Oddbox Reviews 

20.940
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

First box was great, very happy. Second box was left outside, despite clear delivery instructions to leave in porch. Third box was missing our sourdough bread order… really irritating as I wanted it... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've been really impressed with ODDBOX. The quality and variety of fruit and vegetables I receive each week is excellent, and I'm always happy with the selection. One of the best things about the serv... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is a really great service rescuing fruit and veg not good enough for the supermarket. Everything I have had is of good quality and seems to last longer than buying it from the shop. Great d... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

ODD box for 3-4 people. Last month brought a 3-4 person medium odd box, the delivered through the night and was a treat for the morning. Had 3 fruits and 4 vegetables, for a delightful price and reaso... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Online voedselbezorgdienst

Geschreven door het bedrijf

As much as 2.5 billion tonnes of food are wasted globally every year – which plays a big part in the climate crisis. We’re on a mission to change that, with rescued fruit and veg from hard-working growers as well as plastic-free ingredients and brands that do good for the planet. With fruit, veg and more delivered right to your door, we’re working towards a fairer food system – one where growers are supported and paid fairly, where produce doesn’t have to look ‘perfect’ and, most importantly, a food system where we never waste taste. No more unnecessary air miles or plastic – just delicious food that fights waste with every box.

Good food doing good

Geschreven door het bedrijf

You pick your box. We speak to growers.
From surplus spuds to dinky apples, we find out what’s at risk of being wasted. Pick what's in your box each week, add juicy last-minute rescues and shop The Market by Oddbox for staples, refillables and rescued products, delivered alongside your fruit and veg.

Contactgegevens

Join the mission

Fight waste with a delivery of deliciously odd fruit, veg & more.

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

21K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(20.940)

1.655 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Odd Box

The deliveries are always prompt. The quality of fruit and veg is good and varied. I love the seasonality, supply of recipes which is useful. Happy customer.

18 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

First box was great

First box was great, very happy. Second box was left outside, despite clear delivery instructions to leave in porch. Third box was missing our sourdough bread order… really irritating as I wanted it for a packed lunch. They refunded the bread but I’ve lost trust, subscription cancelled

17 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Oddbox

Antwoord van Oddbox

Hi Erica,

Thank you for taking the time to leave us this review. We are so glad to hear that your first box was a hit, but we are genuinely sorry to hear about the issues you experienced with your second and third orders.

Your delivery instructions should always be followed to ensure your box is left in a safe spot, so we apologise that your second box was left outside instead of on your porch. We are also very sorry that your sourdough bread was missing from your third box. Missing out on an item you were looking forward to for a packed lunch is incredibly frustrating, and while we're glad a refund was issued, we completely understand why this led to a loss of trust.

We take both delivery instructions and missing items very seriously and would love the chance to look into what happened here for you. Therefore, we have sent you an information request via Trustpilot so we can get in touch directly.

Best wishes,

The Oddbox Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So fresh and tasty nothing going to…

So fresh and tasty nothing going to waste it has helped my husband and I eat more fruit and veg, any veg left over goes in a soup pot, also discovering different fruits and veg we wouldn’t normally have, we look forward every week to our odd box, we’re really happy that we are helping reduce the amount of wasted food going into the bin just because they aren’t “perfect” in the eyes of the supermarket chains.

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have returned to odd box after a few…

We have returned to odd box after a few years and have to say we love the improved format, being able to swap more of the food we know we won’t eat for food we will is great. The medium mixed fruit and veg boxes are perfect for our family of four and nothing gets wasted. We also add in the eggs which are amazing.

19 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

❤️Every week I look forward to my oddbox

Every week I look forward to my oddbox. The produce is quality, the variety and choices are good enough, and the quantities are usually generous and all at reasonable value. I also love the little friendly notes in the box each week and recipe suggestions.

18 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Saturday night joy

My box arrived during Saturday night quietly and in the right location.
The delights of opening it to see beautiful fruit and vegetables is a joy. All shapes and sizes just like the ones you grow yourself or if you're old enough you used to buy from the greengrocer!
The care taken to get everything delivered in the freshest condition is exceptional and the eggs are always placed carefully so as not to break.
So glad we decided to sign up.
Helping our planet, ourselves and oddbox one wonky vegetable at a time...Thank you.

18 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The quality and variety of vegetables…

The quality and variety of vegetables is outstanding. I used to buy from M&S and the quality and taste is so much better. A couple of things were a bit wonky but they still tasted delicious. Fantastic prices and delivered fresh and in perfect condition. Love that you can swap items and the items in the Market shop are just as good. Can’t rate them highly enough.

18 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely fruit and veg.... and more!!!

The quality of the Oddbox produce is amazing and keeps longer than most supermarket produce.
The delivery is always on time. I was a bit sceptical about the possibility of it being delivered during the night but mine arrives just after 7pm.
I love that I can make swaps and add extra items to my box

18 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love my weekly box

Love my weekly box. Quality is great and the contents mean I cook more and more varied things than I use to.

18 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Enjoy checking out my Oddbox each week

Enjoy checking out my Oddbox each week. Any minor issues are sorted straight away by the team. Been enjoying the lovely fresh pineapples. I like having the opportunity to choose add one such as eggs or other products all delivered to my home.

17 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

FRUIT & VEG DELIVERED TO YOUR DOOR, TRY IT TODAY!

An absolutely fantastic concept, rescued fruit and veg that wholesalers, regular shops and supermarkets would in the past throw away.
However, even the small package is too much fruit & veg for one person i find, they are all still lovely and fresh & do not deserve to be wasted or given away as I am having to do at this moment in time. You can swap and change the weekly/fortnightly Oddbox you receive, if there is anything you don't like in your due Oddbox, just make sure you know your delivery day and ensure you make any changes or add ons by the last day given to you. For example my delivery day is early hours on Wednesday mornings and I have to have any order changes or cancellations in Saturday's by midnight.
All in all its a reliable and convenient way to buy your fruit & veg order if you work long hours or are disabled and can't get out to pick it up yourself from the shops. Try it I'm sure you won't be disappointed!! 😊😘🍇🍊🍋🍌🥭🍎🍑🍓🍅🍋‍🟩🥑🍆🥔🥕🌶🫑🥒🥬🥦🧄🧅🍄‍🟫🫜🫚😊

16 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy

Reliable service / delivery. Superb quality of fruits and veg. Very easy to swap products and to pause, or alter frequency, of deliveries.

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had 2 deliveries so far and am really…

Had 2 deliveries so far and am really impressed - both by the quantity of food and the quality. We're subscribed to the smallest option of fruit & veg for 1-2 people, so I presumed this was going to be a small selection but it's been plenty.

17 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good variety of vegetables

Good variety of vegetables, always presented in a clean and fresh condition. It is easy to swap and add-on other fruit and produce. The delivery is always on time and carefully done. When I have needed to contact the team this has been easily and quickly dealt with to my complete satisfaction.

16 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great value and great quality

I have been getting an odd box for over 9 months now there is never any waste and all produce are fresh
I find I now make a lot more recipes that include vegetables and am more adventurous in how I prepare my fruit and veg

16 september 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer