwoord van HomeSupply Discount Bathrooms & DIY

Thank you for taking the time to leave a 5 star review!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer