US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS 

De score van dit bedrijf is niet beschikbaar vanwege een schending van onze richtlijnen.

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely Disappointing Experience I would strongly advise against using this car shipping company. They gave me a quote and agreed to a price, but then waited until only four hours before th... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful awful deceptive fraudulent Scam of a company. Bait and switch, lies, just horrible all around. They give u a low price get the deposit then when it's time for delivery they triple.5he price and... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bait and switch prices for sure!! I'm a Licensed Used Car Dealer and normally will use my recommended vehicle transporter, but I tried to save a few dollars. LESSON LEARNED!! STAY AWAY FROM THIS COMPA... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was so much worried how to transport my suv from New Jersy to Michigan,after so many hassle I got uscargo and the man behind the phone Mr Miller was way much supportive. I got all the updates throug... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Voertuig transport agent

Geschreven door het bedrijf

Your One-Stop Solution for Shipping Your Vehicle Nationwide. Easy, Fast and Reliable Auto Shipping Services.


Contactgegevens

Schending van onze richtlijnen

Alle reviews

(257)

58 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

These people are scam artists

These people are scam artists. They take your deposit with no intention of providing the services they advertise. They are also under insured. I had to report them to the DOT when I discovered they were in breach of contract and were not going to fulfill the services I put down a deposit for. They believe they can get away with these scams too. They will tell you, you are working with other companies and therefore do not have to return your deposit. I only had one car to transport so why would I work with more than one company. That’s the scam they run. They are now under investigation for federal crimes. Use at your own risk

Update: I thoroughly enjoyed the response this company cooked up. The tone and information provided are a lovely work of fiction and a complete change from what we had to deal with while we were considered ‘customers’. Enjoy the show they put on for the sake of being able to continue providing a scam instead of actual service. Again, hire at your own risk.

21 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

Antwoord van US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

We are sorry to hear about your experience. We understand your frustration regarding the deposit and the concerns you've raised.
As a licensed and bonded freight broker, we operate in compliance with all applicable regulations. We would like to clarify that your vehicle was listed on the national load board by other companies, which violates our contract terms. When multiple listings appear for the same shipment, it becomes difficult to secure a carrier at the quoted price as drivers tend to increase their rates upon seeing duplicate postings.
Regarding your deposit, it is used to secure carrier services for your shipment. While we strive to fulfill every agreement, occasional operational challenges can arise in such situations. We have processed your refund, and the funds should reflect in your account within 5-7 business days.
We take all customer concerns seriously and would welcome the opportunity to address any remaining questions. Please contact us directly at customersupport@uscargofreight.com or (888) 249-8840.
Thank you for bringing this to our attention, and we apologize for any inconvenience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Muy buena atencion departe de Max

Muy buena atencion departe de Max.
Muy amable y dispuesto a servir/ayudar.
Muy buen servicio.

8 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

Antwoord van US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

Thank you for your 5 star review. We appreciate it greatly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could rate this as a zero I would

If I could rate this as a zero I would. They took my deposit, they lied about picking I my car up and never did. Beware these people are scammers and they do not deserve your business.

3 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

Antwoord van US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

We are sorry to hear about your experience. We understand the frustration caused by the delay in pickup and any miscommunication.

As a broker, we work with carriers to arrange transportation, and sometimes unforeseen issues can lead to scheduling changes. We regret that this resulted in a failure to meet the agreed timeline.

Regarding your deposit, we have processed the return of your payment, and it should reflect in your account within 5–7 business days. If you have any further questions, please reach out to us at customersupport@uscargofreight.com or (888) 249-8840.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Say NO to US Car-Go

Say NO to US Car-Go. This company is a scam. This is my experience:
I was contacted by Mike Adams from US Car Go Freight on July 23 regarding a car that I need to have transported from Oroville, CA to Littleton, CO., I told him that I needed to have the car picked up from the Oroville location Before Aug. 18. Mike said that was no problem and gave me a quote of $600, ($200 to be paid now as a deposit and $400 cash is to be paid to the driver upon delivery at the drop of destination). Great, let's do it. I digitally signed the agreement that Mike had sent to my email, and paid the $200 deposit the same day. A Timeline of events:
July 30: Concerned that I had not heard anything from Mike or any US Car Go Freight reps. I contacted Mike via text msg and asked if there was an ETA for pick up. He promptly responded and told me he arranged pick up for Aug. 11.
Aug. 8th: Contacted Mike to find out a time frame that the driver would be here on the 11th. He said btwn 3-5 pm.
Aug 11: Received a generic text message from US Car go saying they are actively working on my order and trying to find a driver, sorry for the delay.
Shortly after this message, I received a message from Mike telling me that if the driver was not there "today" then a driver would be here the following day to pick up the car.
Aug. 12: I requested an update. Mike said he had arranged the pick up for Aug. 14
Aug 14: I asked for an eta. I had even offered to take the car to meet the transport driver somewhere that would be most convenient for them. Mike said no, they will come to my doorstep to pick up the vehicle.
Aug 15: Mike sent me a txt to tell me that the driver that was supposed to pick up the car, was loading a Dodge Ram 3500 and "shattered the ramp on trailer", so he will have to arrange for another transport for the following day. He apologized but assured me that the car will "FOR SURE be picked up the next day". (Seriously!?! Those ramps of made of STEEL Michael, NOT fiberglass, they don't SHATTER.)
Aug. 16th... It is now 10:55 pm and the car is still waiting to be picked up. I have sent several messages to Mike but he has Ghosted me and I have not heard a single word. Monday is the 18th, I will be on a flight and the car, (that should have been on a truck heading to Colorado), will be in California. So, Thanks to Mike Adams and US Car Go Freight for dropping the ball, complicating my life, wasting WEEKS of my time waiting for a bogus driver to arrive, elevating my stress level, ripping me off, and opening my eyes to how truly incompetent you all are. This company will con you into signing an agreement, locking you in so you can not hire another transport when they don't follow through. This is a disgraceful, pathetic, deceitful, bottom feeding company that needs to be dissolved and forgotten. I seriously doubt the 4/5 star reviews that have posted about US Car-Go Freight, are from actual customers. I know better now and should have done the research. Please don't make the same mistake I did, go to the BBB website and search this company. Negative ratings, numerous complaints, fraudulent and deceptive business practices, bait and switch tactics, refusing to refund deposits, keeping ppl locked into an agreement so they are unable to hire another transport. Avoid doing business with this Shady transport company, they cause more problems than solutions. Screams "Class Action Law Suit" .

20 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

Antwoord van US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

We are sorry to hear about your experience. We understand the frustration caused by the delays and miscommunication regarding your vehicle pickup.

As a broker, we work with carriers to arrange transportation, and sometimes unforeseen issues can lead to scheduling changes. We regret that this resulted in a failure to meet the agreed timeline.

Regarding your deposit, we have processed the return of your $200, and it should reflect in your account within 5–7 business days. If you have any further questions, please reach out to us at customersupport@uscargofreight.com or (888) 249-8840.

We appreciate your feedback and are continuously working to improve our service.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had the worst experience with them…

I had the worst experience with them they told me that all I had to pay was $250 with $100 down and the rest at the time of delivery I talked it over with my husband and he was fine with it. So I called Samantha Clark back I paid the $100 down expecting to get my car back the next day. I called to get the information on the driver because I needed it for the company that had my car. First off they never had a driver on had to get my car so I had to wait for the information. By the time I got the information of the driver it was a half hour before the scheduled appointment time then they told me I needed to pay an extra $500 to the driver because that was his fee! I had canceled my order with them and demanded my money back! Samantha Clark had told me that I would get my money back in 4-5 business days it has been almost a week and I still don’t have my money!! I tried to call but know the number is no longer in service!! DON’T USE US CAR-GO FREIGHT THEY ROB PEOPLE BY KEEPING THEIR DOWN PAYMENTS!!!

8 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

Antwoord van US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

We are sorry to hear about your experience. We understand the frustration caused by the delay in pickup and the miscommunication regarding pricing.

As a broker, we work with carriers to arrange transportation, and sometimes carriers adjust pricing based on factors like availability and route demands. We regret that this led to an unexpected change in your quote.

Regarding your refund, we have processed the return of your $100 deposit, and it should reflect in your account within 5–7 business days. If you have any further questions, please reach out to us at customersupport@uscargofreight.com or (888) 249-8840, and we will assist you.

Thank you for your feedback. We are continuously working to improve our service.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This was the worst company to do…

This was the worst company to do business with. They had me sign a contract and then at the last hour they didn't come and pick up my car. They called me a day later and said they are now going to charge me an additional $800 to ship my car. They didn't stand by the contract and I had no choice but to pay it. They do not stand by there contract. Horrible company!!!

12 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

Antwoord van US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

We take all customer concerns seriously. Our records indicate that any pricing adjustments are always communicated and agreed upon before proceeding with service. We would never intentionally mislead a customer. To properly investigate this matter, please contact our customer resolution team immediately at (888) 249-8840 or customersupport@uscargofreight.com with your order details. We stand firmly behind our contracts and will review this situation thoroughly. All customers receive written confirmation of pricing and terms prior to shipment. We're committed to resolving any legitimate concerns fairly and transparently.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Car Shipping from OH - MN

Hi

I’ve read all of these reviews and my car is set to be picked up tomorrow with a quote of $400 for a Toyota Camry. I’m hoping and praying things go smooth. I’ll be honest, I’m very nervous that they’ll change the rate on me or give me problems because of everything I’ve read, I’m hoping that’s not the case. I’ll be back here to inform you guys of how the process went for me.

I paid a deposit of $200. My car is coming from Columbus, Ohio - Minneapolis, Minnesota.

We’ll see how this goes!

11 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

‼️ BEWARE‼️

‼️ BEWARE!!! DO NOT USE THIS COMPANY‼️This company is a fraud and they will scam you out of your money!!! They will quote you a price, take your deposit, and then try to haggle money out of you on the day of your scheduled shipping and not give you your deposit back once you reject their price haggling! You’ll end up having to dispute the charge.

I was quoted $400 to ship my car and paid a $200 deposit. On the day of pickup, the foreign representative by the name of “Samantha” contacted me to say that it would cost an ADDITIONAL $550 to deliver my car. That’s $950 dollars vs. the $400 that was quoted‼️ I told Samantha that this was a ridiculous scam and to cancel my order since they would not honor the contracted price of $400. Samantha tried to price haggle me over several hours of constant phone calls and text messages with different prices instead of the price that they quoted me. She REFUSED TO REFUND my $200 deposit after several requests and my car was never shipped.

I will never use this company again or any other car shipping company. These car shipping brokers are all scammers‼️

6 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

Antwoord van US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

We take all feedback seriously and are looking into this matter urgently. Please contact us directly at (888) 249-8840 or customersupport@uscargofreight.com so we can better understand your experience and work toward a resolution. We’re committed to fair and transparent service.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Steve Wilson is the worst person with…

Steve Wilson is the worst person with whom I worked he said they will payme the same day but there 20 days left and still no paymnet and he does not answer to my phones a bunch of liers!!!!!

5 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

Antwoord van US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

We sincerely apologize for this experience. Please contact our billing team directly at (888) 249-8841 with your payment details so we can investigate and resolve this immediately. We take payment matters seriously and will ensure this is addressed promptly

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

very good service. Jackson McGee

very good service, thanks. Jackson McGee

30 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

Antwoord van US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

Thank you! We’re glad we could provide you with good service. We appreciate your business!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Reliable

Jackson McGee was very helpful during the process. As well as there independent tow truck drivers

30 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

Antwoord van US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

Thanks for choosing us! We’ll share your feedback with Jackson. We appreciate you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BEWARE of the word ESTIMATE

Go with a company with better reviews. Not this one. I was quoted $400 to ship my vehicle by Adam Tran. $200 deposit then $200 at the time of delivery. That was the amount quoted for them to scam me out of my deposit.

I was guaranteed by Adam that my vehicle would be delivered for $400, and that any amount over that would be covered by the company.

It's too bad that I was forced to pay $600 for the delivery because what Adam meant by "more than $400" didn't include the deposit because that is money they take just for funsies, and the initial figure was an "estimate." That's how they get ya.

Find a more reputable company. This one isn't it.

27 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

Antwoord van US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

We sincerely apologize for any confusion regarding your quote. The deposit secures your booking and protects our drivers, as we’ve had instances where customers canceled last minute without one. Final pricing can vary due to factors like fuel costs, route availability, and carrier demand—which is why initial quotes are estimates. We’d never intentionally mislead you. Please contact us at (888) 249-8840 or customersupport@uscargofreight.com so we can clarify the details and address your concerns personally.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a broker not a shipper

Got a quote for 900.00 with a 250.00 deposit. I left on a flight with my key in the car. After 3 days of lies of the driver coming and also being broke down. I had to get my wife's mom to get the car. After a call back I was quoted 1600.00 to which I was forced to pay.when the driver came to get the car he charged me an extra 200.00 for my car being packed. Even though it was under 100lbs. BE VERY AWARE THIS COMPANY IS A BROKER AND NOT SHIPPER. AND I WOULD NOT RECCOMEND!!!! What a NIGHTMARE. let's see if I get my car now.....

19 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

Antwoord van US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

We take all feedback seriously, but our records show no customer under the name ‘Frank Cee.’ If you’ve used our services, please contact us directly at customersupport@uscargofreight.com or (888) 249-8840 with your order details so we can investigate. False claims harm honest businesses, and we’re committed to resolving legitimate concerns transparently.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst company in USA

The worst company in USA. They cheat and steal from customers. The deposit is non refundable. They hike their initial quotes blaming it on the drivers. Keep off these third party thugs.

8 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

Antwoord van US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

We sincerely apologize for your experience—this is not the service we strive to provide. Our team attempted to reach you to resolve this but did not receive a response. please contact us at your earliest convenience at customersupport@uscargofreight.com or (888) 249-8840. We’re here to help. Your feedback is important to us, and we’re committed to making this right.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jimmy was so helpful

30 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

Antwoord van US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

Thank you! We’re thrilled Jimmy provided great service—we’ll be sure to share your kind words with him. We appreciate you and hope to assist again soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst company don't do business with them

Worst people ever all they do is take people's money they did not fulfill contract left me hanging took 250 dollars as deposit I'm still trying to get back.
Don't hire worst company CERO stars

2 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

Antwoord van US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

We sincerely apologize for the unacceptable experience you had with your scheduled transport. Thank you for bringing this to our attention—we take this matter very seriously and will resolve it for you as soon as possible.
Our records show that our customer support team attempted to reach you today to address this issue, but we were unable to connect. To ensure we can assist you promptly, please contact us directly at (888) 249-8840 or email customersupport@uscargofreight.com with your booking details.
We deeply regret the inconvenience this has caused and appreciate your patience as we work to make this right.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

100% Honest guys!

100% Honest guys!! Max is a savior!! I would definitely recommend them everywhere i go!! 10/10 communication, 10/10 punctuality.

25 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

Antwoord van US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

Thank you for your enthusiastic recommendation! We’re thrilled our team provided perfect communication and punctuality for your shipment. Your trust means everything—we’d love to serve you again anytime!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam company

Scam company - stay away.
Got a quote for transport from them, $800, digitally signed and paid deposit $250 with credit card. while trying to pay, they said that first card didn't go through, paid with second card. After that, got a message from 'manager' saying that transportation will be $1950. I replied: cancel everything, but they charged both of my card $250 each. Had to go through dispute on credit card companies.

2 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

Antwoord van US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

We’re sorry to hear about your experience, but we’d like to clarify a few details. Our records show a single charge of $250, and we’re happy to provide proof. The $1,950 final price you mentioned did not come from us—it came from a different company misrepresenting U.S. Car-Go Freight. Our actual final price was $1,350. Our manager attempted to reach you to resolve the confusion, but you had already informed us you'd chosen another company. If a chargeback hadn’t been filed, we would have gladly processed a direct refund. We hope your vehicle arrived safely, and we're here if you need anything in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beware of this scam car transport…

Beware of this scam car transport company!
I was quoted $800 for transporting my car, and now, just days before my car is supposed to be picked up, they're demanding an additional $500. This is not only unprofessional, but it also feels like a bait-and-switch tactic. The original price was agreed upon, and now they’re changing the terms with no valid reason. The customer service is unhelpful, and I feel completely misled. I would strongly advise anyone considering their services to look elsewhere. Save yourself the frustration and avoid this company at all costs!

8 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

Antwoord van US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

We take your concerns very seriously and are currently investigating this matter with our team. Please rest assured we will address this promptly and reach out to you directly with a resolution. For immediate assistance, please contact us at (888) 249-8840.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute scam company

Absolute scam company. The positive reviews are fake. They quote you one price, and then try to force your hand to pay double when it is the pickup day and claim the only way the car can be picked up is if you pay an inflated price that’s out of their hands. (After they already charged you a deposit btw.)

Awful people. Awful company. Deeply dishonest. DONT USE THEM.

22 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

Antwoord van US CAR-GO FREIGHT LOGISTICS

We’re sorry to hear about your experience, but after checking our records, we couldn’t find any order matching your review details. This makes us question whether your feedback is genuine or possibly posted by a competitor to harm our reputation.
At US Car-Go Freight, we always provide upfront pricing based on real-time market conditions, and any changes (due to fuel costs, driver availability, etc.) are clearly communicated before proceeding. We take pride in our honest and reliable service, as reflected in our many positive reviews from real customers.
If you have a legitimate concern, please contact us directly at (888) 249-8840 or email customersupport@uscargofreight.com with your order details so we can investigate. Otherwise, we encourage readers to verify our reputation through trusted review platforms before forming an opinion.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer