Absolutely love this company. Branding on point. Customer service any questions answered with an hour or so via email. Quick delivery. I don't mind paying more for high well fair grass fed animals. It... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Absolutely love this company. Branding on point. Customer service any questions answered with an hour or so via email. Quick delivery. I don't mind paying more for high well fair grass fed animals. It... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Absolutely brilliant company! They use the best ingredients and their delivery times are always fast. Abbie in Customer Services always responds to me in a timely manner and is exceptionally helpful w... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Amazing company, love that the food is organic/free range human quality meat.Love the recyclable/compostable non plastic packaging. Lovely company to deal with- always respond to emails promptly and... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Very pleased with the quality of the product and speed of delivery after order. However have become very frustrated with packaging. Used to be able to easily lift one corner to remove internal packagi... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Exceptional raw food. Dogs are designed to eat fresh, natural, raw food. No nasty processed stuff or unnecessary filler ingredients. We’re a fresh, modern and incredibly passionate group of humans inspired by our own dogs to create the best raw food we could possibly put in their bellies. Made with no compromises, just high welfare meat from british farms, packed in completely compostable packaging with a huge dollop of love. ✔ Exquisite recipes, high welfare meat from British Farms ✔ Plastic-free, beautiful compostable packaging ✔ Certified B-Corp, multi-award winning trailblazers ✔ Vet approved. Complete & veg free recipes available ✔ Next day delivery nationwide, subscribe or order once ✔ One tree planted for every subscription
Geschreven door het bedrijf
517-521 Avenue E East, Thorp Arch Estate, LS23 7EG, Wetherby, Verenigd Koninkrijk
Vraagt klanten om een review
Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.
Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
I've been feeding Naturaw to my Australian Cattle Dog for a while now and couldn't be happier. His coat is noticeably glossier, his energy levels are great, and he's always excited at mealtimes — which says a lot for a fairly food-motivated breed! The quality of the ingredients is obvious, and it's clear a lot of care goes into sourcing and preparing it properly.
It's reassuring as an owner to know exactly what's going into my dog's diet rather than relying on heavily processed alternatives. Delivery and packaging have always been reliable too. Highly recommend Naturaw to anyone considering raw feeding.
Youre reliable, website is flexible with ability to control orders and subscriptions, food seems to be good quality and well sourced and I really appreciate the transparency on ingredients.
A plea - my dog doesnt do so well with poultry and especially chicken. There are very few complete options that dont have poultry in - forage venison is the only one, and then there are forage beef and real simple duck that dont contain chicken but are still poultry. I so wish you could add more that dont have chicken/turkey in. Id pay a bit extra...
The reason I love Naturaw is because every bit of packaging can be recycled
I phoned for help and advice and the lady on the line was so very helpful. I wish I could remember her name
Delivery is wonderful always spot on time, quality of the food is brilliant our dogs always love their Naturaw
New customer to raw feeding, and so far impressed with the variety and quality of the Forage range. My 14 year-old German Shepherd/Collie cross relishes every meal. Satisfying to purchase from such an ethical company. Service and delivery excellent.
Great product that my dog loves and really improves her digestion, figure and coat. Speedy delivery as usual
I made the switch to Naturaw from other leading raw dog foods. I was fed up with sloppy, blood drenched meal when defrosted for my hounds. Naturaw is different and the experience online is just great. The hounds love it and it's really convenient with next day delivery.
Never, ever fed Raw before-but a very special English Setter puppy was fed on this from his breeder, so I continued along the same lines. Although perhaps a little more expensive than most, it is so well worth it, and never any waste. Little Tetley, now at 12 months has received his Junior Warrant from the Royal Kennel Club, passed his RKC Good Citizens Bronze Award and hip scored at an excellent 5:4. He is an excellent coat and condition and I put this all down to his Naturaw diet.

Antwoord van Naturaw
Hi the food is great and our dogs love it .
Unfortunately we now have cancelled the subscription due to bad management of transporting frozen food in the heatwave.
I didn’t know that I had to take photos of the food before I refused delivery therefore I can’t get a replacement order or refund .

Antwoord van Naturaw
What a great company
Brilliant delivery service. My dog loves the variety of food. She is healthier, settled and with great energy.

Antwoord van Naturaw
love naturaw, top quality stuff and their customer service is 10/10. we used to live in a flat and the delivery would sometimes be left outside and because of how long it had been kept out, even though they said that the food was probably fine because of the packaging, because i didn't feel confident they sent us new food anyway which i super appreciate because i know it's not cheap but i also didn't want to risk diarrhoea lmao. at the beginning i also used to call them about some questions with the food and our dog and they were great and helpful. they put their customers first for sure.

Antwoord van Naturaw
I've ordered from this company a few times now. It's great they do the recyclable packaging but unfortunately for me I won't be able to reseal the tub after opening. This is one downside. I wish they had more single proteins instead of a few mixed together. I prefer single meat as I mix it myself for my dogs. Other than that great company with high quality meat and very transparent.

Antwoord van Naturaw
Have tried a few raw food companies, but hate all the plastic packaging. Discovered Naturaw and was really impressed with company's ethos. Using local produce, compostable/recyclable packaging, combining meat with botanicals and good vegetables. Our collie is loving the forage meals.

Antwoord van Naturaw
I have ordered before and food was fine this time round ive ordered a box of food bearing in mind its not hot outside and the whole box delivered by dpd was fully defrosted. I contacted customer services and its almost like they don't believe you as long as you have received your order within 24 hours that's good enough!!! Well no it isnt good enough when your food is not safe to eat or deemed fit fir purpose dont waste your money unless its ice cold outside as the packaging it comes in is just a cardboard box nothing to keep it cool and dpd vans are not cooler vans.
Ive tried to send images but they get my emails but not the images of the food very convenient will not order again from here ok unless you have a problem hey!!
Just bought from them and the food arrived off and was hot to the touch. I contacted their support team (who took 3 days to respond btw) and was told that I would not be covered even though I sent them a photo of the dog food in the bin.
I asked them if I could be credited for the order and here was there response:
Good morning Colin,
Thank you for your reply, unfortunately, as you did not contact our team on the day your order was delivered, and you have been unable to provide photographs showing the condition of the order upon arrival, we are unable to arrange a replacement or refund on this occasion.
If you had been concerned about the condition of the food when it arrived, we would have expected you to contact us on the day of delivery (Wednesday 1st July). However, we did not receive your first communication until three days after the delivery (Saturday 4th July).
As we were not informed at the time that the trays were "warm to the touch" on arrival, we are unable to conclude that there was an issue with the delivery. Individual dogs choosing not to eat the food does not, in itself, indicate that the product was faulty.
We have also noted that your previous three orders contained Real Simple: Turkey, whereas this order was Real Simple: Duck. Since then, you have placed a further order for Real Simple: Turkey.
Based on the information available, we are unable to offer a replacement or refund and we apologise for the inconvenience caused.
Kind regards
Abbie
I don’t even care about the money; it’s the principle that clearly something went wrong in the delivery process and now I need to pay for it?
As someone who had regularly ordered off them for the last year; I must say it’s absolutely shameful.
AVOID AT ALL COSTS!
5 star -I have been using Naturaw now for the last 12 months - have found confirmation of the order to be swift ,
Confirmation of order and delivery consistent and on time . I can pre order and select delivery day . Quality of dog food and treats excellent.
one happy dog parent - and two very happy and healthy doggies 😀.

Antwoord van Naturaw
My Labrador absolutely loves Naturaws food. He’s very fussy and having tried many different brands I’m happy he’s finally found one he’ll consistently eat and enjoy! Fast delivery and I’ve never had any problems.

Antwoord van Naturaw
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.