Sanctuary Bathrooms Reviews 

1.607
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy. I was kept updated on the progress of my order and then the delivery time. The new toilet that I ordered was a good online price and was dispatched quickly. It was delivered in good condit... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great pricing, kept well informed about delivery and the shower tray turned up on time with a superb tracking service. Have used before and will continue to use them, as a plumber you need a reliable... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointing experience. I had a very small window in which to receive the goods, so I contacted the company in advance and timed my order based on the delivery timeframe they gave me. I... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Searched online for new bathroom accessories and found just what I wanted at sanctuary- bathrooms.co.uk Easy to order online, good price, and lots of communication throughout from ordering items to... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Sanitairwinkel
  2. ook in
  3. Badkamerinstallateur
  4. Douchedeurwinkel
  5. Spiegelwinkel

Geschreven door het bedrijf

Sanctuary Bathrooms is not your normal Bathroom company. All of us here are passionate about providing our customers with the best service and prices we possibly can. Don't just take our word for it, why not have a read of just some of our testimonials from very satisfied customers. We are a family run, UK based, bathroom business with more than 25 years experience and many years as an established online bathrooms specialist, Sanctuary Bathrooms prides itself on offering a high standard of personalised customer service which is second to none. Sanctuary bathrooms specialise in the supply of high quality bathroom suites and quality items for your bathrooms. Our range includes freestanding baths, baths, bathroom furniture, shower enclosures, bathroom taps, basins, recess shower doors, shower trays, walk in showers and everything you need for the bathroom.

sanctuary-bathrooms.co.uk

Geschreven door het bedrijf


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 27% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(1.607)

340 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

No problems

Very happy. I was kept updated on the progress of my order and then the delivery time. The new toilet that I ordered was a good online price and was dispatched quickly. It was delivered in good condition without any problems. If only other companies could provide the same service.

18 september 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointing experience

Very disappointing experience. I had a very small window in which to receive the goods, so I contacted the company in advance and timed my order based on the delivery timeframe they gave me.

I was subsequently assured twice that the goods would arrive within that window, but they didn’t. Unfortunately, because of my circumstances, this delay will now increase the cost of the faucets by more than 40%.

The company was responsive throughout, but the delivery information I was given was repeatedly inaccurate. Communication between the main office, the warehouse and customers clearly needs improvement.

... the faucets I ordered look beautiful in the online photos though... never got to see them in person :(

2 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Great pricing, kept well informed about delivery and the shower tray turned up on time with a superb tracking service. Have used before and will continue to use them, as a plumber you need a reliable supplier at the right price

17 september 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

In stock

In stock, fast delivery. A good experience.

14 september 2026
Logo Sanctuary Bathrooms

Antwoord van Sanctuary Bathrooms

Good afternoon Alan,

Thank you so much for your lovely 5* review. We are so glad that you had a good experience with ourselves, and that you took the time out to leave such a nice review. We really do appreciate it.

Kind regards,
Mark

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Faulty product and poor customer service

I ordered a bath waste, which was delivered on 21/08/2026. My plumber fitted the waste; however, it appears to be faulty, as it does not properly retain the water in the bath when pressed down.
I raised this issue with your customer service team and was advised that a replacement would be sent. However, I was informed that the replacement would not be available until 25 September. As an interim solution, you arranged for a chrome plug to be sent to me. Unfortunately, the item I received was completely different in terms of fitment and was not compatible with my bath waste.
I provided photographic evidence by email to demonstrate that the replacement was the wrong fitment, but I did not receive any response.
To date, I have still not received a suitable replacement. I therefore contacted your customer service team today to request a refund. I spoke with your representative, Alex, who advised that you first need to investigate why the waste does not fit the bath before proceeding.
This situation has now been ongoing for some time, and I have been unable to use my bath as intended. I would therefore appreciate this matter being resolved as soon as possible, by processing a full refund.
The issue here with customer service and product which is bizarre!

23 juli 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Searched online for new bathroom accessories and found just what I wanted at sanctuary- bathrooms.co.uk
Easy to order online, good price, and lots of communication throughout from ordering items to delivery. Thank you

8 september 2026
Logo Sanctuary Bathrooms

Antwoord van Sanctuary Bathrooms

Good afternoon Christine,

Thank you so much for your lovely review, kind comments, and of course 5* review.

We are so glad that you found the items you needed easily, and that our website, the ordering process, and delivery was smooth and easy for you. We try to provide the best experience possible so it is always great to hear this is the case.

Thank you again for your time leaving the review.

Kind regards,
Mark

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy purchase process and excellent service

I bought a Heritage bath panel from Sanctuary Bathrooms. The purchase on line was easy and delivery was on time and I was kept informed as to delivery time and date. Excellent service and I would definitely buy from this company again

4 september 2026
Logo Sanctuary Bathrooms

Antwoord van Sanctuary Bathrooms

Good afternoon Sally,

Thank you so much for your lovely comments, and it's great to hear you would order from us again!

It makes our day to get 5* reviews as we do try to provide the best experience possible to our customers at all points. We are so glad to hear that your own was a positive one to this extent.

Thank you again!

Kind regards
Mark

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Patchy, unreliable and slow

Things started off well enough - when we were placing the order online, the team were careful to check that the various products aligned with each other.

After that, it's all been disappointing. Delivery took a couple of weeks and needed chasing - don't expect speed if that's what you're looking for. When delivery did arrive it was curbside (all 28 items - most heavy) which we weren't aware of. The delivery person was helpful enough getting items to the door, and our builders and friends were fortunately home to help get everything inside but that was lucky.

The items themselves were in good condition and we're happy with the products overall. An exception was that one shower plate was scratched so I assume we were handed a returned item. They did resolve that quickly with the supplier so they get a point for that.

As is normal for big renovations we did have to return some items as plans evolved. This is the most frustrating part. 4 emails and daily voicemails before we heard back on the returns because they'd been busy. We wanted to exchange an item but they didn't even acknowledge that which was weird.

They then wanted pictures of unopened boxes before they'd arrange collection (fine but unnecessary). It was a good three weeks between asking to return items and the items being collected. It's then been 10 days since they were collected and no sign of a refund or even an update. Service is pretty cold and unhelpful despite the significant amount of money we've paid for their products.

So overall, decent product but annoying and frustratingly slow to work with as a supplier. Would recommend looking elsewhere on that basis - we've had much better service from other providers throughout this project.

22 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sanctuary Bathrooms

Antwoord van Sanctuary Bathrooms

Good afternoon Patrick,

I am sorry to learn of your experience while shopping with us and your comments. Please do be assured we read every comment, and this is not the experience we would want for any of our customers. We are obviously disappointed you felt our service to be cold and unhelpful, as this is not the experience we want for anyone, and especially not what we pride ourselves on.

I have looked into the points raised and can see that your order was placed on 10th August, and was dispatched on the 20th August for delivery the next day. We are sorry that this took longer than expected, and was marginally outside of our 3-7 working day timeframe (this would have been up to the 19th). I am sorry you had to enquire regarding the status of your order, although I can see that our team did quickly explain the reason for the slight delay due to awaiting some items to come in plus delivery for when we were next in your area.

In terms of the delivery itself, we appreciate that this was a substantial and bulky order. Unfortunately, we do specify on our website and on our delivery information throughout the checkout process that our deliveries are kerbside and that a minimum of two people should be on hand to assist with orders. We will always try to bring it as close as possible but ultimately, it would be your reponsibility to accept and take in the items.

In respect of your issues relating to returns, having reviewed this matter, we do agree that we fell short of expected standard on this occasion. There is no mitigation for having to chase so much for what should be a simple process. I would explain the reason behind the imagery is to confirm the condition of the items being returned meets our returns policy. We do try to explain this in our returns process to prevent additional delays or inconvenience. Despite that, please be assured our customer service team have been spoken to regarding this matter and our expected levels of service, and there is now a new returns process in place to assist with this.

With the refund, we do aim to process these quickly and efficiently. Having spoken to the team, it has been explained that there may have been a slight delay with one of the items that we needed to wait for returning, and it was processed as soon as it arrived back to us complete.

I reiterate that we are sorry and that the entirety of this experience is not what we would want. While we appreciate second chances are hard to come by, we do hope we can demonstrate our expected levels of service, and improve your views and perceptions at some point in the future.

Kind regards
Mark

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely Heritage bath was bought after…

Lovely Heritage bath was bought after advice from Sanctuary Bathrooms which they checked with their supplier - and it was 'spot on'! - Service and Delivery was great - Thank You!

2 maart 2026
Logo Sanctuary Bathrooms

Antwoord van Sanctuary Bathrooms

Good afternoon Danuta,

Thank you so much for your lovely 5* review.

I am so glad that you found our service and delivery to be great, and that we helped you out with your new Heritage bath.

It means so much to receive positive comments like your own, so thank you for taking the time out to leave it!

Kind regards
Mark

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good product & well priced compared to…

Good product & well priced compared to alternatives. Good customer service and speedy delivery

31 augustus 2026
Logo Sanctuary Bathrooms

Antwoord van Sanctuary Bathrooms

Good afternoon,

Thank you so much for the 5* review.

We really do appreciate it when customers let us know of their positive experiences, so it is fab to hear that our customer service, delivery, and pricing reached the high standards we always try to achieve.

We really appreciate the time you have spent leaving the review, so thank you again.

Kind regards
Mark

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Sanctuary Bathrooms

Antwoord van Sanctuary Bathrooms

Good afternoon Jason,

Thank you so much for your lovely 5* review and for taking the time to leave it - it really means so much to us.

We are glad that you found our service and value for money to be of a great standard.

Thank you again.

Kind regards
Mark

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst service I experienced in…

The worst service I experienced in years!

I ordered Vileroy & Boch brushed brass shower caddy, which looked matte on the photos and had a beautiful engraved logo on the inside. What I received was yellow and shiny and had not even had a brand logo.
I chatted to someone on whatsapp same day I received the product and said I don't like it and therefore wish to return it. They said I need to email customer service. I did and days later I had to follow up on whatsapp again as I had no response. When I eventually heard back I received a long list of questions about product, like reason for return, order nr-which I all supplied already in my initial email. But they also wanted delivery date and photos...... just made it so lengthy and inconvenient. I supplied all the info and requested return label and they said they will deduct £15 for a courier!!!! While the delivery charge to send it to me was £5,79!!!!!! I said I'm going to arrange my own courier and I expect full refund for the product. I paid exactly £5,79 for next day DPD service. Several days later of course I had to enquire about status of my refund and was advised it's been processed. Couple days later indeed I received a refund, but they deducted random £6.95.............Dodgy shop, dodgy service, keep away from them!!!

2 september 2026
Logo Sanctuary Bathrooms

Antwoord van Sanctuary Bathrooms

Good afternoon Kamila,

I am sorry that you felt compelled to leave a 1* review, and that your experience with us did not meet the standards we expect.

Having looked into the issues raised, I am sorry to hear that the product did not match your expectations. I will pass this feedback on to the manufacturer to get their views on this, and we will update images/information accordinly should this be required.

In terms of the returns process and refund, we ask for this information in order to check the item is being returned in line with our returns policy and to provide the best advice. I am sorry you had to speak across multiple channels and that this was not faster for you.

The cost we charge is what we get charged by our suppliers in order to cover the cost of going to your address and returning back to ourselves. We do not profit off this at all, and the cost is exactly as we get charged unfortunately. It is for this reason we do offer the ability to return at your own expense but the responsibility for the condition of the items would then be your at your own risk.

In terms of the refund amount, as a gesture of goodwill and in order to resolve this matter adequately, I have today asked the person responsible if they can refund the additional £6.95. I understand that this was explained but I appreciate the inconvenience of this situation. Please do allow up to 7 working days for this to be processed by your bank.

I am sorry once again but I hope this goes some way to improving your view of our company.

Kind regards
Mark

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

£180 TO RETURN AN UNUSED £500 SHOWER…

£180 TO RETURN AN UNUSED £500 SHOWER TRAY — UNACCEPTABLE

Extremely disappointing experience with Sanctuary Bathrooms.

I paid around £500 for a shower tray. It was unpacked so my builder could inspect it, but he advised that it was too thick for the installation. It was never fitted, never used and was put straight back into the packaging.

When I contacted Sanctuary Bathrooms to return it, I was first told that the packaging had to meet their return conditions. I had used brown tape to reseal the box, but they told me it needed to be clear tape, so I changed it exactly as requested.

Now I am being told that collection will cost around £80 AND that they may deduct a further 20% from my refund because they claim they cannot resell the returned tray.

On a £500 purchase, that means I could lose around £100 from the refund plus £80 collection — approximately £180 to return an UNUSED item.

I find this completely unreasonable. The shower tray has not been installed or used, and I followed their instructions regarding the packaging.

Anyone considering ordering expensive or bulky bathroom products from Sanctuary Bathrooms should check the return terms very carefully, because in my experience returning an unsuitable item can become extremely expensive.

I certainly would not buy from this company again.

2 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good communication

1 september 2026
Logo Sanctuary Bathrooms

Antwoord van Sanctuary Bathrooms

Hi Colin,

Thank you so much for your 5* review.

We are so glad to hear that you found our communication to be good, as we do like to ensure our customers are given all the information about products, orders, and deliveries as much as we can.

Thank you again for taking the time to leave this for us!

Kind regards
Mark

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service, prompt delivery and excellent prices.

31 augustus 2026
Logo Sanctuary Bathrooms

Antwoord van Sanctuary Bathrooms

Hi Julie

Thank you so much for your 5* review.

It means a lot to us when customers take time out to give us such positive feedback. I am glad that you found our customer service, delivery and pricing to be great - we do try to be competitive, fair, and offer good customer service along the way! It is great that this was your experience.

Thank you again for your lovely review.

Kind regards
Mark

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Item as described with fast shipping

Item as described with fast shipping! Very happy.

24 augustus 2026
Logo Sanctuary Bathrooms

Antwoord van Sanctuary Bathrooms

Good afternoon Morag,

Thank you so much for taking the time out to leave us a 5* review.

We are so glad that your order got with you quickly and you were very happy with the service you receive. We try to do everything we can to make the customer experience a good one, so we are glad that this was the case for you.

Thank you again for your 5* review!

Kind regards
Mark

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

24 augustus 2026
Logo Sanctuary Bathrooms

Antwoord van Sanctuary Bathrooms

Good afternoon Mrs Brennan,

Thank you so much for taking the time out to leave us a 5* review.

We appreciate every one we get, as it means that we are fulfilling the high standards we place on ourselves to give our customers a great experience. I am so glad that you were happy with the product ordered.

Thank you again for your 5* review!

Kind regards
Mark

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service from order to delivery.

We needed to exchange some items after delivery and the support received from Richard was top drawer. He advised which products would be more suitable and arranged a prompt delivery and collection of the itemsbeing returned. Both the initial and second deliveries were on time and Lee was helpful and friendly. Highly recommend this company.

21 augustus 2026
Logo Sanctuary Bathrooms

Antwoord van Sanctuary Bathrooms

Good afternoon James,

Thank you so much for your lovely 5* review, and in particular, kind comments about our team.

I am glad that we were able to help with the swapping of items, ensuring the items were right for what you needed, and that we also promptly arranged re-delivery and exchange of these.

We do pride ourselves on making everything go as smoothly as possible at all stages of the journey, so I am glad this was the case. I will of course pass this on to the team.

Thank you again for your kind comments.

Kind regards,

Mark

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer