Perfect Stays Reviews 

754
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thanks to Perfect Stays for a seamless process with great communication. We really enjoyed our stay at Harbour Walk - it has plenty of space, is well furnished, two parking spaces are handy and only... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Tregoose is a fabulous property in a great location. It’s extremely spacious, very well equipped and spotlessly clean! The Perfect Stays team were very helpful & efficient from start to finish. Hig... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The property was ideally situated and very well maintained The staff at Perfect Stays could not have been more helpful and the concierge service was very useful. We had a small problem during our stay... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

3rd year using Perfect Stays .. fantastic service from booking to check out . Stayed at Treasure House in Polzeath . Beautiful property in a fantastic location . Booked for next year !! Highly recomme... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Vakantiewoningverhuur

Geschreven door het bedrijf

Perfect Stays specialise in unique and luxurious holiday homes across Cornwall, Devon and Somerset. With an exclusive range of 5* self-catering accommodation in spectacular locations, all our properties are finished to the highest standard, from stunning boutique homes to large waterside abodes and charming countryside cottages.


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

754 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(754)

78 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect Stays

Salt Spray in Porthleven is a magical property,it has everything you want and everything you need.
The sunrises and sunsets from the balcony are breathtaking.
The team at Perfect Stays are exceptional in every way, I can't praise them enough !
Their emails are thoughtful and not generic, and its always a pleasurable experience speaking to them.

9 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Stays

Antwoord van Perfect Stays

Dear Jane,

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review. We're glad you enjoyed the incredible views at Salt Spray.

We're happy you were pleased with the service you received from the Perfect Stays team.

We look forward to welcoming you back.

Best wishes,
Perfect Stays

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Incredible house with stunning views

We stayed at Trelorna over Christmas and had the most amazing stay.
The house was just incredible. It was set over 3 floors, the top floor being the living/dining/kitchen area with incredible views of polzeath beach.
The decor was beautiful throughout . It had 5 lovely bedrooms, all having comfy beds and 3 of these were en-suite.
The games room was great and we had lots of fun playing table tennis and pool.
The hot tub was brilliant too.
We did some lovely coastal path walks straight from the house.
With the games room hot tub, beautiful walks, the beach and town we didn’t need to drive anywhere.
The house literally had everything you could want, plenty of pots pans, crockery and cutlery. As we stayed there over Christmas Day it was amazing to have 3 ovens for us to cook our Christmas Day dinner in.
I cannot recommend this house enough, it was just stunning and I would give it a definite 5 star rating.

22 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Stays

Antwoord van Perfect Stays

Dear Samantha,

Thank you so much for taking the time to leave such a fantastic review. We're happy to hear that you enjoyed your stay at Trelorna and exploring Polzeath and the north coast.

We're delighted that you had a wonderful Christmas and that you'd recommend the property.

We hope to welcome you back again soon!

Best wishes,
Perfect Stays

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Shun Lee, St Ives property (5 couples)

This is the 5th time we have stayed at Shun Lee and our 6th booking overall with Perfect Stays. We love Shun Lee as it is a very well appointed/spacious house and importantly within walking distance of St Ives. There is good car parking for 5 cars but we rarely use the cars. The house is very well maintained with plenty of kitchen equipment - plates, mugs, cutlery, glasses etc. We all enjoy large En-Suite bedrooms, the kitchen and lounge are large and very socialable. The cinema room includes a full Sky package. We have always found Perfect Stays easy and efficient to deal with both prior and during our stay. During our recent stay we had a problem with one of the dishwashers, this was resolved very quickly. We have already booked again for 2026.

21 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Stays

Antwoord van Perfect Stays

Dear Martin,

Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review. We're so happy to hear that you enjoyed staying at Shun Lee and exploring St Ives.

We really appreciate the detailed comments you've left in this review and we're glad we were able to help solve the problem with the dishwasher.

We're delighted that you had a great experience when booking with us - thank you so much for your lovely comments.

We look forward to welcoming you back again next year!

Best wishes,
Perfect Stays

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everything at Nightjar was absolutely perfect.

Everything at Nightjar was absolutely perfect, wouldn't have changed a thing. The house itself was stunning and perfect for my family of 8 and a baby. Big open space for the family to hang out together, fantastic for a celebration. We had private chef Dez Turland come cook for us all one evening - this was amazing and recommended by Perfect Stays.
The Owners living next door was perfect, keeping us topped up with endless supply of logs.
We'd definitely return to Nightjar - summer would be amazing there to enjoy the hottub and garden even more.
P.S. Perfect Stays are my favourite property rental company to work with. Responsive, knowledgeable and so helpful. All of their properties are of the same incredibly high standard - gives me confidence when booking that the house will be super special, thanks everyone at Perfect Stays.

24 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Stays

Antwoord van Perfect Stays

Dear Fiona,

Thank you so much for taking the time to leave such a glowing review. We're so happy to hear that you had a wonderful holiday at Nightjar, and that you enjoyed the wood burner, open plan living space and facilities.

We're thrilled that you had a great experience when booking with us - thank you so much for your lovely comments.

We hope to welcome you back to beautiful Somerset or to one of our other South West properties again soon.

Best wishes,
Perfect Stays

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Overcombe Bigbury on sea

My one star is not a reflection on Perfect Stays as I cannot fault them at all. My holiday was ruined due to what I think is a major issue with the drains and plumbing I believe. One room was uninhabitable due to the stench. Another room was not used due to the state of one of the bed. The top was literally smashed up with jagged plywood. As a result of one family never came and another left. The issue started immediately and Perfect Stays were on the case immediately. Pebbles who oversee the place were fantastic too. My ruined holiday was not their fault. They did all in their power to rectify a situation which to be fair was out of any bodies control. Under the circumstances Perfect Stays could not have done more than they did.
I wanted a full refund and I believe it to be the owner who would only give me just over half. I had saved a long time to afford a likely last family holiday and it never happened. Basically it couldn’t sleep 10 due to the issues with the stench and the twin room only really fit to sleep one.
It’s a wonderful property but sadly I spent all the time I was there worrying about not getting my deposit back. I kept finding cracked crockery, dirty marks on walls,stains on furniture and generally it was pretty tatty and in need of some TLC. The carpets were also pretty grubby. Coupled with the fact we didn’t get a family holiday and the worry of wasting more money it was an utter disaster which has left me very sad. I must stress to anybody reading this review that it’s not a reflection on Perfect Stays. They did all they could to rectify things and I really appreciate that. Nobody could have been more helpful and kind. They even sent me a bunch of flowers which was very much appreciated. Everybody did all they could to solve the problem. Sadly it was not solvable during the stay. Not their fault. Things go wrong. I appreciate that. I feel very angry toward the owner. I wanted a full refund and got just over half. My dream holiday was ruined. My family couldn’t all stay.
Thank you Perfect Stays for doing all you could under such sad circumstances. I highly recommend the company but I do not recommend this property.

21 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Stays

Antwoord van Perfect Stays

Dear Judi,

Thank you for taking the time to leave a review and for your kind words regarding the team at Perfect Stays.

We’re so sorry to hear about the problems you encountered with the unpleasant odour at the property, and that it had an impact on your holiday.

The owners are extremely apologetic about this; we weren't aware of this being an issue previously, therefore, it's very unfortunate that it coincided with your stay.

We appreciate your comments about the damaged bed and this has been passed onto the owners. We’re extremely sad to hear that you felt you couldn’t accommodate your full party at the property.

As you mentioned, every effort was made to resolve the issue with the drains during your stay and we’re very sorry for the stress and disappointment caused by these unforeseen circumstances.

Naturally, we're sorry that you remain disappointed with the compensation offered. However, please be assured that we only ever strive to reach a fair and reasonable conclusion in matters such as this.

As you know, the owner of Overcombe increased upon their initial offer as they wished to acknowledge any upset caused.

Nonetheless, we're sorry if you remain disheartened. We are pleased to hear that the flowers arrived with you safely and hope that they went some way to show our care.

Thank you again for your lovely comments regarding the team at Perfect Stays. We hope to welcome you back to one of our properties in the future.

Best wishes,
Perfect Stays

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely

We were there in October half term, the property was stunning, all amenities close by.

20 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Stays

Antwoord van Perfect Stays

Dear Paul,

Thank you so much for taking the time to leave us a review. We're so happy to hear that you had a lovely holiday at Waders.

We hope to welcome you back to Cornwall in the future.

Best wishes,
Perfect Stays

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Weekend at The Nightjar

We had a recent weekend away in The Nightjar in Somerset
This property was stunning everything was just perfect for the 4 couples
The social space with the huge log fire in the middle was fantastic and the endless supply of logs was brilliant
No expense spared with the furnishings , linens and decor !
Didn’t want to leave - fabulous !!

14 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Stays

Antwoord van Perfect Stays

Dear Angie,

Thank you so much for taking the time to leave such a superb review. We're so happy to hear that you had a wonderful holiday at Nightjar, and that you enjoyed the wood burner and facilities.

We hope to welcome you back to beautiful Somerset or to one of our other South West properties in the future.

Best wishes,
Perfect Stays

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Pentyak House was superb

Pentyak House was superb. Well appointed, spacious and ideal for all the family. Lovely view and garden too!

5 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Stays

Antwoord van Perfect Stays

Dear Brian,

Many thanks for taking the time to write a lovely review. We're pleased you had a great family holiday and enjoyed the garden and views.

We agree, Pentyak is a superb property for families, with a spacious garden. We hope to welcome you back again soon!

Best wishes,
Perfect Stays

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had a wonderful week’s holiday

Had a wonderful week’s holiday. The company were very helpful with any questions I had before our stay. I did have to call them when we were in the house to fix a problem with a shower and a leaking tap. They arranged for it to be fixed but the plumber never arrived. I contacted them to report this but did not have a reply so it was not fixed. Also the duke box did not work when we arrived which was disappointing and they said they would find the key to fix it but they never did. I once again messaged them to ask about it but did not get a reply. These things did not spoil our stay at all, but we were told to report anything that we found was not working in the property and it was not followed up
Beautiful house, lovely position, indoor pool could do with being a little warmer but we would definitely stay there again

24 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Stays

Antwoord van Perfect Stays

Dear Susan,

Many thanks for taking the time to leave such a detailed review. We're glad you enjoyed your week at Sea House and it's great to hear you felt we were helpful when dealing with issues as they arose.

With regards to the plumber, the owners have confirmed that the plumber did visit the property but found the issue couldn't easily be resolved without intrusive work.

The juke box key has unfortunately gone missing, therefore the owner was unable to assist with this during your stay. The owner is in the process of contacting the juke box company to resolve this.

We're happy you still enjoyed your holiday and we're grateful that you reported the problems so efficiently, so these things can be resolved before new guests arrive.

We look forward to welcoming you back soon.

Best wishes,
Perfect Stays

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

had the most amazing time this is our…

had the most amazing time this is our second house we have stayed in with Perfect Stays and they don’t disappoint. Shun Lee is so spacious for our family of 13 ages ranging from 6-61 everyone has personal space if needed and so quiet. We hardly used the car other than shopping at Lidl but Tesco is walking distance if you only need a few bits. Carbis Bay and St Ives both walking distance although very hilly so may not be ideal if you have elderly family especially if in a wheelchair.
We visited Camel Creek adventure park again this year which didn’t disappoint the whole family enjoy this place all the rides are family friendly and everyone enjoys the indoor slides including the adults.
We also visited Una St Ives for the leisure facilities it has indoor & outdoor pool along with sauna steam room and treatments if you want them. There is no time restrictions for the pools and in October half term it was pretty quiet so the kids loved it.
As it was Halloween 🎃 while we were there we had a fabulous party in the dining room we brought decorations from home and made a real party 🎉 feel to the room.
The only disappointment was we had to come home 🙈
We would definitely stay again but for now we want to explore other areas and have booked Panorama in Mawgan Porth for next year.
These houses are great for making memories with family and so much better than fighting with the problems you come across with going abroad.
Can’t wait for next year on count down already and the kids are so excited.
Thank you Perfect Stays for was really the perfect stay ❤️

25 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Stays

Antwoord van Perfect Stays

Dear Mrs Myerscough,

Many thanks for taking the time to leave such a detailed review. It's so lovely to read about how much you enjoyed your holiday - we're so glad you made such magical memories with your family at Shun Lee.

We're delighted to hear you've already booked Panorama for next year and we're sure you'll have a fabulous time there too.

We look forward to welcoming you back to Cornwall.

Best wishes,
Perfect Stays

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Our New Favourite Cornwall Escape

We recently stayed at The Hideout in Mawgan Porth through Perfect Stays, and it was genuinely outstanding. Perfect Stays has a fantastic portfolio of properties and on previous trips to the area we had always noticed The Hideout, but it was never available for our dates. This year we booked early and finally managed to stay there, and it absolutely lived up to expectations.

The property itself is incredible. The location is unbeatable and the house would honestly be a dream retirement spot for me. We stayed as a family of four plus two of our kids’ friends, and the children were in heaven. They spent most of their time in the pool room and cinema, which gave them plenty to enjoy and gave us some peaceful moments too.

The service from Perfect Stays was faultless. The housekeepers and maintenance team, Paul and Jen, were brilliant. They texted us while we were travelling down to let us know the property was ready early, which saved us from killing an hour at the services. They also updated us about a couple of very minor issues before we arrived, none of which caused us any trouble. During the stay there was a leaky tap in the spare bathroom, and I really like that Perfect Stays encourages guests to report anything like that so they can get it sorted for the next visitors.

We could not fault the property or the service. I would not hesitate to recommend Perfect Stays and will definitely book through them again on our next visit to the area.

25 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Stays

Antwoord van Perfect Stays

Dear Daniel,

Thank you so much for taking the time to leave such a glowing review. We're so glad to hear that you had a relaxing holiday at The Hideout, and that you enjoyed the location and facilities.

We certainly hope to welcome yourself and your family back to The Hideout or one of our other properties in the future.

Best wishes,
Perfect Stays

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Annual family holiday

My family and I absolutely loved our stay at Waders. It was well equipped, spacious, warm, comfortable and well thoughtout. Views are stunning and the enclosed garden was great for the grandchilden for a little outdoor play.

10 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Stays

Antwoord van Perfect Stays

Dear Annette,

Thank you for taking the time to leave us such a lovely review. It's wonderful to hear you had such a great stay at Waders.

We hope to welcome you back again in the future.

Best wishes,
Perfect Stays

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Our Stay at The Nook, St Minver Cornwall

We recently spent a week at The Nook in Cornwall and, whilst we always strive to be respectful guests and keep the property tidy, our overall experience was rather disappointing for several reasons.

Property Location and Listing Accuracy:
One major issue was the misleading information regarding the property’s location. The listing did not make it clear that The Nook is situated within the owners’ home space, essentially in their garden. You have to drive past the main house each time you come and go, and the family can be heard from the property. While privacy efforts have been made, future guests should be fully aware of this arrangement, as we would have chosen a different property had this been clear from the marketing materials at the time.

Transparency of Management:
What was described as the ‘property manager’ is actually the homeowner, which was not made clear. The attempt to professionalise the service felt a bit condescending. For transparency, it should be clearly stated from the outset who is managing the property.
Additionally, after my initial communication with Perfect Stays prior to our stay, it became apparent she was the owner only later on once we arrived.

Also completely unacceptably, I had seen that the property owner had viewed my LinkedIn profile after our exchange, which was again a very strange practice and if guest vetting is necessary, perhaps the process should be reconsidered with Perfect Stays.

Communication and Management Concerns:
During our stay, we made a genuine effort to maintain the cleanliness of The Nook. There was an unfortunate incident with the garden umbrella which fell over whilst we were out for a short while – a genuine mistake that we immediately communicated to Property Owner about. However, the response felt somewhat accusatory rather than understanding and ended up being charged an amount from the security deposit to replace.

Far more frustratingly, we were also accused of taking the pillow covers and charged £14. Firstly, there is no way we would take budget pillow cases from a hotel room. However, in any case the he charge for these felt unnecessary and insulting, especially as external cleaners are used; perhaps these should be checked before assuming guests are at fault. On a related note, my pair of Ray-Bans went missing, and despite asking, there was no communication about them being found. Again, it would be worth checking with cleaners if items are reported missing.

Other Issues:
While not the fault of the owners, the number of flies on the property was off-putting and negatively affected our stay. Being on a working farm, this can be expected, but it certainly detracted from our experience.

Value for Money:
Given the high price during peak season, the value for money we felt was severely lacking. There was no view from the property, and the walking routes suggested were poor despite the advertising of great routes. These factors, combined with the issues above, made the experience fall short of expectations.

We appreciate the efforts made to provide a comfortable stay, but overall, our experience at The Nook was disappointing. For those considering booking, we recommend asking detailed questions about the property’s location, management, and amenities to avoid similar surprises.

1 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Stays

Antwoord van Perfect Stays

Dear Callum,

Thank you for sharing your feedback following your stay at The Nook. It’s disappointing to hear that you weren’t satisfied with your stay, however, it’s a shame that these points weren’t raised when we spoke to you during the mid-stay call. At this time, we advised you to reach out if there were any problems, but we didn’t hear from you after you’d said you were having a lovely holiday.

We aim to be totally transparent with the location of the property in the descriptions, photographs and map featured on our website listing. However, we have since added an additional note to make it clearer that the driveway is shared with the owners.

In terms of the confusion between the property manager and the property owner, it’s common practice in the holiday home rental industry for owners to also take on the role of property manager. Due to their close proximity, the owners of The Nook feel that they’re best placed to respond promptly if any issues arise. We do appreciate that this could cause confusion, but we refrain from mentioning the dual role within the guest literature for the owner’s privacy. We understand your concerns regarding the profile viewing and this has been raised with the property owners.

With regards to the pillowcases, the owners appreciate your feedback and are sorry for any upset this caused at the time. As already outlined to you, the owners have since confirmed that they no longer wish to pass on this charge. In terms of the parasol, the owners of course understand that this was an accident. However, they do kindly request within the guest information that in the event of poor weather, outdoor furnishings are placed in the shed to avoid accidental breakages. Therefore, regrettably, as confirmed during your stay, this is why the owners had to proceed with recouping the cost of the replacement parasol from your security deposit.

Unfortunately, with the property being so close to a farm, flies are to be expected. Every effort is made by the owners to reduce this but thank you for your feedback.

The Nook’s website listing doesn’t suggest that there are views from the property, and it’s evident from the photos that the views are of the garden. From the garden and the hot tub, there are views across the countryside. We haven’t previously received any feedback regarding the nearby walking routes but thank you for sharing your thoughts on this.

Thank you again for providing us with your comments. We sincerely hope that despite your feedback, you were able to enjoy some quality time together in Cornwall.

Best wishes,
Perfect Stays

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Red Cove

Red Cove
Our recent stay was absolutely wonderful and relaxing. The property is well maintained, very comfortable with stunning sea views and a warm welcoming and peaceful atmosphere. Will be back next year again.

12 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Stays

Antwoord van Perfect Stays

Dear Irene,

Thank you so much for taking the time to leave such a fantastic review. We're delighted to hear that you had a relaxing holiday at Red Cove and enjoyed the views.

We certainly hope to welcome yourself and your family back next year to create more wonderful memories.

Best wishes,
Perfect Stays

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent, amazing not to be missed

We use perfect stays every year for our holiday and their service is excellent. This year we stayed at Tatur Du home in Harlyn Bay and wow what a house. The views, the comfort it was pure luxury. Will definitely be returning. x

30 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Stays

Antwoord van Perfect Stays

Dear Angela,

We can't thank you enough for your returned custom and for taking the time to leave such a wonderful review. It's lovely to hear you had such an excellent stay at Tater Du.

We look forward to welcoming you back again next year.

Best wishes,
Perfect Stays

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brynia

We stayed at Brynia - an incredible 5-bedroom house for a celebratory long weekend, and it truly exceeded all expectations. The home is beautifully styled throughout, with every detail thoughtfully considered. The views over the sea and estuary are simply stunning — the perfect backdrop for a relaxing getaway.

The property is ideal for families, with plenty of space for children to play and explore the beautifully landscaped grounds. The hot tub was an absolute highlight — perfect for unwinding while soaking in the scenery. The kitchen was impressively well-equipped, complete with everything you could possibly need, even an ice machine!

A special mention goes to Wendy and the team at Perfect Stays, who were fantastic from start to finish — warm, welcoming, and incredibly responsive to any questions we had. Their attention to detail and hospitality made our stay seamless and extra special.

We couldn’t recommend this property or Perfect Stays highly enough and will definitely be booking with Wendy and her team again. An unforgettable weekend in a truly stunning home!

10 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Stays

Antwoord van Perfect Stays

Dear Claire,

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review. We're delighted to hear our team provided exceptional service, making your stay extra special - Brynia truly is a stunning property for the whole family.

We hope to welcome you and your family again soon.

Best wishes,
Perfect Stays

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Initial reaction when entering the…amazed and excited the wow factor was there in bucket loads

Initial reaction when entering the property was just WOW! The in person experience is way better than the online images suggest. The house was very clean and yet had a comfortable feel making you feel at home with everything you could need - we could not think of a single thing that was missing! The welcome pack was amazing and if you had arrived late it would have settled you in easily. We rented the house for a special family occasion- our daughter was having a wedding blessing on the beach; so we had a mixture of family groups staying from 90 years old to 20 year olds! The house really hosted our gathering well and we were able to have the most memorable and fantastic experience. I would say that if you have family members with mobility issues the stairs going to upstairs are quite steep but there are plenty of rails etc to help you. The facilities for outdoor activities and keeping equipment tidy, clean and dry etc was fabulous and making the transition from beach to house for people and dog easy. The contact with Perfect Stays and all involved was again a 5star experience. You felt that there was nothing too big or too small to ask for help with and they were very efficient with communication; I would 100% consider using them again. We would also very much like to return to Nordhook to make more fabulous memories.

27 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Stays

Antwoord van Perfect Stays

Dear Steff,

Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review. We're delighted to hear Noordhoek provided the perfect base for such a beautiful family occasion.

We hope to welcome yourself and your family back again soon to create more wonderful memories.

Best wishes,
Perfect Stays

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A five star holiday experience

This property was perfect for our family with the pool, hot tub and sauna offering something for all of us. The kitchen was so well appointed that we did most of the catering for ourselves, enjoying the inclusivity of all being in the one gorgeous living space. A beautiful home.

2 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Stays

Antwoord van Perfect Stays

Dear Elaine,

Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review.

We're delighted to hear you enjoyed your time at Red Cove. The uninterrupted sea views really enhance any cooking experience. We hope to welcome yourself and family back soon.

Best wishes,
Perfect Stays

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great property

Great property, great location, perfect stays were attentive and helpful

5 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Stays

Antwoord van Perfect Stays

Dear Frazer,

We're so pleased to hear you found our service both attentive and helpful. Sea Breezes is certainly a great property - we hope to welcome you back again soon.

Best wishes,
Perfect Stays

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect place for a relaxing holiday…

Eden is a lovely house, nested in the stunning Cornwall coast, just walking distance from the beach and local pubs and restaurant. Clean and cozy with a beautiful view on the ocean it is a perfect for a relaxing holiday with family and friends.

18 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Stays

Antwoord van Perfect Stays

Dear Marco,

Thank you for taking the time to leave us such a wonderful review. We're delighted to hear you had a lovely stay at Eden with your family and friends.

We hope to welcome you again soon.

Best wishes,
Perfect Stays

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer