Roper Rhodes Reviews 

418
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Roper Rhodes have, on 2 occasions, gone above and beyond amazing service. They searched their warehouse to find an obsolete replacement tube for our mirror and then when we needed fixing brackets f... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Mandy at Technical/Customer services identified on our receipt a glossy top from BTW toilet that had split & cracked. She ordered it yesterday & say it would be with us in 2/3 days. It arrived today!... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought a Neutron toilet seat and found the soft close mechanism was extremely noisy, squeaking badly when the seat and lid were closing. I contacted Roper Rhodes and discussed the issue and they se... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

An update. Since posting my review, I am pleased to report that Roper & Rhodes have responded positively. Initially they offered to replace the unit via the retailer however I pointed out that the co... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Badkamerinstallateur
  2. ook in
  3. Meubelwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Roper Rhodes a UK supplier of inspirational bathroom furniture, bathroom suites, showers, taps, bathroom cabinets, bathroom mirrors, toilet seats, bath panels and bathroom accessories.


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

418 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 91% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(418)

51 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bathroom Cabinets failure - again!

We purchased 2 Roper Rhodes Presence PSC100 cabinets for a new bathroom we had installed in April. Within 6 months the electrics in both cabinets failed! Our supplier replaced them both in November - but within 2 weeks both failed again!!! NOT IMPRESSED!!!

7 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Roper Rhodes

Antwoord van Roper Rhodes

Good Morning Anna
With reference to your review, we are very sorry to hear that you have been experiencing problems. Please can you forward details to info@roperrhodes.co.uk we will endeavour to resolve any issues you are experiencing.
Kind Regards
Roper Rhodes Customer Service Team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Staining on new worktop on bathroom cabinet

The honed marble worktop on my purchase of the Widcomb Bathroom Unit is flawed. This cost over 2000euro in Ireland to buy on Dec 9th. By 11th Dec the worktop has stained from water splashes, the bottle of soap mark, even the toothbrush has stained where it was left. I am so upset.

9 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Roper Rhodes

Antwoord van Roper Rhodes

Good Afternoon Deirdre
We are sorry to hear that you have been experiencing problems, please can you forward details to info@roperrhodes.co.uk we will look into a resolution for you.
Kind Regards - Roper Rhodes Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Further to my post of yesterday

Further to my post of yesterday, I have now been contacted by Roper Rhodes and they have resolved my complaint to an absolutely acceptable outcome. It is a shame that the rep was not more accommodating, thus prompting my complaint however Mandy at Head Office dealt with it promptly and has restored my faith in the company. Customer service from HO was excellent.

30 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Roper Rhodes

Antwoord van Roper Rhodes

Good Morning
We are very happy that we were able to offer a satisfactory resolution for you. Please do not hesitate to contact us if we can be of assistance in the future.
Kind Regards Roper Rhodes Customer Service Team.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Poor Product Quality

Amongst the many items we purchased via Victor Paris was a Roper Rhodes Cypher unit with silver handles. Within 4 years the handles started to degrade and are now completely unsightly. I would have expected, given the cost, and the standard of product that Victor Paris claim to represent, that the life cycle would be longer than this. The VP Branch, who were very helpful, contacted the Roper Rhodes rep who was completely unhelpful and has clearly diismissed our concerns without any thought.

Very disappointed with the standard of product and the dismissive attitude of the manufacturer. Steer clear of any of their Cypher units, the qualty of which are very poor.

22 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Roper Rhodes

Antwoord van Roper Rhodes

Good Afternoon Dal
With reference to your recent review, we are sorry to hear that you are experiencing problems. If you would like to send details of your Cypher unit to info@roperrhodes.co.uk we will look into this for you to see if we can offer a resolution.
Kind Regards Roper Rhodes Customer Service Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic service

I damaged the bath panel in my lovely Roper Rhodes bathroom and needed some touch up paint. Customer services were just brilliant, friendly and responsive, and they sent the paint free of charge! Very impressed, thank you 🙏🏼

29 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Roper Rhodes

Antwoord van Roper Rhodes

Hi Julie
We are happy to hear that you we able to offer assistance, please contact us again if you need any further help.
Kind Regards Roper Rhodes Customer Service Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

I needed a new part for a soft-close toilet seat that was over five years old. On the telephone and by email I received a responsive, efficient, prompt and helpful service. The staff knew their products and did what they promised to do quickly.

23 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Roper Rhodes

Antwoord van Roper Rhodes

Hi Paul
We would just like to thank you for posting a review and that you are happy with the service you received. If you need any further help please feel free to contact us.
Kind Regards Roper Rhodes Customer Service Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service from Lucy

Excellent service from Lucy who listened to my concerns about a replacement shower hose .
I requested an upgrade which she was happy to offer .
All quick and easy to resolve.

4 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Roper Rhodes

Antwoord van Roper Rhodes

Hi Piers
We are happy to hear that Lucy was able to resolve your problem and thank you for taking the time to write a review. If you need any further assistance please do not hesitate to contact us.
Kind Regards Roper Rhodes Customer Service Team.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Nice units, BUT……..

Nice units, must say very expensive, but as we liked it and it was going to be our “last” bathroom we decided to make this purchase.
Sadly 3 draws unit came with “vanity unit”, which we didn’t want and were not mentioned at the time of the purchase. As we didn’t use it under the sink we’ve lost part of the draw.
We tried to get it replaced with full draw or at least the full insert, but company was not helpful at all. Then, we decided to do some DIY, the only hope, we could work out how to remove the draw. Customer services were not much of help.
Nice and polite NO was the reply on each occasion.

One of those companies, once you bought and payed, you are not valued customer any longer 😥
They are forgetting that without US, clients, they would NOT have a business.

Fortunately, we are very practical and found the way around the issue, learned a lot as well 😊
Nothing like some DIY after buying unit for well over £500.

6 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Roper Rhodes

Antwoord van Roper Rhodes

Good Afternoon Anna
We are sorry that you are unhappy with the unit that you received and that the retailer from where you purchased it from did not explain that it was supplied with three drawers. The top drawer of all our vanity units are supply with a cut out for a trap as designed to be used with a basin, unfortunately we do not supply drawer boxes separately otherwise we would have been able to assist you. We are pleased to hear that you came up with a solution. If you do need any information or advice in the future please do not hesitate to contact us we will endeavour to offer assistance if we are able.
Kind Regards Roper Rhodes Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Warranty Service Desk

I quickly got through to a knowledgeable call handler who understood my issue and rapidly organised a replacement part under the 10 year warranty.

10 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

We needed a replacement part that we weren't too optimistic about sourcing but Lochlan sorted everything out for us. Part now received. Professional and excellent service. Very impressed. Thanks

15 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Roper Rhodes

Antwoord van Roper Rhodes

Hi Mark
With reference to your recent review, we are happy to hear that Lochlan was able to assist you and that you were happy with the service you received. If we can offer any further assistance please do not hesitate to contact us.
Kind Regards Customer Service Team.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Honour warranties

Once I was in touch with Mandy in the technical department everything was sorted super speedily when she arranged to send out a replacement door for my 7year old Tavistock cloakroom basin cabinet which had developed a fault.Thank you.

1 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Roper Rhodes

Antwoord van Roper Rhodes

Hi Joanna
We would like to thank you for taking time to write a review and are pleased to hear that you are happy with the service that you received. If you need to contact us in the future we will be happy to assist.
Kind Regards
Roper Rhodes Customer Service Team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bathroom cabinet blew following power…

Bathroom cabinet blew following power cut. Long drawn out process to try and fix issue. As within a year of purchase was meant to get a replacement, still hadn’t happened. It’s now been 6 months since it broke. This is a product which cost nearly £1000 which is why I am so angry. Wouldn’t use them again.

31 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Roper Rhodes

Antwoord van Roper Rhodes

Good Morning
With reference to your recent review, we are sorry to hear that you have experience problems and for the length of time to resolve this, if you could please send details to our Customer Service team at info@tavistock-bathrooms.co.uk we will look into this for you.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

We refurbished our bathroom a couple of…

We refurbished our bathroom a couple of years ago. We spent a lot of money buying “ good quality” units from Roper Rhodes only to find a year in that the cabinets are horribly cheap. They have expanded and burst all round the side and joinings and are all frayed and horrible looking. The paint is all cracked. Never been so disappointed. We have ventilation and I wipe down after baths etc and it’s still turned out like this.

26 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Roper Rhodes

Antwoord van Roper Rhodes

Good Morning Melanie
With reference to your recent review, we are sorry to hear that you have experienced problems. Please can you forward details to info@roperrhodes.co.uk we will endeavour to resolve this for you.
Kind Regards Roper Rhodes Customer Service Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Alex B very Helpful

Had a problem with a water damaged plinth. Unfortunately the supplier had gone out of business so unable to return there. Contacted customer services, Alex B very helpful and was able to help in replacing the damaged item.

19 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Roper Rhodes

Antwoord van Roper Rhodes

Good Morning
Thank you for the time to write a review, we are happy to hear that Alex was able to offer assistance and resolve this for for. Please do not hesitate to contact us in the future if you need any further help.
Kind Regards - Customer Service Team.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Had a new bathroom in March this year

Had a new bathroom in March this year, this month the soft close mechanism on the toilet seat stopped working. I informed my retailer who contacted RR who sent out a set of replacement hinges. In my day in the industry the practice was to completely replace the seat. I struggled to fit the replacement hinges but did eventually manage it. 24hrs later they break again

19 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Customer Service

We had a slight performance problem with our shower but so we approached customer services for some more information. Without delay Alex B was able to help quickly which enabled us to fix a setting while we had tradesmen on site.

10 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Roper Rhodes

Antwoord van Roper Rhodes

Good Afternoon Peter
Thank you for taking the time to write a review, we are happy to hear that Alex was able to offer assistance and resolve any problems that you were having at the time of installation. If you need any further assistance in the future please do not hesitate to contact us.
Kind Regards - Customer Service Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank You!

Writing on behalf of my elderly parents. My Mum phoned to enquire about a replacement mirror door for their bathroom cabinet which she had accidentally broken. In under a week a new door had been delivered in spite of the cabinet having been discontinued some time ago. A huge thank you from them (and me) for such excellent service.

15 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Roper Rhodes

Antwoord van Roper Rhodes

Good Morning
We are happy to hear that we were able resolve the problem with the cabinet and would like to thank you for your review. If you need any further assistance in the future please do not hesitate to contact us.
Kind Regards Customer Service Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Previous negative Trustpilot review received rapid response

Having given a one star review Roper Rhodes responded very quickly by sending me replacement sink base unit doors. Thank you.

24 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Roper Rhodes

Antwoord van Roper Rhodes

Good Morning Paul
Thank you for updating your review and for giving us the opportunity to resolve this for you. Please do not hesitate to contact us if you need any further assistance.
Kind Regards - Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total Rip Off.

Sent this email to enquire about a replacemen silicon shower nozzle. (i only need just one of the 75 fitted)

"Hi, I have a Roper Rhodes "Breeze Shower" with a 250mm round shower head.

I have just discovered that one of the silicon nozzles has split.

Is it possible for you to supply me with a replacement nozzle and what cost it would be"

This is their reply.
With reference to your recent enquiry, we are sorry to hear that you have experienced problems.

The nozzles are not available as spares, this would need to be a new shower head. This would be our SVHEAD12, the recommended retail price is £198.50 incl. vat. We do not supply/sell directly to private customers, you would need to contact a local retailer.

If you need any further information or advice please do not hesitate to contact us.

£198.50 incl. vat. instead of a few pence that a spare silicon nozzle should cost? Talk about a rip off.
Will certainly not buy another Roper Rhodes (or Tavistock, or R2) item again. shocking service.

24 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Roper Rhodes

Antwoord van Roper Rhodes

Good Morning Mr Berwick
We are sorry to hear that you have experienced problems with your shower, we would like to see if we can resolve this for you. Please can you forward details of your purchase to info@roperrhodes.co.uk
Kind Regards - Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Faulty units and useless service

Purchased bathroom units (Hampton) in January and like mamy others delamination shows up within months. Customer Services have diagnosed water ingress without examination. We have been scrupulous cleaning this item having spent top money on it. Now appears to be cheap stuff masquerading as quality. They want me to spend the money again on a new unit, and IF they find a fault they will credit my account. Really,?? Desperately poor service and repeated "water ingress" trotted out to most of us. We have an extractor fan by the way. How much would it cost to send someone round? Can't believe the way they want to treat me.

1 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Roper Rhodes

Antwoord van Roper Rhodes

Good Afternoon Mr Mulcahy
We are very sorry to here that you have been experiencing problems, please can you forward details to info@roperrhodes.co.uk we will be able to look into this and have the opportunity to resolve this for you.
Kind Regards - Customer Service Team.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer