Temptation Gifts Reviews 

910
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Luckily enough to have a store in Bracknell and I’ve purchased many items from the store. However recently I made an online purchase but sadly what I ordered wasn’t what I received but a completely... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have ordered from Temptation Gifts twice in the last week. We were drawn to their lovely quality items, at a lower price point than we have found elsewhere. The products were delivered in perfe... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered two Sara Miller tins, two metal Sara Miller Easter eggs and a water bottle. The Sara Miller items were beautiful as always and arrived as photographed and in perfect condition. (It would hav... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Le site et les produits sont très bien. En revanche, ce qui n’était pas clair pour moi au moment de la commande, c’est que des frais d’importation très élevés peuvent être réclamés après l’expédit... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Cadeauwinkel

Geschreven door het bedrijf

Temptation Gifts Ltd has been in business since Mothers' Day 1983 and we've been trading online since July 2000. We now have six large high street stores and two busy websites. We are FIVE times winners of the title UK Online Gift Retailer of the Year.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

910 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(910)

59 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Luckily enough to have a store in…

Luckily enough to have a store in Bracknell and I’ve purchased many items from the store. However recently I made an online purchase but sadly what I ordered wasn’t what I received but a completely different size. I contacted customer services and had a very courteous and prompt reply apologising for an error on their website. I was sent today 8/10/26 a pre paid return label with the promise of a full refund.
Of course I’m disappointed the item I actually wanted wasn’t available but only in the much smaller size, which they sent me. Customer service has been very good and I’m hoping the refund will be processed in a timely manner
I only wish Temptation Gifts offered the option to collect orders in store although I appreciate they do not have many shops countrywide.

8 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Would highly recommend for beautiful gifts

We have ordered from Temptation Gifts twice in the last week. We were drawn to their lovely quality items, at a lower price point than we have found elsewhere.
The products were delivered in perfect condition by Parcelforce, within the expected time frame.
I contacted customer service to make an enquiry, not a complaint, about an out of stock item, and received a lovely reply within two hours.
I will return to them for gift buying in the future, would highly recommend.

30 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great first time experience !

This was my first time ordering from this company, and will order again!

I was very worried it may arrive broken, but arrived in one piece, thanks to the item being packaged well, and also helped that it was delivered by Royal Mail

26 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

ATTENTION Frais de douane en + / Très bon Service Client

Le site et les produits sont très bien. En revanche, ce qui n’était pas clair pour moi au moment de la commande, c’est que des frais d’importation très élevés peuvent être réclamés après l’expédition, puisque les produits viennent du Royaume-Uni.

Pour une commande de 80 €, FedEx m’a ainsi demandé 35 € supplémentaires, en plus des frais de port déjà payés. Une mauvaise surprise qui nous rappelle malheureusement certains avantages que nous avions au sein de l’Union européenne avant le Brexit… Cela ne donne vraiment plus envie de commander des produits britanniques, ce que je déplore autant pour eux que pour nous.

La livraison par FedEx a également été très compliquée. En revanche, le service client de Temptation Gifts, notamment Rebecca et Roby, a été d’une grande aide et d’une vraie gentillesse. Je remonte donc bien volontiers ma note grâce à leur accompagnement. Merci à eux !

8 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Temptation Gifts

Antwoord van Temptation Gifts

hello, thank you for your review.As in our email correspondence, since Brexit, all orders being shipped to EU countries are now subject to customs tax and charges, the exact amount is determined by customs and excise in the country of destination, and unfortunately these are beyond our control. We are unable to arrange a system of delivery to the EU than means that the customer does not have to pay vat/local sales tax and or duty on the goods, if your delivery is being made by FedEx, our chosen international courier, FedEx will usually notify you of any fee to pay either on the morning of delivery, or at the point of delivery. However, as in our international delivery information, in our experience, the implementation of additional fees and charges on international deliveries is somewhat haphazard and varies from country to country, so we are unable to estimate what, if any, fees may be charged to you. We therefore recommend visiting your government’s customs and import website for further information if you are concerned.

You would have been made aware of this once in the checkout of our webstore and again on your order confirmation, we advise that any customs or tax charges are the responsibility of the customer and as per our terms and conditions, I’m sorry, but I’m afraid that we cannot be held responsible for any charges levied by customs and excise, or FedEx, please refer to the link below:

http://www.temptationgifts.com/international-delivery

Many thanks for your comments, customer feedback is of paramount importance to us as, and I will of course pass your comments on
Kind regards, Rebecca@customer service

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy ordering and delivery prompt at…

Easy ordering and delivery prompt at the notified time. My items well packaged and safe. Items well priced too and I am thrilled with my purchases. Would highly recommend Temptation! Gifts! Thank you.

18 augustus 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sara Miller & bottle

I ordered two Sara Miller tins, two metal Sara Miller Easter eggs and a water bottle. The Sara Miller items were beautiful as always and arrived as photographed and in perfect condition. (It would have been even better if I could have selected which tin designs to buy but it did say you were unable to choose). I love the water bottle - I have lots of metal ones and over time the bottom gets dented and they fall over so end up being thrown away. This one is very pretty and has a rubber bottom that makes it more stable, unable to be dented and is embossed with a pretty design. Delighted with it all.

18 augustus 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor customer service

Very poor customer service, Issue with the business when they dispatched my order as they did not enter the correct address then would not re deliver AVOID DO NOT ORDER

26 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Temptation Gifts

Antwoord van Temptation Gifts

Thank you for your review. We are sorry but unfortunately, we cannot be held responsible for any incomplete or incorrect address information on the order details. We ship the orders in good faith as we believe that the information provided has been verified and is correct. When placing the order, our website prompts customers to check the address whilst entering it at the checkout and again just prior to entering your card details and paying and then again when we email you the confirmation of your order. We do not change or amend addresses, unless requested to do so by our customer.

Due to the volume of parcels sent out every day, we are unable to individually check each address that comes through. Our automated dispatch system does make some standard checks to verify that it’s a UK address with a valid post code, but it cannot check that names and numbers are entered correctly, therefore because the postcode was included, the Royal Mail postage label system did not flag up any issues on this occasion.

When placing the order, our website prompts customers to check the address whilst entering it at the checkout, and again just prior to entering your card details and paying, and again when we email you the confirmation of your order. As already confirmed by email, as your order is being returned to us , we have processed a refund. Kind regards Rebecca @ customer service

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service and great prices and items

Really impressed with temptation gifts customer service. There was a small flaw on one product I received within a larger order (not a fault of temptation gifts but a small printing flaw from Hornsea). Replacement being sent with priority mail without any fuss at all.

Items were also the best prices I’d seen anywhere. Will definitely be looking for items here first when I’m looking for a gift! (The Wrendale fox is amazing!!)

24 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a great experience with them

I had a great experience with them. I had an issue with a product and they rectified it straight away.
Their customer service is amazing.
They have nice unique things and I would definitely use them again. Delivery was very quick too.

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

How retail should be done!

I order from this company a lot when wanting last minute gifts and they are always first class. They are the best example of how online retail should be.

Also just read on their website about Jelly cat no longer sell from them. I think that's a big mistake and Jelly Cat maybe need to remember which shops have helped make them who they are.

9 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I can’t fault this company

I can’t fault this company. I ordered 3 China mugs. All were as described and high quality. They were dispatched quickly and arrived in a strong box with plenty of padding.
I would recommend.

8 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

the expensive tax

I was happy to find this product, as it was unavailable elsewhere. The price was high but still reasonable. However, there was no mention anywhere that I would be charged a tax upon delivery. A €14 tax on a £20 purchase makes it excessively expensive in the end.

18 juli 2026
Logo Temptation Gifts

Antwoord van Temptation Gifts

Hi, Thank you for your review. All international orders are subject to customs tax and charges ,depending on the destination, and unfortunately these are beyond our control. Please contact customs and excise in France for further information.

Any customs or tax charges are the responsibility of the customer and as per our terms and conditions, I am sorry, but I’m afraid that we cannot be held responsible for any charges levied by customs and excise, please refer to the link below.

http://www.temptationgifts.com/international-delivery

You would have been made aware of this once in the checkout of our webstore and again on your order confirmation, we advise that any customs or tax charges are the responsibility of the customer and as per our terms and conditions, I’m sorry, but I’m afraid that we cannot be held responsible for any charges levied by customs and excise, please refer to the link above.

Kind regards, Rebecca @ customer service

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great pricing

Came across Temptation Gifts by chance easy ordering on item i had been looking for great pricing good notifications regarding despatch and fast delivery . Will use and buy again from this company

18 juli 2026

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer