I contacted customer service today as an item I ordered had not been delivered in the time frame given .. I spoke to Kyle , he was very helpful and it doesn’t look like I am likely to receive it .. h... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Brandon on webchat was the ONLY person who helped me with a refund after two other people told me to keep waiting even though i waited a month already! Valued member who actually helps. Thank you... Toon meer
Easy to order but shocking after sales. They take no ownership of an un delivered order! Why they persist in using the worst courier service Evri I will never know. Peacocks say cannot conta... Toon meer
A giftcard was ordered for me on 2nd September. 2 days later, I contacted the Live Chat and they said there was a problem with their emails and I must wait 10 days before chasing. After 10 days, I con... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Geschreven door het bedrijf
Buy the latest female fashions at great value prices online. Discover dresses, blouses, maternity wear, jeans and more online. Next day delivery available.
Contactgegevens
Verenigd Koninkrijk
- www.peacocks.co.uk
Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews
Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 1% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 1 week
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Sakia was very helpful
Sakia was very helpful, prompt and polite. Issue (hopefully) resolved very quickly.
Poor customer service
It's cheap & cheerful, but their customer service is all over the place and takes you round in silly circles. Louise's tired face does nothing to help this weak team.
Paid don’t do this
Paid and extra amount of money for express delivery for 1/2 days that was what I wanted when to the shop to collect was told would not get it to Friday that’s a whole 7 days later so it’s a con to get more money
Oh wow!
Oh wow!! What an awful company to deal with when things go wrong! Firstly, paid for next day delivery, that didn’t happen. Then Evri, even when told over Ring doorbell where there’s a covered, dry, secure place to leave the parcel, leave it on the floor in torrential rain. Not peacocks fault I know. But then trying to get my money back or a replacement was like pulling teeth. I had to wait for them to deem I wasn’t lying and that the clothes WERE soaking in dirty water. Then I couldn’t get a replacement, I had to have a refund, which took a month and I’m STILL waiting for a refund on the postage, both the delivery and the return delivery. When you contact Peacocks the customer service is dire. They’re just reading off a script with no diversion. It’s been over a month now and still no resolution. Won’t be using them again!!!!
Ebbw Vale shopping .
I use Ebbw Vale shop as its local the staff are always polite and helpful . Its a pleasant shop with a warm feeling of welcome . There lots to look at and chose from.
I placed an order today
I placed an order today, and the first line of my address was missing. I spoke to Sakia via customer service, who kindly amended my delivery address and completed my full address promptly 🙂 very helpful indeed!
Refunds - Return x2 orders which were received…
Return x2 orders which were received and receipt confirmed by Peacocks on the 9th June . Apparently my refund is being processed but only escalated to the finance team after 18 days, the I received another email today, after chasing my refund and requesting the OPS Director/Finance details and told the following.
Thank you for your email. I completely understand your frustration and appreciate that you have been waiting for a resolution.
While I appreciate that the original refund request dates back 18 days, I would like to clarify that this matter was escalated to our Finance team for further investigation only 4 days ago. Cases such as this require a thorough review to establish why the refund has not reached your account, rather than simply issuing another payment, as this could result in duplicate refunds.
As part of this investigation, our Finance team may also need to liaise with your payment provider or bank to trace the transaction. Depending on the circumstances, they may need to wait for information from your bank before they can determine the next steps, which can unfortunately result in additional delays.
Please be assured that your case is being actively investigated and we are working to resolve this as quickly as possible. We understand the importance of receiving your refund and appreciate your continued patience while the investigation is completed.
With regard to your request to speak with the Operations Director and Finance team, customer communications are managed through our Customer Services team. We will continue to liaise directly with Finance on your behalf and provide you with any updates as soon as they become available.
Kind Regards,
Fatme-Aicha
Peacocks Customer Service
My wife and I are both disabled and in…
My wife and I are both disabled and in wheelchairs, we went into Peacocks in Hove near Brighton to make some purchases, sadly the disabled fitting room was out of use because it needed repairs to the floor. The female member of staff very kindly blocked off the entrance to the fitting rooms so we could have complete privacy. So we give a massive thank you to the staff for their help
Sakia was helpful when I queried my…
Sakia was helpful when I queried my late order to store. I've less confidence in Evri unfortunately as there lies the problem!
As a shopper
As a shopper , being followed around by the staff is very much uncomfortable.To make it worse they make it deliberate that they are following you around.One thing I’ve noticed is that they don’t follow everyone around , just people of colour.
Great Help
I contacted customer service today as my return has not reached them. I spoke with Brandon who was very helpful & arranged my refund for me as it has been over 12 days. He will also take over the investigation the the courier to find out what has happened, saving me the trouble
Avoid
Awful company. I paid extra for express delivery on the 1st of June and my item never arrived so they sent out another package and it finally arrived on 13th June, 3 days after I needed it. Also an item was missing from the order. I ordered two of the same items and only one arrived. I’ve signing a declaration. I got a refund for that back instantly, but they said I have to wait for delivery refund which is ridiculous. I’m still waiting after many emails. Definitely won’t be purchasing anything from peacocks again.
Edit* It’s now 7th July I am still awaiting the refund for the delivery and being told lies by the customer service team.
I wish I had read reviews of Peacocks…
I wish I had read reviews of Peacocks before ordering an item. I ordered a top in a bigger size as they only had smaller sizes in the Keynsham store. I asked if I would get a refund if I wasn’t happy with the item. I was told yes but the assistant who had been friendly enough, did not tell me there would be a postage charge. I therefore had to pay the Evri delivery charge to store. 3 other major companies do not charge for this service to their own stores. I pointed this out to Sakura, then Nisha & finally Zahra. I repeated that I had not been told of this charge when ordering the item & that had I known then I would not have placed an order. It’s not about the money (£1.99), it’s the principle. I will not set foot in another Peacocks store again. Note to Peacocks - please have the decency to train your staff to point this out to customers when ordering and giving them the option on whether to risk an order.You have just lost another customer and judging by the footfall in store & the online reviews, your company can’t afford to lose the goodwill of many more.
Bad mailing service
So when my order didn't arrive (evri had it for while) I contacted them and they sent out replacement on express. Then got email to say 3 - 5 days so let's see if I actually get order. Why do companies still use evri? I do believe any large companies using evri do not prioritise customers. And lying to me just to get me off chat, not good.
Wrong item recieved
Wrong item recieved and told by customer services I have returned it at my cost. Poor customer service from you peacocks since you've sent the wrong item a prepaid label should be provided.
Parcel address query.
Great.got through straight away .chatted to Sakia.hope I spelt that right very helpful.
Customer service were very helpful.
Customer service were very helpful.
Shocking service
Shocking service, contacted them as I have still not received my parcel. Their response was 'delivery can take 3 - 5 working days' even after I explained to them Evri has said it would be delivered on Monday and still hasn't been delivered. They can't even be bothered to investigate where the parcel has gone or if I will receive this. They are quick at taking your money though.
Will not be doing an online order with them again
Unbelievably poor service from Peacocks…
Unbelievably poor service from Peacocks & their courier Evri. Ordered an item online, had an email from Evri saying they had the parcel and it was never delivered! , but it had been in their depot for over a week !! Complained to
Peacocks , who cancelled the order which I then learned was sent back to them by Evri 🤔. Peacocks then sent me a replacement, and guess what ??? Yep that didn’t get delivered either ! , they actually offered a third replacement, but I told them not to bother !!
Eye-wateringly smelly clothing
Order No. 202478781
I had to go and look for my parcel down the road. The courier failed to deliver to my address.
Then, when I opened the outer packaging, the smell that hit me was unpleasant.
After opening the see-through plastic bag the clothing was in, the foul chemical smell was so strong, it irritated my eyes, nose and throat.
I believe those clothes had been soaked in formaldehyde or another toxic chemical. Either way, the smell was so noxious, I did not feel comfortable trying on any of the clothing. It was wholly unsatisfactory and not fit for purpose.
I emailed requesting a free return label and was told to return them and I’d be reimbursed if they found a failing.
They refunded my original payment, but they failed to refund my return shipping, which is against The Consumer Rights Act 2015.
Unless the person who checked the clothing has absolutely no sense of smell, there’s no way they didn’t smell how strong those chemicals were!
I’d like to hear the excuse from Peacocks for why they think they can break the law.
You have my order number. I’ll await your response.
I do expect my return shipping to be refunded.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








