HotSquash Reviews 

349
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I would have given 5 stars but I was so disappointed that I didn't receive my first order despite it showing as in stock on the website. But having given you a second chance I'm delighted with my dres... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Elegant design, quality fabrics and fittings. Extremely elegant - I’ve been stopped by strangers when out in my jumpsuits and complemented. Also, very importantly, you don’t need someone to zip and... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have bought several items from Hotsquash, jumpsuits, dresses and pyjamas. All lovely quality, all fit my beautifully. I love their items with the crossover tops as I have a fuller bust and often stu... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Found HotSquash online during their flash sale. Fantastic website with a plethora of dresses, skirts blouses all with beautiful designs. First time ordering with them, so wasn't sure what size would... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel
  2. ook in
  3. Winkel in modeaccessoires

Geschreven door het bedrijf

HotSquash; the unique women's fashion company with hidden technology fabrics. Made in London.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

349 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(349)

34 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good quality

Very good quality. Exactly what I've been looking for. I've been looking for such a bag for years. And superfast delivery to Sweden. Though the the Swedish postal service (Postnord) messed up as usual and delayed the delivery a couple of days.

25 maart 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Stylish dresses

All was good. Shipping was fast. I like the quality of the dresses I received. Considering that I got them online without trying on, I made a great choice.

27 februari 2026
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Erratic sizing

I bought 1 item in a size 6 which fits well. The other 2 items were size 8, one fits pretty well, but the other is very large. I find your sizing rather erratic.

23 februari 2026
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Firstly I love your clothing ,

Firstly I love your clothing ,
I do think you need to make it easier for your customer to contact you ,and updates when customers order as well.
Also the first order I did was the Jersey Mock wrap dress,I ordered it and paid.
Was so looking forward to receiving it ,,,,
Then you cancelled your end ,it would have been helpful to advise me if you were expecting more in.Also it takes a while for the refund.
Then what do I see the next day ,the dress I wanted advertised on your site again ,so annoying ,I didn't want to risk ordering again in case the same happened.
I just feel you need to keep updating your customers on stock ,and the journey of the item back and the delivery times.plus the refund needs to be quicker ,in line with other suppliers.
You have lovely clothing I can't deny that ,but the experience was not proffesional sadly.

2 januari 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed an order on 22nd November

I placed an order on 22nd November, I was sent an email that my order is out for delivery 2 days after the order was placed, I sent an email today to chase and I just received a refund email no explanation as to why they have processed a refund.
Very bad customer service!!!

24 november 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality

Great quality, really fits well
I would have bought a second one in a different colour but the product arrived too late to benefit from Black Friday 50% price reduction.

27 november 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you HotSquash

I purchased quite a few items of clothing from HotSquash only to choose one to keep and they didn't quibble about taking the rest back.
It was all handled very efficiently and I've been impressed by their customer support.
The jumpsuit I purchased is a bit different from others I've seen, of great style and elegance. Thank you HotSquash.

1 september 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No communication after return and still awaiting a refund

I ordered a jumpsuit, which I have to say was lovely, it was just a bit too long for the footwear I had chosen.

The returns process and communication is the huge disappointment in this retailer.

I returned my item 10days ago and have had no confirmation of receipt or update regarding my refund. Despite sending an email to customer service, I have received no response. The lack of communication and transparency is very disappointing, especially after following the return process as instructed.

I would appreciate an update and prompt resolution, as making contact with a service advisor does not seem possible.

18 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo HotSquash

Antwoord van HotSquash

Hi Brian,

Thank you for your feedback, and apologies for the delay in getting back to you. I have taken a look at your order, and can see that your refund was initiated on Monday 18th of August, which you should have received a separate notification for. Apologies if you did not receive that, I will pass this on to the ecomm team to see if there is an issue there.

Once a return arrives at the warehouse, there is a 3-5 day processing time, and then once approved and a refund is initiated, it takes a further 3-5 days to clear into your account. Hopefully you should have the refund back now, but if you have any further questions, please do not hesitate to contact us.

Kind regards,
HotSquash Customer Service Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer