We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Having visited 4 other different stores, we went to The Stone Store in Guildford - They had a great range there and Amy, the consultant who helped us was patient to the last - which is saying somethin... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Visiting the Wilmslow branch. Me and my family from the start were treated with the best customer service. My wife was given a stool to sit with her crutches, we were unsure of what would go well with... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

From start to finish Stonesuperstore took care of our every need. They sent samples out to us and were patient until we were ready to confirm our order. They handled the order professionally and sup... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Thanks to Andrea for her great customer support getting my tiles delivered quicker than expected. They look great. Just 1 star lost due to them no longer accepting Amex. I lost a day trying to order w... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Natuursteenleverancier
  2. ook in
  3. Vloerenlegger

Geschreven door het bedrijf

Premium Quality Natural Stone and Porcelain Tiles and Paving at Low Prices.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

225 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 10% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(225)

72 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very friendly, Manchester based company, professional and courteous.

Spoke with Matthew during sales process and customer service emails. Only had one damaged tile at the bottom of one of three pallets. That's 1 out of 82. The tiles were really well packaged and delivery was fantastic. Can't fault this company, tiles were on a keen price for summer sale and look great in my garden. Highly recommend stonesuperstore.

3 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stonestore

Antwoord van Stonestore

Thanks for the great feedback.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Every single tile was chipped at the…

Every single tile was chipped at the edges. No information under product description. Misleading customers and charging half price for returning it. Not recommending it.

23 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stonestore

Antwoord van Stonestore

We are sorry you were not happy with your tiles and felt the need to write this review.

You ordered some of our Avalon Limestone Tiles - Tumbled. These are natural limestone tiles with a tumbled finish (as the name suggests).

All tumbled tiles have gone through a finishing process where tiles are placed on a rack which is then rotated. Smaller stones and pebbles are then put into the machine as the rack spins, bashing against the tiles and creating a tumbled finish on both the edge and surface.

What you are complaining are chipped edges are in fact a carefully created feature.

On our website product page, the edges are clearly described as "tumbled" and this can also been clearly seen in many of the pictures supplied. The page can be seen here:

https://www.stonesuperstore.co.uk/avalon-limestone-tumbled-stone-tiles

We offered to collect the tiles, but have to charge you for the collection costs incurred as these were the tiles you ordered.

Mistakes and misjudgments can happen and we understand people get upset, however to write a damning review like this, containing (let's be charitable) untruths, is really not on.

We know Trustpilot will do nothing about this, so hopefully anyone reading this can see through the "issue" and read other reviews for us on Trustpilot, Google and those independently collected on our site by Yotpo.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a fairly large quantity of…

I ordered a fairly large quantity of tiles, which initially was more stock than was available, but Rebecca worked with me to make sure we could tile each area with the same batch for colour consistency, and was super helpful in making sure we had everything we needed.

19 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stonestore

Antwoord van Stonestore

Thanks for the great feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good quality porcelain tiles

This was the second time that I had ordered from Stone Superstore as I was pleased with my first order earlier this year. Everything exceeded my expectations. Unfortunately the delivery was a little late but Mark and Andrea quickly sorted the problem out with the delivery company, it was just due to scheduling. Would purchase again.

13 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stonestore

Antwoord van Stonestore

Thanks for the review and understanding even when things don't go 100% smoothly, we go the extra mile to get things sorted.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Completely the wrong colour

So you look on website
Choose a tile
Send for a sample (on the back it says there could be a variation of shades)
Not a problem light grey or dark grey would be perfect)

Until the full size tiles arrive which are blue/grey🤔🤷

Now that’s not a variation in tone that’s a completely different colour

And to be told that it’s natural light reflecting off a blue wall just insults your intelligence especially when you’re a hair colour expert !! And it’s my perception of tone 🤔 um no they are blue

I have a general builder here atm and three people installing windows who all said they are blue grey
And then to be told that there could be a variation in colour from batch to batch
I wouldn’t mind if they were grey but they most deffinatly are not.

Clearly the ladies are used to dealing with sort of thing as they have thrown every excuse at me
Natural light is different to indoor light and ……blah blah a well oiled machine
I really am so disappointed that you go through all of this
Book in the person to lay the tiles only to either have to send them back at your own expense or use them somewhere else on my property

Never ever ever again would I use a company like this

Especially when insulting my colour perception !!! When clearly you can see from the pictures I sent what the tiles really look like

And anyone who would like to see the discrepancy in colour feel free to wattsapp me and I’ll be happy to show anyone the difference in colours from website to reality before making a purchase from this company

Darryl 07475232434

Darryl

17 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stonestore

Antwoord van Stonestore

These outdoor tiles are our best-selling Mimica Slate Nero porcelain paving of which we have sold thousands of square meters this year and nobody other than Darryl has complained/mentioned that they are blue. The tiles we supplied were just the same as the sample we provided to the customer.

Anyone taking this customer up on his offer to WhatsApp pictures, will see that the bright blue walls are giving these tiles a blue tint as well as giving the same blue tint to the other (different) tiles lying next to them. Unfortunately, Trustpilot do not allow pictures to be posted here, otherwise we would happily show the pictures we were sent, including the one where one of the tiles is away from the blue wall and doesn’t have a blue tint. As we cannot show the pictures here, we encourage you to contact Darryl as he offers.

To bring things up to date, we have now collected the tiles from this customer at our own cost regardless of them not being blue and refunded the full amount.

The customer mentions that our “ladies are used to dealing with this sort of thing”. I can assure you they are not, as his loud, aggressive and abusive shouting down the phone reduced one of our team to tears before she had to pass the call on to a colleague. Both were only trying to help before he abruptly put the phone down and wrote his review.

That is not the behaviour that any staff should be expected to deal with and certainly not the behaviour of the self-styled consumer champion this man is trying to portray himself as.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely superb from start to finish

Absolutely superb from start to finish.
Tiles I wanted were initially out of stock but Jamie-Lee went above and beyond to get them to me. Super efficient in terms of keeping me up to date on every step, from arriving at the depot to then being shipped out asap to me.
Genuinely so helpful in every sense.
Tiles themselves are amazing quality and by far the cheapest place I could find.
Delivery was also superb, driver was literally the happiest guy ever!
All in all, an absolutely superb experience from start to finish and I would 100% recommend.

17 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stonestore

Antwoord van Stonestore

Thanks for the great feedback.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I bought alot of porclean paving slabs…

I bought alot of porclean paving slabs had to be delivered on 6 or 7 deliveries some of them were broken i phoned Jamie who is excellent on the phone very helpfull changed all the slabs no problems got a fair price for the quantity bought. Would buy from them again all good as far as i am concerned
Regards dave

5 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stonestore

Antwoord van Stonestore

Thanks for the feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

Excellent customer service, with fabulous tiles. We wanted a large quantity and so I made enquiries into a 'trade' discount. They were willing to help me in this regard and I dealt with just one member of staff. So, every message, delay, question etc was dealt with by Matthew Pedley. Absolute great customer service from him, I can not thank him enough for all his patience. He was polite, knowledgeable and always responded quickly. I would thoroughly recommend this company for the quick delivery (once we finally made our minds up), customer service was second to none and we've had no reason to contact after delivery as everything was perfect.
The tiles were excellent quality and look amazing. I'm thrilled with them

31 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stonestore

Antwoord van Stonestore

Thanks for the great feedback. Matt & the whole team really appreciate customers taking the trouble to recognise their hard work and customer service.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid at all Costs

Ordered samples and chose a tile. Ordered the bulk tile, completely different quality, finish, thickness and colour arrived. A blind man could tell the difference. Not to mention the tiles were visibly cracked on delivery. Stone superstore refuse to acknowledge the difference. Eventually they agreed to collect the tiles at our expense of £48. Ridiculous company, service and pathetic product.

14 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stonestore

Antwoord van Stonestore

We are sorry that you are so unhappy with these tiles.

After receiving your tiles back at our warehouse we can confirm that these tiles are the same design you ordered and received a sample of.

The tiles you received were from a different factory batch which will explain any small differences. However the tiles you ordered are 90x90cm and the colour does vary across the tile as this is part of the design, so any small sample will not show all the colours/shades on a tile. Similarly not all tiles are the same as if they were this would look awful when laid.

ONE tile was damaged (this can happen) - you make it sound like they all were.

We have collected your tiles for refund at NO CHARGE and issued a full refund as you are not happy with the tiles.

You write "Eventually they agreed to collect the tiles at our expense of £48. Ridiculous company, service and pathetic product" - Anyone reading this can reach their own conclusions.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Happy with tiles.

Happy with tiles.
Damaged tiles was refunded.
Only issue was they sold out of stock so couldnt add more tiles that could have been added as additional work.

7 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stonestore

Antwoord van Stonestore

Sorry we had run out of these tiles, but they were clearance stock sold at cost price, so unfortunately this can happen.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top Tiles …

From start to finish an amazing customer experience. My enquiry and subsequent order via the telephone was dealt with patiently, efficiently and courteously. Tiles arrived absolutely as ordered and terrifically well packaged too, no damage and the delivery driver was very skilled in negotiating a small area to drop them. Value for money is exceptional I would highly recommend this company. Thank you all

13 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stonestore

Antwoord van Stonestore

Thanks for your great review. We always love to hear from satisfied customers who appreciate what we do. Especially on Trustpilot, where people usually just come on to complain if something has gone wrong.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service and product :)

First of all managed to get the tiles I wanted in the sale so over the moon about that, stone superstore seem to have the most competitive prices even without the sales. Obviously you don’t always get a better product, but that is definitely not the case here, tiles are absolutely beautiful and very well packaged, was easy to see there had been no scuffed edges on the packaging or marks. I also have to mention our delivery driver, after seeing some reviews I was a bit concerned, but he was brilliant. There were some cars parked which meant he couldn’t park too close to our drive but he happily wheeled them to pretty much the front door, went above and beyond so please pass on our thanks to the Willand depot which he said he came from.
Would happily recommend stonesuperstone and will be the first place I come in future :)

6 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stonestore

Antwoord van Stonestore

Thanks for taking the time to send this review. So happy you love your tiles - and got a real bargain too.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really nice company to deal with I like…

Really nice company to deal with I like the way they write their appreciation for my business it goes a long way and would make me want to recommend them.the website is easy to navigate and they have all the information I needed regarding delivery, everything went smoothly very pleased with the porcelain tiles we ordered just as described

10 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stonestore

Antwoord van Stonestore

Thank you for your feedback. We love to hear our hard work is appreciated.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely disappointing

Extremely disappointing - The tiles arrived soaked in water, with humidity stains, all protective cardboard damaged and useless.

They arrived totally soaked in cardboard falling in pieces, with a strong nasty smell or mold.. It is obvious they must have been stored in the rain for a while, with very little care. We had to rip off the few pieces of wet cardboard in order to carry them inside our property as nothing would hold them properly.

Honestly scandalous to sell new tiles in this condition.

I contacted Customer Service as soon as they arrived to make them aware of the condition in which my tiles arrived, including photos.
They cared very little and offered to refund half of the delivery fee, considering the tiles conditions at arrival were not their problem.
You are a real joke.

This was my first time using Stone Superstore, and I won't ever do this mistake again.

In response to your comment:
Saying that my post here is unfair or inaccurate is a lie. You had every detail of the order in my first email, including photos of the damaged soaked packaging over the tiles.
I wrote this review before seeing your second email asking for more photos, which only came after I responded to your half delivery fee response.

3 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stonestore

Antwoord van Stonestore

Thank you for your feedback and we are very sorry that you are so disappointed with your tiles and delivery.

Your paving tiles should not have been delivered in this condition, but it seems that weeks of ceaseless rain and this delivery having come direct from storage at one of our overspill storage units, has resulted in rainwater having got in through the plastic covering over the pallet.

This should have been spotted and in normal circumstances it would have been. Fortunately, these are outdoor tiles and designed to deal with the elements and any superficial “stains” will easily clean up. What you are calling stains is just residue from the wet cardboard packing and will easily clean off. These outdoor tiles have very low porosity and do not stain.

However, we do recognise we have fallen short here and would like to point out that once contacted, we did offer to replace any unsatisfactory tiles if you could send details, so it is perhaps unfair and inaccurate for you to say we not interested. The fact that you did not get back to us for replacements suggests the residue did wash off easily.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Resolved

Just to clarify that it was not chipped in delivery. They sent chipped one for delivery. It's all been resolved now. It may be clearence item for you. However I have spent more than £800 of my hard earned money for these tiles. Thanks.

23 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stonestore

Antwoord van Stonestore

Another undue savaging on Trustpilot.

You ordered 84 tiles from us from our clearance section and you told us unfortunately 2 were damaged on delivery.

This would normally be enough for a job to be completed and it is our policy not to send out replacements immediately if the damages are less that 5% of the order, as already stated in the vast majority of cases, jobs can be completed using the damaged tiles for cuts etc.

We asked you to proceed with the job and let us know if you still need replacements as the job nears completion. If towards the end of the job you still need replacements we will then send them free of charge.

We will NEVER leave a customer without enough tiles to finish as job, as you seem to imply. What we want to avoid is needlessly sending out tiles that are not needed.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great looking tiles

We received samples of the tiles, but they were quite small, so it was difficult for us to decide on the right ones for our 50sqm patio. We were looking for porcelain tiles in a beige color that also had some pattern, and we were torn between Montpelier and Hamlet. After dealing with a few different people, Andrea helped us make the decision by sending a video of the tiles in the store. They look amazing, Thank you.

11 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tiles lovely disgusted with delivery!

Tiles lovely, however £1000 worth of tiles just dumped in the ‘middle of the road’ outside of the delivery address I find disgusting… will never use this company again for that reason!

15 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stonestore

Antwoord van Stonestore

Glad to see you like your tiles. Your order was delivered kerbside as all our orders are and this is clearly outlined on our website. You even ticked a box agreeing to this when pacing your order. Pallet network delivery drivers are not insured to deliver onto driveways due to possible damage to property, and in your case due to cobbles it would not have been possible anyway, even though as a gesture of goodwill the driver did put the smaller pallet onto your drive.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent!!

I am laying my tiles now, about half way through. They look fantastic! Ordering was very simple, communication was excellent, delivery did fail on the delivery date, but they arrived next day no problem. Great quality tiles, very very happy. Will definitely recommend and use them again. Thank you.

6 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stonestore

Antwoord van Stonestore

Thanks for the great feedback. Sometimes unfortunately there can be issues affecting delivery. On these rare occasions we always go the extra mile to sort things out and it is lovely to hear when this is appreciated.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Outstanding service from Jamie Fox

Outstanding service from Jamie Fox. I wanted some tiles that were out of stock and had a short deadline to meet. Jamie found the tiles and shipped them to me promptly. They were delivered on time and all in perfect condition. When I was then told during my fitment the tiles had been incorrectly measured and needed just 3 more Jamie responded immediately and had them shipped out to me again with no issues. She went above and beyond throughout and nothing was ever too much trouble. The tiles are beautiful as well and incredibly well priced.

29 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stonestore

Antwoord van Stonestore

Thanks for the great feedback. We always love to hear that our team's hard work is appreciated.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer