Let's Do This Reviews 

1.424
•
TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Booked an event.. but my email confirmation didn’t come through, emailed LDT and they quickly confirmed that my registration and payment was received and resent the confirmation email.. Love this co... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t buy the refundme race entry insurance offered by Let’s Do This. Don’t waste your money. If your reason for needing a refund doesn’t match a predefined exact allowable scenario, you will be denie... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I needed to complete my London Marathon 2026 Good For Age entry via Let's Do This but I didn't get a booking reference or confirmation back, due to a website blip. I contacted LDT support via Chat and... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I had a question about my deferred entry into GnR2025. It was not easy to find who to contact to ask my question. Having made contact via 2 different emails and been redirected both times I final... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Fitness- en voedingsservice

Geschreven door het bedrijf

Let's Do This exists to inspire anyone and everyone to have incredible moments, make unforgettable memories, and feel alive. With 1000s of incredible experiences to choose from, we're here to help you find your next moment whether it is running, cycling, triathlons, swimming, trail or obstacle.


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 65% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(1.424)

115 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Good run but no portaloo even though it…

Good run but no portaloo even though it was advertised that there was I had to go in the trees as he que for the toilet at the cafe was so long and some people missed the start poor organisation

21 december 2025
Logo Let's Do This

Antwoord van Let's Do This

Hi Kellie,

Thank you for taking the time to leave a review. We’re sorry to hear that you didn’t have the best experience.

We’d like to clarify that event organisation, including race day logistics and timings, is managed by the event organiser. We can see that you took part in the RunThrough Town Moor & Exhibition Park 10k, which is organised by RunThrough.

If you’d like to share your feedback directly with the organiser, please feel free to contact us at support@letsdothis.com and we’ll be happy to provide their contact details so your feedback doesn’t get missed.

Thanks again for raising this, and please don’t hesitate to reach out if we can help further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Refundable Registration

I paid extra for the Refundable Registration, I shouldn't have bothered. I've injured myself during training and can no longer attend. I tried to get a refund and was told I need to submit a doctors note as evidence. This is not an injury I need to see a doctor for and I'm not going to waste a doctors time for the sake of a £50 refund. If you speak to Lets Do This they will pass the blame to Protect Group, but I booked with Lets Do This and my contract is with them. I see now that these requirements are explained in the Terms and Conditions, but the information is misleadingly presented and easy to miss. Don't bother buying Refundable Registration its a waste of time

21 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Let's Do This

Antwoord van Let's Do This

Hi Tom,

Thank you for taking the time to leave your feedback and we’re sorry to hear about your experience with the Refundable Registration.

Refundable Registration is managed entirely by our third-party partner, Protect Group, who handle all payments and refund claims directly. Unfortunately, we’re not able to submit or approve refund claims on their behalf. Before purchasing, it’s outlined on the booking form that supporting evidence would be required when making a claim, and the full terms and conditions are available to review prior to completing the purchase.

Acceptable evidence can include a doctor’s note, physiotherapist confirmation or documentation from another medical professional and claims can be submitted up to one day before the event, allowing time to obtain this. We can also see that this was explained via email, with guidance provided to help you submit your claim.

If you still need any assistance with the process, please don’t hesitate to contact us at support@letsdothis.com, and a member of our team will be happy to help.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Refundable additional payment…don't bother!

Paid for refundable registration due to time of year and potential for bad weather. Drive would be almost 2 hour car journey however have ended up not being able to attend due to family and own illness.
They won't refund unless you have a doctor's letter. I didn't appreciate this at time and didn't go to GP with illness as I'm contagious a d although may be clear fur run will not have energy to run next week. NHS have more to do than write sick notes. Not worth paying for this cover as it doesn't pay out at all.

21 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Let's Do This

Antwoord van Let's Do This

Hi Michelle,

Thank you for taking the time to share your feedback and we’re really sorry to hear that you were unable to attend due to illness and family circumstances — we understand how disappointing that can be.

Refundable Registration is managed by our third-party provider, Protect Group. At the time of booking, it is outlined on the booking form that supporting evidence is required to make a claim and the full terms and conditions are also linked before purchase. We hoped this information would make it clear what is needed should a refund be required but can take onboard this feedback.

Once the required evidence (such as confirmation from a GP or other medical professional) is provided, Protect Group are able to process refunds, typically within two weeks. Claims can be submitted with the necessary documentation up to one day before the event.

We appreciate your feedback and understand your frustration, and we’re always happy to help guide customers through the claims process if needed. If you’d like any further assistance, please feel free to contact us at support@letsdothis.com.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hard to navigate

I'm a new club secretary and I found the system hard to navigate. I had to log out of everything on my computer and delete all the history/cookies so that google wouldn't automatically take my own identify instead of the club's details. Surely, there's an easier way of not linking everything to Google. It's definitely not a system that I would recommend. For reference, I did not set up this account, the previous club secretary did not understanding that Google would use your personal details automatically, Hence you have to log out of everything and delete all your history.

15 december 2025
Logo Let's Do This

Antwoord van Let's Do This

Hi Carla,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention.

We can see that our team spoke with you and outlined which accounts had access, as well as the steps on how to access them. The way an account is created depends on the option selected during setup, as this is chosen by the user and not selected on your behalf.

In this case, we can see that you selected the Google sign-in option for your personal account, which is why your details were saved under that method. After our team provided this information, we did not receive any further communication indicating that you were still experiencing issues.

If you do need any additional assistance, please don’t hesitate to reach out, you can contact us on support@letsdothis.com.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Frankie at LDT support helped resolve a website blip, to get my London Marathon 2026 entry through the system.

I needed to complete my London Marathon 2026 Good For Age entry via Let's Do This but I didn't get a booking reference or confirmation back, due to a website blip. I contacted LDT support via Chat and Email, and Frankie (and the software engineer) got it resolved for me, keeping me informed of progress and pushing it through to make sure I met the January deadline for entries. Hurrah!

16 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am very disappointed with this site

I am very disappointed with this site. I registered for a race, it was cancelled last month and I still have not received my refund. I have reached out multiple times with ZERO response. I even received an email asking how the race went but IT WAS CANCELLED. I will never book with them again. Very upsetting.

16 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Let's Do This

Antwoord van Let's Do This

Hi Tiffany,

Thank you taking the time to leave a review. We’re really sorry to hear that the event organiser cancelled your event as we know how disappointing that can be.

We have requested further information from you about this situation but, as we didn’t receive any additional details, we weren’t able to locate any emails or investigate this situation on our side.

If you still need support, and to track your refund, then please get in touch with us at support@letsdothis.com and we’ll be more than happy to help.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Good at first

Good at first. But fresh problems have cropped up as each difficulty is solved - and there has been no response over last few days to what's gone wrong. I still await your further help.

27 november 2025
Logo Let's Do This

Antwoord van Let's Do This

Hi Robin,

Thanks for taking the time to share your feedback, we really appreciate it.

I’ve taken a look through the email communication, and I can see that our team has been in regular contact regarding your login issues, including sending step-by-step instructions to help you get signed in successfully. I can see that you sent us your final message 11.30pm on Friday 28th and we got back to you first thing this morning (1st December) with answers to your questions.

From the details provided, it appears the issue is linked to trying to access your run club dashboard while logged in with a different account. The team have already shared clear instructions, along with screenshots, on how to log out fully and then sign back in using the correct account details.

It looks like we haven’t yet received a response to our most recent email sent to you. If you’re still having trouble, please do reply to that message so the team can continue assisting you. We’re more than happy to help you get this resolved.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

£3 fee on top of £68 entry fee

£3 fee on top of £68 entry fee. Just pure greed.

27 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Let's Do This

Antwoord van Let's Do This

Hi Michael,

Thanks for sharing your feedback, we really appreciate you taking the time to let us know your thoughts.

Just to clarify, ticket costs and booking fees are set directly by the event organiser. In your case, we can see that you booked the Great North Run, which is organised by the Great Run Company. The entry price for an event typically covers the many costs involved in putting it on including event operations, t-shirts and medals, on-course nutrition, race numbers, safety measures, and much more.

If you have any further questions or concerns, please feel free to reach out to us at support@letsdothis.com, we’re always happy to help.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer