Titan Fitness Reviews 

859
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It is difficult to find good customer service now a days, thats why I was so happy I found Titan fitness. I have been dealing with Alex from the Titan team for a few days now, and he has been great... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst customer experience in the industry. It took 9 days to get a response from them. When I finally got a call, they said my ticket kept being pushed to the bottom because I was asking for an... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First off the Titan X3 rack system looks great and was straight forward to assemble. Very sturdy and robust with free shipping to your door is very hard to beat. I would say for sure get the shippin... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had bought competition bumper plates from this company before but this was the first time I worked with one of their reps and all I can say is Alex the rep l worked with gave great customer service!... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Fitnesswinkel

Geschreven door het bedrijf

Keep your body lean and your wallet fat by any one of the superior exercise products from Titan Fitness and be more than just fit—BE TITAN FIT!


Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

859 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(859)

83 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

No AI telephone help here

No AI telephone help here! Real people make all the difference but the help Esther provided took it to another level. Great service and follow up. Thanks.

11 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Titan Fitness

Antwoord van Titan Fitness

Thank you for the fantastic review! We’re so glad Esther could provide you with top-notch service. We truly appreciate your feedback and look forward to assisting you again in the future!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a lat pulldown machine and…

I ordered a lat pulldown machine and stored it while a gym was built. When I opened the box, they only shipped half of the weight stack. They said it was too late for the to do anything about it but offered me a discount when purchasing the weights. When they sent me the prices, I was told that I would get no discount. The cost to replace the missing weight is $840, almost $6 per pound plus tax and shipping. To purchase all of the weights would be $1680 plus shipping, almost the price of the whole machine with free shipping. Customer service is horrible.

21 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Titan Fitness

Antwoord van Titan Fitness

Thank you for your review, and we sincerely apologize for the frustration you've experienced. After reviewing your case, we see that you were assisted by one of our management team members. However, your order was placed in 2021, and you reached out to us in October 2024, which unfortunately falls well beyond both our return and warranty policy.

We regret that the three years since the purchase have caused the pricing for parts to change. We also reviewed your situation and confirmed that you were able to purchase the additional weight stack needed.

We hope this has helped resolve the issue, and we appreciate your understanding. We value your feedback and hope you'll consider purchasing from us again in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid this company if you can!

I purchased their safety squat bar and it arrived missing an entire sleeve, so I could only put weight on one side. I called customer service and they told me it will take an “untold amount of time” to process my request, but once processed, it will take 10 days to ship to my residence. So here I am out $300 with a product I can’t use for an “untold amount of time”. I will never buy from this company again. I would rather pay a little extra to Rogue and get quality equipment that I can actually use.

15 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Titan Fitness

Antwoord van Titan Fitness

Thank you for your review, and we truly apologize for the inconvenience you've experienced. After reviewing your order, we see that one of our customer support team members assisted you and issued a replacement, which we believe resolved the issue. We sincerely hope the replacement has arrived and that you are now able to fully enjoy your safety squat bar.

We understand your frustration and appreciate your feedback. We hope that, despite this experience, you’ll consider us for future purchases. Our goal is to provide high-quality products and customer service, and we’d love the opportunity to serve you again in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BEWARE OF TITAN FITNESS

BEWARE OF TITAN FITNESS! I ordered from them before and was considering ordering a leg ext attachment for my rack. I wasnt sure it would fit but I had it in my cart. They use SHOP PAY so my shipping information and payment information was saved in my account. A day later I get an email saying my order had shipped! I HAD NOT ORDERED ANYTHING!! I contacted them IMMEDIATELY and they said they would cancel. Nope. It came a few days later. Several calls and open support tickets and they tell me to mail this super heavy box back at MY COST and they will decide if they are going to refund me the $400 they billed my card. CROOKS!

11 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Titan Fitness

Antwoord van Titan Fitness

Thank you for your review, and we sincerely apologize for the confusion and frustration this caused. After reviewing your order, we see that you were assisted by our support team, and a free return was issued to resolve the situation. We hope that this has since been resolved to your satisfaction.

We completely understand how upsetting it can be to deal with an unexpected order, and we truly regret any inconvenience this has caused. Your feedback is important to us, and we are always working to improve our processes. We hope that despite this experience, you’ll consider giving us another chance in the future. If there’s anything else we can do to assist, please don’t hesitate to reach out.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful customer service

Awful customer service ! Even if you have a damaged product they will ask you for almost $40 restocking fee and you will pay for the shipping also they do that so it won’t be worth it for you to return. Very rude customer service !

10 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Titan Fitness

Antwoord van Titan Fitness

Thank you for your review, and we sincerely apologize for the frustration you’ve experienced. We want to clarify that restocking fees are only charged for customer error returns, and if an item arrives damaged, we do not charge a restocking fee.

Please reach out to us directly, and we will make it right for you. We truly regret that you had this experience and hope you will give us a chance to resolve the issue. Your satisfaction is important to us, and we appreciate your feedback as we work to improve our service.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had an outstanding experience with…

I had an outstanding experience with Marion in Customer Support. We even communicated on the weekend which really surprised me. Overall a very impressive company.

21 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Titan Fitness

Antwoord van Titan Fitness

Thank you for taking the time to leave a review! We're thrilled to hear about your positive experience with Marion and our customer support team. We appreciate your kind words and look forward to assisting you with any future purchases!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing customer service

I had an issue with one of the wheels on my weight storage tee and they took care of me right away and sent me a new one. Amazing customer service

18 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Titan Fitness

Antwoord van Titan Fitness

Thank you for your review! We're happy to hear our team was able to resolve the issue with your weight storage tee promptly. We truly value your support and can’t wait to assist you with your next purchase!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Soluciono mi problema con rapidez aún…

Soluciono mi problema con rapidez aún siendo días de semana

3 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Titan Fitness

Antwoord van Titan Fitness

Thank you for sharing your experience! We're glad to hear that your issue was resolved quickly, even on the weekends. We appreciate your feedback and look forward to assisting you again in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service…

The customer service with Titan Fitness is great! Thank you!

4 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Titan Fitness

Antwoord van Titan Fitness

Thank you for your kind words! We're so glad to hear you had a great experience with our customer service. We truly appreciate your support and look forward to helping you again in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had ordered the rolling jhooks,one of…

I had ordered the rolling jhooks,one of the threads were off just enough to not screw in,they resolved the problem with a replacement, very happy,titan will always take care of there customers

30 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Titan Fitness

Antwoord van Titan Fitness

Thank you for sharing your experience! We're glad to hear our team was able to quickly resolve the issue with your rolling j-hooks. We truly appreciate your support and look forward to continuing to take care of you in the future!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I ordered a GHD that showed in stock…

I ordered a GHD that showed in stock online during their recent flash sale. I recieved one box with just the frame parts. No second box with the pads, rollers or hardware. No email, message saying another shipment is coming. I got a email saying my order was delivered. It was not, 1 box was delivered and half my order is not here. I called customer service to learn the second shipment of parts was on back order, but my ship by 9/2! I got nothing saying I was ordering equipment that was out of stock, or would be delayed. Now, I have a pile of frame parts for a GHD that is unusable. I guess the other stuff will arrive sometime next month? It would have been nice to know this ahead of time.

16 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Titan Fitness

Antwoord van Titan Fitness

Thank you for sharing your experience. We understand how receiving an incomplete order can be frustrating, and we sincerely apologize for any inconvenience this has caused. Upon reviewing your case, we found that the second box containing the pads, rollers, and hardware was delivered earlier than expected, on August 23, 2024. We hope that you have received it and are now enjoying your Glute & Hamstring Developer. We truly appreciate your feedback and hope you will consider us for your future purchases.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

arrived on time

arrived on time. in excellent condition. good price. two thumbs up in a circle!!!

2 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Titan Fitness

Antwoord van Titan Fitness

Thank you for the awesome feedback! We're thrilled to hear your order arrived on time and in excellent condition. We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had an issue with an order missing a…

I had an issue with an order missing a piece. The product was also scratched up and the box was torn up. Customer service was able to take care of my problem fast and efficiently. Overall, just a great experience. The X3 squat stand is fantastic! Very sturdy! So glad I chose Titan!

1 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Titan Fitness

Antwoord van Titan Fitness

Thank you for sharing your experience! We’re sorry to hear about the issue with your order, but we’re glad our customer service team was able to resolve it quickly. We're thrilled to hear you're enjoying the X3 squat stand and that it’s living up to your expectations. We truly appreciate your feedback and look forward to your future purchases with Titan!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Poor customer service

He answered the question that I had , but didn’t try to help me to buy the item . If he would have spent at least 5 mins with me , I might have bought the Hack squat machine .

30 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Titan Fitness

Antwoord van Titan Fitness

Thank you for sharing your experience. We apologize for not providing the assistance you were seeking during your previous interaction. We understand how valuable your time is, and we regret that we didn't meet your expectations. We hope you will give us another opportunity to assist you better. Please feel free to contact us again, and we will ensure a more helpful and informative experience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service and fast…

Great customer service and fast shipping.

25 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Titan Fitness

Antwoord van Titan Fitness

Thank you for your feedback! We're thrilled to hear that you had a positive experience with our customer service and that your order arrived promptly. We truly appreciate your support and look forward to assisting you with your future purchases!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered fixed barbells and rack

Ordered fixed barbells and rack. Barbells came in quick and appear nice. The rack in the other hand had to be shipped twice. The first time the shipping company sent it back and I received an email 2 weeks later saying they would send me a replacement. Took about 2 more weeks and finally received rack. It was severely damaged and was shipped in about 3/4 of a cardboard box and the rest wrapped in packing tape. Titan would not take it as a return even though I never opened it or even moved it off my porch. Very poor customer service and they do not care about the consumer.

16 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Titan Fitness

Antwoord van Titan Fitness

Thank you for your review, and we’re genuinely sorry for the frustration this situation has caused. We understand how disappointing it must have been to receive your rack in that condition after the delays. After reviewing your case, one of our product and warranty specialists reached out to assist and requested photos to document the issue and offer a solution. Unfortunately, without the additional photos, we were unable to move forward. We sincerely encourage you to reach out to us again with the requested photos, and we’ll do everything we can to resolve this for you. We truly hope you’ll give us another opportunity to make this right.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Happy with my customer service…

Happy with my customer service alongside Stephanie-Ann at Titan Fitness. There was a tiny mistake with my unit number and she was able to have the delivery service add it to the address. Very professional and friendly. I am pleased with this beyond measure and am confident that my future purchases will be with Titan Fitness from here on out. Be confident in this company, the community they are creating is a solid one just like their equipment.

10 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Titan Fitness

Antwoord van Titan Fitness

Thank you for sharing your experience! We're thrilled to hear that Stephanie-Ann was able to assist you promptly and professionally. Your confidence in Titan Fitness means a lot to us, and we look forward to serving you with quality products and exceptional service in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Titan Fitness is always great

Titan Fitness is always great! Prompt responses, accommodating, and knowledgeable! Thank you guys!

10 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Titan Fitness

Antwoord van Titan Fitness

Thank you for your kind words! We're delighted to hear that our team has consistently provided prompt, accommodating, and knowledgeable service. Your satisfaction is our priority, and we look forward to assisting you with your future purchases!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Titan Support 10/10

I have been ordering several Titan products over the past year. Their bumper plates are high quality and package well. Recently, the carrier mis-delivered my items to an unrecognizable address. Titan support made it right

5 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Titan Fitness

Antwoord van Titan Fitness

Thank you for your feedback! We’re glad to hear you’ve been happy with our products, and we’re pleased our support team was able to resolve the delivery issue. We appreciate your continued trust in Titan!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing

Amazing, really helpful. I'll be ordering more equipment for my PT office!

1 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Titan Fitness

Antwoord van Titan Fitness

Thank you for the great review! We're so glad to hear you found our service helpful. We look forward to helping you with more equipment for your PT office in the future!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer