We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give these a Zero I would purchase a vortex fan heater. They are not as described as the are noisy and not very powerful on the highest setting. Customer service on very rude and not hel... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shocking product - virtually no airflow and noisy. Returned but they have refused to confirm receipt or refund money. They suggest refund is discretionary and make you pay for the postage. Even Ali... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

After 9 months of use my fan stopped working. Called them several times and every time told after 30 minutes cut off by automated message saying to email. When I did no response except via DM where I... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible company, worst I had to deal with. After more than 10 emails asking for an order to be canceled with no response, tried sending a few others to return my order, no answer. Thank god for Pa... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Elektronica en technologie

Geschreven door het bedrijf

UK Online Home & Electronics Specialist. Providing Sought After Items You Can't Find Anywhere Else.


Contactgegevens

1,4

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

499 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,4

Alle reviews

(499)

51 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor cooling

Bought vortex air pro from Hotsnap a few months ago and very disappointed as it just does NOT cool nearly as good as my circular bladed fan. You're paying a lot of money for a fashion accessory. The promotional pictures show a woman in front of the fan with her hair being blown back. Thats got to be fictional!! Get yourself a standard cooling fan instead.
Have written three 1* reviews on Vortex website and have yet to find any of them published.

8 september 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vortex Air Pro…Returned

Bought a Hotsnap Vortex Air Pro Bladless Tower fan (Heater & Cooler). It's been returned.
It's a heater. It doesn't cool anything. Even on the highest setting, you have to put your face in it to feel the slight movement of air.
To make matters worse, the customer service team's excuse is that it isn't sold as a cooling fan which it very clearly is.
And then to rub salt into the wound, I had to pay for the postage.
Save your pennies and buy a Dyson.

7 september 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Impressive fans at an affordable price

Came across these fan units on Facebook, always a bit dubious about buying from these sites, anyway went ahead and bought a vortex air pro was so impressed also bought a vortex tornado 3 in 1, then my partner also bought a vortex pro so have quite a collection now, very impressed as good as the leading brands at an affordable price.

17 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

UPDATED

UPDATED.
Following contact from Hot snap I was sent out two new units free of charge. SO ALL WORKING GREAT NOW. Thank you so much.

10 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant fan

Brilliant fan and recommend it to anyone as there are no blades to clean and customer care from Mandy way brilliant, great experience and thanks Vortex.

26 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Paddle board

I love my tide paddle board had it a year now had a problem at the beginning but they sorted it straight away my board is amazing will definitely get another board from them

24 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Be wary of the returns procedure

I bought a fan that was supposed to be ‘whisper quiet’ but it was, in fact, quite noisy. For the short period I had it running it seemed extremely ineffective too. I requested a return and had to jump through various hoops as the instructions threatened that you would not get refunded unless you followed them exactly. I eventually received my refund but I’m out of pocket for both the cost of returning the fan and the original postage costs. Consider this before thinking of buying from them.

21 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Terrible customer service

Hot snap failed to provide sufficient details to the courier to allow for tracking updates to be sent meaning that I missed the 2 attempts to deliver with knowing that they were happening.
I contacted them to request the product be resent and I heard nothing back. Called after 3 weeks and was told there was nothing they could do as a refund had been sent. I had no correspondence of this happening, not even an email to confirm they had received the item back.

3 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

All was good until I wanted my money…2023

All was good until I wanted my money back, it said desk fan but was bigger than my desk so without using it I requested a return, they accepted my request and I returned immediately and they received it the next day, that was a week ago and I've called twice and been told it would be refunded immediately on both days, such a shame as the initial service was good and the staff very pleasant but it seems refunds can only be done by directors and they just are not processing it.

3 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Site seems full of catfish reviews, wish I had seen the warning signs

Think their website is on some level fake, those reviews are not real or at least they select what reviews go through. I posted a 1 star review on their site a couple weeks ago and it never appeared. Plus the only one star reviews on there about about wait time, which in fairness my fam arrived late but not say about how awful the product is.

They make the returns process really complicated too so you can’t even send it back without more hassle, they want it sent back untracked.

The fan is not a good fan and does no cool you down, it is also really noises, noisy as in worrying not noisy as in a bit annoying. Extremely over priced, if I paid £20, not £160 I’d be satisfied with it. You’re better of buying from a more secure and trustworthy site, but also better off not getting this fan.

12 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Hotsnap

Antwoord van Hotsnap

Hello, thank you for your feedback. If anyone has any issues, we are here to make it right for you. It definitely seems you received a faulty item. Please share your order number with me and we will call you. Furthermore we will send you a free replacement and provide a nice partial refund for the inconvenience. If you'd like to call us instead please ring on: 01621-767949 or if you'd like to email support at support@hotsnap.co.uk. We are more than happy to get this sorted for you asap.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant Good Value

Very pleased 55044 order number
Great customer service
Mine arrived today I am pleased.
It is quiet on slow speed so I can cope in the bedroom at night it gets a little louder as the speed increases but in the day this would not be an issue, it is very cooling so at night setting 1 ⁰would be sufficient.
Not used the heat but I bought it for the fan cooling and for the price I like it very much and not sorry I choose this over the big brand name it looks like. I an sure I would buy from hotsnap again.

24 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ordered a fan… been waiting 3 weeks I…

Ordered a fan… been waiting 3 weeks I asked on live chat that i selected DPD delivery and I would like a further update and Mandy said it won’t be sent out till Friday. Saturday comes and I ask again and then she changed her story saying it’s Monday. I should’ve ordered from elsewhere to be honest

15 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Hotsnap

Antwoord van Hotsnap

Thank you for your feedback on your experience and we apologise for the inconvenience. Really want to turn you into a happy customer. So can you please contact Mandy at support@hotsnap.co.uk or call on 01621-767949 and we will provide a partial refund for this delay. Again apologies about that, but due to the huge order volume and demand for our fans, it was difficult to get them all out in time. I believe your order has arrived now only 3 days late. However please contact us and we will rectify this for you.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good customer service

Ordered a paddle board from this company and it came with a slight defect and a broken pump. Have since received a replacement. The boards look fantastic - haven't used yet, but just wanted to say that I found customer service really helpful. They do take their time with replying at times, which became a little frustrating, but within about a week I had the faulty board returned and a new one sent out, so overall a great service.

17 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor service

Very strange company been trying to call for 2 days and they have just emailed to say my order is getting refunded with no reason why. And no one ever replies

13 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Hotsnap

Antwoord van Hotsnap

Thank you for your message. It appears the item you ordered was out of stock or the delivery time would be have been too long. Therefore we refunded you to avoid this inconvenience for you.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer