We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is terrible, no customer service, no way cancel the subscription or any payment settings. Randomly money taken out of my account, AN ABSOLUTE SCAM. looking at these good reviews seem very shifty... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Despite what everyone else here has said, I have nothing but praise for Kickspan and the team. They've been prompt in my responses, allowed me to cancel when I wasn't financially stable, and then he... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been using kickspan for a solid year to help grow my Instagram account. I can guarantee that Kickspan are super reliable and customer care is a number one priority to them. When ever I have a q... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Kickspan has really helped me grow my brand as a musician, The services were great, something that I couldn’t find reliably anywhere else.... I would recommend this to anybody trying to grow their... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Media en uitgeverijen

Geschreven door het bedrijf

Kickspa


Contactgegevens

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

80 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,2

Alle reviews

(80)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They are a scam

They are a scam, no way to cancel a subscription across any channel. Don´t download!!!!!

1 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Kickspa

Antwoord van Kickspa

Hi there,

Sorry to hear you were finding trouble finding the cancel button.

The cancellation button can be found on the bottom of our website, on the settings page of our software or on kickspancancel.com

We have tried our best to make this process as easy as possible. Ensure to type in the correct username and email when cancelling so we can find you on our backend.

Thanks and sorry for the inconvenience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give no stars I would

If I could give no stars I would.
Difficult to get a hold of and charged to my paypal even after I cancelled 6 days before the free trial ended but still cancelled my account.
And yes, as outlined in the same copy/paste response to all of the complaints: I followed the link on the website to cancel and used the right email to get in touch.
Super disappointing.

5 oktober 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Kickspa

Antwoord van Kickspa

Hi there,

We're sorry to hear this. An account under your name isn't in our database. Is it possible you signed up to Kicksta?

Thanks!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fraudulent

Terrible customer service & it doesn’t work.
I paid for a month, then cancelled. But they don’t acknowledge that you’ve cancelled and carry on taking money.
They don’t reply to emails.
Avoid like the Covid! Fraudsters.

12 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Kickspa

Antwoord van Kickspa

Hey James,

We're sorry to hear this, but it is simply not possible. Did you enter your correct details when cancelling? The email and username needs to align with what you signed up with so we can find you on our data base.

Our email is contact@kickspan.com if you wish to reach out, our team typically replies within 12 hours and check emails every day.

Were you getting a particular error? Maybe we can help you resolve it. Please reach out.

Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cancelled subscription and still charged

I cancelled the day after I signed up which is less than 5 days before the 7 day free and money was still taken from my account. I have called and left a message and email as soon as I saw the deduction and I have received no reply.
I feel like it is a scam because how are you taking money from someone when they cancelled the subscription.

1 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Kickspa

Antwoord van Kickspa

Hi Edna,

We're sorry to hear this, but it is simply not possible. Did you enter your correct details when cancelling? The email and username needs to align with what you signed up with so we can find you on our data base. It is automatically cancelled so long as your details are entered correctly.

Our email is contact@kickspan.com if you wish to reach out, our team typically replies within 12 hours and check emails every day. It seems you replied to our default "DO NOT REPLY" email that is sent out automatically and not to our actual support email listed on the website.

Please reach out at any time, we are here to help and will happily sort a refund if you were unsatisfied with our service. Thanks

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Does anyone know how to cancel

Does anyone know how to cancel. I can’t find how.

8 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Kickspa

Antwoord van Kickspa

Hi there,

Sorry to hear this.

The cancellation button can be found on the bottom of our website, on the settings page of our software or on kickspancancel.com

We have tried our best to make this process as easy as possible. Ensure to type in the correct username and email when cancelling so we can find you on our backend.

Thanks and sorry for the inconvenience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Doesn't work, scam

When you try to cancel your subscription it takes 72 hours for the cancellation to go through, and your free trial is only 24 hours. Theres a reason this "company" doesn't have an official instagram or facebook currently. Kinda ironic since this "brand" is supposed to help you gain a following on instagram itself. Their youtube account has all the dislikes and comments off because they don't want people to learn that it's a scam. You basically immediately forfeit $40 when you sign up for the "free" trial.

7 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Kickspa

Antwoord van Kickspa

Hi there,

Thank you for your feedback.

It does not take 72 hours for the cancellation to go through. Cancellations are done every single day by our team and will typically go through within 12 hours.

We simply RECOMMENDED people cancel within 72 hours in case they submitted the wrong email or username and we couldn't find them on our back-end, allowing time for our team to liaise with them via email and make any corrections. This was for the benefit of our customers.

Our socials are instagram.com/kickspandigital and Facebook.com/kickspan in case you wish to contact us.

Hope this clarifies any misunderstanding. We apologise for any inconvenience this caused.

Thanks!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Poor product, worse service.

Signed up for free trail. I didn't cancel before first payment was taken so paid $40 and then cancelled my recurring payment via PayPal and this company then ended my subscription that same day. I basically paid $40 for 20hours of service. An absolute scam, they should have honoured the month at least but they didn't.

**edit in response to the reply below.

If you automatically restrict all access when someone cancels then you need to reconsider doing that. I tried for 7 days, but for me the cost didn't justify what I got from it. I would have used used it for the whole month as I paid for it. If people pay upfront for a service then that service should still be provided up until payment is due again.

You would receive less negative feedback/reviews if you made it simpler to contact you and responded as efficiently as possible.

A refund was given to me after my review on here. And my rating changed to reflect that.

6 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Kickspa

Antwoord van Kickspa

Hey Themma,

We're sorry to hear this.

As per our cancellation policy, once you cancel, all access to our software ceases as we naturally assume you no longer wish to use it.

This is why we offer customers 7 days for free so they can see if it's for them before committing to a month. We feel this is enough time to get a feel for our platform and see if you like it. It also allows you an entire week to cancel.

Please contact our support manager Steph here: contact@kickspan.info

She will arrange a refund for you out of goodwill.

Thanks!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shambles of an outreach

With a new Instagram account about a week old, I had an email telling me I required this service. The subject line read "FIX YOUR INSTAGRAM ACCOUNT" and the contents telling me how I wasn't getting the right likes:follows and needed to use their service to sort the account out.

That was a downright lie. The email used scare tactics to play on fears regarding an issue with the account in order to push a sale of their service.

Tactics used by scammers.

After making my feelings known in a strong email I had a response saying that they could "assure you Kickspan is not a scam" and stated I took their email "the wrong way".

Clearly making people think something is wrong with their new account and need to sign up to a service to fix it - is a scam.

I'm certainly avoiding this company at all costs. I wouldn't let them near my Instagram with a bargepole.

6 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Kickspa

Antwoord van Kickspa

Hi there,

We're sorry to hear this. We have representatives around the world who try to sign people up using their own unique tactics. Which person sent you this email?

It seems we will have to address it with them as we can't control all of our affiliates.

Also, how can you make these claims when you stated that you didn't actually sign-up or use our service?

Seems like a hateful and inaccurate review considering you didn't use our product. We don't even know if this representative was from our company.

Regardless, we apologise for any inconvenience this caused and we appreciate you reaching out with your concerns regarding our representative you emailed you.

Thanks!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good Choice, Algorithm Needs Tweaking For Success

I tried it for a few hours and after watching the algorithm, I noticed the sleeping seconds in between liking post etc was rather low. It needs to be at least 120 to 300 seconds breaking in between each action in order to prevent IG from freezing the accounts. It has a lot of potential but because of this, I canceled the same day.

FYI you can cancel on the main home page at the very bottom of the screen. It is not in your physical account nor under settings. Make sure you do it 4 days before you are charged otherwise, you will miss the deadline.

19 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM!

Scam! Stay away! I was charged 40$ without knowing I should pay this sum. I don’t even use the service just realized the automatic payment made through Paypal. A complete fraud! Have sent email to no avail.

13 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please be aware of this website

Please be aware of this website, after some intense research I believe this to be a fraudulent service who are also false advertising. All their listed projects, articles and other content all have the exact same text and have just changed images, Also give their team members a quick google you'll find no mention of them working for or having any connections with the Kickspan team. The game has the exact same amount of reviews as Kickspan on trust pilot and there has been no mention from said Major artists of their connection with the game. Mango nightclub also isn't a venue as the address is pinned to La Di Da nightclub. PLEASE DO YOUR RESEARCH AND MAKE SURE YOU'RE HAPPY TO GIVE THEM MONEY!

If you believe you have been scammed please visit the ACCC website and search for false-or-misleading-claims.

10 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam company

Scam company! Clearly all the 5 star reviews are fake.. do not use this service!

8 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

HORRIBLE SERVICE!!!

Customer service is none existent and you pay $40 for a poorly run software. Similar to the other negative reviews it's nearly impossible to cancel your subscription on time.

6 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Average review and extremely hard to cancel!

There are some parts of the service that are okay. I did have more interaction from other Instagram followers. However, it took me ages to find where I could cancel the service. This was not clear and you had to go searching for it. Also, the fastest option was 72 hours which is pretty stink because it still means that they will charge you! Not cool- Kickspan!

6 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nothing but high praise despite what the other reviews say!

Despite what everyone else here has said, I have nothing but praise for Kickspan and the team. They've been prompt in my responses, allowed me to cancel when I wasn't financially stable, and then helped me re-enable the platform when I was back on my feet.

Not sure what happened with everyone else, but myself and other influencers in the engagement group all have high praise for how the team at Kickspan have helped us.

5 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM!!!!

This is terrible, no customer service, no way cancel the subscription or any payment settings. Randomly money taken out of my account, AN ABSOLUTE SCAM.
looking at these good reviews seem very shifty All of them are done 17 May and 16 May, like tf they are clearly fake, trying to boost there ratings by having friends and family make fake ones.

3 juni 2020
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer