Spinnaker Reviews 

116
•
TrustScore 3 uit 5

3,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Buyer beware. Ordered a piece 9/26. Allegedly shipped 9/28. USPS via tracking has not yet received the item from Spinnaker for shipment. Spinnaker insists USPS has it. Yet as of 10/8, no one has... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

i've been purchasing from them every few years when i see something interesting. their customer service has always been very good with them trying their best and succeeding to overcome any issues that... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely horrendous experience. They post fake lume shots on their website and the actual watch quality is far worse than advertised. Horrible company !!! Avoid at all costs !! I have a modest c... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always a pleasure doing business with Spinnaker. Easy to order and shipping is fast and well packed. Toughest part is picking which watch from thier vast selection. All have been well built and finish... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Horlogerie
  2. ook in
  3. Horlogefabrikant

Geschreven door het bedrijf

Our timepieces pay tribute to the world and lifestyle of yachting, with a flair and style that makes each timepiece wearable on land and on the waves.


Contactgegevens

3,1

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

116 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 95% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,1

Alle reviews

(116)

49 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Customer service is non existent and watch quality is poor

Purchased a watch and when it arrived, I was highly disappointed in the quality of it. It just looks and feels cheaply and poorly made. I contacted their customer service which took multiple emails over a week to finally get a response. They then told me I had to pay return shipping to Hong Kong which I was quoted an average of 100 bucks out of my pocket to send it back. So, save yourself the headache and hassle and do not buy a watch from spinnaker.

26 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Spinnaker

Antwoord van Spinnaker

Thank you for your feedback, and I’m sorry to hear that you were disappointed with the quality of your watch upon arrival. We also apologize for the delay in getting a response from our customer service team — waiting a week for a reply is not acceptable, and we are working to improve our response times.

Regarding the return shipping: As stated in our return policy, for returns that are not due to a manufacturing defect (such as a change of mind or dissatisfaction with design/feel), the customer is responsible for the cost of return shipping to our service center in Hong Kong. We understand that $100 is a significant amount, and we regret that this added to your frustration.

We appreciate your honesty and regret that this experience has put you off Spinnaker. We will use your feedback to improve both product quality and customer service.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Spinnaker Hull broke twice in less than a year.

Purchased the Spinnaker Hull. Within a month it stopped working. Sent it back to Spinnaker under warranty for repair. It took over a month, but it was returned in working condition. Six months later, it stopped working again. Spinnaker is asking me to resubmit the claim all over again via their same robotic and impersonal email. They have all the info from the previous claim, but insist I start over. Attractive piece of junk and poor customer service. Won't be buying anymore Spinnaker watches.

10 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Spinnaker

Antwoord van Spinnaker

Thank you for your feedback, and I’m truly sorry to hear that your Spinnaker Hull stopped working again just six months after repair. I understand how frustrating that must be, especially after already going through the warranty process once.

Please reach out to us at info@spinnaker-watches.com with your order details and previous repair reference. Our team will assist you with submitting a new warranty claim and arranging for the watch to be repaired again. We apologize that the process feels repetitive, but the team will be able to help you from there.

We regret that this experience has made you lose confidence in our brand. Thank you for giving Spinnaker a chance, and we’ll do our best to resolve the issue.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Attention aux frais de Douane

Attention comme mentionné sur les commentaires précédents et malheureusement vu après l'achat de ma montre ... frais de douane de 82 euros !!! Sur une montre a 290 ...
Dommage de ne pas stipuler a la commande un montant approximatif des frais cela aurait été plus honnête de spinnaker
La montre quant a elle est superbe je commanderai a nouveau mais pas par le biais du site officiel c'est sur

22 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Spinnaker

Antwoord van Spinnaker

Nous sommes ravis que la montre elle-même vous plaise — c’est un point important pour nous. En revanche, nous sommes vraiment désolés que les frais de douane de 82 € aient gâché votre expérience d’achat sur notre site officiel.

Comme cela a été mentionné dans d’autres commentaires, notre politique de livraison indique clairement au moment du passage en caisse que les frais de douane et taxes d’importation restent à la charge de l’acheteur, quel que soit le montant de la commande. Nous comprenons néanmoins que l’absence d’estimation approximative de ces frais puisse sembler manquer de transparence.

Nous prenons note de votre suggestion : donner une fourchette indicative des frais de douane en fonction du pays de livraison serait plus honnête. Nous allons remonter ce point à notre équipe pour améliorer l’information sur notre site.

Si vous souhaitez commander à nouveau Spinnaker à l’avenir, sachez que vous pouvez effectivement passer par Amazon lorsque cela est possible — les frais d’importation y sont souvent inclus. Nous ne vous en voudrons pas, et nous sommes heureux que la qualité de la montre vous donne envie de renouveler l’expérience, même par un autre canal.

Merci encore pour votre honnêteté, et toutes nos excuses pour la mauvaise surprise.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Company responses take a long time

I purchased a watch on the Spinnaker website. It took them a long time to respond to my emails for follow up questions but they did finally responded and took care of the issue. I like the watch.

13 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Spinnaker

Antwoord van Spinnaker

Apologies for not promptly replying to your message. It appears that it was redirected to a different account. We've replied to your email and already processed the partial refund back to your account.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I own two spinnaker watches and they…

I own two spinnaker watches and they are absolutely beautiful. Except for when I broke the crystal and have tried repeatedly to offer to pay for a new crystal to be put on my watch. They are essentially non-responsive and only interested in selling you a new watch. This is a terrible way to do business and I continue to buy their competitors watches in spite of the fact that I really liked my spinnaker before I had this issue. My friend who recommended me to Spinnaker watches had a broken clasp on his watch and spinnaker suggestion was rather than to sell him a new clasp or to sell them a whole new band. He has subsequently had the band repaired by a local watchmaker and he also refuses to ever buy another spinnaker product again because of their terrible Service. Again, neither one of us were looking for anything for free. We were more than willing to pay for the parts.

12 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Spinnaker

Antwoord van Spinnaker

Thank you for taking the time to share your feedback, and for being an owner of two Spinnaker watches. We sincerely apologize for the frustration and disappointment you and your friend have experienced regarding repairs.

We strive to provide excellent customer service and support for our products, and we are truly sorry to hear that we fell short in your case. Our intention is always to assist our customers with workable solutions for repairs and maintenance.

The situation you described is not the standard we aim to uphold. To better understand what happened and to see how we can make this right, we would like to investigate this matter personally. Could you please contact our customer service team directly at info@spinnaker-watches.com with your order details or watch information? This will allow us to look into your specific repair request and explore the options we can provide for your watch’s crystal.

Regarding your friend’s experience with the clasp, we also regret that a satisfactory solution wasn’t reached at the time. We are reviewing our internal processes to ensure we are offering the most practical and customer-friendly repair options, including making individual components available where possible.

We value you as a customer and hope for the opportunity to restore your faith in our brand. We are more than willing to assist with the repair of your watch and discuss how we can improve.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Frais de douane pas explicite

Alors, arrêtez de dire que vous ne savez pas pour les frais de douane , tout simplement indiqué le dans le descriptif 97 e fedex de douane pour une montre à 340 e et 77 e dhl pour une autre à 240 e . Vous le savez tres bien !! Vu les avis de surprise de chaque acheteur . Pas tres correct et me demande commment se passe la garantie maintenant , y aura t il de nouveau frais de douane si celle ci tombe en panne
Fini, ne commande plus chez eux
Aucun geste commercial

3 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Spinnaker

Antwoord van Spinnaker

Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience. Nous comprenons parfaitement votre frustration concernant les frais de douane imprévus, et nous nous excusons sincèrement pour la mauvaise surprise que cela a constituée.

Nous souhaitons apporter les clarifications suivantes :

Transparence sur les frais : Vous avez raison, une communication plus claire est nécessaire. Nous allons immédiatement renforcer les informations concernant les éventuels frais d'importation et de douane sur nos fiches produits et au stade du paiement, afin que chaque client achète en toute connaissance de cause.

Nature de ces frais : Il est important de préciser que ces frais (droits de douane et TVA import) ne nous sont pas versés. Ils sont perçus par le transporteur (FedEx, DHL) au nom des autorités fiscales de votre pays de résidence pour tout colis en provenance hors de l'Union Européenne. Le montant varie en fonction de la valeur déclarée de la montre et de la réglementation locale.

Concernant la garantie : Pour toute réclamation sous garantie, les retours et les renvois de la montre réparée ou remplacée sont entièrement pris en charge par nos soins. Aucun frais de douane supplémentaire ne sera à votre charge dans le cadre d'un envoi officiel de garantie. Nous nous engageons à fournir toutes les documentation nécessaires pour faciliter le processus.

Nous regrettons vivement que cette expérience ait entaché votre confiance. Nous prenons votre feedback très au sérieux et mettons tout en œuvre pour améliorer la transparence de notre processus d'achat.

Si vous souhaitez discuter davantage de votre situation spécifique, notre service client est à votre disposition à l'adresse info@spinanler-watches.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My watch broke after about a year and a…

My watch broke after about a year and a half. I asked for a repair and got no response. I'm now outside the warrenty time frame and they do not have and access to repair services only warrenty repair. I really live the watch and it's only a hand that's come off and should be radiographer via this service but alas nothing and v no response despite numerous contact attempts. I have the hull chronograph watch. Great looking piece but now just a watch face with a dead battery and chrono hands sorting in the case. Very dissapointed.

Purchased in 2022.

4 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Spinnaker

Antwoord van Spinnaker

Thank you for taking the time to leave your review, and please accept our sincere apologies for the poor experience you’ve had in seeking a repair for your Hull Chronograph. We are very sorry to hear that your initial attempts to contact us went unanswered and that you were left feeling unsupported—this is not the level of service we aim to provide.

We understand your frustration, especially as the issue (a detached hand) sounds like it should be a straightforward repair. While your watch is now outside the standard warranty period, we want to make this right.

To proceed, we have escalated your case and would like to offer you a dedicated repair solution. Could you please contact our customer service team directly at support@spinnaker-watches.com with the subject line “Hull Chronograph Repair – Trustpilot Review”? Please include your original order number or any previous correspondence, and we will provide you with instructions for a repair, including any associated costs.

Your feedback about the accessibility of our repair services for out-of-warranty watches is also invaluable. We are actively reviewing our service policies to ensure we can better support all our customers, regardless of their watch’s age.

We truly hope we can restore your Hull Chronograph to full working order and regain your trust. We are ready to assist you as soon as we receive your email.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

kundenumgang + qualität = katastrophe

kundenumgang + qualität = katastrophe. spinnaker zeigt wie soviele andere kunden auch beschrieben ein unzumutbares verhalten. auf dem zifferblatt meiner hull riviera viele der chromrahmen der datumsanzeige ab, sowie einzelne buchstaben des spinnaker schriftzuges.

solche schäden haben nicht mit verschleiss zu tun, sondern sind eindeutige fertigungsmängel. die fertigungsqulität ist schlicht weg eine katastrophe.

ich kaufte diese uhr neu am 2. juni 2.2022.

spinnaker besteht darauf das ich die peparatukosten von etwa 66,- gbp. plus etwa 25.- euro porto bezahle.

ferner verhielt sich der kundendienst unfreundlich und weitestgehend ignorant.

ich werde von dieser unternehmensgruppe niemals mehr ein produkt kaufen.

10 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Spinnaker

Antwoord van Spinnaker

vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrung zu teilen. Wir bitten aufrichtig um Entschuldigung für die enttäuschende Qualität Ihrer Hull Riviera und für den unbefriedigenden Kundenservice, den Sie erhalten haben. Ihr Feedback ist für uns sehr wichtig, und wir nehmen Ihre Kritik ernst.

Die von Ihnen beschriebenen Probleme mit dem abblätternden Chromrahmen und der Beschriftung auf dem Zifferblatt sind in der Tat nicht akzeptabel und entsprechen nicht unseren Qualitätsstandards. Es tut uns leid, dass dies Ihre Erfahrung mit unserer Marke so negativ beeinflusst hat.

Um Ihre spezifische Situation zu klären und eine persönliche Lösung zu finden, möchten wir Sie bitten, sich direkt mit unserem Kundenservice in Verbindung zu setzen. Bitte senden Sie eine E-Mail an support@spinnaker-watches.com mit dem Betreff "Fall Hull Riviera – Trustpilot" und Ihrer Auftragsnummer.

Unser Team wird Ihren Fall noch einmal überprüfen und mit Ihnen alle Möglichkeiten besprechen, um zu einer fairen und schnellen Lösung zu kommen. Unser Ziel ist es, Ihren Glauben an unsere Produkte und unseren Service wiederherzustellen.

Wir danken Ihnen für Ihre Geduld und hoffen auf die Möglichkeit, dies in Ordnung zu bringen.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Glass bezel cracked in one week band shot…

Glass bezel cracked in one week even though it wasn’t a daily wear and I’m careful with my watches. Orange band faded in days. Like others, I’d have to package and ship it to a “repair center”, not have it for 2 months, and have them tell me it would cost more to fix than I bought it for. And again - owned it for a week. Customer service sends the same robo message. Never again. I hope this comment and others on their socials is costing them more than just replacing my watch or refunding my money.

1 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bassissima qualità (Spinnaker Dumas)

Acquistato Spinnaker Dumas in offerta,
ho dovuto pagare 50 euro di tasse di sdoganamento,
in totale il prezzo è rimasto comunque buono,
se non fosse che l'articolo che ho ricevuto avesse delle rifiniture di basso livello, a me sembrava addirittura usato più che nuovo (e sono ancora convinto di ciò), la lavorazione della sabbiatura della cassa era scadente, il bracciale risultava segnato, la parte della cassa vicino alla corona addirittura non era neanche opaca, aveva delle angolazioni lucide, come se fosse stato sfregato, loro sostengono che sia la luce e come lo fotografo, ma era evidentemente già rovinato. Ovviamente se volessi restituirlo nessuno mi rimborserebbe la dogana...
In generale consiglio altri marchi, sicuramente mai più Spinnaker.

4 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Decepcion

No concreta los gastos aduaneros como por ejemplo ebay el reloj es muy diferente a las fotos es tremendamente extraño parece mas medio globo que hasta se hace difícil la vision

8 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Spinnaker

Antwoord van Spinnaker

Thank you for taking the time to leave a review and share your feedback. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations, and we would like to address your concerns.

Regarding customs fees, our shipping policy, which is available on our website, clearly states that while we offer free worldwide shipping, the customer is responsible for any applicable import duties, taxes, or customs clearance fees levied by their country. These fees are determined by local governments and are beyond our control. We apologize if this was not clear prior to your purchase.

Concerning the design of the watch, we appreciate you sharing your perspective. We strive to represent our products as accurately as possible on our website through multiple high-resolution photographs and videos from various angles to help customers make an informed decision. We are sorry to hear that the watch did not match your perception. We will certainly take your feedback about its appearance onboard for future consideration.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

À fuir

Comme lu un peu partout mais malheureusement trop tard, frais de douanes de 52€ réclamés par le transporteur quelques mois après la commande pour une montre achetée seulement 162€. Cela n’est mentionné nul part évidemment, bien caché par la marque qui ne répond même pas aux mails.
Je regarde les avis sur le site, que du 4 ou du 5 étoiles, bien sûr puisqu’on ne peut même pas laisser d’avis. Tout d’une arnaque quoi. À FUIR !!

8 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Spinnaker

Antwoord van Spinnaker

Merci d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous comprenons votre frustration concernant les frais de douane que vous avez rencontrés.

Nous souhaitons préciser que, bien que nous offrons la livraison gratuite dans le monde entier, nous ne couvrons pas les droits et taxes d'importation. Cette information est mentionnée lors du processus de commande ainsi que dans l'email de confirmation de commande que vous avez reçu. Nous nous efforçons d'être transparents à ce sujet.

Nous sommes désolés si cela n'était pas clair et vous remercions de votre compréhension. Si vous avez d'autres questions ou besoin d'assistance, n'hésitez pas à contacter notre service client.

Merci encore pour votre retour, et nous espérons améliorer votre expérience à l'avenir.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Solo con gli sconti

L’esperienza d’acquisto dello Spence 300 ha un unico vero vantaggio: gli sconti. Purtroppo, le spese di sdoganamento superano il 22% del prezzo di listino, rendendo l’operazione vantaggiosa solo in presenza di offerte significative.

Sono comunque riuscito a portarmi a casa il mio Spence 300 a 372€ totali (pagato circa 285€), spese doganali incluse. Un buon affare in saldo, ma poco appetibile al prezzo pieno.

Un’annotazione importante: gli orologi sono prodotti in Cina da un’azienda statunitense con sede a Hong Kong. Questa scelta implica che i clienti americani non sostengono costi doganali, mentre noi europei ne facciamo le spese. È davvero così complicato aprire una filiale o un centro di distribuzione in Europa per ridurre i costi di importazione?

2 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Spinnaker

Antwoord van Spinnaker

Thank you for your feedback regarding your experience with the Spence 300. We're glad you were able to take advantage of our discounts!

We understand that import duties can significantly impact the overall cost of your purchase. While we offer free shipping, we do not cover these duties, which are determined by local regulations.

We appreciate your suggestion about establishing a distribution center in Europe, and we are always looking for ways to improve the customer experience.

If you have any further questions or concerns, please feel free to reach out.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor Quality, Deceptive Support – Avoid Spinnaker

I purchased a Spinnaker Spence 300 and received a watch with multiple issues:
- Sharp-edged bracelet links that were uncomfortable and unfinished
- Severely misaligned bezel insert
- Watch running +7 minutes per day — completely unacceptable even for a basic automatic movement

Despite these problems, the watch came with a “QC Passed” sticker, which raises serious questions about their inspection process - or whether any QC actually happened at all.

When I contacted Spinnaker support, they offered to replace the watch, but only after I returned the defective one, with no guarantee that the replacement would be properly inspected or sent under DDP Incoterms. I asked for a simple legal agreement to ensure I wouldn't be forced to pay import duties again or risk losing the €150 I already paid - they refused.

This experience has been a total waste of time and money, and I’ve been left with zero trust in the brand. Spinnaker presents itself as a quality microbrand, but in reality it behaves like a low-tier operation with scripted support and no accountability.

Save your money - there are far better brands out there who actually stand behind their products.

9 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Spinnaker

Antwoord van Spinnaker

Thank you for sharing your experience with the Spinnaker Spence 300. We sincerely apologize for the issues you encountered with your watch, including the bracelet, bezel alignment, and accuracy. Your feedback is invaluable, and we take quality control very seriously.

We understand your frustration regarding the return process and the concerns about import duties. While we do offer replacements for defective items, we recognize that the situation should be handled with more transparency and assurance for our customers.

We appreciate your comments about our support process, and your concerns will be addressed internally to improve our service. We strive to provide quality products and support, and we regret that we fell short in your case.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sdoganamento troppo salato

Non capisco perché Spinnaker non tiene un magazzino in Europa. Vorrei comprare un orologio da 350,00, ma con lo sdoganamento ne pago 427,00. Imparate da Phoibos!.

25 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Spinnaker

Antwoord van Spinnaker

Thank you for your feedback regarding our shipping and distribution practices. We understand your concerns about import duties and the additional costs when purchasing from Europe.

We appreciate your suggestion about having a warehouse in Europe, as we are always looking for ways to improve the customer experience. Your input helps us understand the needs of our customers better.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Extremely good experience

I bought a Spinnaker watch few weeks ago and FedEx did loose my package because they did place the package next to my door somewhere when I wasn't home.
The support of Spinnaker was very quick and did assist very well.
Spinnaker watch did send me a the same watch again.

25 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Gli orologi sono cinesi

Gli orologi sono cinesi, la qualità non è male ma non specificano che ci sono le tasse di sdoganamento che non sono proprio bassissime.
Sconsiglio l'acquisto

2 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Spinnaker

Antwoord van Spinnaker

Thank you for your feedback. We appreciate your honesty and understand your concerns about import duties. While we strive to provide quality products at competitive prices, we recognize that additional costs can impact the overall experience.

Your input is valuable to us, and we will take it into consideration as we work to improve our communication regarding shipping and duties. We hope you might reconsider and give us another chance in the future. Thank you for your understanding!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beast of a watch 👌

Only my experience but fantastic from start to finish, purchased the piccard a monster of a time piece. Above all my expectations, a super built watch 👍👍

25 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t Try to Return Anything

They will not respond to me. It says 2 day response time to get the return authorization. They took 6 days for the initial response then asked why I wanted to return it. I had already said in my initial email that I did not realize how incredibly thick the watch was. Now it's been another 5 days and still no second email. Customer service is terrible. That's why you don't do business with China.

Update: they finally responded and said return shipping was my responsibility. Return shipping was over $200 and the watch was $250. I repeat do not do business with China.

20 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Spinnaker

Antwoord van Spinnaker

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the delay in our response regarding your return authorization. We strive to reply within 2 business days, but occasionally, emails can be unintentionally missed.

We understand your frustration about the thickness of the watch and your experience with our customer service. Your concerns are important to us, and we are actively working to improve our response times and ensure that all inquiries are handled more efficiently.

We appreciate your patience, and if you still need assistance with your return, please reach out to us directly. We're here to help and want to ensure that your experience improves moving forward.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer