Walkonbeach 

Bedankt voor je bezoek aan Trustpilot. Helaas is het niet langer mogelijk om op dit profiel reviews achter te laten, aangezien de website van het bedrijf niet langer actief is. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They list an item. You pay for it. You wait for it. Then they don't reply to emails requesting despatch date. Then when its time for delivery they finally, finally reply that the item is out of stock.... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had two swimsuits last year, no problem. This year I’ve ordered swimsuits which haven’t arrived and have no response to three contacts to customer services. I don’t know what’s going on, but my advi... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I placed an order for 2 swimsuits at over £50 plus postage. Don't think they are UK based. Delivery time was long and had passed and after reading reviews I doubted that I would receive my order or... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never even recieved what I order, so I contacted them, was then ask to pick an alternative after I chased them but received no conformation or reply. Not sure what's happening but they have my m... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Badmodewinkel

Geschreven door het bedrijf

WalkOnBeach is a professional swimsuit company, exclusively dedicated to swimwear, beachwear and beach accessories all year round. The company mainly focuses on women's swimsuit, but it also offers women's swimdress, accessories, shoes, bags and other beach clothing items.


Contactgegevens

Alle reviews

(247)

18 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would give 0 if there was an

I would give 0 if there was an
Option. Placed an order on 15th July and paid extra for “express delivery”. It’s now 25th July and order still not received. I’ve requested a full refund and of the delivery charge but heard nothing. There is no point in me having this order as I’m going on holiday 28th July. Absolutely appalling service. I’ve tried the tracking service on numerous occasions and all it tells me is “unidentified “!!!

25 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Walkonbeach

Antwoord van Walkonbeach

Dear Mark Taylor,

We’re deeply sorry to hear about your disappointing experience, especially with your holiday coming up. This delay and lack of proper communication are unacceptable, and we sincerely apologize for the inconvenience caused.

We understand how frustrating it is to pay for express shipping and still not receive your order in time. Please rest assured that we’re prioritizing your refund request and will make sure it is handled promptly.

We also take your feedback about our tracking service and support team seriously—it’s clear we have areas to improve, and we are working to ensure these issues don’t happen again.

If your case hasn’t yet been resolved, please email us directly at service@walkonbeach.com with your order number. Our team will escalate this immediately.

We truly regret the experience you've had and hope to make things right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received the order and they are…

Never received the order and they are being extremely unhelpful with the refund process

17 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Walkonbeach

Antwoord van Walkonbeach

Dear Sarah Doctor,

We’re truly sorry to hear that you haven’t received your order and that your experience with our refund process has been frustrating.

This is not the standard of service we aim to provide, and we apologize for any inconvenience caused. Your concern is absolutely valid, and we want to ensure this is resolved for you as quickly as possible.

Please reach out to our customer service team again at service@walkonbeach.com, referencing your order number and subject line “Refund Request Not Received.” We will prioritize your case and make sure it’s handled properly.

Thank you for bringing this to our attention. We’re committed to making it right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy from this business

The tankini is faulty. I have requested a return address, many times. For 2 full weeks.
A long series of emails, photos of the problem, problem with a ring round, photos of label, label on inner packaging, new photos at max resolution. Excuse after excuse, and further requests for new photos.

Today they offered a 30% refund. They suggest I should ask a tailor to correct the fault. At least they admit there is a fault.

I have yet again asked for a return address.
There is no uk limited company registered with this name and no address on any site.

I was required to register and the email back confirmed my password. Dangerous! Glad it was a one-off password.

This all feels like a scam.
I have raised a dispute with my credit card company. They have temporarily refunded the money while their legal team investigate.

7 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Walkonbeach

Antwoord van Walkonbeach

Dear Janet,

We are sincerely sorry to hear about your experience and understand the frustration and disappointment it has caused. Please accept our deepest apologies for the inconvenience you’ve encountered.

It is never our intention to delay or complicate the resolution process, and we truly regret that our communication fell short of your expectations. While we ask for photos to confirm product issues—mainly to improve our quality control—we understand that this process may have felt excessive and frustrating.

We acknowledge that you received a faulty item, and we’re sorry for the inconvenience it has brought. The suggestion of a partial refund and tailoring was offered as an alternative to avoid further delays and international return shipping costs, but we fully respect your right to request a return.

We also want to clarify that while our operations serve international customers, we are not a UK-based registered entity, which is why a UK address is not listed. That said, your privacy and security are extremely important to us. We are currently reviewing our registration and email confirmation processes to ensure compliance with global standards.

If your case is now under review with your credit card company, we will cooperate fully with their investigation. In the meantime, our team remains available to assist directly should you wish to continue the conversation with us.

Once again, we apologize for your experience and appreciate your feedback—it is helping us reflect and improve.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a swimsuit from this company

I ordered a swimsuit from this company. I am in England. The swimsuit arrived and was a terrible fit.
I emailed the company and got a long complicated response with instructions to return at my cost !!!! I have never encountered this before.
They have offered me a refund if 30% and to keep unusable item which I have reluctantly agreed to. It remains to be seen if this ever happens !
I DO NOT recommend this company and wish I had looked a reviews first.

16 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Walkonbeach

Antwoord van Walkonbeach

Dear Carolyn Fagan, thank you for your feedback, and we’re truly sorry to hear about your recent experience with your order.

We understand how frustrating it can be to receive an item that doesn’t fit as expected—especially when dealing with international returns. While our return policy does require customers to cover return shipping costs, we recognize that this may not be ideal in all situations, which is why we offered a partial refund as a more convenient alternative.

We appreciate your willingness to accept the resolution, and please be assured that our team will follow through with the refund as promised. If you encounter any issues or delays, feel free to reach out again—we’re here to help and make sure your concerns are addressed.

Once again, we apologize for any inconvenience caused and thank you for giving us the opportunity to resolve the matter.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Product when it finally arrived was…satisafactory but not worth the poor delivery & customer service experience

Product when it finally arrived was fine, but the big issue was the logistics service provided by Walk on the Beach.
I paid for express delivery and it took them the full 7 working days to reach the final delivery company. This is before it was processed and delivered to me by a separate company.
The tracking link provided never worked, even though I requested twice for it to be corrected.
In addition, their customer service provided isn't worth the money spent. After requesting a refund of the delivery charge, the customer service agent deliberately ignores the content of my email and replies with the same information they provided in the first email.
From what I can tell also, there is no contact telephone number.
I would not recommend buying from this company.

18 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Walkonbeach

Antwoord van Walkonbeach

Dear Gemma, thank you for your honest review, and we sincerely apologize for the frustration you’ve experienced with both our logistics and customer service.

We completely understand how disappointing it is to pay for express shipping and not receive the level of service expected. While delivery timelines can sometimes be impacted by carrier handovers and third-party delays, it is our responsibility to provide clear tracking and reliable communication throughout the process. We're truly sorry that the tracking link was not working, and even more so that your follow-up requests were not properly addressed.

Regarding your concern about customer service responses—we deeply regret that your inquiry wasn’t handled with the attention it deserved. We are currently reviewing this case internally to ensure better support moving forward.

While we do not currently offer phone support, we know that’s an area where we need to improve. In the meantime, we’re actively working on streamlining our service processes to make your experience smoother and more transparent.

We’re disappointed to have lost your trust, your feedback is incredibly valuable, and we appreciate the chance to do better.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very unclear about returns process

Very unclear about returns process, you have to return to the USA for a refund. Clothes a very strange fit and no email confirmations. I’ll never use this company again.

15 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Walkonbeach

Antwoord van Walkonbeach

Dear Lucinda, thank you for your feedback. We’re truly sorry to hear that your experience with our return process and product fit did not meet expectations.

We understand how important clarity and communication are—especially when it comes to returns. Our return policy does currently require items to be sent back to our U.S. warehouse for refund processing, and we apologize if this was not clearly communicated at checkout. We’re actively working to make our return guidelines more visible and user-friendly.

As for sizing, we do our best to provide accurate measurements and fit guides on each product page. However, body types vary, and we regret that the fit didn’t work for you. If you ever consider shopping with us again, our customer service team would be happy to offer personalized size advice beforehand.

Regarding email confirmation, that should have been sent automatically after your purchase. If you did not receive one, it may have gone to your spam folder or been affected by a system error, which we are currently investigating.

For issues concerning orders and purchase, please contact: service@walkonbeach.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid this company very misleading!!!!

Avoid this company very misleading!!!!
I have not received my package yet I payed for express shipping 3/7 days. The tracking number was sent on the 2nd July and still it’s coming up invalid. I have contacted the company to say that I payed extra to get the delivery in the expected time frame and have been told it would arrive yet today still nothing. I am due to go on holiday tomorrow and have no swimwear and £151 out of pocket.
The customer service is absolutely awful getting no help at all seems like well rehearsed standard rubbish answers.
I will update this review later as I have asked for a full refund including my express shipping fees as they have not done what the very misleading website states, Costomer care is not part of this company policy.
Avoid at all costs

2 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Walkonbeach

Antwoord van Walkonbeach

Dear Maria Puntin,

We’re truly sorry to hear about your recent experience and understand how upsetting this situation must be, especially with your upcoming holiday and no delivery in sight. Please accept our sincere apologies for the frustration and inconvenience caused.

We take your concerns very seriously. While delays may occur due to external logistics issues beyond our control, it is our responsibility to communicate clearly and provide effective support. It’s disappointing to hear that we fell short in your case, particularly regarding your express shipping expectations.

Please rest assured that your request for a full refund, including express shipping fees, has been noted and escalated to our customer service management team for urgent resolution. If you haven’t yet received confirmation, kindly reach out again to service@walkonbeach.com with your order number in the subject line so we can prioritize your case.

We value all customer feedback—positive or negative—as it helps us improve. Again, we apologize for the experience and appreciate the chance to make this right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The product was order June 23

The product was order June 23, 2025. I followed all the instructions, including the tracking number. Today is July 8, 2025. The tracking number is no longer valid and has been removed from the database. Have been in touch via the only way possible--thru email--to no satisfaction. In fact: asked to wait!!!! because the show it was shipped out to LAX. It is obviously lost-probably during the fires and riots.

8 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Walkonbeach

Antwoord van Walkonbeach

Dear D. O, thank you for taking the time to share your experience, and we’re truly sorry to hear about the trouble you’ve encountered with your order.

We understand how frustrating it must be to wait so long without a clear resolution—especially with the tracking number no longer showing valid information. Please accept our sincere apologies for the inconvenience this has caused.

From your message, it sounds like the package may have been affected by recent disruptions in the LAX area. While this is beyond our control, it is absolutely our responsibility to follow through. We’ve escalated this case to our logistics team for a full investigation.

We know waiting is never easy, and we appreciate your patience. In the meantime, if you prefer a replacement or a refund, we’d be happy to arrange that as well. Just let us know your preferred resolution by replying to service@walkonbeach.com.

Again, we’re very sorry for the experience and thank you for giving us the chance to make things right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't buy from this company!

I didn't realise the company is based in the USA which means returning items is much more difficult than dealing with UK companies. Good arrived in about 10 days are not very good quality, fit and made in China. They obviously don't want returns as I've been offered 50% refund and keep the items. AVOID AT ALL COSTS

1 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't order from this company

Don't order from this company. I purchased two items that totaled $91 and they want to refund me $16. They are not reputable. I am still sending items back but I need them tracked and I have to let them know the tracking number or I will not get a refund. I really made a mistake dealing with this company

30 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poorly made and packaged

The swim dress is so poorly made. The item arrived smelling of cigarettes?! The packaging was absolutely woeful. I did report this and I was given very little money back. I just want to warn others that the website picture was nowhere near resembling the awful item I received.

10 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful company

Awful company. I cancelled my order within THREE MINUTES of placing it after realising it was a con after I hit pay. They claimed it had already been shipped. I’ve been given an unrecognisable shipping number. I’ve asked for return details in advance, notifying them I would be returning the parcel unopened and have only been given a zip code in the USA which covers 12,289 addresses so return is impossible. Absolute scam

16 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Walkonbeach

Antwoord van Walkonbeach

Dear Lucy, thank you for taking the time to share your concerns regarding our return policy. We genuinely understand your dissatisfaction and appreciate your feedback.

Ensuring customer satisfaction is paramount to us, and we take all feedback seriously. We will carefully review your points and assess our return policy to ensure it aligns with our commitment to providing exceptional service.

If you have any further questions or suggestions, please don't hesitate to reach out. We are here to address your concerns and improve our services to better meet your needs.

Once again, we appreciate your feedback and look forward to serving you better in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Did Not Honor Their Return Policy

Took over three weeks to receive two tankini sets. Once received, found that the style and fit were not for me. These things happen. Attempted to return the items following their stated process, and got a complete run around from them. Tried to follow all of their requirements, such as taking photos of the items, including order numbers, tracking numbers etc, etc. in order to receive a return shipping address from them. Radio silence after that.

Buyer beware - they did not honor their return policy, simple as that. I will never order from this site again.

18 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Walkonbeach

Antwoord van Walkonbeach

Dear Virginia, thank you for bringing your concern regarding our transportation times to our attention. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused you.

We are committed to providing the best service possible and are actively reviewing our transportation processes to identify areas where we can improve and expedite delivery times.

Your feedback is invaluable to us, and we appreciate the opportunity to address your concerns. Please rest assured that we are working diligently to ensure a more efficient and timely transportation service in the future.

If you run into any issues, feel free to drop us an email at service@walkonbeach.co.uk

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely fraudulent company

Absolutely fraudulent company.

They sent my order to an address in London and I live in the northeast of England. When contacted, they then claimed that I had made the error and had put in the wrong address… an address that I have no knowledge of!

I would advise no one to use this fraudulent company.

21 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Walkonbeach

Antwoord van Walkonbeach

Dear Kim, we’re very sorry to hear about the issue with your delivery and understand how upsetting this situation must be. We sincerely apologize for any confusion or frustration caused.

Please know that we take these matters seriously, and address accuracy is critical to us. If there was an error in the shipping information, whether on our side or through the order system, we want to investigate it thoroughly and do what we can to make it right.

At your earliest convenience, please contact us at service@walkonbeach.co.uk with your full name and order number. We’ll prioritize resolving this and work to ensure you’re not left without support.

Thank you for your feedback — we truly value every opportunity to improve.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Misleading shipping information

I’m starting to think I’ve been scammed. I placed my order on June 7. On June 9 I get an email saying my package was shipped. But since then, the status hasn’t changed. If I didn’t know better they “printed” the shipping label so it looks like it shipped but it really hasn’t. This is a very bad business practice… as it tricks people into thinking their package is on the way. I emailed a couple of days ago with no response. I emailed again today. I thought I had plenty of time for my package to arrive before I leave for the beach, but now it’s doubtful. Very disappointing!

6 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Walkonbeach

Antwoord van Walkonbeach

Dear Michelle, thank you for your feedback.

We're an online store based in US. Except the warehouse in US, we do have other warehouses elsewhere like China. Meanwhile, we stick to uniform standard to guarantee the quality, no matter where the suits come from. So you will receive it within a month.

Thank you again for your support! If you need any further assistance, please contact us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DON’T ORDER FROM WALKON BEACH

Absolutely no tracking or email updates of the order were provided after the initial packing label was “prepared.” That label was out of Chicago however I’m confident the products are from China. I even research the company because I wanted American made. The suits arrived after a month, again confirming my suspicions that they came from China. Guess what? They don’t fit -too small in every way. The only positive I can share is that they replied quickly to my email requesting how to go about a return. The process is ridiculous-they won’t even give a return address until they approve whether or not I can prove I’ve never worn the suits. The offer of 30% of the cost, less shipping, of course, is despicable. Way to rip off people of their hard earned money!

13 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Walkonbeach

Antwoord van Walkonbeach

Dear Rhonda Herald, thank you for taking the time to review your experience.

We're an online store based in US. Except the warehouse in US, we do have other warehouses elsewhere like China. Meanwhile, we stick to uniform standard to guarantee the quality, no matter where the suits come from.

To simplify and shorten the return process, we usually offer several options for return/exchange. Moreover, our customer service team is striving to respond to customers' requests and resolve any issue in a timely manner. We will keep working hard.

Thank you again for your support! If you need any further assistance, please contact us.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Tankini tops not long enough in body

Tankini tops not long enough in body, or bottoms not high enough I. E so midriff shows, I'm not long in body. Bust support not true to size.
Logistics needs to be sorted as updates not given until deliverey day and time to wait too long.

So they responded but I used size guide, just saying.

16 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Walkonbeach

Antwoord van Walkonbeach

Dear Julie Williams, we are sorry for this inconvenience and empathize with your frustration but we are happy to look into this matter.

When you're asking about sizing, we love to help! It really helps if you can share details like your height, weight, and measurements, so we can suggest the perfect fit for you. We've got these cool size guides that make it super easy to pick the right size based on what you tell us. And hey, don't worry—if the size isn't spot-on, our return policy's got your back for easy exchanges or returns. Anything else you need help with, just let us know!

If you need any further assistance, please contact us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam company, not in UK but hiding the fact

My wife ordered some stuff from this company. I checked all the T&Cs and nowhere does it say any returns have to go outside of the UK.
We are trying to returns the items as they don’t fit (which have all the tags and short labels in) and they just said they have to be returned to the USA. Which will cost £24 and looking at these reviews it seems we won’t get a full refund.
We will jump through the hoops they have laid out but if we don’t get a full 100% refund I’ll be doing a credit card chargeback. From the reviews on here it seems they do everything to avoid giving a refund.
DO NO USE.
UPDATE - you can see from the copy and paste answer they have given that they don’t really care. Also there is a website call SEAFANCY.CO.UK which seems to be the same company as the website is very similar with same products and T&Cs.
We have been offered a 70% refund and we don’t have to send the items back which is ok - at least it’s something - but it’s still cost us £30 to have nothing of any use to us.
AVOID.

16 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Walkonbeach

Antwoord van Walkonbeach

Dear Robert, thank you for taking the time to share your concerns regarding our return policy. We genuinely understand your dissatisfaction and appreciate your feedback.

Ensuring customer satisfaction is paramount to us, and we take all feedback seriously. We will carefully review your points and assess our return policy to ensure it aligns with our commitment to providing exceptional service.

If you have any further questions or suggestions, please don't hesitate to reach out. We are here to address your concerns and improve our services to better meet your needs.

Once again, we appreciate your feedback and look forward to serving you better in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible! SCAM!!!

I had ordered two of same suit for sizing. They arrived crumpled up in a small bag with no real info on outside and No packing list on inside. Suit with NO attached labels and no protection liner .

I read 30 day returns. Called to get return address and was told they do not take returns without labels and protection liner.

Like other reviews they want me to do me a favor and offer 30% refund. I'm not done fighting yet. DO NOT ORDER FROM THEM!

12 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Walkonbeach

Antwoord van Walkonbeach

Dear Cynthia, thank you for taking the time to share your concerns regarding our return policy. We genuinely understand your dissatisfaction and appreciate your feedback.

Ensuring customer satisfaction is paramount to us, and we take all feedback seriously. We will carefully review your points and assess our return policy to ensure it aligns with our commitment to providing exceptional service.

If you have any further questions or suggestions, please don't hesitate to reach out. We are here to address your concerns and improve our services to better meet your needs.

Once again, we appreciate your feedback and look forward to serving you better in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be very wary of placing orders

I placed an order on 23 May and still haven't received it. They said it had been dispatched to me and would be delivered by Yodel. I eventually received an e-mail saying Yodel had the parcel, however on entering the tracking number that had been provided to me by Walkonbeach into Yodel tracking, the number wasn't recognised by Yodel.
I feel disappointed and let down by my experience with this company and therefore would warn anyone thinking of placing an order to be very wary, especially after now having read all of the bad reviews they have received here.

23 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Walkonbeach

Antwoord van Walkonbeach

Dear Jennifer Law, thanks for taking the time to review your experience. We would like to apologize for any inconvenience or dissatisfaction this may have caused.

We sincerely apologize for any inconvenience you have experienced with our logistics services. Your feedback is important to us, and we are committed to addressing your concerns promptly.

We understand the frustration that delays or issues in the delivery process can cause, and we want to assure you that we are actively investigating the situation. Our team is working diligently to resolve any issues and improve our services.

In the meantime, we appreciate your patience and understanding. If there's anything specific you would like us to look into or if you have any additional details to share, please feel free to provide more information. We are here to assist you and ensure that your future experiences with our logistics services are smooth and reliable.

For issues concerning orders and purchase, please contact: service@walkonbeach.co.uk

Thank you for bringing this matter to our attention. We value your business and are dedicated to making things right for you

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer