Squire's Garden Centres Reviews 

130
•
TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased 2 Koi one of which died within 4-5 weeks cost £40. Water sample requested and tested ok. Replacement fish refused and directed to 48 hour replacement window which is contrary to Consumer R... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just wanted to mention the brilliant way the staff handled our visit to the Wokingham Squires Garden Centre Cafe. Emma was completely honest, bright and friendly whilst telling us that it was a busy... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Long Ditton cafe - total joke, dirty table and no one bothered to clean, 3 people who came after were served before us, app does not work yet takes your money. Server needs to learn to smile, so call... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Squires Garden Centre Cafe Wokingham We had a fantastic experience thanks to Kelly. Her service is exceptional—she even knows exactly what we order every time! Kelly always goes above and beyond f... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

130 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 14% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,2

Alle reviews

(130)

21 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Would give it 4 out of 5 for quality.

We went to Badshott Lea for breakfast on Sunday. Was served quickly and a short wait for the food. Would give it 4 out of 5 for quality. In my opinion, it was slightly overpriced for what was offered, although this did not detract too much from the overall experience.

25 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Squires Unnatural Christmas

I just received the Squires Garden Centre annual Christmas catalogue through my door - it is 30 pages of kitsch - there is not a single item which is for or from a natural garden - it's totally bloated with plastic trash - most of which probably comes from China.
What I find extraordinary is that they have had 12 months to cook up a brochure that makes one think of natural things and gardens for the year ahead - but it's identical to last year - absolutely crammed with stuff that will probably end up in landfills - there is not one single page about gardening!!
No, I will definitely NOT be visiting Squires because it is clearly not a garden centre

26 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

Unfortunately, the tabletop on our Bramblecrest garden table had started to fall apart, with the tiles becoming loose due to a crack in the base of the table.

When we reported the issue to Kelly at Squires Reigate, she responded promptly, took the time to understand what had happened, and worked quickly to find a solution. The customer service we received throughout was exceptional, with regular communication and updates at every stage.

Within just a few weeks, the tabletop was replaced, and the whole process was handled efficiently and professionally.

A huge thank you to Kelly and the team at Squires Reigate for their outstanding customer service. It’s refreshing to receive such a friendly, helpful and customer-focused service. Highly recommended!

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just wanted to mention the brilliant…

Just wanted to mention the brilliant way the staff handled our visit to the Wokingham Squires Garden Centre Cafe.
Emma was completely honest, bright and friendly whilst telling us that it was a busy afternoon. She looked around to find us a table but ensured us that she would be able to accommodate. She mentioned that service might be affected whilst the rush was on. As it turned out it wasn't at all, and we had a fabulous few hours catching up in a very nice atmosphere.
I'd also like to mention Michelle who handled our bill. Another very personable and naturally friendly person. Thanks Ladies

3 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Service and product knowledge

I called West Horsley Squires Aquatics Centre to discuss pump parts purchase. I went to the store the level of service was exceptional and knowledge of the team member was outstanding. I was not just offered an expensive pump he discussed in detail my requirements and the pros and cons of each purchase. I left with the correct pump and a very happy customer. I do believe the staff member should be recognised for his service. Operator ID was 4631

17 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

What an amazing thoughtful act by the…

What an amazing thoughtful act by the very kind staff of Squires in Hersham where they delivered already constructed items for my partially sighted husband . I couldnt thank them enough for this wonderful service .
Regards
Julia Lowrie

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kelly

Squires Garden Centre Cafe Wokingham

We had a fantastic experience thanks to Kelly. Her service is exceptional—she even knows exactly what we order every time! Kelly always goes above and beyond for her guests and makes the whole atmosphere feel incredibly friendly and welcoming. Thank you, Kelly, for always looking after us so well!

4 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceptional customer service at Squires Crawley.

I have been visiting the Squires garden centre in Crawley for years. The staff are always friendly, well informed and professional. There are two members of staff that I wanted to mention because they always go over and above to help and their knowledge of plants is exceptional. Thank you Helen and Shaun for your helpfulness and for always having a smile and time for a chat.

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Helen and Shaun.Squires of Crawley

I must mention Helen and Shaun from Squires in Crawley. What fantastic service, so knowledgeable and helpful. It's not often these days that you receive such great customer service. Squires should be proud to have these two. Thanks for all your help.

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent plants and even better customer service

We had such a lovely experience at Squires Garden Centre in Crawley.

A huge thank you to Helen, who went above and beyond to help us. She messaged and even gave us a call to let us know that the pink hydrangeas had arrived and made sure they were kept aside for us. It was such a thoughtful touch and made all the difference, especially as we'd been looking for these for a while.

The customer service was genuinely outstanding and the quality of the plants was excellent.

Thank you again, Helen, for making our visit so easy and enjoyable. We'll definitely be back!

27 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We visited a garden centre in Surrey

We visited a garden centre in Surrey, where Ben C assisted my mother. He took the time to help her look around and even carried all her items to the car. We truly can’t speak highly enough of the excellent service we received from Ben. Keep up the good work. ☺️🙏

28 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Inspect plants carefully to avoid disappointment

I recently visit the Long Ditton branch to purchase annual bedding. Staff were very helpful and I left having spent over £120. Some of the plants (pelargoniums and Erigeron) were good quality but sadly it transpired that the Begonias and some packs of Alyssum left much to be desired. All four packs of the former contained poorly rooted plants and failing foliage and some Alyssum were in similar condition. As a long time customer this is very disappointing. Please take this as a warning to inspect thoroughly before purchase.

11 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

1 Star to 5 Star

I recently left a one-star review after a disappointing experience, but I feel it’s only fair to update this now that the situation has been properly resolved.

Lisa, the manager, personally stepped in and took the time to listen and address the issue thoroughly. Her professionalism, understanding, and genuine commitment to putting things right completely turned my experience around. It’s clear she really cares about both the customers and maintaining high standards.

Thanks to her involvement, what started as a negative visit has now restored my confidence in Squires Garden Centre. I’m happy to change my rating to five stars—credit where it’s due!

25 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

True incompetence and poor customer service

My husband and I visited a Squires garden centre in Berkshire and tried out a number of patio tables & chairs. We decided on one we liked, and were told it had to be ordered and it would be a a week and a half before it arrived. As we don't live super close by, the staff member and ourselves worked out when it would be delivered so we could plan to pick it up. The staff member 'absolutely guaranteed' it would be available by then.

When my husband went to collect it (this was 4 days after it was 'guaranteed' to be in), it had not been delivered. We'd received no communication, and the staff just said 'sorry, no delivery, we don't know why, and you'll have to wait until Monday to find out more' and that it wasn't a problem as it was still 'within the waiting time'. He left very unhappy with the service.

Come Sunday, he receives a call from the garden centre informing him that there was in fact no stock of the garden furniture so it would never have been delivered. Keep in mind, this was ordered through the Squires staff, and absolutely nobody followed up when it wasn't delivered or informed us. It wasn't discovered until we showed up to collect it!

There were many excuses and half hearted 'sorrys'. We were sold the floor model for a discount, with a refund due. However, the incompetence is truly astounding! And no goodwill gesture or sincere apology or responsibility taken.

I have been charged for the display model, but have not yet received my refund, so remain out of pocket.

18 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Squire's Garden Centres

Antwoord van Squire's Garden Centres

Thank you for taking the time to share your experience. We are very sorry for the frustration and inconvenience caused by the incorrect information given, the lack of follow-up, and the delay in resolving your order. This is not the standard of service we expect to provide.

We are particularly sorry that you have been left out of pocket while awaiting your refund. We would very much like the opportunity to put this right as quickly as possible.

Please could you contact us directly on service@squiresgardencentres.co.uk, so we can resolve the outstanding refund and discuss this further.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My reliable local garden centres

I love these garden centres at Twickenham , Shepperton and Cobham. The plants are always healthy. The staff are helpful and friendly. All their goods are of a high standard.
It is always easy to park .

28 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Squire's Garden Centres

Antwoord van Squire's Garden Centres

Thank you very much for your review, we really appreciate your kind words.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Oh dear

Oh dear. Went to Squires earlier this week and saw a Hozelock multi spray gun set for £19.99 reduced from the RRP -£39.99. Bargain !!! (I thought). Having bought one i went straight to B & Q for something and found exactly the same item with no offer for £18.

23 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I phoned up about 15 kg calor gas…

I phoned up about 15 kg calor gas bottles to be told by a supervisor that they would cost £49.95 each however when I sent someone down to pick 2 bottles up they were charged £70 each I phoned them up only to be told that’s what she said earlier when I spoke to her on the phone which was rubbish she told me £49.95 otherwise I would have bought them somewhere else

5 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Myfriend and I booked an afternoon tea…

Myfriend and I booked an afternoon tea on 12th feb at the squires garden centre in Stanmore .
Its was absolutely lovely the sandwiches were so fresh and the scones and cakes were perfect.
Lovely friendly staff;would definitely recommend it

12 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My wife and I went there for lunch

My wife and I went there for lunch, (Badshot Lea) we got there at 11.55 and was told we couldn't order untill 12 midday but we could order drinks, so we did. Which we waited 20 minutes for.
We had there classic cheeseburger with chips, the chips were great but as for the burger it self that's a different story, the meat just fell apart and add absolutely no flavor whatsoever.
We will not be going back!!

7 januari 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer