JML Reviews 

15.140
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

When i phoned to place my order the lady was very polite and very helpful. The item, an articulated, powered, floor sweeper was despatched same day and delivered 2 days later. Unfortunately the cove... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The couriers are getting more and more LAZY they cant even be bothered to bring our parcels to us they leave them in the lobby which is not a safe place the parcels get STOLEN and we do not get them b... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Received my wall heater in days of ordering it, easy to fit in my workshop, but no remote control was in the box. Contacted customer service and told them and they said one will be sent out, hopefully... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Josh & Jake from the roofing team attended our property today to conduct a roof inspection as we had some concerns about a major leak. They ended up just fixing the roof on the spot for us which was a... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Woonwinkel
  2. ook in
  3. Cadeauwinkel
  4. Cosmetica winkel
  5. Fitnesswinkel
  6. Huishoudapparatuur winkel
  7. Kookwinkel

Over JML

Geschreven door het bedrijf

DISCOVERING GREAT IDEAS FOR OF 30 YEARS

We love discovering new ideas at JML and, for over three decades, our passion has been seeking out clever ideas to solve some of life’s little problems.

Founded in 1986 by John Mills, JML was run from the basement of his family house in Camden. Today, JML is still a family-owned and run business, with the same guiding principles of quality, value, and innovation that we had when we launched our first product, as we have now with over 2000 products sold across 50 countries, worldwide.

Our team of product developers search the globe for great ideas and creative solutions. From problem-solving gadgets to time-saving tools, our products help make everyday tasks, in and around the home, easier. All our products are rigorously tried, tested and developed in the UK to ensure they meet our exacting standards and surpass all British safety regulations and compliance standards.

From clever cookware and speedy-cleaning equipment to smart storage ideas and beauty hacks – we’ve got a product that is sure to surprise and delight anyone. And, with around 12,000 points of purchase across the UK, you can find some of our most popular products in your local Asda, Boots, Tesco, Wilko and Robert Dyas, as well as in many more stockists up and down the country's high streets and retail parks. Sold alongside our iconic video screen demonstration stands, JML products have been loved and trusted by retailers and shoppers alike for over 30 years.

Whether you shop with us in-store, on JMLdirect.com, or via our pioneering home-shopping channel and infomercials, we’re confident you’ll love your JML product. So much so, all our products are backed with a 30-day, no-quibble, money-back guarantee. If you don't love the product as much as we do, we'll give you your money back, no questions asked. What’s more, for peace of mind, all our products come with a one-year warranty.

Customer satisfaction is at the core of what we do. From finding products we think you’ll love, to helping answer your questions and resolving your problems, we're dedicated to offering superb service. It's one of the many reasons we have gained such a loyal customer following over the years and why we are still here today.

Our UK-based customer care team are on-hand 24/7 to help with customer queries. The nice ladies and gentlemen, (no automated call centres or bots here) in our South Shields' Contact and Distribution Centre, know our products inside out and they love a good chat too so if you need us, we are always here to help make shopping with JML, and using our products, as easy as possible.

We hope you enjoy shopping with us.

 

Shop Now: Kitchen | Health & Beauty | Home & DIY| Pets | Gift Ideas | Offers | 

 


Contact

  • Customer.Service@jmlgroup.co.uk
  • Freephone 0808 206 0600
  • JML Customer Services
    • Unit 1 East Side
      Port Of Tyne
      Tyne Dock
      South Shields
      Tyne & Wear

      NE33 5SP

 


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

15K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 19% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(15.140)

840 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I did not receive my parcel

I did not receive my parcel,
I paid for next day delivery, and I have never received it ,
when I telephoned them to ask why, I was told oh it will come the delivery people must have a reason,
I was given £4-00 refund, for the next day delivery delay, but I paid £6-00 for my delivery, I then asked if I could cancel my parcel, and have a refund, I am still waiting for nearly 2-weeks later, I do know that this company have received my parcel back because I have been told by the delivery company , when none of this is my fault why have they not given my refund sooner ,
I am not very happy, and do not understand the delay,

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordering and payment was ok but the…

Ordering and payment was ok but the delivery was rubbish. It took 3 attempts to even find my house. Which should have been a doddle as I live on a busy Rd into Birmingham. Then my order was split into 2 and DHL temporarily lost one of the parcels then when it did arrive half the contents were missing as the box was split open. I will never buy from these people again as they don't care a bit once they have your cash. And I'm still waiting for the missing parts. All in all a very bad experience

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to order

Easy to order, good communication, fast delivery.
Good quality goods at reasonable prices.
The bifocal sun glasses are 1st class will be ordering a spare pair.

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

To be honest

To be honest, its an instument of torture, ive never felt anythng so painful that is supposed to help you relax, its comical really, but definately not for me

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The Rotorazer didn't work properly

The Rotorazer didn't work properly. No joy from JML. Told me to send it back by cheapest 2nd class postage. However, Post office said it was too big for 2nd class, it would have to go by parcelforce. Cost me £13.60 to return an item costing £69.!

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

disppointed

I expected 3 pair of glasses as per the TV advert. only 2 arrived so I feel a bit cheated.

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo JML

Antwoord van JML

Thank you for your review and I apologise for any inconvenience caused whilst placing an order online.
To qualify for the 3 for 2 offer, you would need to place 3 items into your basket then the discount is applied at checkout.
To arrange for the 3rd pair of glasses to be dispatched, please contact JML customer services.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service and products

Easy to use website. I found what I wanted straight away
Delivery was fast and my request for where to leave the parcel was carried out.
I bought the sweeper which was in the sale
It’s lightweight and very convenient for when you need to sweep up messes without having to get out heavy cumbersome vacuum cleaners.
I’m extremely happy with the product and the service from JML.

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo JML

Antwoord van JML

Thank you for sharing your 5 stars with us.
We really appreciate the feedback and are looking forward to your next shopping experience with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought the PolaOptics HD sunglasses.

Bought the PolaOptics HD sunglasses.
Great offer of buy 2 and 3rd free.
Excellent product and the order was delivered, perfectly packed and arrived right on time.
Professional service from order through to delivery.

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo JML

Antwoord van JML

Thank you for sharing your 5 stars with us.
We really appreciate the feedback and are looking forward to your next shopping experience with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The replacement maxilisse blades

The replacement maxilisse blades are excellent and well worth buying

6 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo JML

Antwoord van JML

Thank you so much for taking the time to share your experience with us. We take pride in knowing our customers are happy with their experience with JML

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I hope you don't get the same care from this company as I have

Ordered beginning of July. I am still waiting for delivery. 8th August
I have contacted numerous times. Mostly ignored. Then asked to write a review. I did just that.
I was contacted within one hour. Going to put the money in my back as they had delivered to the wrong address. Going to return in two to three days. I am still waiting it's been 11 days now.
How can you possibly justify this dreadful service?

4 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo JML

Antwoord van JML

Thank you for your Trustpilot review, after having reading this, I am sorry to hear of the experience you have had with your recent order.
Customer satisfaction is our primary concern and we spend a great amount of time working with our teams to ensure that we are providing the high-quality products and services which our customers expect and deserve
Please contact JMLCustomer services and I will be happy to assist you further.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Battery Bath and Shower Scrubber.

Hi, the reason I left 3 star is because it will only do one speed. Other than that it does the job it's meant to do. If it did the two speed it would have got 5star.

4 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo JML

Antwoord van JML

We are sorry to hear the item did not meet expectations.
We will of course take on board your feedback and will make sure to pass this on to the relevant department.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

JML DONT BUY THIS FAN OR FROM JML !!

I bought a chillmax fan from JML that was cheap and nasty rubbish ..has a stand that doesn't support the fan so effectively useless unless hand held. JML charged me for the return and refused a return delivery refund . AVOID them

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo JML

Antwoord van JML

We are sorry to hear the item did not meet expectations.
We will of course take on board your feedback and will make sure to pass this on to the relevant department.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Only for fit people

It doesn't tell you that only fit people can use this. If you have high blood pressure, no, don't use, if you have a knee replacement or hip replacement no, not for you. This should be made much clearer before you buy this foot massager.

8 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo JML

Antwoord van JML

Thank you so much for taking the time to share your experience with us.
I am sharing your feedback with the team, and we will ensure to make the necessary changes.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The service was excellent

The service was excellent, my product came after a couple of days ,

1 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo JML

Antwoord van JML

Thank you so much for taking the time for leaving us this review, it is always lovely to get positive feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery

Fast delivery. Good product.
Item as described

1 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo JML

Antwoord van JML

Thank you so much for taking the time for leaving us this review, it is always lovely to get positive feedback.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bought the sunglases where ok,bought…

Bought the sunglases where ok,bought the zen feet and it says do not use if you have heart problems or pacemaker,nve said when i read the advert as i have both,told by stroppy call centre worker "shouldnt have bought it then,,its on the back of the box"told tio send back,cost me £5 to send it back,lost a tenner altogether then wont be buying from them again

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo JML

Antwoord van JML

Thank you for leaving us a review.
We do appreciate all types of feedback, positive & constructive. This is a good indicator on where we can improve as a company and will use your feedback to help with the service we provide moving forward.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Items arrived on time

Items arrived on time and were as I expected so no complaints.

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo JML

Antwoord van JML

Thank you so much for the review. We are very happy to hear you have had a pleasant experience shopping with us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beware

My 91yr Mother placed a phone order with JML during the conversation she was asked for a password, with no understanding why. She then recivced a letter from Froogul.co.uk. Informing her she had created an account, initially costing £1.99 registration charge and then a monthly charge of £29.99. This completly frightened her, when I ask where it had come from she had no knowledge. When I eventually found the conection to JML, and asked her if the person she spoke with had expalined the reason for a password, she said no......This is unacceptable behaviour ......JML has a resposibility to its customers to be clear in what they are asking, other customers who have been caught out have racked huge bills via the monthly subscrition without realising, strangley they are mainly the Older Generation! I'll leave the thought with you.

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo JML

Antwoord van JML

Thank you for your review

Froogul.co.uk is an online discount and savings club where members can earn significant cashback in most of the major retailers on the High Street and online, along with savings on leisure and travel, which is offered at the end of the call when placing an order with JML .

We refute any claims that personal or bank details have been used without permission.

In order for us to have processed the membership, your mother would have agreed to the trial, and given us permission to charge her account at the end of a call that she made to purchase a product. All the terms and charges are advised on this call and an agreement password must be given as permission to proceed with the trial, which is made very clear on the call is a paid membership subscription after the trial period ends. This is also followed up in a welcome letter sent by email or via the post, which includes the date the full membership fee will be processed, and our contact details should you wish to cancel. Our policy is to allow cancellations at any time, we even publish our contact number on the payment descriptor to make it easier to contact us.

If you want us to investigate your complaint and provide you full details on how and when your mother signed up for the programme and agreed to the T&CS, please provide us with her full name and address so we can identify her record, along with her written agreement that we can speak to you in relation to her account. You can do so by sending an email to support@froogul.co.uk

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer