Piglet's Pantry Reviews 

1.014
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered afternoon tea for 2 delivery using Buyagift voucher.Such an easy process from start to finish with excellent communication from Piglet's Pantry. Delivered via DPD on agreed date (1 hr windo... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

won a red letter day afternoon tea in a raffle organised by Shepherds Port BAR for NARS . decided to have one to home that we could enjoy on a weekend away. the 1st delivery failed from DPD. the cus... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely amazing. I’m truly flabbergasted to read negative reviews because I have not as yet been remotely disappointed. Vona and Lianne (Phoned twice because I’m an idiot) are absolutely fantastic.... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We ordered an afternoon tea from Piglets Pantry, having previously had one around five years ago, and unfortunately the quality seems to have changed considerably. The only item we really enjoy... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Bakkerij
  2. ook in
  3. Cateringeten en -drank leverancier
  4. Groothandelsbakkerij
  5. Voedselfabrikant

Geschreven door het bedrijf

Award-winning sweet and savoury bakery based in Sussex. Meat, vegan & veggie options available for UK-wide home delivery.


Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 38% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(1.014)

111 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What can I say except that they failed…

What can I say except that they failed to meet any expectations… delivery booked and paid for to be delivered .. one email with receipt nothing else .. tried to call several times no answer , no email contact , had to contact through Instagram who said it was down to extreme heat and delivery problems .. total and absolute rubbish like so many companies in the UK now they over promise and don’t deliver please provide me with my money back .. thanks

28 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Piglet's Pantry

Antwoord van Piglet's Pantry

Hello, we're very sorry to hear that you were disappointed with your experience.

After investigating, we found that your order was placed the day before the delivery date selected. As we do not offer next-day delivery, our system should not have allowed this order to be processed, and we sincerely apologise for that error.

We are currently looking into the issue to help prevent it from happening again. As a gesture of goodwill, we have issued a full refund.

We appreciate your feedback and are sorry for the inconvenience caused.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Sadly Disappointed

My second order following a great one before. Sadly this time I'm hugely disappointed. On 23rd May, I ordered 2 Classic Vegan Teas for delivery today. Unfortunately only 1 has been delivered, despite checking with the delivery driver if he had another one in the van for me. The one that arrived was delivered from a hot van, and the dry ice was completely dry and the food was completely unchilled. The 2 boxes together, were intended for a gift, which is now rendered useless as the order is incomplete. I am also concerned about the safety of the food which was delivered as I have no idea of knowing how long it has been unchilled for. I went online to leave a message as there is a timeframe in which to do this, however the "submit" button does not work, and therefore the email cannot be sent. I'm away on Monday so now what? Piglets, please advise

27 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Piglet's Pantry

Antwoord van Piglet's Pantry

Hi Helen, we are so sorry to hear there has been an issue with your order. We have faced some challenges with the heatwave. We would really like to resolve this for you.

Please email info@pigletspantry.co.yk or call 01903 215054 so we can assist. Thank you!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Not great

Ordered a savoury afternoon tea for one for my day for fathers day. The box that contained the food was open within the sealed delivery box and the sticker seal was ripped.
Everything was out of place. We struggled to work out in the pinwheel has been nibbled at or if it was just damaged as we couldn't see any broken pastry. The red leicesrer sausage roll, didn't have any or much cheese as you couldn't taste it.

The dry ice was completely gone and food was only slightly chilled upon delivery.

Unfortunately, this is the first and only time I would order from here

25 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Piglet's Pantry

Antwoord van Piglet's Pantry

Hi Hannah, we are so sorry to hear the order did not arrive as expected. Please email us at info@pigletspantry.co.uk so we can resolve this or you. Thank you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total waste of money

We had the savory box bought for us by our daughter for Father’s Day and I have to say, it was extremely disappointing the quich was very mushy and wet and the pastry was so soggy,
I’m not sure what was in the oblong boxes but it was like eating sand and tasteless, over all I felt sorry for my Daughter as we feel she totally wasted her money, they need to rethink their savory option

20 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Piglet's Pantry

Antwoord van Piglet's Pantry

Hi Tracey, we are so sorry to hear you were disappointed! Have you emailed us with this feedback? This sounds like something has gone wrong with the delivery if you are saying it's mushy and wet.

If something doesn't arrive correctly, we will usually offer a resend of the box. Please send an email to info@pigletspantry.co.uk if you haven't already.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Father’s Day savoury afternoon tea.

Ordered a Father’s Day savoury afternoon tea. No confirmation email of the order was received so I had to chase them to confirm the order had gone through. I have just been sent a photo of what arrived and was disappointed to see the ‘luxury tomato ketchup’ shown on all their marketing was a sachet of Heinz’s tomato ketchup.

20 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Oh my goodness wow

Oh my goodness this was such a perfect gift for Father’s Day, he was beyond impressed and so was I! Beautiful packaging, beautiful arrangements, smelt absolutely incredible and he is so excited to it he’s so chuffed!

20 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Piglet's Pantry

Antwoord van Piglet's Pantry

Thank you for the lovely feedback! We are so pleased he enjoyed it. Thank you for your order! 💗

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Afternoon tea for 4

Delicious afternoon tea for 4! We enjoyed the mix of savoury and sweet dishes. The sausage rolls were huge and full of flavour. The quiches had a light and delicate flavour. The best cake was the carrot cake. We fully enjoyed the food it made our day special. Excellent quality! Will definitely order again and recommend!

18 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Piglet's Pantry

Antwoord van Piglet's Pantry

Thank you for this wonderful feedback. We really appreciate it. We are so pleased you enjoyed your order. Thank you for your order! 💗

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fabulous afternoon tea

Fabulous afternoon tea! We ordered for 5 people and every item was delicious, delivered exactly as expected and great to have instructions on heating the savory items and scones. They had thought of everything.

13 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Piglet's Pantry

Antwoord van Piglet's Pantry

Thank you for this wonderful feedback. We really appreciate it. We are so pleased you enjoyed your order. Thank you for your order! 💗

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Awesome customer service

After a bit of technical trouble with the payment on the website, I was fortunate enough to be connected to Leanne who kindly placed two orders over the phone. She was professional, personable and caring - offering suggestions to best fit the recipient’s preferences.

I’ve ordered several afternoon teas from PP, and am always pleased with the delivery, how the items are presented and more importantly, how they taste. Great service, thank you.

9 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Piglet's Pantry

Antwoord van Piglet's Pantry

Thank you for your feedback. This is really valuable to us, and I will make sure Leanne sees this. I know she will appreciate it! Thank you for your order! 💗

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Buyagift voucher - emailed to arrange and everything was great

Got an afternoon tea box via a buy a gift voucher. Could not use the voucher via the website so I emailed and was responded to within a couple of days and arranged delivery for my chosen day (extra cost for saturday delivery as weekdays did not suit which i phoned up and paid over the phone as advised)
Customer service was helpful and the box arrived on the day requested. The sausage rolls, mini quiches, scotch eggs, cakes and scones are delicious and made a lovely treat. Thank you very much, will definitely consider getting this again as a treat or as a gift for others

6 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Piglet's Pantry

Antwoord van Piglet's Pantry

Thank you for this wonderful feedback. We really appreciate it. We are so pleased you enjoyed your order. Thank you for your order! 💗

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Tasty with lots of variety

This was a gift from a friend. The afternoon tea was for four, there was so much food we were able to stretch it out over two days, which was nice. The quality of food was outstanding! Having a mix of savoury and sweet treats was really enjoyable.
I would definitely recommend it, and will buy one as gifts for friends.

28 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They just ignore you

Recieved a Savoury Afternoon Tea at Home voucher through BuyaGift. For whatever reason it doesn’t work on there website so they ask you to email them, I emailed 4 times over the span of 2 months and am still waiting on the email to even be acknowledged. Real shame as sounded great but seems to be let down by poor customer experience!

27 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Piglet's Pantry

Antwoord van Piglet's Pantry

Hi Dave, we are so sorry to hear that you struggled to redeem your voucher. I have had a look through our ticket system and we did respond asking for more details to book this but it looks like it failed to send.

I am so sorry for this! It's such a shame that we didn't realise it hadn't gone through.

I have sent you an email now asking for more details. Please call our office on 01903 215054 if you need any further assistance.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

This my second Piglets Pantry afternoon tea, disappointed this time

This my second Piglets Pantry afternoon tea, a Birthday gift from my friend. Last year I enjoyed every morsel,this year, not so much. The box arrived in the afternoon as I was told it would. On opening I found the inner box had not been sealed properly and on of the jams was loose and had damaged on of the cakes, squashing it slightly and losing most of the icing. The carrot cake tasted more like ginger cake and the Victoria Loaf cake had lost its jam & icing due to the little jam rolling around. The two Lemon Drizzle cakes were carrot cakes with white frosting & lavender flowers on top. Very disappointed with all of them BUT the mini quiche were delicious, the scones wonderful with the jam & cream. Scotch eggs were tasty as were the sausage rolls. My friend and I really enjoyed the scones and quiche but we were disappointed with the cakes especially since last years were fantastic.
Delivery was on right day just didn’t enjoy it as much Sorry. Last year you got 5 stars only 3 this year. Might go out next year for our afternoon tea!

19 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fabulous Afternoon Tea

I received an Afternoon Tea gift voucher for Christmas and have only just got round to ordering it. We thoroughly enjoyed our Afternoon Tea from Piglet’s Pantry. All the food was delicious but we particularly loved the carrot cake, so much so that I looked on their website to see if I could order some more. Unfortunately it wasn’t on their website so I dropped them a quick email explaining how much we loved it and they added it to the website and I order straightaway! Fabulous service!

20 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a surprise delivery just now from…

I had a surprise delivery just now from my Nephew Steve a Police officer up there in Newcastle don’t see him much as I live in Lancs and often sends me these lovely little surprise packages which at 82 makes my day honestly they’re so very tasty I recommend them to anyone just trying them they're scrumptious 😋 best wishes from B in Ormskirk 🤩👋

20 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Big disappointment

I am so disappointed with my Savoury Afternoon Tea for 2 which arrived today. the savoury sausage rolls and scotch eggs were gristly, stodgy and bland. The sweet items were excruciatingly sweet and sickly. Not a memorable 80th birthday treat.

15 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Second time ordering still not arrived…

Second time ordering still not arrived , terrible service do not order from them.
Cannot get a refund as this was a voucher!!!!

8 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Piglet's Pantry

Antwoord van Piglet's Pantry

Hi Lorraine, I'm so sorry to hear that nothing arrived. This sounds like a DPD failure. Please do email us at info@pigletspantry.co.uk and we will resolve this for you. Thank you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought an afternoon tea hamper for two…

Bought an afternoon tea hamper for two for my daughter, she absolutely loved it! Delivery was by DPD which was great, have used this company many times before over the years & their hampers & cakes have always arrived on time & are delicious. Would recommend

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent products

I have ordered several times from Piglets Pantry for myself & as gifts for friends & family & every time the products have been of excellent quality, extremely well packaged & presented . Unfortunately the delivery company they used let them down this last time , but after contacting them I was sent a replacement hamper straight away which came as promised & was totally delicious. I highly recommend Piglets pantry & will definitely be using them again.

18 april 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer